Warszawa: Dostawa i montaż urządzeń do rozbudowy systemów depozytorów kluczy w kompleksach wojskowych 6077 i 3656


Numer ogłoszenia: 312164 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.1blot.sp.mil.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń do rozbudowy systemów depozytorów kluczy w kompleksach wojskowych 6077 i 3656.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż urządzeń do rozbudowy systemów depozytorów kluczy w kompleksach wojskowych 6077 i 3656 w Warszawie Rozbudowę należy przeprowadzić w ten sposób, aby przy montażu nowo zakupionych urządzeń wykorzystać obecnie zainstalowane elementy depozytorów wraz z ich oprogramowaniem bez wykorzystywania urządzeń dopasowujących i integrujących 1. Wymagania eksploatacyjne depozytorów kluczy. Depozytory kluczowe powinny zapewnić: 1.Właściwą pracę przy wilgotności od 5 do 95%. 2.Właściwą pracę w temperaturze od + 5 °C do + 45 °C dla depozytorów montowanych wewnątrz ogrzewanych pomieszczeń. 3.Odporność na zakłócenia impulsowe nanosekundowe i elektromagnetyczne o wartości do 2 kV. 4.Odporność na wyładowania elektryczności statycznej, w tym wyładowania atmosferyczne o wartości do 10 kV. 5.Właściwą pracę przy krótkotrwałych zanikach napięcia zasilania trwających nie dłużej niż 20 ms. 6.Odporność na zmianę polaryzacji stałego napięcia zasilającego. 7.Zdalny dostęp do urządzeń przy pomocy klawiatur (szyfratorów), lub w przypadku zastosowania systemów rozbudowanych za pomocą dedykowanych do systemu programów komputerowych na stacjach roboczych przeznaczonych do zarządzania systemem. 8.Mieć możliwość testowania urządzeń, zasilacza i akumulatora. 9.Samoczynne przełączanie zasilania ze źródła podstawowego na rezerwowe i odwrotnie bez zakłócenia pracy systemu oraz sygnalizować w centrum nadzoru awarie zasilania podstawowego i powrót do niego. 2. Wymagania techniczne depozytorów kluczy. 1.Usługa dostawy połączona z montażem systemu depozytorów kluczy pracujących w systemie Master Key o konstrukcji odpornej na sforsowanie mechaniczne, umożliwiającego automatyzację przechowywania kluczy do pomieszczeń służbowych i szaf stalowych. 2. Depozytory mają być zainstalowane na rzecz Jednostki Wojskowej 4198 w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury nr: 1c i 103, w 5 budynkach, gdzie: a)W jednym budynku będzie posiadał budowę modułową składającą się z modułu głównego (sterującego) wyposażonego między innymi w czytnik kart HID, klawiaturę do wprowadzania kodu i wyświetlacz, który umożliwi konfigurację i obsługę oraz odczyt pamięci zdarzeń, oraz z modułów rozszerzających umożliwiających przechowywanie kluczy do pomieszczeń służbowych i szaf stalowych ze skrytkami drzwiczkowymi. b)W czterech pozostałych budynkach będzie posiadał moduły rozszerzające z gniazdami do deponowania kluczy zwykłych oraz skrytkami drzwiczkowymi i rurowymi. 2.Depozytory w budynkach z danego kompleksu wojskowego mają być ze sobą połączone i mają stanowić system depozytorów. 3.Przewody zasilające Wykonawca ułoży w listwach PCV koloru białego. Do każdego depozytora przewiduje się skrzynkę energetyczną do której Wykonawca podłączy poszczególne urządzenia. 4.Sygnał z nowoinstalowanego depozytora wraz z modułem głównym Wykonawca doprowadzi kablem typu skrętka do wskazanego miejsca we wskazanym budynku na odległości ok. 30 m. 5.W każdym budynku ma być zamontowana taka ilość modułów, żeby zabezpieczyć wskazane pomieszczenia. 6.Przewiduje się zamontowanie depozytorów w 5 budynkach Kompleks wojskowy 6077 BUDYNEK 49: a)moduł główny - 1 szt. b)ilość drzwi - 64 szt. c)moduł rozszerzający na 64 gniazda. d)ilość skrytek drzwiczkowych - 24 szt. BUDYNEK 50: a)ilość drzwi (kłódek) - 32szt. b)moduł rozszerzający na 32 gniazda. c)ilość skrytek rurowych - 8 szt. ( zalecane jest wykorzystanie modułu rozszerzającego w obecnym depozytorze). BUDYNEK 51: a)ilość drzwi - 16 szt. ( zalecane jest wykorzystanie modułu rozszerzającego w obecnym depozytorze). b)moduł rozszerzający na 16 gniazd.ilość skrytek rurowych - 8 szt. Kompleks wojskowy 3656: BUDYNEK A: a) ilość skrytek drzwiczkowych - 96 szt. BUDYNEK C: a)ilość skrytek drzwiczkowych - 24 szt. ( zalecane jest wykorzystanie modułu rozszerzającego 8 drzwiczkowego w obecnie funkcjonującym depozytorze). 7.Urządzenie musi posiadać Certyfikat Instytutu Mechaniki Precyzyjnej na wkładki drzwiowe i klucze klasy C lub dokument równoważny. 8.Urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi normy CE i posiada znak CE (w oryginale). 9.Do deponowania kluczy w depozytorze mają być stosowane specjalne cylindry, zabezpieczające przed odczytaniem profilu i nacięć na grani roboczej klucza; 10.Każdy klucz ma mieć jednoznacznie określony numer stanowiska, w którym będzie deponowany, a kod cylindra deponującego ma odpowiadać kodowi klucza (tzw. mechaniczna identyfikacja kluczy); 11.Każda próba siłowego pobrania zdeponowanego klucza powinna prowadzić do jego nieodwracalnego uszkodzenia. 12.Depozytor ma mieć możliwość współpracy z różnymi typami czytników kart zbliżeniowych; 13.Do pobrania z depozytora szczególnie ważnego klucza, wymagana będzie podwójna identyfikacja - np. pracownika ochrony i innego, upoważnionego użytkownika; 14.W depozytorze mogą w przyszłości zostać przewidziane stanowiska umożliwiające deponowanie kluczy nietypowych np. do sejfów, w tym przypadku - klucze te wyposażone są w specjalne breloki, umożliwiające ich programową i optyczną (LED) identyfikację zdeponowania na właściwym stanowisku, a po zdeponowaniu znajdują się w zamykanej skrytce; 15. Depozytor ma posiadać funkcję tzw. śluzy kluczowej zewnętrznej, uniemożliwiającą wyniesie klucza lub pojemnika z kluczami poza obiekt; 16.Depozytor ma posiadać funkcję tzw. śluzy kluczowej wewnętrznej, uniemożliwiającej - po pobraniu szczególnie ważnego klucza (lub kluczy) - pobranie innego, aż do czasu zdeponowania pierwszego; 17.Depozytor musi być zabezpieczony przed próbami wczytywania obcej karty lub wyszukiwaniem PIN-kodu; 18.rządzenie powinno posiadać co najmniej 5 wyjść bezpotencjałowych umożliwiających przyłączenie depozytora m.in. do systemu alarmowego, systemu rejestracji obrazu, itp.; 19.Oprogramowanie komputerowe powinno umożliwić obsługę co najmniej 32 depozytorów połączonych w sieć, ich bieżące administrowanie, odczyt historii zdarzeń, automatyczne raporty, zwalnianie -otwieranie stanowisk, itd. 20.W depozytorze powinna istnieć możliwość przypisania użytkownikowi co najmniej sześciu z 8 przedziałów czasowych, aktywowanych w wybrane dni tygodnia; 21.System (depozytor + oprogramowanie na PC) ma posiadać funkcję tzw. kluczy przetrzymanych, tj. takich które po zdefiniowanym przez administratora czasie (np. 8 lub 12 godzin, itp.) - nie zostały zdeponowane w urządzeniu, i których brak w depozytorze generuje alarm; 22.System (depozytor + oprogramowanie) ma posiadać funkcję wydawania (przez administratora) kluczy na odległość - realizowaną z poziomu komputera administratora dla osób, którym nie została przydzielona karta lub PIN-kod; 23.System (depozytor + oprogramowanie) ma umożliwiać czasową deaktywację a następnie automatyczną aktywację użytkowników w systemie, np. na czas ich urlopu; 24.Depozytor musi posiadać funkcję tzw. -oficera dyżurnego-, upoważnionego jedynie do zdawania kluczy; 25.Urządzenie powinno posiadać możliwość nadania wybranym kluczom i - lub użytkownikom statusu stale monitorowanych. 27.Klucze do pomieszczeń służbowych mają być przechowywane w gniazdach kluczowych, natomiast klucze do sejfów w specjalnych skrytkach drzwiczkowych oraz rurowych. 28.Gniazda kluczowe mają zabezpieczać klucz w taki sposób aby niemożliwe było odczytanie jego profilu, a osoby nieuprawnione nie mogły pobrać klucza z urządzenia nie uszkadzając go. 29.Profile kluczy użyte do budowy systemu muszą być niedostępne w wolnym obrocie surówkami kluczy. 30.Montaż systemu powiązany będzie z wymianą wkładek drzwiowych w pomieszczeniach służbowych oraz dostarczeniem kluczy i ich duplikatów. Klucze i wkładki będą działać w systemie hierarchii Master Key. 31.Wykonawca dostarczy i zamontuje wkładki drzwiowe jednostronne w ilości określonej w pkt. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości wkładek drzwiowych o 20 sztuk bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. 32.Pobieranie kluczy powinno być możliwe po autoryzacji polegającej na zidentyfikowaniu karty użytkownika, lub zidentyfikowaniu karty użytkownika oraz wprowadzeniu na klawiaturze indywidualnego kodu PIN, lub po wprowadzeniu na klawiaturze indywidualnego kodu PIN. 33.Aktualizacja bazy danych użytkowników musi być wykonywana przez administratora systemu, któremu Wykonawca przekaże wszystkie kody dostępu do systemu. 34.Depozytory powinny posiadać możliwość nadania różnych poziomów uprawnień osobom funkcyjnym. Administrator systemu podczas definiowania użytkownika będzie miał uprawnienia do przypisania mu odpowiedniego poziom uprawnień. 35.Depozytory muszą posiadać pojemność umożliwiającą zarejestrowanie danych personalnych wszystkich osób uprawnionych do pobierania kluczy do pomieszczeń wraz z 20 procentowa rezerwą. 36.Depozytory powinny umożliwiać zaprogramowanie co najmniej 6 definiowanych przez administratora przedziałów czasowych w których użytkownik (grupa użytkowników) jest uprawniony do pobierania i zdawania kluczy. 37.Depozytory muszą posiadać możliwość podłączenia drukarki zewnętrznej oraz mieć możliwość podłączenia zewnętrznego komputera klasy PC w celu: - umożliwienia szybszego programowania depozytora; - bieżącego podglądu zdarzeń; - sprawdzenia i wydrukowania stanu kluczy; - kontroli rejestru zdarzeń i wydrukowania raportu: jakie klucze i kiedy były pobierane przez wybraną uprawnioną osobę lub grupę osób. 38.System musi posiadać rozproszoną inteligencję tzn. każdy z depozytorów musi posiadać własną bazę danych niezbędną do samodzielnego funkcjonowania w przypadku awarii łączy. 39.System musi posiadać możliwość rozbudowy w czasie późniejszym. 40.System musi być odporny na zakłócenia elektromagnetyczne oraz na wyładowania elektryczności statycznej, w tym na wyładowania atmosferyczne. 41.Depozytory muszą posiadać samoczynne przełączanie zasilania ze źródła podstawowego na rezerwowe i odwrotnie bez zakłócenia pracy systemu oraz sygnalizować u Oficera Dyżurnego awarie zasilania podstawowego i powrót do niego. 42.Depozytory muszą umożliwiać: 1) prowadzenie ewidencji osób, które są obsługiwane przez system; 2) rejestrowanie i wydruk, w czasie rzeczywistym wszystkich zdarzeń zaistniałych w systemie z podaniem typu zdarzenia, daty i czasu jego zajścia z opóźnieniem nie dłuższym niż 60 sekund; 3) wyświetlanie i wydrukowanie listy osób, które pobrały klucze do pomieszczeń w określonym przedziale czasu; 4) wyświetlanie i wydrukowanie listy kluczy, które nie zostały pobrane w określonym przedziale czasu; 5) sygnalizację zaniku zasilania sieciowego; 6) uwolnienie przez uprawnioną osobę wszystkich kluczy w sytuacji zagrożenia; 7) sygnalizację co najmniej nw. sytuacji alarmowych, wywoływanych przez: - nieuprawnione otwarcie lub otwarcie siłą (sabotaż) obudowy lub gniazd kluczowych ze wskazaniem lokalizacji; - próbę wejścia do programu obsługującego system przez osobę nieuprawnioną; - niesprawność urządzenia - wykrycie błędu w konfiguracji urządzenia; - wprowadzenie nieprawidłowego kodu; - zwrot klucza przez inną osobę; - niewłaściwe zdeponowanie klucza; - niezdeponowanie klucza w określonym czasie; - zanik zasilania. 43.Każdy depozytor musi posiadać zegar czasu rzeczywistego o maksymalnym błędzie wskazania nie większym niż 5 sekund na dobę. 44.Depozytory kluczowe powinny: a)wywoływać alarm w przypadku przerwy, zwarcia magistrali komunikacyjnej lub braku transmisji po czasie 500 ms, b)zasygnalizować wykryte uszkodzenia w czasie nie dłuższym niż 20 sekund, c)być zasilane z wydzielonych obwodów sieci energetycznej (z najbliższej rozdzielni elektrycznej) z własnym zabezpieczeniem minimum nadprądowym, d)posiadać rejestrację wszystkich zdarzeń o pojemności umożliwiającej ich rejestrację z co najmniej ostatnich trzech miesięcy, e)mieć zabezpieczenia przeciwsabotażowe, przeciwprzepięciowe, odporność na urazy i wstrząsy mechaniczne o małej częstotliwości oraz uniemożliwiające nieuprawnionym osobom ingerencję w oprogramowanie, f)depozytory muszą być zasilane napięciem 220 - 240V; g)utrzymywać nadawanie sygnału alarmowego tylko przez czas niezbędny do powiadomienia służb odpowiedzialnych za ochronę obiektów wojskowych, h)mieć zasilanie awaryjne ze źródła rezerwowego, które zapewni normalną pracę systemu w stanie pracy w czasie nie krótszym niż 72 godzin. i)sygnalizować dźwiękowo i wizualnie próby nieuprawnionego pobrania klucza, mechanicznej ingerencji w urządzenie, prób sabotażu oraz posiadać możliwość wywoływania tzw. cichego alarmu na wypadek konieczności pobrania klucza pod przymusem, j)posiadać czytelny dla użytkownika panel komunikacji i sterowania, k)umożliwiać awaryjne wydanie kluczy w sytuacji zagrożenia, l)umożliwiać zdalne wydawanie kluczy z poziomu administratora systemu, m)posiadać możliwość uruchomienia funkcji śluzy kluczowej wewnętrznej, tzn. zablokowania możliwości pobrania kolejnego klucza bez zwrotu klucza pobranego uprzednio oraz śluzy kluczowej zewnętrznej, tzn. opuszczenia obiektu bez uprzedniego zdania wcześniej klucza oraz blokadę wydania klucza bez uprzedniego kontrolowanego przez SKD wejścia na teren obiektu, n)posiadać możliwość integracji z funkcjonującymi i projektowanymi systemami alarmowymi w obiekcie, o)generować alarmy ze zdarzeń będących anomaliami w pracy systemu, tj. braku kluczy w zdefiniowanych uprzednio oknach czasowych, usterek technicznych, nieprawidłowej obsługi, nieuprawnionych prób pobrania kluczy, p)umożliwiać zdalny bieżący nadzór przez Oficera Dyżurnego i stałe monitorowanie obecności kluczy w systemie. 3. Pozostałe wymagania dla Wykonawcy. 1)Wraz z systemem Wykonawca przekaże wszystkie kody dostępu do zainstalowanego systemu. 2)Wykonawca przedstawi projekt systemu przed rozpoczęciem prac oraz dokumentację powykonawczą systemu. 3)Wykonawca przedstawi instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim. 4)Wykonawca zapewni przeszkolenie na koszt własny, w miejscu zamontowania urządzenia, osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi urządzenia. 5)Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany jest spełniać wymagania wynikające z ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 z późniejszymi zmianami) a w szczególności: a.Posiadać ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE, b.posiadać pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez SKW lub ABW; c.kierować do realizacji prac wykonywanych na podstawie niniejszej umowy pracowników posiadających ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia podstawowego z zakresu ochrony informacji niejawnych; 6.Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany jest spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 Nr 145 poz. 1221 z póź. zm.) oraz Normy Obronnej, a w szczególności: a.posiadać ważną koncesję o której mowa w rozdziale 4 ustawy o ochronie osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie o którym mowa w art. 3 pkt. 2 ustawy. 4. Warunki gwarancji i serwisu. 1)Okres gwarancji minimum 24 miesiące od daty przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, określonej w protokole zdawczo - odbiorczym za wyjątkiem sprzętu komputerowego (gwarancja na sprzęt komputerowy określona jest przy opisie każdego ze sprzętów). 2)Wykonawca wraz z urządzeniem przekaże Zamawiającemu dokument gwarancyjny. 3)Naprawy powinny być wykonywane u Zamawiającego. W przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego koszty dostarczenia uszkodzonego sprzętu pokrywa wykonawca. W takim przypadku na czas trwania naprawy Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych. 4)W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia niesprawności urządzenia w terminie do 60 godzin od zgłoszenia. Rozpoczęcie naprawy musi nastąpić w czasie nie dłuższym niż 4 godz. od zgłoszenia W dniach 24-30.08.2012r. w godzinach 09.00 - 14.00 (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) Wykonawca można przeprowadzić wizję lokalną obiektów Zamawiającego, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia Wizja lokalna odbędzie się po uprzednim zgłoszeniu się Wykonawcy, w terminie ustalonym z Zamawiającym. Zgłoszenia chęci uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować do: st.chor. Artur Dobrowolski, tel. (22) 6 821-085 ; kom. 517679161; email poin@np.waw.pl , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
31.70.00.00-3.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty 2. Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie przedmiotu zamówienia (ważną koncesję o której mowa w rozdziale 4 ustawy o ochronie osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie o którym mowa w art. 3 pkt. 2 ustawy). 3. Ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia (trzeciego stopnia) o klauzuli POUFNE 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i niezbędnych uprawnień do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez niech czynności (dotyczy wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia ).- według załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Wymagane dokumenty dotyczące pracowników (zgodnie z Wykazem osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ) 1) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą co najmniej POUFNE 2) zaświadczenie stwierdzające dobyciu szkolenia podstawowego z zakresu ochronny informacji nie jawnych 6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez SKW lub ABW


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.1blot.sp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pok. 4.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Adres: Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: ozgst.zampub@ron.mil.pl
tel: 261847581
fax: 261847577
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-08-30
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 31216420120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-08-22
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 30 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.1blot.sp.mil.pl
Informacja dostępna pod: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pok. 4
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne