TITytułPolska-Rzeszów: Usługi odśnieżania
NDNr dokumentu71951-2018
PDData publikacji16/02/2018
OJDz.U. S33
TWMiejscowośćRZESZÓW
AUNazwa instytucjiGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Rzeszowie
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny
HAEU Institution-
DSDokument wysłany14/02/2018
DTTermin27/03/2018
NCZamówienie4 - Usługi
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RPLegislacja5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA
PCKod CPV45221119 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45233139 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych
45233142 - Roboty w zakresie naprawy dróg
50230000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
50232000 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
63712300 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli
71314000 - Usługi energetyczne i podobne
71631480 - Usługi kontroli dróg
77310000 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90000000 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90513600 - Usługi usuwania osadów
90600000 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 - Usługi odśnieżania
90630000 - Usługi usuwania oblodzeń
OCPierwotny kod CPV45221119 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45233139 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych
45233142 - Roboty w zakresie naprawy dróg
50230000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
50232000 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
63712300 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli
71314000 - Usługi energetyczne i podobne
71631480 - Usługi kontroli dróg
77310000 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90000000 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90513600 - Usługi usuwania osadów
90600000 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 - Usługi odśnieżania
90630000 - Usługi usuwania oblodzeń
RCKod NUTSPL82
IAAdres internetowy (URL)www.gddkia.gov.pl
DIPodstawa prawnaDyrektywa w sprawie zamówień publicznych 2014/24/UE

16/02/2018    S33    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Rzeszów: Usługi odśnieżania

2018/S 033-071951

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
Rzeszów
35-959
Polska
Osoba do kontaktów: Bogdan Mleczko
Tel.: +48 178534071
E-mail: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
Faks: +48 178536484
Kod NUTS: PL82


Adresy internetowe:

Główny adres: www.gddkia.gov.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gddkia.gov.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: zarządzanie drogami krajowymi

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 z podziałem na dwa zadania.

Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2413.6.2018
II.1.2)Główny kod CPV
90620000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie z podziałem na dwa zadania.

Zadanie nr 1:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie na odcinkach:

• A4 od km 552+229 do km 581+092.

• S19 od km 460 +141 do km 467+476 i od km 467+476 do km 478+878,31.

• Droga krajowa nr 97 od km 0 +000 do km 2+286.

• Droga krajowa nr 9 od km 188 +909 do km 189+427.

• Droga krajowa nr 94 od km 586+933 do 587+513.

Zadanie nr 2:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4 administrowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie na odcinku:

• A4 od km 622+292 do km 668+944.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90630000
90610000
77310000
71631480
45221119
45233139
45233142
50230000
63712300
90000000
90600000
90513600
50232000
71314000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL82
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Polska, makroregion wschodni, województwo podkarpackie.

II.2.4)Opis zamówienia:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie z podziałem na dwa zadania.

Zadanie nr 1:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie na odcinkach:

• A4 od km 552+229 do km 581+092.

• S19 od km 460 +141 do km 467+476 i od km 467+476 do km 478+878,31.

• Droga krajowa nr 97 od km 0 +000 do km 2+286.

• Droga krajowa nr 9 od km 188 +909 do km 189+427.

• Droga krajowa nr 94 od km 586+933 do 587+513.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i usług całorocznego, kompleksowego, bieżącego letniego i zimowego utrzymania autostrady A4, drogi S19 i dróg krajowych 97, 9, 94 z podziałem na dwa zadania tj.: Zadanie nr 1 na odcinkach: A4 od km 552+229 do km 581+092, S19 od km 460 +141 do km 467+476 i od km 467+476 do km 478+878,31, droga krajowa nr 97 od km 0 +000 do km 2+286, droga krajowa nr 9 od km 188 +909 do km 189+427, droga krajowa nr 94 od km 586+933 do 587+513;. Zakres utrzymania to drogi zgodnie z ww. kilometrażami o łącznej długości: Zadanie nr 1 - 50,98431 km, wraz ze wszystkimi ich elementami.

W zakres robót i usług przewidywanych do wykonania w ramach bieżącego (letniego i zimowego) utrzymania dróg krajowych wchodzą następujące asortymenty robót:

• bieżące utrzymanie dróg (oznaczone skrótem BUD),

• bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich (oznaczone skrótem BUM),

• zimowe utrzymanie dróg (oznaczone skrótem ZUD).

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielność / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Jakość / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 27/07/2018
Koniec: 31/08/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania Nr 1 - 705 000,00 PLN (słownie złotych: siedemset pięć tysięcy)

2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4 administrowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90630000
90610000
77310000
71631480
45221119
45233139
45233142
50230000
63712300
90000000
90600000
90513600
50232000
71314000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL82
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Polska, makroregion wschodni, województwo podkarpackie.

II.2.4)Opis zamówienia:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie z podziałem na dwa zadania.

Zadanie nr 2:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4 administrowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie na odcinku:

• A4 od km 622+292 do km 668+944.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i usług całorocznego, kompleksowego, bieżącego letniego i zimowego utrzymania autostrady A4, drogi S19 i dróg krajowych 97, 9, 94 z podziałem na dwa zadania tj.: Zadanie nr 2 na odcinku: A4 od km 622+292 do km 668+944, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w latach 2018 - 2024. Zakres utrzymania to drogi zgodnie z ww. kilometrażami o łącznej długości: Zadanie nr 2 - 46,652 km, wraz ze wszystkimi ich elementami.

W zakres robót i usług przewidywanych do wykonania w ramach bieżącego (letniego i zimowego) utrzymania dróg krajowych wchodzą następujące asortymenty robót:

• bieżące utrzymanie dróg (oznaczone skrótem BUD),

• bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich (oznaczone skrótem BUM),

• zimowe utrzymanie dróg (oznaczone skrótem ZUD).

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielność / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Jakość / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/09/2018
Koniec: 31/08/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania Nr 2 - 755 000,00 PLN (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt pięć tysięcy)

2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:

— informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów,o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.

2. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, poniżej zawarto informacje dotyczące:

Sekcji III.1.3).2 Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji pkt b. Osób:

Kierownik utrzymania:

Jedna osoba proponowana przez Wykonawcę do pełnienia ww. funkcji musi wykazać się co najmniej rocznym (12 miesięcznym) doświadczeniem w koordynowaniu prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg klasy min. GP,

Albo.

Dwie osoby proponowane do pełnienia ww. funkcji, z których jedna musi wykazać się co najmniej rocznym (12 miesięcznym) doświadczeniem w koordynowaniu prac związanych z letnim utrzymaniem dróg klasy min. GP, a druga musi wykazać się co najmniej rocznym (12 miesięcznym) doświadczeniem w koordynowaniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg klasy min. GP.

Uwaga:

Wskazana do pełnienia funkcji Kierownika Utrzymania osoba może pełnić funkcję tylko na jednym zadaniu. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku składania ofert na dwa zadanie zobowiązany jest do wskazania innych osób oddzielnie na każde zadanie.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Sytuacja ekonomiczna – nie dotyczy.

Dla zadanie 1.

Sytuacja finansowa – Wykonawca musi wykazać:

Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN.

Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy dla posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku w zakresie Sytuacji finansowej Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Dla zadanie 2.

Sytuacja finansowa – Wykonawca musi wykazać:

Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 3 200 000,00 PLN.

Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy dla posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku w zakresie Sytuacji finansowej Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:

a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

2. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, poniżej zawarto informacje dotyczące:

Sekcji III.1.3) Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów pkt a. Wykonawcy:

*) max 3 zadań polegających na całorocznym utrzymaniu/utrzymywaniu dróg klasy min. GP, o wartości łącznej nie mniejszej niż 9 400 000,00 PLN netto.

Przez letnie utrzymanie rozumie się wykonywanie usług utrzymania drogi w zakresie co najmniej utrzymywania obiektów mostowych i odwodnienia i barier drogowych i zieleni i czystości.

Przez zimowe utrzymanie rozumie się wykonywanie usług w zakresie odśnieżania i zapobiegania powstawania śliskości i likwidowanie śliskości na drodze.

W przypadku wykazania przez Wykonawcę usług/usługi wykonywanych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się usługami/usługą, w ramach których wartość wykonanych przed upływem terminu składania ofert usług/usługi wynosi co najmniej tyle ile wyszczególniono w warunku.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

Zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że warunek opisany w poszczególnych podpunktach tj. 1) lub 2) lub *), musi zostać spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamawiania lub w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, przez podmiot udostępniający zdolność zawodową.

b. Osób:

Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.

Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, która musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:

Pozostałe informacje zawarto w Sekcji III.1.2) Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji pkt 2.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Dla zadania nr 1.

a. Wykonawcy:

Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie:

1) max 3 zadań polegających na letnim utrzymaniu/utrzymywaniu dróg klasy min. GP, o wartości łącznej nie mniejszej niż 4 400 000,00 PLN netto

Oraz.

2) max 3 zadań polegających na zimowym utrzymaniu/utrzymywaniu dróg klasy min. GP, o wartości łącznej nie mniejszej niż 4 400 000,00 PLN netto

Albo.

*) max 3 zadań polegających na całorocznym utrzymaniu/utrzymywaniu dróg klasy min. GP, o wartości łącznej nie mniejszej niż 8 800 000,00 PLN netto.

Przez letnie utrzymanie rozumie się wykonywanie usług utrzymania drogi w zakresie co najmniej utrzymywania: drogi, obiektów mostowych, odwodnienia, barier drogowych, zieleni oraz czystości.

Przez zimowe utrzymanie rozumie się wykonywanie usług w zakresie odśnieżania i zapobiegania powstawania śliskości i likwidowanie śliskości na drodze.

W przypadku wykazania przez Wykonawcę usług/usługi wykonywanych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się usługami/usługą, w ramach których wartość wykonanych przed upływem terminu składania ofert usług/usługi wynosi co najmniej tyle ile wyszczególniono w warunku.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

Zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że warunek opisany w poszczególnych podpunktach tj. 1) lub 2) lub *), musi zostać spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamawiania lub w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, przez podmiot udostępniający zdolność zawodową.

b. Osób:

Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.

Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, która musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:

Kierownik utrzymania:

1. Jedna osoba proponowana przez Wykonawcę do pełnienia ww. funkcji musi wykazać się co najmniej rocznym (12 miesięcznym) doświadczeniem w koordynowaniu prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg klasy min. GP,

Albo.

2. Dwie osoby proponowane do pełnienia ww. funkcji, z których jedna musi wykazać się co najmniej rocznym (12 miesięcznym) doświadczeniem w koordynowaniu prac związanych z letnim utrzymaniem dróg klasy min. GP, a druga musi wykazać się co najmniej rocznym (12 miesięcznym) doświadczeniem w koordynowaniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg klasy min. GP.

Uwaga:

Wskazana do pełnienia funkcji Kierownika Utrzymania osoba może pełnić funkcję tylko na jednym zadaniu. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku składania ofert na dwa zadanie zobowiązany jest do wskazania innych osób oddzielnie na każde zadanie.

Dla zadania nr 2.

a. Wykonawcy:

Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie:

1) max 3 zadań polegających na letnim utrzymaniu/utrzymywaniu dróg klasy min. GP, o wartości łącznej nie mniejszej niż 4 700 000,00 PLN netto oraz.

2) max 3 zadań polegających na zimowym utrzymaniu/utrzymywaniu dróg klasy min. GP, o wartości łącznej nie mniejszej niż 4 700 000,00 PLN netto

Albo.

Pozostałe informacje zawarto w Sekcji III.1.3) Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji pkt 2.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

1. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23.4.1964 r. kodeks cywilny, ustawie z dnia 21.3.1985 roku o drogach publicznych, ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo Budowlane, ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych i ustawie z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

4. Warunki realizacji umowy, dopuszczalne zmiany umowy oraz określenie warunków zmian, zostało zawarte w SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/03/2018
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 27/03/2018
Czas lokalny: 11:10
Miejsce:

Siedziba Zamawiającego GDDKiA, Oddział w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. Legionów 20, pokój nr 7.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Oferty powinny być złożone w Siedzibie GDDKiA, Oddział w Rzeszowie przy ul. Legionów nr 20, w Kancelarii Dziennik Podawczy.

2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:

a) nie podlega wykluczeniu;

b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.

3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu Wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej „jednolitym dokumentem”. Jednolity dokument przygotowany wstępnie przez Zamawiającego dla przedmiotowego postępowania jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu zamieszczenia SIWZ oraz niniejszego ogłoszenia.

4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą, składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.

5. Na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji, zaświadczeń, odpisu oraz oświadczeń, o których mowa w § 5 pkt od 1 do 6 oraz 9 i 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku gdy osoba, której dany dokument dotyczy ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają zasady określone w § 7 i 8 ww. Rozporządzenia.

7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart.86 ust. 5 u Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1,2,4oraz 8 ustawy Pzp.

9. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonaniaoceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

10. Okres związania ofertą, o którym mowa w pkt IV.2.6) ogłoszenia wynosi 90 dni. Bieg terminu związaniaofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Termin realizacji usługi

Dla Zadania nr 1:

Okres wykonywania robót i usług będących przedmiotem zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 27.7.2018 r. do dnia 31.8.2024 r. z zastrzeżeniem zachowania terminów pośrednich określonych dla BUD, ZUD i BUM w Opisie Przedmiotu Zamówienia (również w zakresie poprzedzającym termin fizycznego rozpoczęcia prac na drodze – prace przygotowawczo organizacyjne).

Dla Zadania nr 2:

Okres wykonywania robót i usług będących przedmiotem zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 1.9.2018 r. do dnia 31.8.2024 r. z zastrzeżeniem zachowania terminów pośrednich określonych dla BUD, ZUD i BUM w Opisie Przedmiotu Zamówienia (również w zakresie poprzedzającym termin fizycznego rozpoczęcia prac na drodze – prace przygotowawczo organizacyjne).

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587702
E-mail: sekretariat@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.

2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.

3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

5. Terminy wniesienia odwołania:

5.1. odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;

5.2. odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej;

5.3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5.1. i 5.2. powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;

5.4. jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo Pocztowe (Dz. U. 2016 r., poz. 1113) jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych –Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
14/02/2018
TITytułPolska-Rzeszów: Usługi odśnieżania
NDNr dokumentu126686-2018
PDData publikacji22/03/2018
OJDz.U. S57
TWMiejscowośćRZESZÓW
AUNazwa instytucjiGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Rzeszowie
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny
HAEU Institution-
DSDokument wysłany21/03/2018
DTTermin06/04/2018
NCZamówienie4 - Usługi
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument2 - Dodatkowe informacje
RPLegislacja5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA
PCKod CPV45221119 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45233139 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych
45233142 - Roboty w zakresie naprawy dróg
50230000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
50232000 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
63712300 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli
71314000 - Usługi energetyczne i podobne
71631480 - Usługi kontroli dróg
77310000 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90000000 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90513600 - Usługi usuwania osadów
90600000 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 - Usługi odśnieżania
90630000 - Usługi usuwania oblodzeń
OCPierwotny kod CPV45221119 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45233139 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych
45233142 - Roboty w zakresie naprawy dróg
50230000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
50232000 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
63712300 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli
71314000 - Usługi energetyczne i podobne
71631480 - Usługi kontroli dróg
77310000 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90000000 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90513600 - Usługi usuwania osadów
90600000 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 - Usługi odśnieżania
90630000 - Usługi usuwania oblodzeń
RCKod NUTSPL82
IAAdres internetowy (URL)www.gddkia.gov.pl

22/03/2018    S57    - - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Rzeszów: Usługi odśnieżania

2018/S 057-126686

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Usługi

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 033-071951)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
Rzeszów
35-959
Polska
Osoba do kontaktów: Bogdan Mleczko
Tel.: +48 178534071
E-mail: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
Faks: +48 178536484
Kod NUTS: PL82


Adresy internetowe:

Główny adres: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 z podziałem na dwa zadania.

Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2413.6.2018
II.1.2)Główny kod CPV
90620000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie z podziałem na dwa zadania.

Zadanie nr 1:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4, drogi ekspresowej S19 i dróg krajowych nr 97, nr 9 i nr 94 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie na odcinkach:

• A4 od km 552+229 do km 581+092

• S19 od km 460 +141 do km 467+476 i od km 467+476 do km 478+878,31

• Droga krajowa nr 97 od km 0+000 do km 2+286

• Droga krajowa nr 9 od km 188 +909 do km 189+427

• Droga krajowa nr 94 od km 586+933 do 587+513

Zadanie nr 2:

Całoroczne kompleksowe utrzymanie autostrady A4 administrowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie na odcinku:

• A4 od km 622+292 do km 668+944

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/03/2018
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 033-071951

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 27/03/2018
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 06/04/2018
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 27/03/2018
Czas lokalny: 11:10
Powinno być:
Data: 06/04/2018
Czas lokalny: 11:10
VII.2)Inne dodatkowe informacje:

Adres: ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
tel: 178 534 071
fax: 017 8623915, 8537395
Termin składania wniosków lub ofert:
2018-03-27
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 7195120181
ID postępowania Zamawiającego: O.RZ.D-3.2413.6.2018
Data publikacji zamówienia: 2018-02-16
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.gddkia.gov.pl
Informacja dostępna pod: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. PODKARPACKIE
Okres związania ofertą: 90 dni
Kody CPV
45221119-9 Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45233139-3 Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
50230000-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
50232000-0 Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
63712300-6 Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli
71314000-2 Usługi energetyczne i podobne
71631480-8 Usługi kontroli dróg
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90513600-2 Usługi usuwania osadów
90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń