Ogłoszenie nr 556918-N-2017 z dnia 2017-07-31 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 1751157500122, ul. ul. Legionów  20 , 35-959   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 534 071, , e-mail sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl, , faks 017 8623915, 8537395.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gddkia.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gddkia.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Generalna Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie 35-959 Rzeszów, ul. Legionów 20


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania

Numer referencyjny:
O.RZ.D-3.2413.16.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

4



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 1 - „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez rz. Pielnica w m. Zarszyn, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 259+722 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 2 – „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 3 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej budowy mostu przez p. Rosielna w m. Jasienica Rosielna, w ciągu drogi krajowej nr 19 Gr. Państwa – Kuźnica – Lublin – Rzeszów – Barwinek (dawna DK nr 9), w km 239+642 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, rozbudową skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 1962R Krosno – Jasienica Rosielna i nr 2028R Jasienica Rosielna – Blizne, przebudową dojazdów od km ok. 239+340 do km ok. 239+950 oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 4 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (zadanie nr 1 i 2) wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz aktualizacja opracowanych dokumentacji (zadanie nr 3 i 4) wraz z aktualizacją uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.


II.5) Główny kod CPV:
71320000-7

Dodatkowe kody CPV:




II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:  5   lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:



II.9) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie: Zadanie nr 1 – 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w tym: 1) koncepcja budowy obiektu – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy; 2) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiającego; 3) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; Zadanie nr 2 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w tym: 1) ekspertyza i koncepcja budowy obiektu – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy; 2) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiającego; 3) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; Zadanie nr 3 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w tym: 1) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy; 2) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; Zadanie nr 4 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w tym: 3) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy; 4) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, co najmniej: dla zadania nr 1 • dwa zadania polegające na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego, budowy/przebudowy mostu stałego/wiaduktu/estakady, o długości całkowitej co najmniej 12,0 m, zlokalizowanych w ciągu drogi klasy min. G, na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji. dla zadań nr 2, nr 3 i nr 4 • dwa zadania polegające na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego, budowy/przebudowy mostu stałego/wiaduktu/estakady, o długości całkowitej co najmniej 5,0 m, zlokalizowanego w ciągu drogi klasy min. G na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji; Wyjaśnienia: - poprzez „wykonanie” projektu budowlanego i wykonawczego należy rozumieć doprowadzenie do wystawienia Protokołu odbioru dokumentacji projektowej lub równoważnego dokumentu; - zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że warunki opisane w pkt 3 a) dla poszczególnych zadań muszą zostać spełnione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy Pzp, przez podmiot udostępniający zdolność zawodową. b) Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania : Zadanie nr 1 Projektant branża mostowa – 1 osoba, która opracowała (była autorem lub współautorem) co najmniej dwie dokumentacje projektowe (projekt budowlany + projekt wykonawczy) budowy/przebudowy mostu stałego/wiaduktu/estakady zlokalizowanych w ciągu drogi klasy min. G dla obiektu o długości całkowitej min. 12,0 mb., na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji na stanowisku: projektanta branży mostowej lub sprawdzającego branży mostowej. Sprawdzający branża mostowa - 1 osoba, która opracowała (była autorem, współautorem lub sprawdzającym) co najmniej dwie dokumentacje projektowe (projekt budowlany + projekt wykonawczy) budowy/przebudowy mostu stałego/wiaduktu/estakady zlokalizowanych w ciągu drogi klasy min. G dla obiektu o długości całkowitej min. 12,0 mb., na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji na stanowisku: projektanta branży mostowej lub sprawdzającego branży mostowej. Zadanie nr 2, 3 i 4 Projektant branży mostowej – 1 osoba, która opracowała (była autorem lub współautorem) co najmniej dwie dokumentacje projektowe (projekt budowlany + projekt wykonawczy) budowy/przebudowy mostu stałego/wiaduktu/estakady zlokalizowanych w ciągu drogi klasy min. G dla obiektu o długości całkowitej min. 5,0 mb., na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji na stanowisku: projektanta branży mostowej lub sprawdzającego branży mostowej, Sprawdzający branża mostowa - 1 osoba, która opracowała (była autorem, współautorem lub sprawdzającym) co najmniej dwie dokumentacje projektowe (projekt budowlany + projekt wykonawczy) budowy/przebudowy mostu stałego/wiaduktu/estakady zlokalizowanych w ciągu drogi klasy min. G dla obiektu o długości całkowitej min. 5,0 mb., na podstawie których uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji na stanowisku: projektanta branży mostowej lub sprawdzającego branży mostowej, Wyjaśnienia: - poprzez „opracowanie” dokumentacji projektowej należy rozumieć doprowadzenie do wystawienia Protokołu odbioru dokumentacji projektowej lub równoważnego dokumentu; - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla poszczególnych zadań, spełnienie warunków zakresie Potencjału Kadrowego Wykonawcy wykazują łącznie; - w przypadku gdy oferent zamierza złożyć oferty na kilka zadań Zamawiający dopuszcza wskazanie tego samego projektanta lub sprawdzającego na każdej ze złożonych ofert dla poszczególnych zadań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa w pkt 9.7.2) IDW winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób prawionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3). 8. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 4 składa każdy z Wykonawców. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.4) i III.5), przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1), natomiast dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.4) składa każdy z nich.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), Zadanie nr 2: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), Zadanie nr 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Zadanie nr 4: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Rzeszowie Nr 03 1130 1105 0005 2142 3990 0002. (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu O.RZ.D-3.2413.16.2017) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad reprezentowany przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów” W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60,00
Kryterium pozacenowe40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian są określone w Tomie II SIWZ Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2017-08-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

1. Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, w pokoju nr 1 – Kancelaria-Dziennik Podawczy 2. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 10.08.2017r., o godz. 11:10 w siedzibie wskazanej w pkt. 1, w pokoju nr 7. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w Sekcji III.2.2), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Sekcją III.1). 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia 8. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 9. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 11. Kryterium pozacenowe "Doświadczenie zawodowe Projektanta branży mostowej" będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - Projektanta branży mostowej zadeklarowanej przez Wykonawcę w wykazie osób.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:
1Nazwa:
Zadanie nr 1 Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez rz. Pielnica w m. Zarszyn, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 259+722 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 1 - „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez rz. Pielnica w m. Zarszyn, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 259+722 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
71320000-7,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
Kryterium pozacenowe40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie: Zadanie nr 1 – 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w tym: 1) koncepcja budowy obiektu – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy; 2) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiającego; 3) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;


Część nr:
2Nazwa:
Zadanie nr 2 Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 2 – „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
71320000-7,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
Kryterium pozacenowe40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie: Zadanie nr 2 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w tym: 1) ekspertyza i koncepcja budowy obiektu – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy; 2) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiającego; 3) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;


Część nr:
3Nazwa:
Zadanie nr 3 Aktualizacja dokumentacji technicznej budowy mostu przez p. Rosielna w m. Jasienica Rosielna, w ciągu drogi krajowej nr 19 Gr. Państwa – Kuźnica – Lublin – Rzeszów – Barwinek (dawna DK nr 9), w km 239+642 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, rozbudową skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 1962R Krosno – Jasienica Rosielna i nr 2028R Jasienica Rosielna – Blizne, przebudową dojazdów od km ok. 239+340 do km ok. 239+950 oraz pełnienie nadzoru autorskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 3 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej budowy mostu przez p. Rosielna w m. Jasienica Rosielna, w ciągu drogi krajowej nr 19 Gr. Państwa – Kuźnica – Lublin – Rzeszów – Barwinek (dawna DK nr 9), w km 239+642 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, rozbudową skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 1962R Krosno – Jasienica Rosielna i nr 2028R Jasienica Rosielna – Blizne, przebudową dojazdów od km ok. 239+340 do km ok. 239+950 oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
71320000-7,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
Kryterium pozacenowe40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie: Zadanie nr 3 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w tym: 1) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy; 2) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;


Część nr:
4Nazwa:
Zadanie nr 4 Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 4 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
71320000-7,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
Kryterium pozacenowe40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby Usługa została zrealizowana w terminie: Zadanie nr 4 - 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia w tym: 3) materiały do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia – w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy; 4) projekt budowlany i wykonawczy – w terminie 5 miesięcy od daty uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia;






Rozmiar pliku: 4486 KB
Ogłoszenie nr 500009050-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.
Rzeszów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer:
556918-N-2017

Data:
31.07.2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 1751157500122, ul. ul. Legionów  20, 35-959   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 534 071, e-mail sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl, faks 017 8623915, 8537395.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym należy dodać tekst:


Numer sekcji:
IV

Punkt:
6.6.

Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
12. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w ofercie

 

Rozmiar pliku: 19236 KB
Ogłoszenie nr 500045377-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556918-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500009050-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 1751157500122, ul. ul. Legionów  20, 35-959   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 534 071, e-mail sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl, faks 017 8623915, 8537395.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
O.RZ.D-3.2413.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 1 - „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez rz. Pielnica w m. Zarszyn, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 259+722 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 2 – „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 3 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej budowy mostu przez p. Rosielna w m. Jasienica Rosielna, w ciągu drogi krajowej nr 19 Gr. Państwa – Kuźnica – Lublin – Rzeszów – Barwinek (dawna DK nr 9), w km 239+642 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, rozbudową skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 1962R Krosno – Jasienica Rosielna i nr 2028R Jasienica Rosielna – Blizne, przebudową dojazdów od km ok. 239+340 do km ok. 239+950 oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 4 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (zadanie nr 1 i 2) wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz aktualizacja opracowanych dokumentacji (zadanie nr 3 i 4) wraz z aktualizacją uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
Zadanie nr 1 - „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez rz. Pielnica w m. Zarszyn, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 259+722 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
64349.56

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Kopczyk Piotr BIK-KOPCZYK Piotr Kopczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 35-309
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
64513.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64513.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107625.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Rozmiar pliku: 28757 KB
Ogłoszenie nr 500066915-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556918-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500009050-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 1751157500122, ul. ul. Legionów  20, 35-959   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 534 071, e-mail sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl, faks 017 8623915, 8537395.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
O.RZ.D-3.2413.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów mostowych w miejscowościach Zarszyn, Sieniawa, Jasienica Rosielna i Domaradz wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 1 - „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez rz. Pielnica w m. Zarszyn, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 259+722 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 2 – „Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 3 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej budowy mostu przez p. Rosielna w m. Jasienica Rosielna, w ciągu drogi krajowej nr 19 Gr. Państwa – Kuźnica – Lublin – Rzeszów – Barwinek (dawna DK nr 9), w km 239+642 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, rozbudową skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 1962R Krosno – Jasienica Rosielna i nr 2028R Jasienica Rosielna – Blizne, przebudową dojazdów od km ok. 239+340 do km ok. 239+950 oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Zadanie nr 4 - „Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego”. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (zadanie nr 1 i 2) wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz aktualizacja opracowanych dokumentacji (zadanie nr 3 i 4) wraz z aktualizacją uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
Zadanie nr 2 Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
43450.00

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Kopczyk Piotr "BIK - KOPCZYK"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 35-309
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
53443.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53443.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107625.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
3   

NAZWA:
Aktualizacja dokumentacji technicznej budowy mostu przez p. Rosielna w m. Jasienica Rosielna, w ciągu drogi krajowej nr 19 Gr. Państwa – Kuźnica – Lublin – Rzeszów – Barwinek (dawna DK nr 9), w km 239+642 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, rozbudową skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 1962R Krosno – Jasienica Rosielna i nr 2028R Jasienica Rosielna – Blizne, przebudową dojazdów od km ok. 239+340 do km ok. 239+950 oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy BIK-KOPCZYK Piotr Kopczyk {Dane ukryte} 35-309 Rzeszów. Oferta ta została odrzucona przez Zamawiającego. W związku z powyższym, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia


CZĘŚĆ NR:
4   

NAZWA:
Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
37650.50

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Kopczyk Piotr, "BIK-KOPCZYK"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 35-309
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
46309.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46309.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46309.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
tel: 178 534 071
fax: 017 8623915, 8537395
Termin składania wniosków lub ofert:
2017-08-09
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 556918-N-2017
ID postępowania Zamawiającego: O.RZ.D-3.2413.16.2017
Data publikacji zamówienia: 2017-07-30
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 5 miesięcy
Wadium: 6600 ZŁ
Szacowana wartość* 220 000 PLN  -  330 000 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 4
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.gddkia.gov.pl
Informacja dostępna pod: www.gddkia.gov.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zadanie nr 2 Opracowanie dokumentacji technicznej budowy mostu przez potok bez nazwy w m. Sieniawa, w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka, w km 250+171 wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego Kopczyk Piotr "BIK - KOPCZYK"
Rzeszów
2017-11-28 53 443,00
Aktualizacja dokumentacji technicznej pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 9 Radom – Barwinek (obecnie DK nr 19) w związku z budową mostu przez potok Kobyle w miejscowości Domaradz w km 232+751, wraz z budową i rozbiórką objazdu tymczasowego oraz pełnienie nadz Kopczyk Piotr, "BIK-KOPCZYK"
Rzeszów
2017-11-28 46 309,00