TI Tytuł PL-Warszawa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
ND Nr dokumentu 9583-2013
PD Data publikacji 11/01/2013
OJ Dz.U. S 8
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji "Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 07/01/2013
DT Termin 09/04/2013
NC Zamówienie 4 - Zamówienie publiczne na usługi
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 50222000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
50224000 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
OC Pierwotny kod CPV 50222000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
50224000 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
IA Adres internetowy (URL) www.przewozyregionalne.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa sektorowa (2004/17/WE)

11/01/2013    S8    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

2013/S 008-009583

Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe

Usługi

Dyrektywa 2004/17/WE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
ul. Wileńska 14a
Punkt kontaktowy: Warszawa, ul. Wileńka 14, pokój nr 152
Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk
03-414 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 783824076
E-mail: zp@p-r.com.pl
Faks: +48 224733408

Adresy internetowe:

Ogólny adres podmiotu zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Usługi kolejowe
I.3)Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających
Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez podmiot zamawiający:
Modernizacja elektrycznych zespołów trakcyjnych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 1: Usługi konserwacyjne i naprawcze
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji 44 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 (zwanych dalej „ezt” lub „pojazdami”), zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.przewozyregionalne.pl lub na wniosek u Zamawiającego (zwanej dalej „SIWZ”).

2. Ponadto, w ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dodatkowych świadczeń związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ (wzór umowy), w tym między innymi do:
2.1. wykonania makiety kabiny maszynisty w skali 1:1 wraz z całkowitym jej wyposażeniem celem akceptacji zaproponowanych rozwiązań przez Zamawiającego;
2.2. sporządzenia dokumentacji technicznej, na którą składa się: dokumentacja konstrukcyjna (w odniesieniu do części/zespołów/podzespołów, których parametry konstrukcyjne w trakcie modernizacji uległy zmianie), Warunki Techniczne Wykonania (WTW) i Warunki Techniczne Odbioru po modernizacji (WTO) oraz – w odniesieniu do nowych zespołów/podzespołów/części – Dokumentacja Techniczno-Ruchowa (DTR);
2.3. sporządzenia Dokumentacji Systemu Utrzymania (DSU) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i Urzędu Transportu Kolejowego, a przede wszystkim z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (Dz. U. 2005 nr 212 poz. 1771) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (Dz. U. 2007 nr 212 poz. 1567);
2.4. uzyskania i przekazania Zamawiającemu bezterminowego świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydanego przez Urząd Transportu Kolejowego na podstawie ustawy o transporcie kolejowym z dnia 16 września 2011 r. (Dz. U. 2011, Nr 230, poz. 1372 ze zm.) w zakresie pojazdów zmodernizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia;
2.5. uzyskania wymaganych prawem i treścią umowy uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji, świadectw, certyfikatów, atestów itp.;
2.6. udzielenia licencji na korzystanie z dokumentacji przekazanej Zamawiającemu oraz licencji na używanie oprogramowania zainstalowanego w zmodernizowanych pojazdach;
2.7. świadczenia usług gwarancyjnych;
2.8. przeprowadzenia szkoleń;
2.9. dostarczenia w depozyt u Zamawiającego wybranych podzespołów na okres trwania gwarancji;
2.10. dostarczenia wraz ze zmodernizowanymi ezt akcesoriów niezbędnych w codziennej eksploatacji.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

50222000, 50224000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Informacje o częściach zamówienia
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 310 150 232,92 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5 000 000,00 (pięć milionów złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego:
BRE Bank Spółka Akcyjna Oddział Regionalny Warszawa, 00-950 Warszawa, ul. Królewska 14
numer konta: 04 1140 1010 0000 2604 8200 1086.
5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14 a, pokój nr 152, w godzinach 8:00-15:00 najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium.
6. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego.
7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) zostanie złożona w siedzibie Zamawiającego, Warszawa ul. Wileńska 14a w pokoju nr 152, nie później niż w terminie składania ofert oraz będzie zawierała co najmniej następujące elementy:
1) nazwę i dokładny adres gwaranta,
2)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej
i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji gdy:
a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c. Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
d. Wykonawca nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, zawierającego oświadczenie Zamawiającego o zaistnieniu jednej z okoliczności określonych w punkcie 2,
4) okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ).
Wymaga się złożenia oryginału umowy zabezpieczającej w sytuacji, gdy zawiera ona zapisy o wymagalności roszczeń wyłącznie na podstawie oryginału umowy. Jeśli nie ma w niej takich zapisów, Wykonawca może złożyć oryginał albo potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zabezpieczającej.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1 w formie określonej w ust. 2, zostanie wykluczony z postępowania.
9. Ponadto Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca wniósł (najpóźniej wraz z podpisaniem umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny oferty, w jednej z form lub formach określonych w art. 148 ustawy Pzp.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zapłata za modernizację danego ezt będzie realizowana po jej wykonaniu, w ciągu 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego. Za datę uregulowania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki:
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na formularzu, którego wzór został zawarty w Załączniku nr 4 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) – 4) i 6) przedkłada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5) przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 4 stosuje się odpowiednio.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1a i 1c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 1, musi spełniać każdy z Wykonawców, a dokumenty wymienione w ust. 1 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
8. Wykonawca biorący udział w postępowaniu – zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – musi spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – działalność prowadzona na potrzeby przedmiotowego zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał modernizację (której zakres obejmował przynajmniej wymianę silników trakcyjnych prądu stałego na asynchroniczne) lub naprawę główną na kwotę łączną co najmniej 12 000 000,00 zł (dwanaście milionów złotych) brutto, w taborze typu elektryczny zespół trakcyjny;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi urządzeniami:
a) urządzenie do komputerowego testowania hamulców w ezt – 1 sztuka
b) urządzenie do pomiarów nacisków kół na szynę z eliminacją tarć wewnętrznych układów odsprężynowania (tzw. waga) – 1 sztuka;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 25 000 000,00 zł (dwudziestu pięciu milionów złotych).
9. Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w ust. 8 Wykonawca musi przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ;
2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu i wartości usługi, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ.
3) dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie, o którym mowa w punkcie 2, zostały wykonane należycie;
4) wykaz urządzeń, o których mowa w ust. 8 pkt 3 – sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 7 do SIWZ;
5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania spełniania warunku określonego w ust. 8 pkt 4.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków, o których mowa w ust. 8, Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
11. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 1 i 9 winny być złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, może zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
13. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w ust. 8 pkt 4 (w zakresie sytuacji finansowej), polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 12, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 9 pkt 5, dotyczącej tych podmiotów.
14. Kwoty wyrażane w walutach innych niż złoty polski w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą przeliczane przez Zamawiającego według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania się niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Patrz sekcja III.2.1 ust. 8 pkt 4, ust. 9 pkt 5, ust. 13 i 14.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Patrz sekcja III.2.1 ust. 8 pkt 2 i 3, ust. 9 pkt 2-4, ust. 14.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarty
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:
PBL3-P/7/2013.
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: ..
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
9.4.2013 - 12:00
IV.3.5)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 9.4.2013 - 12:30

Miejscowość

Warszawa, ul. Wileńska 14a.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
W sesji otwarcia ofert mogą uczestniczyć wszystkie zainteresowane osoby.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Fundusz Spójności, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, projekt POIiŚ 7.1-46 "Modernizacja 44 elektrycznych zespołów trakcyjnych".
VI.3)Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami), tj. w przypadku gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówien Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
7.1.2013
TI Tytuł PL-Warszawa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
ND Nr dokumentu 85895-2013
PD Data publikacji 15/03/2013
OJ Dz.U. S 53
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji "Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 13/03/2013
DT Termin 09/04/2013
NC Zamówienie 4 - Zamówienie publiczne na usługi
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 50222000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
50224000 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
OC Pierwotny kod CPV 50222000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
50224000 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego

15/03/2013    S53    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

2013/S 053-085895

"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o., ul. Wileńska 14a, Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk, Warszawa03-414, POLSKA. Tel.: +48 783824076. Faks: +48 224733408. E-mail: zp@p-r.com.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 11.1.2013, 2013/S 8-009583)

Przedmiot zamówienia:
CPV:50222000, 50224000

Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego

Zamiast: 

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji 44 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 (zwanych dalej „ezt” lub „pojazdami”), zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.przewozyregionalne.pl lub na wniosek u Zamawiającego (zwanej dalej „SIWZ”).

2. Ponadto, w ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dodatkowych świadczeń związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ (wzór umowy), w tym między innymi do:

2.1. wykonania makiety kabiny maszynisty w skali 1:1 wraz z całkowitym jej wyposażeniem celem akceptacji zaproponowanych rozwiązań przez Zamawiającego;

2.2. sporządzenia dokumentacji technicznej, na którą składa się: dokumentacja konstrukcyjna (w odniesieniu do części/zespołów/podzespołów, których parametry konstrukcyjne w trakcie modernizacji uległy zmianie), Warunki Techniczne Wykonania (WTW) i Warunki Techniczne Odbioru po modernizacji (WTO) oraz – w odniesieniu do nowych zespołów/podzespołów/części – Dokumentacja Techniczno-Ruchowa (DTR);

2.3. sporządzenia Dokumentacji Systemu Utrzymania (DSU) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i Urzędu Transportu Kolejowego, a przede wszystkim z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (Dz. U. 2005 nr 212 poz. 1771) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (Dz. U. 2007 nr 212 poz. 1567);

2.4. uzyskania i przekazania Zamawiającemu bezterminowego świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydanego przez Urząd Transportu Kolejowego na podstawie ustawy o transporcie kolejowym z dnia 16 września 2011 r. (Dz. U. 2011, Nr 230, poz. 1372 ze zm.) w zakresie pojazdów zmodernizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia;

2.5. uzyskania wymaganych prawem i treścią umowy uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji, świadectw, certyfikatów, atestów itp.;

2.6. udzielenia licencji na korzystanie z dokumentacji przekazanej Zamawiającemu oraz licencji na używanie oprogramowania zainstalowanego w zmodernizowanych pojazdach;

2.7. świadczenia usług gwarancyjnych;

2.8. przeprowadzenia szkoleń;

2.9. dostarczenia w depozyt u Zamawiającego wybranych podzespołów na okres trwania gwarancji;

2.10. dostarczenia wraz ze zmodernizowanymi ezt akcesoriów niezbędnych w codziennej eksploatacji.

Powinno być: 

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji 44 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 (zwanych dalej „ezt” lub „pojazdami”), zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.przewozyregionalne.pl lub na wniosek u Zamawiającego (zwanej dalej „SIWZ”).

2. Ponadto, w ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dodatkowych świadczeń związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ (wzór umowy), w tym między innymi do:

2.1. wykonania makiety kabiny maszynisty w skali 1:1 wraz z całkowitym jej wyposażeniem celem akceptacji zaproponowanych rozwiązań przez Zamawiającego;

2.2. sporządzenia dokumentacji technicznej, na którą składa się: dokumentacja konstrukcyjna (w odniesieniu do części/zespołów/podzespołów, których parametry konstrukcyjne w trakcie modernizacji uległy zmianie), Warunki Techniczne Wykonania (WTW) i Warunki Techniczne Odbioru po modernizacji (WTO) oraz – w odniesieniu do nowych zespołów/podzespołów/części – Dokumentacja Techniczno-Ruchowa (DTR);

2.3. sporządzenia Dokumentacji Systemu Utrzymania (DSU) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i Urzędu Transportu Kolejowego, a przede wszystkim z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (Dz. U. 2005 nr 212 poz. 1771) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (Dz. U. 2007 nr 212 poz. 1567);

2.4. uzyskania i przekazania Zamawiającemu bezterminowego świadectwa dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydanego przez Urząd Transportu Kolejowego na podstawie ustawy o transporcie kolejowym z dnia 16 września 2011 r. (Dz. U. 2011, Nr 230, poz. 1372 ze zm.) w zakresie pojazdów zmodernizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia;

2.5. uzyskania wymaganych prawem i treścią umowy uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji, świadectw, certyfikatów, atestów itp.;

2.6. udzielenia licencji na korzystanie z dokumentacji przekazanej Zamawiającemu oraz licencji na używanie oprogramowania zainstalowanego w zmodernizowanych pojazdach;

2.7. świadczenia usług gwarancyjnych;

2.8. przeprowadzenia szkoleń;

2.9. dostarczenia wraz ze zmodernizowanymi ezt akcesoriów niezbędnych w codziennej eksploatacji.

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.


TI Tytuł Polska-Warszawa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
ND Nr dokumentu 364873-2013
PD Data publikacji 29/10/2013
OJ Dz.U. S 210
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji "Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 25/10/2013
NC Zamówienie 4 - Zamówienie publiczne na usługi
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 50222000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
50224000 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
OC Pierwotny kod CPV 50222000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
50224000 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego

29/10/2013    S210    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

2013/S 210-364873

"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o., ul. Wileńska 14a, Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk, Warszawa03-414, POLSKA. Tel.: +48 783824076. Faks: +48 224733408. E-mail: zp@p-r.com.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 11.1.2013, 2013/S 8-009583)

Przedmiot zamówienia:
CPV:50222000, 50224000

Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego

Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego

Procedury niepełnej
Zamówienia nie udzielono

Inne dodatkowe informacje

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 i ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.


Adres: ul. Wileńska 14A, 03-414 Warszawa
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: wzs@p-r.com.pl
tel: 665 913 889
fax: 61 633 36 93
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-04-09
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 958320131
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-01-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 18 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 0
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.przewozyregionalne.pl
Informacja dostępna pod: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o.
ul. Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie
Okres związania ofertą: 90 dni
Kody CPV
50222000-7 Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
50224000-1 Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego