Usługa stałego sprzątania powierzchni wewnętrznych biurowych oraz powierzchni zewnętrznych utwardzonych i zielonych w kompleksie wojskowym przy ul Bystrej 1 w Warszawie
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi stałego sprzątania powierzchni wewnętrznych biurowych oraz powierzchni zewnętrznych utwardzonych i zielonych w kompleksie wojskowym przy ul Bystrej 1 w Warszawie. 1. Powierzchnie wewnętrzne ogólnie – 1 305,39 m2 2. Powierzchnie zewnętrzne ogólnie – 134 352,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: nr 2 do SIWZ, nr 1 i 2 do Umowy.
Rozmiar pliku: 15250 KB
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Ogłoszenie nr 500147495-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.
Jednostka Wojskowa nr 3964: Usługa stałego sprzątania powierzchni wewnętrznych biurowych oraz powierzchni zewnętrznych utwardzonych i zielonych w kompleksie wojskowym przy ul Bystrej 1 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543772-N-2018
Numer ogłoszenia: 543772-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Jednostka Wojskowa nr 3964, Krajowy numer identyfikacyjny 1717239200000, ul. ul. Bystra 1, 03700 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 892 326, e-mail w.lewandowski@wp.mil.pl, faks 261 892 320.
Adres strony internetowej (url): www.jw3964.wp.mil.pl
Adres strony internetowej (url): www.jw3964.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa stałego sprzątania powierzchni wewnętrznych biurowych oraz powierzchni zewnętrznych utwardzonych i zielonych w kompleksie wojskowym przy ul Bystrej 1 w Warszawie.
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
10/2018/Z.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi stałego sprzątania powierzchni wewnętrznych biurowych oraz powierzchni zewnętrznych utwardzonych i zielonych w kompleksie wojskowym przy ul Bystrej 1 w Warszawie. 1. Powierzchnie wewnętrzne ogólnie – 1 305,39 m2 2. Powierzchnie zewnętrzne ogólnie – 134 352,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach: nr 2 do SIWZ, nr 1 i 2 do Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 547378.06 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 4 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 243017.43 Oferta z najniższą ceną/kosztem 243017.43 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 708005.54 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Termin składania wniosków lub ofert:
2018-04-26
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 543772-N-2018 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | 10/2018/Z |
Data publikacji zamówienia: | 2018-04-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 12 miesięcy |
Wadium: | 15000 ZŁ |
Szacowana wartość* | 500 000 PLN - 750 000 PLN |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.jw3964.wp.mil.pl |
Informacja dostępna pod: | www.jw3964.wp.mil.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
90910000-9 | Usługi sprzątania |