TI Tytuł PL-Warszawa: Tabor kolejowy
ND Nr dokumentu 5814-2013
PD Data publikacji 08/01/2013
OJ Dz.U. S 5
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji Przewozy Regionalne Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 05/01/2013
DT Termin 15/02/2013
NC Zamówienie 2 - Zamówienie publiczne na dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
OC Pierwotny kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
IA Adres internetowy (URL) www.przewozyregionalne.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa sektorowa (2004/17/WE)

08/01/2013    S5    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Tabor kolejowy

2013/S 005-005814

Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe

Dostawy

Dyrektywa 2004/17/WE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Przewozy Regionalne Sp. z o. o.
ul. Wileńska 14a
Punkt kontaktowy: Warszawa, ul. Wileńka 14, pokój nr 152
Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk
03-414 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 783824076
E-mail: agata.szewczyk@p-r.com.pl
Faks: +48 224733408

Adresy internetowe:

Ogólny adres podmiotu zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Usługi kolejowe
I.3)Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających
Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez podmiot zamawiający:
Leasing autobusów szynowych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Leasing
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego 6 sztuk fabrycznie nowych spalinowych autobusów szynowych (zwanych dalej „pojazdami”) – w tym 2 sztuki autobusów jednoczłonowych i 4 sztuki dwuczłonowych – z których każdy spełnia wymogi techniczne wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.przewozyregionalne.pl lub na wniosek u Zamawiającego (zwanej dalej „SIWZ”) oraz posiada świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Urząd Transportu Kolejowego na podstawie ustawy o transporcie kolejowym z dnia 16 września 2011 r. (Dz. U. 2011, Nr 230, poz. 1372 ze zm.). Ponadto przedmiotem zamówienia są także świadczenia wymagane przez Zamawiającego w celu realizacji zamówienia, zawarte w istotnych postanowieniach umowy w Załączniku nr 6 do SIWZ, w tym między innymi: utrzymywanie pojazdów oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu bezterminowego świadectwa dopuszczenia do eksploatacji dla każdego typu pojazdu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia – w przypadku dostawy pojazdów posiadających terminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji, utrzymywanie pojazdów

2.Terminy dotyczące realizacji zamówienia
2.1 Termin dostawy – liczony od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia – wynosi:
- 5 miesięcy – dla pierwszego autobusu jednoczłonowego;
- 6miesięcy – dla drugiego autobusu jednoczłonowego;
- 8 miesięcy – dla dwóch pierwszych autobusów dwuczłonowych;
- 9 miesięcy – dla dwóch pozostałych autobusów dwuczłonowych.
2.2 Termin przekazania Zamawiającemu bezterminowego świadectwa (dla każdego typu pojazdu), o którym mowa w ust. 1, wynosi 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
2.3 Okres leasingu (niezależnie od terminu, w jakim Wykonawca dostarczy autobusy) wynosi 96 (dziewięćdziesiąt sześć) miesięcy liczonych oddzielenie dla każdego autobusu i rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego danego autobusu.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34620000, 66114000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Informacje o częściach zamówienia
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 1 000 000,00 (jeden milion złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego:
BRE Bank Spółka Akcyjna Oddział Regionalny Warszawa, 00-950 Warszawa, ul. Królewska 14
numer konta: 04 1140 1010 0000 2604 8200 1086.
5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14 a, pokój nr 152, w godzinach 8:00-15:00 najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium.
6. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego.
7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) zostanie złożona w siedzibie Zamawiającego, Warszawa ul. Wileńska 14a w pokoju nr 152, nie później niż w terminie składania ofert oraz będzie zawierała co najmniej następujące elementy:
1) nazwę i dokładny adres gwaranta,
2)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej
i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji gdy:
a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c. Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
d. Wykonawca nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, zawierającego oświadczenie Zamawiającego o zaistnieniu jednej z okoliczności określonych w punkcie 2,
4) okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ).
Wymaga się złożenia oryginału umowy zabezpieczającej w sytuacji, gdy zawiera ona zapisy o wymagalności roszczeń wyłącznie na podstawie oryginału umowy. Jeśli nie ma w niej takich zapisów, Wykonawca może złożyć oryginał albo potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zabezpieczającej.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1 w formie określonej w ust. 2, zostanie wykluczony z postępowania.
9. Ponadto Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca wniósł (najpóźniej wraz z podpisaniem umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny oferty, w jednej z form lub formach określonych w art. 148 ustawy Pzp.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki:
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na formularzu, którego wzór został zawarty w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej „SIWZ”) sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.przewozyregionalne.pl oraz na wniosek złożony na piśmie lub faksem, lub drogą elektroniczną;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) – 4) i 6) przedkłada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5) przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 4 stosuje się odpowiednio.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1a i 1c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 1, musi spełniać każdy z Wykonawców, a dokumenty wymienione w ust. 1 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
8. Wykonawca biorący udział w postępowaniu – zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – musi spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – działalność prowadzona na potrzeby przedmiotowego zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał dostawę fabrycznie nowego spalinowego zespołu trakcyjnego albo fabrycznie nowych spalinowych zespołów trakcyjnych o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 12 000 000,00 zł brutto;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
9. Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w ust. 8 Wykonawca musi przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ;
2) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu i wartości usługi, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ.
3) dokumenty potwierdzające, że dostawy ujęte w wykazie, o którym mowa w punkcie 2, zostały wykonane należycie;
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków, o których mowa w ust. 8, Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 9 pkt 1 powinno być przedłożone przez pełnomocnika ustanowionego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, natomiast dokumenty i oświadczenia wymienione w ustępie 9 pkt 2 i 3 – przez Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie danych warunków.
12. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt 1 oraz ust. 9 pkt 1 i 2, winny być złożone w oryginale, natomiast pozostałe dokumenty wymagane w ust. 1 i 9 winny być złożone w formie oryginału lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
13. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, może zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
14. Kwoty wyrażane w walutach innych niż złoty polski w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą przeliczane przez Zamawiającego według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania się niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarty
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:
PBL3-P/4/2013.
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: ..
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
15.2.2013 - 12:00
IV.3.5)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 15.2.2013

Miejscowość

Warszawa, ul. Wileńska 14a.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
W sesji otwarcia ofert mogą uczestniczyć wszystkie zainteresowane osoby.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówien Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 22457800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
5.1.2013
TI Tytuł PL-Warszawa: Tabor kolejowy
ND Nr dokumentu 47702-2013
PD Data publikacji 13/02/2013
OJ Dz.U. S 31
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji Przewozy Regionalne Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 08/02/2013
DT Termin 08/03/2013
NC Zamówienie 2 - Zamówienie publiczne na dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
OC Pierwotny kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego

13/02/2013    S31    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Tabor kolejowy

2013/S 031-047702

Przewozy Regionalne Sp. z o. o., ul. Wileńska 14a, Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk, Warszawa03-414, POLSKA. Tel.: +48 783824076. Faks: +48 224733408. E-mail: agata.szewczyk@p-r.com.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 8.1.2013, 2013/S 5-005814)

Przedmiot zamówienia:
CPV:34620000, 66114000

Tabor kolejowy

Usługi leasingu finansowego

Zamiast: 

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

15.02.2013 (12:00)

IV.3.7) Warunki otwarcia ofert:

15.02.2013 (12:30)

Powinno być: 

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

08.03.2013 (12:00)

IV.3.7) Warunki otwarcia ofert:

08.03.2013 (12:30)

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.


TI Tytuł PL-Warszawa: Tabor kolejowy
ND Nr dokumentu 52712-2013
PD Data publikacji 16/02/2013
OJ Dz.U. S 34
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji Przewozy Regionalne Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 13/02/2013
DT Termin 08/03/2013
NC Zamówienie 2 - Zamówienie publiczne na dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
OC Pierwotny kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego

16/02/2013    S34    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Tabor kolejowy

2013/S 034-052712

Przewozy Regionalne Sp. z o. o., ul. Wileńska 14a, Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk, Warszawa03-414, POLSKA. Tel.: +48 783824076. Faks: +48 224733408. E-mail: agata.szewczyk@p-r.com.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 8.1.2013, 2013/S 5-005814)

Przedmiot zamówienia:
CPV:34620000, 66114000

Tabor kolejowy

Usługi leasingu finansowego

Zamiast: 

II.1.5)

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego 6 sztuk fabrycznie nowych spalinowych autobusów szynowych (zwanych dalej „pojazdami”) – w tym 2 sztuki autobusów jednoczłonowych i 4 sztuki dwuczłonowych – z których każdy spełnia wymogi techniczne wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.przewozyregionalne.pl lub na wniosek u Zamawiającego (zwanej dalej „SIWZ”) oraz posiada świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Urząd Transportu Kolejowego na podstawie ustawy o transporcie kolejowym z dnia 16 września 2011 r. (Dz. U. 2011, Nr 230, poz. 1372 ze zm.). Ponadto przedmiotem zamówienia są także świadczenia wymagane przez Zamawiającego w celu realizacji zamówienia, zawarte w istotnych postanowieniach umowy w Załączniku nr 6 do SIWZ, w tym między innymi: utrzymywanie pojazdów oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu bezterminowego świadectwa dopuszczenia do eksploatacji dla każdego typu pojazdu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia – w przypadku dostawy pojazdów posiadających terminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji, utrzymywanie pojazdów

2.Terminy dotyczące realizacji zamówienia

2.1 Termin dostawy – liczony od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia – wynosi:

-5 miesięcy – dla pierwszego autobusu jednoczłonowego;

-6miesięcy – dla drugiego autobusu jednoczłonowego;

-8 miesięcy – dla dwóch pierwszych autobusów dwuczłonowych;

-9 miesięcy – dla dwóch pozostałych autobusów dwuczłonowych.

2.2 Termin przekazania Zamawiającemu bezterminowego świadectwa (dla każdego typu pojazdu), o którym mowa w ust. 1, wynosi 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.

2.3 Okres leasingu (niezależnie od terminu, w jakim Wykonawca dostarczy autobusy) wynosi 96 (dziewięćdziesiąt sześć) miesięcy liczonych oddzielenie dla każdego autobusu i rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego danego autobusu.

II.1.8)

nie

III.1.1) ust. 1

1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 1 000 000,00 (jeden milion złotych).

III.2.1) ust. 8 pkt 2)

2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał dostawę fabrycznie nowego spalinowego zespołu trakcyjnego albo fabrycznie nowych spalinowych zespołów trakcyjnych o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 12 000 000,00 zł brutto;

IV.3.6)

w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.4

15.02.2013 (12:00)

IV.3.7

15.02.2013 (12:00)

Powinno być: 

II.1.5)

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego 6 sztuk fabrycznie nowych spalinowych autobusów szynowych (zwanych dalej „pojazdami”) – w tym 2 sztuki autobusów jednoczłonowych i 4 sztuki dwuczłonowych – z których każdy spełnia wymogi techniczne wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.przewozyregionalne.pl lub na wniosek u Zamawiającego (zwanej dalej „SIWZ”) oraz posiada dokument/dokumenty dopuszczające dany typ pojazdu do eksploatacji wydane przez Urząd Transportu Kolejowego (UTK) na podstawie ustawy o transporcie kolejowym z dnia 16 września 2011 r. (Dz. U. 2011, Nr 230, poz. 1372 ze zm.). Ponadto przedmiotem zamówienia są także świadczenia wymagane przez Zamawiającego w celu realizacji zamówienia, zawarte w istotnych postanowieniach umowy w Załączniku nr 6 do SIWZ, w tym między innymi: utrzymywanie pojazdów oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu bezterminowego dokumentu/dokumentów dopuszczających pojazd do eksploatacji wystawione przez UTK dla każdego typu pojazdu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia – w przypadku dostawy pojazdów posiadających terminowy dokument dopuszczający pojazd do eksploatacji.

2.Autobusy, jakie Wykonawca zaoferuje muszą być jednakowego typu w zakresie autobusów jednoczłonowych i jednakowego typu w zakresie autobusów dwuczłonowych. Ponadto konstrukcja oferowanych pojazdów musi umożliwiać pracę w trakcji wielokrotnej w obrębie jednego typu.

3.Zamówienie zostało podzielone na dwie części:

1) Zadanie nr 1 – dostawa 2 sztuk autobusów jednoczłonowych określonych w ust. 1 i 2;

2) Zadanie nr 2 – dostawa 4 sztuk autobusów dwuczłonowych określonych w ust. 1 i 2.

4.Oferty należy składać na jedną z wyżej określonych części albo na obie.

5.Terminy dotyczące realizacji zamówienia

5.1 Termin dostawy – liczony od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia – wynosi:

dla Zadania nr 1

-5 miesięcy – dla pierwszego autobusu jednoczłonowego;

-6miesięcy – dla drugiego autobusu jednoczłonowego;

dla Zadania nr 2

-8 miesięcy – dla dwóch pierwszych autobusów dwuczłonowych;

-9 miesięcy – dla dwóch pozostałych autobusów dwuczłonowych.

5.2 Termin przekazania Zamawiającemu bezterminowego dokumentu dopuszczającego pojazdy do eksploatacji (dla każdego typu pojazdu), o którym mowa w ust. 1, wynosi 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.

5.3 Podstawowy okres trwania umowy w zakresie każdego z zadań zaczyna się z dniem jej zawarcia, a kończy z upływem ostatniego dnia okresu, za który należna jest ostatnia rata wynagrodzenia. Liczba rat leasingowych wynosi 96.

5.4 Okres leasingu jest liczony oddzielenie dla każdego autobusu i rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego danego autobusu.

II.1.8)

tak

III.1.1) ust. 1

1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:

300 000,00 (trzysta tysięcy złotych) – składając ofertę na Zadanie nr 1;

700 000,00 (siedemset tysięcy złotych) – składając ofertę na Zadanie nr 2.

Składając ofertę na oba zadania, należy zsumować powyższe wartości.

III.2.1) ust. 8 pkt 2)

2) posiadania wiedzy i doświadczenia

– Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał dostawę fabrycznie nowego spalinowego zespołu trakcyjnego albo fabrycznie nowych spalinowych zespołów trakcyjnych o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto (pięć milionów złotych);

IV.3.6)

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.4

08.03.2013 (12:30)

IV.3.7

08.03.2013 (12:30)

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.


TI Tytuł PL-Warszawa: Tabor kolejowy
ND Nr dokumentu 69060-2013
PD Data publikacji 02/03/2013
OJ Dz.U. S 44
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji Przewozy Regionalne Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 27/02/2013
DT Termin 22/03/2013
NC Zamówienie 2 - Zamówienie publiczne na dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
OC Pierwotny kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego

02/03/2013    S44    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Tabor kolejowy

2013/S 044-069060

Przewozy Regionalne Sp. z o. o., ul. Wileńska 14a, Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk, Warszawa03-414, POLSKA. Tel.: +48 783824076. Faks: +48 224733408. E-mail: agata.szewczyk@p-r.com.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 8.1.2013, 2013/S 5-005814)

Przedmiot zamówienia:
CPV:34620000, 66114000

Tabor kolejowy

Usługi leasingu finansowego

Zamiast: 

Sekcja IV.3.4)

08.03.2013 (12:30)

Sekcja IV.3.7)

08.03.2013 (12:30)

Powinno być: 

Sekcja IV.3.4)

22.03.2013 (12:00)

Sekcja IV.3.7)

22.03.2013 (12:30)

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.


TI Tytuł PL-Warszawa: Tabor kolejowy
ND Nr dokumentu 94311-2013
PD Data publikacji 22/03/2013
OJ Dz.U. S 58
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji Przewozy Regionalne Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 20/03/2013
DT Termin 03/04/2013
NC Zamówienie 2 - Zamówienie publiczne na dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
OC Pierwotny kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego

22/03/2013    S58    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Tabor kolejowy

2013/S 058-094311

Przewozy Regionalne Sp. z o. o., ul. Wileńska 14a, Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk, Warszawa03-414, POLSKA. Tel.: +48 783824076. Faks: +48 224733408. E-mail: agata.szewczyk@p-r.com.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 8.1.2013, 2013/S 5-005814)

Przedmiot zamówienia:
CPV:34620000, 66114000

Tabor kolejowy

Usługi leasingu finansowego

Zamiast: 

Sekcja IV.3.4)

22.03.2013 (12:00)

Sekcja IV.3.7)

22.03.2013 (12:30)

Powinno być: 

Sekcja IV.3.4)

03.04.2013 (12:00)

Sekcja IV.3.7)

03.04.2013 (12:30)

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.


TI Tytuł Polska-Warszawa: Tabor kolejowy
ND Nr dokumentu 227386-2013
PD Data publikacji 09/07/2013
OJ Dz.U. S 131
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji „Przewozy Regionalne” sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 08/07/2013
NC Zamówienie 2 - Zamówienie publiczne na dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 7 - Udzielenie zamówienia
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 9 - Nie dotyczy
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
OC Pierwotny kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
IA Adres internetowy (URL) www.przewozyregionalne.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa sektorowa (2004/17/WE)

09/07/2013    S131    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Tabor kolejowy

2013/S 131-227386

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – zamówienia sektorowe

Dyrektywa 2004/17/WE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

„Przewozy Regionalne” sp. z o. o.
ul. Wileńska 14a
Punkt kontaktowy: Warszawa, ul. Wileńska 14 a, pokój 152
Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk
03-414 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 783824076
E-mail: zp@p-r.com.pl
Faks: +48 224733408

Adresy internetowe:

Ogólny adres podmiotu zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

I.2)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Usługi kolejowe
I.3)Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających
Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Leasing autobusów szynowych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Leasing
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego 6 sztuk fabrycznie nowych spalinowych autobusów szynowych (zwanych dalej „pojazdami”) – w tym 2 sztuki autobusów jednoczłonowych i 4 sztuki dwuczłonowych – z których każdy spełnia wymogi techniczne wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.przewozyregionalne.pl lub na wniosek u Zamawiającego (zwanej dalej „SIWZ”) oraz posiada dokument/dokumenty dopuszczające typ pojazdu do eksploatacji wydane przez Urząd Transportu Kolejowego (UTK) na podstawie ustawy o transporcie kolejowym z dnia 16 września 2011 r. (Dz. U. 2011, Nr 230, poz. 1372 ze zm.). Ponadto przedmiotem zamówienia są także świadczenia wymagane przez Zamawiającego w celu realizacji zamówienia, zawarte w istotnych postanowieniach umowy w Załączniku nr 6 do SIWZ, w tym między innymi: utrzymywanie pojazdów oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu bezterminowego dokumentu/dokumentów dopuszczających pojazd do eksploatacji wystawione przez UTK dla każdego typu pojazdu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia – w przypadku dostawy pojazdów posiadających terminowy dokument dopuszczający pojazd do eksploatacji.

2.Autobusy, jakie Wykonawca zaoferuje muszą być jednakowego typu w zakresie autobusów jednoczłonowych i jednakowego typu w zakresie autobusów dwuczłonowych. Ponadto konstrukcja oferowanych pojazdów musi umożliwiać pracę w trakcji wielokrotnej w obrębie jednego typu.
3.Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1) Zadanie nr 1 – dostawa 2 sztuk autobusów jednoczłonowych określonych w ust. 1 i 2;
2) Zadanie nr 2 – dostawa 4 sztuk autobusów dwuczłonowych określonych w ust. 1 i 2.
4.Oferty należy składać na jedną z wyżej określonych części albo na obie.
5.Terminy dotyczące realizacji zamówienia
5.1 Termin dostawy – liczony od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia – wynosi:
dla Zadania nr 1
-5 miesięcy – dla pierwszego autobusu jednoczłonowego;
-6miesięcy – dla drugiego autobusu jednoczłonowego;
dla Zadania nr 2
-8 miesięcy – dla dwóch pierwszych autobusów dwuczłonowych;
-9 miesięcy – dla dwóch pozostałych autobusów dwuczłonowych.
5.2 Termin przekazania Zamawiającemu bezterminowego dokumentu dopuszczającego pojazdy do eksploatacji (dla każdego typu pojazdu), o którym mowa w ust. 1, wynosi 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
5.3 Podstawowy okres trwania umowy w zakresie każdego z zadań zaczyna się z dniem jej zawarcia, a kończy z upływem ostatniego dnia okresu, za który należna jest ostatnia rata wynagrodzenia. Liczba rat leasingowych wynosi 96.
5.4 Okres leasingu jest liczony oddzielenie dla każdego autobusu i rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego danego autobusu.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34620000, 66114000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 56 146 218,72 PLN
Bez VAT

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:
PBL3-P/4/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2013/S 5-005814 z dnia 8.1.2013

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

V.1)Udzielenie zamówienia i jego wartość
Część nr: 1 - Nazwa: Zadanie nr 1
V.1.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
1.7.2013
V.1.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
V.1.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Konsorcjum: Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A., ul. Zygmunta Augusta 11, 85-082 Bydgoszcz oraz PESA RENTAL Sp. z o. o., ul. Złotowska 51B/23, 60-189 Poznań
POLSKA

V.1.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 15 473 269,95 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 18 371 498,72 PLN
Bez VAT
V.1.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
V.1.6)Cena zapłacona za zakupy okazyjne
V.1)Udzielenie zamówienia i jego wartość
Część nr: 2 - Nazwa: Zadanie nr 2
V.1.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
17.5.2013
V.1.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
V.1.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

NEWAG S.A.
{Dane ukryte}
33-300 Nowy Sącz
POLSKA

V.1.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 43 879 510,85 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 37 774 720 PLN
Bez VAT
V.1.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
V.1.6)Cena zapłacona za zakupy okazyjne

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
8.7.2013

Adres: ul. Wileńska 14A, 03-414 Warszawa
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: wzs@p-r.com.pl
tel: 665 913 889
fax: 61 633 36 93
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-02-15
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 581420131
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-01-08
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 0
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.przewozyregionalne.pl
Informacja dostępna pod: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o.
ul. Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie
Okres związania ofertą: 90 dni
Kody CPV
34620000-9 Tabor kolejowy
66114000-2 (3) Usługi leasingu finansowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zadanie nr 1 Konsorcjum: Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A., ul. Zygmunta Augusta 11, 85-082 Bydgoszcz oraz PESA RENTAL Sp. z o. o., ul. Złotowska 51B/23, 60-189 Poznań
2013-07-01 18 371 498,00
Zadanie nr 2 NEWAG S.A.
Nowy Sącz
2013-05-17 37 774 720,00