Remont Drogi gminnej ul Armii Krajowej (Nr 11680R) w Pruchniku
Opis przedmiotu przetargu: remont drogi gminnej ul. Armii Krajowej Nr 116680R w Pruchniku, na odcinku od km 0+000 do km 0+ 639,5, szer. 6m . Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze kpl 1 2. Roboty ziemne kpl 1 3. Podbudowy - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1757 m² - Wykonanie i zagęszczenie w-wy odcinająco - odsączającej mechanicznie 1757 m² - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego gr. 20 cm - 1757 m² - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką BA 0-16 mm - 306 t - Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym, gr. 10 cm - 218,15 m³ 4. Nawierzchnie - Nawierzchnie z mieszanek mineralno -asfaltowych BA 0-16 o grubości 4 cm - warstwa wiążąca - 4306,20 m² - Nawierzchnie z mieszanek mineralno -asfaltowych BA 0-12,8 o grubości 4 cm - warstwa ścieralna - 4380,20 m² 5. Roboty wykończeniowe kpl 1 6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych - szt. 14 - Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A, folia odblaskowa I generacji - szt. 14 7. Elementy ulic i dróg - Krawężniki betonowe o wymiarach 15×30 cm z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cementowo - piaskowej - 1296mb - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika wykonywane ręcznie - 1411 m² - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 20 cm - 1411 m² - Chodniki z kostki brukowej o gr. 6 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej - 1230,36 m² - Chodniki z kostki brukowej o gr. 6 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej - 131,04 m² - Nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej o gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo - piaskowej - 49,5 m² Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8 na podsypce cementowo - piaskowej - 768 m Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 8 do siwz
Pruchnik: Remont Drogi gminnej ul Armii Krajowej (Nr 11680R) w Pruchniku
Numer ogłoszenia: 25434 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pruchnik , ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pruchnik.bip.info.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Drogi gminnej ul Armii Krajowej (Nr 11680R) w Pruchniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
remont drogi gminnej ul. Armii Krajowej Nr 116680R w Pruchniku, na odcinku od km 0+000 do km 0+ 639,5, szer. 6m . Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze kpl 1 2. Roboty ziemne kpl 1 3. Podbudowy - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1757 m2 - Wykonanie i zagęszczenie w-wy odcinająco - odsączającej mechanicznie 1757 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego gr. 20 cm - 1757 m2 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką BA 0-16 mm - 306 t - Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym, gr. 10 cm - 218,15 m3 4. Nawierzchnie - Nawierzchnie z mieszanek mineralno -asfaltowych BA 0-16 o grubości 4 cm - warstwa wiążąca - 4306,20 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno -asfaltowych BA 0-12,8 o grubości 4 cm - warstwa ścieralna - 4380,20 m2 5. Roboty wykończeniowe kpl 1 6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych - szt. 14 - Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A, folia odblaskowa I generacji - szt. 14 7. Elementy ulic i dróg - Krawężniki betonowe o wymiarach 15×30 cm z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cementowo - piaskowej - 1296mb - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika wykonywane ręcznie - 1411 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 20 cm - 1411 m2 - Chodniki z kostki brukowej o gr. 6 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej - 1230,36 m2 - Chodniki z kostki brukowej o gr. 6 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej - 131,04 m2 - Nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej o gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo - piaskowej - 49,5 m2 Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8 na podsypce cementowo - piaskowej - 768 m Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 8 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy prawo zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 27.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wadium należy wnieść w wysokości 17 000 zł (słownie siedemnaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 07-03-2011r, do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek , za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr3 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże że : wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna pracę polegającą na remoncie lub budowie drogi z zakresem obejmującym kanalizację deszczową tj. minimum 470 000 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz, i kosztorys ofertowy zgodnie z rozdziałem X siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt. 1 siwz) 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że wykonawca podczas realizacji zamówienia postępował będzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska, określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. z 2008r nr 25 poz.150 ze zm.) i w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach ( tekst jedn. Dz.U. z 2010r.nr.185 poz.1243), a także w aktach wykonawczych do ww. ustaw. w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji określonej w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za istotne zmiany uważa się: 1) Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia , 2) Zmianę wynagrodzenia. 3) Zmianę kadry przewidzianej do realizacji umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. 4) Zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego. 3. Przesunięcie terminu może nastąpić w następujących przypadkach : 1) Wystąpi zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego określonego w §16 ust. 6 2) W okresie realizacji przedmiotu wystąpią warunki atmosferyczne powodujące wstrzymanie robót budowlanych przez okresie co najmniej 7 dni roboczych następujących po sobie i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 3) W przypadku nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 4) Wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji tj. warunki gruntowo- wodne inne niż w opinii o geotechnicznych warunkach posadowienia, odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, 5) W przypadku konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy., 6) w toku wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i niewypałów, wprowadzenia badań archeologicznych i będzie to miało wpływ na harmonogram realizacji robót podstawowych. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 4. Zmiana wynagrodzenia nastąpić może w przypadku: 1) Zmiany urzędowej stawki podatku VAT na roboty budowlane, 2) Zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy. 5. Zmiana personelu Wykonawcy może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgoda zamawiającego. O zmianie personelu Zamawiającego, Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie. 6. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia dopuszcza się , gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego, z jednoczesnym proporcjonalnym do zmienionego zakresu zamówienia zmniejszenie wynagrodzenia określonego kwotą kosztorysową w §10 ust. 2 niniejszej umowy. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie protokołu zatwierdzonego przez obie strony umowy, na podstawie wyliczenia kosztorysowego udziału zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie przyjętym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pruchnik.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul Rynek1, pok. Nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul Rynek 1, pok. Nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Pruchnik: Remont Drogi gminnej ul Armii Krajowej (Nr 11680R) w Pruchniku
Numer ogłoszenia: 87759 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 25434 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pruchnik, ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Drogi gminnej ul Armii Krajowej (Nr 11680R) w Pruchniku.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Remont drogi gminnej ul. Armii Krajowej Nr 116680R w Pruchniku, na odcinku od km 0+000 do km 0+ 639,5, szer. 6m . Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze kpl 1 2. Roboty ziemne kpl 1 3. Podbudowy - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1757 m2 - Wykonanie i zagęszczenie w-wy odcinająco - odsączającej mechanicznie 1757 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego gr. 20 cm - 1757 m2 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką BA 0-16 mm - 306 t - Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym, gr. 10 cm - 218,15 m3 4. Nawierzchnie - Nawierzchnie z mieszanek mineralno -asfaltowych BA 0-16 o grubości 4 cm - warstwa wiążąca - 4306,20 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno -asfaltowych BA 0-12,8 o grubości 4 cm - warstwa ścieralna - 4380,20 m2 5. Roboty wykończeniowe kpl 1 6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych - szt. 14 - Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A, folia odblaskowa I generacji - szt. 14 7. Elementy ulic i dróg - Krawężniki betonowe o wymiarach 15×30 cm z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cementowo - piaskowej - 1296mb - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika wykonywane ręcznie - 1411 m2 - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - 20 cm - 1411 m2 - Chodniki z kostki brukowej o gr. 6 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej - 1230,36 m2 - Chodniki z kostki brukowej o gr. 6 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej - 131,04 m2 - Nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej o gr. 8 cm, szarej na podsypce cementowo - piaskowej - 49,5 m2 Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8 na podsypce cementowo - piaskowej - 768 m Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 8 do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Budowa Dróg i Mostów Józef Babiś, {Dane ukryte}, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 879910,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
980056,04
Oferta z najniższą ceną:
980056,04
/ Oferta z najwyższą ceną:
1273475,90
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 2543420110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-02-17 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 204 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.pruchnik.bip.info.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul Rynek1, pok. Nr 14 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
45233140-2 | Roboty drogowe | |
45233142-6 | Roboty w zakresie naprawy dróg |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Remont Drogi gminnej ul Armii Krajowej (Nr 11680R) w Pruchniku | Budowa Dróg i Mostów Józef Babiś Jarosław | 2011-03-17 | 980 056,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-03-17 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 452331402 452331426 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 980 056,00 zł Minimalna złożona oferta: 980 056,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 980 056,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 273 476,00 zł |