A. „ Siłownia pod chmurką” B. „ Zakątek dla aktywnych” C. „ Doposażenie placu zabaw na os. Mickiewicza między blokami 34 i 36” D. „ Raj dla dzieci – rewitalizacja placyku dla najmłodszych” E. „ Modernizacja placu zabaw” F. „ Zakątek rekreacyjny przy szkole” G. „ Zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP” H. „ Zagospodarowanie przestrzeni w pobliżu boiska LKS Promień”
Opis przedmiotu przetargu: Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5 548 000 zł. I. Zakres zamówienia: ZADANIE A. „ Siłownia pod chmurką” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, poszerzenie oraz remont schodów terenowych oraz wykonanie nawierzchni alejek i placyków w Dąbrowie Górniczej przy Al. Zwycięstwa 81 na działkach nr 2776 i 2659/8 ark.4 (obręb: Ząbkowice). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. narciarz/twister, biegacz/prasa nożna, wioślarz/rower wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, montaż elementów małej architektury tj. ławki (3 szt.) i kosze na odpady (3 szt.), remont istniejących schodów terenowych, wykonanie nawierzchni alejek i placyków oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE B. „Zakątek dla aktywnych” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz nasadzenie zieleni w Dąbrowie Górniczej przy ul. Armii Krajowej 38 na działkach nr 927/70 i 927/71 ark.5 (obręb: Ząbkowice). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż siedmiu podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. twister/stepper, biegacz/orbitrek, wioślarz/narty biegówki, wyciskanie siedząc/wyciąg górny, orbitrek/wahadło, biegacz/prasa nożna, drążki gimnastyczne/drążki do podciągania wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, zamontowanie piłkochwytu obok boiska, montaż elementów małej architektury tj. ławki (2 szt.) i kosz na odpady (1 szt.) oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE C. „Doposażenie placu zabaw na os. Mickiewicza między blokami 34 i 36” Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej pomiędzy blokami 34 i 36 przy ul. Mickiewicza oraz blokiem nr 1 przy ul. Krasińskiego na działce nr 83 ark.84 (obręb: Dabrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. urządzenie modułowe – wieża wspinaczkowa ze zjeżdżalnią, karuzela „Trzmiel”, urządzenie linarne „Choinka” wraz z wykonaniem pod urządzeniem linarnym i modułowym nawierzchni bezpiecznej oraz demontaż i przeniesienie w inne miejsce urządzenia zabawowego „Kiwak”- 2 szt., montaż elementów małej architektury tj. ławka (1 szt.) i tablice edukacyjne (3 szt.) (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE D. „Raj dla dzieci – rewitalizacja placyku dla najmłodszych” Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kuźniczka Nowa 48 na działkach nr 272 ark.4 oraz 271 ark.4 (obręb: Kuźniczka). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. urządzenie modułowe ze zjeżdżalnią, karuzela „Trzmiel”, urządzenie linarne „Dwie sieci” oraz demontaż urządzeń zabawowych: piaskownica, bujak kaczka, trap oraz huśtawka ze zjeżdżalnią (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE E. „Modernizacja placu zabaw” Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia placu zabaw w Dąbrowie Górniczej przy ul. Topolowej na działce nr 58/8 ark.13 (obręb: Dąbrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. Zestaw rekreacyjno-modułowy, podwójna piaskownica połączona rurą, kiwak – 2 szt., huśtawka wagowa konik, ścianka do malowania z prostymi grami, karuzela „Trzmiel”, huśtawka „Bocianie gniazdo”, huśtawka podwójna wraz z wykonaniem pod zestawem rekreacyjno-modułowym nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych oraz demontaż urządzeń zabawowych tj.: sześcian wspinaczkowy, piaskownica, trap, huśtawka ważka, pociąg, drabinka wspinaczkowa, zjeżdżalnia + piaskownica, huśtawka podwójna (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE F. „Zakątek rekreacyjny przy szkole” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej ze stołem do ping-ponga oraz stołem do gry w szachy oraz placu zabaw wraz z elementami małej architektury w Dąbrowie Górniczej przy ul. B. Prusa 3 przy ZSO nr 2 na działce nr 17/1 ark.64 (obręb: Dąbrowa Górnicza). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż czterech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. twister/stepper, biegacz/orbitrek, wioślarz/narty biegówki, wyciskanie siedząc/wyciąg górny wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj.: mały zestaw zabawowy, piaskownica, kiwak oraz huśtawka pojedyncza, dostawę i montaż stołu do ping-ponga oraz stołu do gry w szachy, montaż elementów małej architektury tj. ławki (2 szt.) i kosz na odpady (1 szt.), regulamin siłowni (1szt.), regulamin placu zabaw (1szt.) (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE G. „Zagospodarowanie terenu wokół remizy OSP” Zadanie polega na przygotowaniu terenu w zakresie niezbędnym do doposażenia istniejącego placu zabaw wraz z elementami małej architektury oraz wykonania siłowni zewnętrznej, budowy paleniska z betonowym stołem oraz utwardzeniem nawierzchni w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kwiatowej na działkach nr 275/4 ark. 4 (obręb: Ujejsce). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. rowerek/wioślarz, twister/pajac, narciarz/jeździec wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, dostawę i montaż dwóch sztuk przestawnych bramek stalowych na istniejącym boisku, montaż elementów małej architektury tj. ławki (9 szt.), regulamin siłowni (1szt.), budowę paleniska wraz z betonowym stołem oraz utwardzeniem nawierzchni. Doposażenie placu zabaw w huśtawkę wahadłową na nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych (zakres prac opisany w przedmiarze robót). ZADANIE H. „Zagospodarowanie przestrzeni w pobliżu boiska LKS Promień” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z elementami małej architektury, wytyczenie i utwardzenie alejek parkowych w Dąbrowie Górniczej na działce nr 1253 ark. 39 (obręb: Strzemieszyce Małe). Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż trzech podwójnych urządzeń do siłowni zewnętrznej tj. wioślarz/rower, biegacz/prasa nożna wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni z kostki betonowej, montaż elementów małej architektury tj. ławki (7 szt.), kosze na odpady (3 szt.), regulamin do siłowni zewnętrznej (1szt.), wykonanie alejek z nawierzchni żwirowej oraz nasadzenie zieleni (zakres prac opisany w przedmiarze robót). Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną. II.Wymagania ogólne dotyczące zadań od A do H 1.Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia: - zabawowe przewidziane do montażu winny posiadać ważne certyfikaty zgodności z normą PN – EN 1176 wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE C, D, E, F, G), - do wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych ważny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1177 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE C, E, G), - do siłowni zewnętrznych winny posiadać ważne certyfikaty zgodności z normą PN – EN 16630 wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne (ZADANIE A, B, F, G, H), - do wszystkich użytych nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych winny posiadać atest higieniczny PZH lub dokument równoważny (ZADANIE C, E, G), -dostarczany piasek winien posiadać atest PZH lub dokument równoważny (ZADANIE E,F). Uwaga: Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4. SIWZ, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. III. Roboty należy zrealizować na podstawie: - dokumentacji technicznej: projektu budowlano-wykonawczego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. IV. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.), 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy(Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 tj. z późn. zm.). V. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). VI. Gwarancja jakości i rękojmia za wady: 1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 851 § 1KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z kartą producenta. 3. Na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi na okres równy okresowi gwarancji. VII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w dokumentacji wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy. VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 540240208-N-2019 z dnia 07-11-2019 r. Dąbrowa Górnicza: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 614377-N-2019 Data: 25/10/2019 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Dąbrowa Górnicza, Krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700. Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowa-gornicza.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV. Punkt: 6.2) W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-12, godzina: 09:30, W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-13, godzina: 09:30, |
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 614377-N-2019 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | ZP.WIR.271.4.47.2019 |
Data publikacji zamówienia: | 2019-10-25 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 60 dni |
Wadium: | 174 ZŁ |
Szacowana wartość* | 5 800 PLN - 8 700 PLN |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.dabrowa-gornicza.pl |
Informacja dostępna pod: | www.bip.dabrowa-gornicza.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
45000000-7 | Roboty budowlane |