Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych


Numer ogłoszenia: 276898 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Przewozy Regionalne sp. z o.o. Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych , al. płk. Wł. Beliny-Prażmowskiego 6A, 31-154 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 393 56 01, faks 12 393 56 01.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: transport.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, bębnów światłoczułych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych według wykazu stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zadania nr 1-3 ( oraz jako załącznik ten sam nr 1 do Umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia wielkości przedmiotu umowy o 20%, a tym samym zmniejszenia wartości przedmiotu umowy o 20 %. W przypadku trwałej awarii drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, które zostaną przeznaczone do kasacji, gdy dalsze zamawianie materiałów eksploatacyjnych jest niezasadne, Z tytułu tego ograniczenia Wykonawcy nie przysługuje roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia zamówienia na inny rodzaj materiałów eksploatacyjnych, niż określony w załączniku nr 1 do niniejszej umowy do 20 % wartości przedmiotu umowy. W przypadku zakupu nowych urządzeń drukujących w trakcie trwania umowy, 2. Materiały eksploatacyjne powinny spełniać następujące wymagania: a) Materiał powinien być oryginalny fabrycznie nowy, pełnowartościowy w oryginalnych opakowaniach producenta z wyraźnym i czytelnym oznaczeniem produktu, nie regenerowany, nie pochodzący z recyklingu. Materiał oryginalny, fabrycznie nowy (tzn. Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku), nie regenerowanych, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z wyraźnym i czytelnym logo i symbolem produktu b) Termin przydatności do użytku powinien kończyć się nie wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia dostawy towaru. c) Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny zostać objęte 12 miesięczną gwarancją .Gwarancja obejmuje wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad na koszt Sprzedawcy oraz naprawę drukarki na koszt Sprzedawcy o ile przyczyną uszkodzenia będzie dostarczony towar d) Wszystkie tonery, tusze, taśmy barwiące, bębny winny być opakowane pojedynczo w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie transportu i składowania. 3. W przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych innych niż producenta drukarki, powinny być spełnione następujące wymagania: a) Pojemność zamienników, wydajność i jakość wydruku powinna być nie gorsza w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego. b) Tonery, tusze, bębny i taśmy barwiące powinny drukować do momentu całkowitego wyczerpania się środka barwiącego. c) Wszystkie oferowane materiały zamienne winny być oznaczone poprzez podanie nazwy produktu, symbolu, pojemności i nazwy producenta. d) W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. e) Sprzedawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym tj: raportów zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO IEC 19752 (dla tonerów czarnych), normy ISO IEC 19798 (dla wkładów do drukarek kolorowych), ISO IEC 24711 oraz ISO IEC 24712 (dla materiałów do drukarek atramentowych) wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowne uprawnienia w zakresie badania tych materiałów. certyfikaty ISO 9001:2000 dla producentów materiałów równoważnych f) w przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych innych niż producenta drukarki należy wskazać, w których pozycjach poszczególnych zadań, Wykonawca proponuje materiały równoważne wskazując jednocześnie konkretną nazwę producenta i symbol katalogowy materiału. Jednocześnie Wykonawca złoży zaświadczenia (raport z testów) wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli, jakości potwierdzające spełnianie norm ISO IEC stosownie do rodzaju tonera wkładu drukującego w zakresie testowania wydajności oferowanych tonerów lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie dokumenty winny być złożone w j. polskim lub ich tłumaczenie na j. polskim potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. g) na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że zaoferowane równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych spełniają wymagania określone w SIWZ przez Zamawiającego.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.10.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
wadium nie jest wymagane


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.przewozyregionalne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.przewozyregionalne.pl MZPR w Krakowie al.płk. Wł Beliny- Prażmowskiego 6 A.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
31.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie al.płk. Wł Beliny- Prażmowskiego 6 A pok. 211 II pietro.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    załącznik nr 2 do SIWZ zadanie nr 1.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    30.10.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w miesiącach: 6.


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    załącznik nr 2 do SIWZ zadanie nr 2.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    30.10.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w miesiącach: 6.


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    załącznik nr 2 do SIWZ zadanie nr 3.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    30.10.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w miesiącach: 6.


Kraków: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych


Numer ogłoszenia: 384076 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 276898 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Przewozy Regionalne sp. z o.o. Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych, al. płk. Wł. Beliny-Prażmowskiego 6A, 31-154 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 393 56 01, faks 12 393 56 01.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: transport.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, bębnów światłoczułych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych według wykazu stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ zadania nr 1-3 ( oraz jako załącznik ten sam nr 1 do Umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia wielkości przedmiotu umowy o 20%, a tym samym zmniejszenia wartości przedmiotu umowy o 20 %. W przypadku trwałej awarii drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, które zostaną przeznaczone do kasacji, gdy dalsze zamawianie materiałów eksploatacyjnych jest niezasadne, Z tytułu tego ograniczenia Wykonawcy nie przysługuje roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia zamówienia na inny rodzaj materiałów eksploatacyjnych, niż określony w załączniku nr 1 do niniejszej umowy do 20 % wartości przedmiotu umowy. W przypadku zakupu nowych urządzeń drukujących w trakcie trwania umowy, 2. Materiały eksploatacyjne powinny spełniać następujące wymagania: a) Materiał powinien być oryginalny fabrycznie nowy, pełnowartościowy w oryginalnych opakowaniach producenta z wyraźnym i czytelnym oznaczeniem produktu, nie regenerowany, nie pochodzący z recyklingu. Materiał oryginalny, fabrycznie nowy (tzn. Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku), nie regenerowanych, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z wyraźnym i czytelnym logo i symbolem produktu b) Termin przydatności do użytku powinien kończyć się nie wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia dostawy towaru. c) Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny zostać objęte 12 miesięczną gwarancją .Gwarancja obejmuje wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad na koszt Sprzedawcy oraz naprawę drukarki na koszt Sprzedawcy o ile przyczyną uszkodzenia będzie dostarczony towar d) Wszystkie tonery, tusze, taśmy barwiące, bębny winny być opakowane pojedynczo w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie transportu i składowania. 3. W przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych innych niż producenta drukarki, powinny być spełnione następujące wymagania: a) Pojemność zamienników, wydajność i jakość wydruku powinna być nie gorsza w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego. b) Tonery, tusze, bębny i taśmy barwiące powinny drukować do momentu całkowitego wyczerpania się środka barwiącego. c) Wszystkie oferowane materiały zamienne winny być oznaczone poprzez podanie nazwy produktu, symbolu, pojemności i nazwy producenta. d) W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. e) Sprzedawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym tj: raportów zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISOIEC 19752 (dla tonerów czarnych), normy ISOIEC 19798 (dla wkładów do drukarek kolorowych), ISOIEC 24711 oraz ISOIEC 24712 (dla materiałów do drukarek atramentowych) wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowne uprawnienia w zakresie badania tych materiałów. certyfikaty ISO 9001:2000 dla producentów materiałów równoważnych f) w przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych innych niż producenta drukarki należy wskazać, w których pozycjach poszczególnych zadań, Wykonawca proponuje materiały równoważne wskazując jednocześnie konkretną nazwę producenta i symbol katalogowy materiału. Jednocześnie Wykonawca złoży zaświadczenia (raport z testów) wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli, jakości potwierdzające spełnianie norm ISOIEC stosownie do rodzaju tonera/wkładu drukującego w zakresie testowania wydajności oferowanych tonerów lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie dokumenty winny być złożone w j. polskim lub ich tłumaczenie na j. polskim potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. g) na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że zaoferowane równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych spełniają wymagania określone w SIWZ przez Zamawiającego.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.10.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urzadzeń wielofunkcyjnych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.08.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VOL Sp. z o. o. Sp. ,, {Dane ukryte}, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 61609,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    42369,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    42369,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    45906,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Wileńska 14A, 03-414 Warszawa
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: wzs@p-r.com.pl
tel: 665 913 889
fax: 61 633 36 93
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-07-30
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 27689820130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-07-15
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 6 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 3
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.przewozyregionalne.pl
Informacja dostępna pod: www.przewozyregionalne.pl MZPR w Krakowie al.płk. Wł Beliny- Prażmowskiego 6 A
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
30100000-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urzadzeń wielofunkcyjnych VOL Sp. z o. o. Sp. ,
Poznań
2013-09-23 42 369,00