Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych realizowanych w ramach oszczędności w Projekcie pn.: Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy


Numer ogłoszenia: 41717 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, faks 22 59 79 043.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.mazovia.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych realizowanych w ramach oszczędności w Projekcie pn.: Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych realizowanych w ramach oszczędności w Projekcie pn.: Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Wykaz Szpitali, w których będą realizowane prace termomodernizacyjne: 1) Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06 - 400 Ciechanów 2) Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki 3) Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku ul. Medyczna 19, 09 -400 Płock 4) Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ul. Zalesie 1 09-500 Gostynin 5) Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, 26-607 Radom, ul. Krychnowicka 1 6) Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. 08-110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26 7) Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa nr 2, 04-749 Warszawa 8) Szpital Dziecięcy Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Prof. Dr. J. Bogdanowicza 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska 4/24 9) Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu k/Warszawy, 05-462 Wiązowna - budynek poradni dla osób z autyzmem dziecięcym w Józefowie przy ulicy 3-go Maja 127.


II.1.5)

V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 250 000 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał tj. zakończył w tym okresie następujące roboty budowlane: a) co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót budowalnych polegających na przebudowie lub remoncie obejmujących swym zakresem: termomodernizację polegającą na dociepleniu ścian zewnętrznych /izolacja cieplna/, modernizacji instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u., modernizację sieci c.o. i c.w.u./, stanowiących całość pod względem techniczno-użytkowym, gdzie każde z wykonanych zadań było o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 zł /brutto/, i każde zadanie wykonywane było w czynnym budynku. Przez -czynny budynek- Zamawiający rozumie budynek, w którym przebywają pacjenci /lub pensjonariusze/ i personel przez całą dobę np. szpital, ZOL, hospicja, DPS, sanatorium i inne.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: /1/ Kierownik /Lider/ Projektu - 1 osoba posiadający następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe; nie mniej niż 5 lat doświadczenia zawodowego; posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania lub nadzoru w ramach przedsięwzięć inwestycyjnych z zakresu robót budowlanych polegających na przebudowie lub remoncie, w tym kierowaniu zespołem, wykonującym roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontu, realizującym co najmniej 2 inwestycje budowlane o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 PLN brutto każda. /2/ Projektant - Specjalista ds. Projektowania w zakresie robót budowlano -konstrukcyjnych posiadający następujące kwalifikacje:uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w powyżej określonym zakresie. /3/ Projektant - Specjalista ds. Projektowania w zakresie instalacji elektrycznych posiadający następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w powyżej określonym zakresie. /4/ Projektant - specjalista ds. projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku w powyżej określonym zakresie, oraz wykonanie dokumentacji projektowej /rozumianej jako co najmniej projekt budowlany lub projekt wykonawczy/ w zakres której wchodziło zaprojektowanie modernizacji instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u., modernizacja sieci c.o. i c.w.u. /5/ Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - liczba osób 3 /każda z osób powinna spełniać poniższe wymagania/: posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe; posiadający doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie przebudowy lub remontu obejmującymi wykonanie co najmniej 2 zadań w zakres których wchodziło modernizacja instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u., modernizacja sieci c.o. i c.w.u. /6/ Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - liczba osób 2 /każda z osób powinna spełniać poniższe wymagania/: Posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. /7/ Kierownik robót - /1 osoba/: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 5 letnie doświadczenie zawodowe; posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót dla co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonywaniu robót budowlanych polegających na wykonaniu robót termomodernizacyjnych. /8/ Specjalista do spraw rozliczeń /1 osoba/ Osoba posiadająca następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe; minimum 4 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane /wydana decyzja uznająca kwalifikacje/ lub w art. 20a ust. 1 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /dokonany wpis tymczasowy/ nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże iż: 1/ jego średni roczny przychód netto ze sprzedaży za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres jest równy co najmniej 5 000 000,00 zł. 2/ posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 4 000 000,00 zł. 3/ Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę co najmniej 5 000 000,00 zł.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.5 ogłoszenia należy do oferty załączyć: Sprawozdanie finansowe (za ostatni rok obrotowy) oraz część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach /za ostatni rok obrotowy - całe sprawozdanie, za pozostałe lata obrotowe - w części dotyczącej rachunku zysków i strat/, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.2 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w tym celu Wykonawca w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, określające zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę. Wykonawca może skorzystać ze wzoru pisemnego zobowiązania stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 79
  • 2 - Termin gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 10
  • 3 - Kryterium społeczne - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - 11


IV.2.2)

   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zamowienia.mazovia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Jagiellońska 36, Warszawa, pokój nr 111..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 i 141 ustawy Pzp, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 i 2a ustawy Pzp, natomiast warunki określone w sekcji III.3 ogłoszenia muszą spełniać łącznie. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2016 r. z tym, że zakończenie robót budowlanych związanych z modernizacją sieci c.o. oraz modernizacją instalacji sieci c.o. nastąpi najpóźniej do dnia 30 września 2016 r..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Numer ogłoszenia: 43745 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
41717 - 2016 data 15.04.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, fax. 22 59 79 043.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    III.6).

  • W ogłoszeniu jest:
    pkt 2 zdanie pierwsze: 2. W sytuacji, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.2 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w tym celu Wykonawca w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, określające zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    pkt 2 zdanie pierwsze: 2. W sytuacji, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w tym celu Wykonawca w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, określające zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę..


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    IV.4.16).

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    5. Zamówienie współfinansowane ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. 6. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie..


Numer ogłoszenia: 110154 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
41717 - 2016 data 15.04.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, fax. 22 59 79 043.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 09:30.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 09:30.


Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych realizowanych w ramach oszczędności w Projekcie pn.: Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.


Numer ogłoszenia: 94005 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 41717 - 2016r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, faks 22 59 79 043.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych realizowanych w ramach oszczędności w Projekcie pn.: Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych realizowanych w ramach oszczędności w Projekcie pn.: Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Wykaz Szpitali, w których będą realizowane prace termomodernizacyjne: 1) Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06 - 400 Ciechanów 2) Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki 3) Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku ul. Medyczna 19, 09 -400 Płock 4) Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ul. Zalesie 1 09-500 Gostynin 5) Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, 26-607 Radom, ul. Krychnowicka 1 6) Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. 08-110 Siedlce, ul. Poniatowskiego 26 7) Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa nr 2, 04-749 Warszawa 8) Szpital Dziecięcy Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Prof. Dr. J. Bogdanowicza 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska 4/24 9) Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu k/Warszawy, 05-462 Wiązowna - budynek poradni dla osób z autyzmem dziecięcym w Józefowie przy ulicy 3-go Maja 127.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.06.2016.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: ENVIROENERGY Sp. z o.o. ul. Księżacka 5, Łowicz; KOINSTAL Sp. z o.o., Sierakowice Prawe 141 D, Skierniewice; ECO-THERM Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 14629268,30 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    12001725,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    12001725,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    12001725,00


  • Waluta:
    PLN .


Adres: Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zamowienia@mazovia.pl,
tel: 22 59 79 100,
fax: 22 31 41 670
Termin składania wniosków lub ofert:
2016-05-05
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 4171720160
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2016-04-14
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 178 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 79%
WWW ogłoszenia: www.mazovia.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Jagiellońska 36, Warszawa, pokój nr 111.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
45000000-7 Roboty budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 Izolacja cieplna
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zaprojektowanie i wykonanie robót termomodernizacyjnych realizowanych w ramach oszczędności w Projekcie pn.: Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest Samorząd Wojew Konsorcjum firm: ENVIROENERGY Sp. z o.o. ul. Księżacka 5, Łowicz; KOINSTAL Sp. z o.o., Sierakowice Prawe 141 D, Skierniewice; ECO-THERM Sp. z o.o.
Łowicz
2016-06-20 12 001 725,00