Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z zakupem aparatów telefonicznych


Numer ogłoszenia: 247291 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    bip.dabrowa-gornicza.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z zakupem aparatów telefonicznych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych (w nienaruszonym opakowaniu) wraz z odpowiednim wyposażeniem (m. in. baterie, zasilacze) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. 2. Przedmiotem świadczenia usług telefonii komórkowej będzie wykonywanie połączeń krajowych i międzynarodowych. II. Przedmiot zamówienia 1. Wykonawca zapewni dostęp do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach. 2. Usługi będą świadczone 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. 3. W ramach abonamentu Wykonawca będzie dostarczał szczegółowe zestawienie rozmów oraz pozostałych świadczonych usług dla poszczególnych numerów telefonów na rzecz Zamawiającego, tzw. bilingi w formie pisemnej. Bilingi dostarczane będą zarówno razem z fakturami, jak również duplikatami bądź korektami faktur za dany miesiąc. 4. Wykonawca udostępni w cenie oferty możliwość sprawdzania stanu kont dla wszystkich numerów. 5. Wykonawca wyznaczy opiekuna handlowego w celu zapewnienia bieżącej oraz stałej obsługi Zamawiającego drogą e-mailową oraz telefoniczną w godzinach od 7.30 do 15.30 w dni robocze. Opiekun handlowy będzie zobowiązany do załatwiania wszelkich spraw związanych z obsługą Zamawiającego. W przypadku braku kontaktu z wyznaczonym opiekunem bądź jego zastępcą Zamawiający naliczy kary zgodnie z Istotnymi postanowieniami do umowy. 6. Zamawiający może wystąpić o zmianę opiekuna handlowego w trakcie trwania umowy. Zmiana opiekuna handlowego nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do serwisu telefonicznego (Call Center) przez całą dobę 7 dni w tygodniu, przez cały okres trwania umowy. 8. Numery telefonów użytkowane przez Zamawiającego pozostaną bez zmian i zostaną bezpłatnie przeniesione do sieci Wykonawcy, aktualnie operatorem Zamawiającego jest Orange Polska S.A. 9. Wykonawca dostarczy nowe numery telefonów (karty SIM) według zapotrzebowania Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni bezpłatną wymianę karty SIM, w razie jej zniszczenia bądź utraty, w terminie 72 godzin w dni robocze od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamówienie będzie składane w formie pisma przesłanego faksem, pocztą lub e-mailem do Wykonawcy. Zamówienie uważane będzie za otrzymane z chwilą potwierdzenia faksu, potwierdzenia odbioru e-maila lub zwrotne potwierdzenie odbioru listu poleconego. 11. Opłata za aktywację kart SIM oraz ich wymiana wyniesie maksymalnie 1,00 zł netto. 12. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt. 13. Wykonawca będzie ponosił koszty przesyłek kurierskich związanych z realizacją umowy. 14. Wykonawca będzie informował na bieżąco, w trakcie realizacji umowy, o ewentualnych możliwościach zmian powodujących optymalizację kosztów połączeń, jak również o możliwości wprowadzenia dodatkowych bezpłatnych usług w ramach abonamentu korzystnych dla Zamawiającego. III. Aparaty telefoniczne o parametrach nie gorszych niż: Grupa I - 11 szt. telefonów komórkowych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru dowolnego aparatu telefonicznego z oferty Wykonawcy według własnego uznania. Grupa II Wymagania minimalne dla 61 szt. telefonów komórkowych: Smartphone Zakres częstotliwości GSM 850 900 1800 1900 WCDMA 900 2100 Pamięć wewnętrzna min. 8 GB Ekran dotykowy pojemnościowy Minimalny czas czuwania 300 godz. Minimalny czas rozmów 800 min. Procesor min. 1.2 GHz Wbudowany moduł GPS Funkcja assisted GPS (A-GPS) Ilość kolorów min. 16 milionów Aparat główny min. 8 Mpx. Odtwarzacz video Wbudowany odtwarzacz mp3 Możliwość odbierania i wysyłania wiadomości SMS, MMS, e-mail Transmisja danych, WAP, GPRS, EDGE, UMTS, WI-FI, Bluetooth Możliwość podłączenia telefonu do komputera PC kablem USB Grupa III Wymagania minimalne dla 2 szt. telefonów komórkowych: System operacyjny umożliwiający współpracę z oprogramowaniem Egzekucja firmy Rekord SI Sp. z o.o. z Bielska Białej tj. Windows Phone 8 lub kompatybilny zapewniający prawidłowe funkcjonowanie oprogramowania Ekran dotykowy pojemnościowy Zakres częstotliwości GSM 850 900 1800 1900 Kolorowy wyświetlacz Wbudowany moduł GPS Minimalny czas czuwania 240 godz. Minimalny czas rozmów 300 min. Aparat główny min. 3,2 mp. Wbudowany dyktafon Wbudowany odtwarzacz mp3 Możliwość odbierania i wysyłania wiadomości SMS, MMS, e-mail Transmisja danych WAP, GPRS, EDGE, UMTS, Bluetooth, WI-FI Możliwość podłączenia telefonu do komputera PC kablem USB. Informacje dotyczące aparatów telefonicznych: 1. W ramach Grupy I Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru dowolnego aparatu z oferty według własnego uznania. 2. W ramach Grupy II Wykonawca przedstawi w ofercie propozycje minimum trzech typów aparatów telefonicznych wraz z opisem i charakterystyką - zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami, dla każdego typu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru aparatów według własnego uznania spośród przedstawionych w ofercie. 3. W ramach Grupy III Wykonawca przedstawi, w momencie składania zamówienia, propozycje minimum dwóch typów aparatów telefonicznych wraz z opisem i charakterystyką - zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami, dla każdego typu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru według własnego uznania spośród przedstawionych w ofercie. 4. Dostarczone komórkowe aparaty telefoniczne będą fabrycznie nowe, będą wyposażone w akcesoria oferowane w komplecie z telefonem przez producenta. 5. Cena za komórkowy aparat telefoniczny dla Grupy I, II i III wyniesie maksymalnie 1,00 zł netto. 6. Cena za każdą kartę SIM wyniesie maksymalnie 1,00 zł netto. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru obudowy tych aparatów, które dostępne są w więcej niż jednym kolorze. 8. Zamawiający wymaga, aby aparaty telefoniczne posiadały antenę wewnętrzną. 9. Zamawiający wymaga, aby istniała możliwość cesji numeru, a w to miejsce Wykonawca dostarczy nowy numer właściwy dla danej taryfy. 10. Zamawiający przewiduje możliwość najpóźniej w terminie 6 miesięcy przed końcem trwania zawartej umowy: -zwiększenia maksymalnie o 5 sztuk, po cenach zadeklarowanych w ofercie, liczby aparatów telefonicznych o parametrach nie gorszych niż dla Grupy II ; i/lub - zwiększenia maksymalnie o 5 sztuk, po cenach zadeklarowanych w ofercie, liczby abonamentów z okresem obowiązywania do końca zawartej umowy. 11. Wykonawca zapewni na zgłoszony przez Zamawiającego aparat telefoniczny bezpłatne zdjęcie blokady SIM LOCK. 12. W przypadku awarii telefonu Wykonawca zapewni Zamawiającemu zastępczy telefon komórkowy na czas naprawy lub wymiany takiej samej bądź wyższej klasy. 13. Wykonawca wraz z aparatami telefonicznymi dostarczy dokumenty potwierdzające gwarancje, za wyjątkiem tych aparatów telefonicznych, których producenci realizują zobowiązania wynikające z udzielonych gwarancji bez konieczności okazywania kart gwarancyjnych. Okresy gwarancji będą zgodne z okresami gwarancji udzielonymi przez producenta. 14. Wykonawca zapewni naprawę gwarancyjną uszkodzonych aparatów telefonicznych u producenta lub wyznaczonym przez niego autoryzowanym serwisie. IV. Abonamenty:74 abonamenty. Nielimitowane połączenia głosowe krajowe do wykorzystania do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, smsy i mmsy oraz transfer danych co najmniej 2 GB miesięcznie Informacje dotyczące abonamentów: 1. Wykonawca zapewni transmisję głosu w sieci GSM w tym połączenia do sieci komórkowych i stacjonarnych oraz połączenia krajowe, międzynarodowe i roamingowe. 2. Wykonawca zapewni naliczanie sekundowe od pierwszej do ostatniej sekundy każdego połączenia za wyjątkiem połączeń roamingowych. 3. Po przekroczeniu limitu transferu danych określonego w abonamencie nie będzie naliczana dodatkowa opłata, natomiast prędkość transmisji danych może ulec obniżeniu. 4. Na wniosek zamawiającego limit transferu danych przypisany do konkretnych numerów telefonicznych może ulec zwiększeniu na określony czas o określoną wielkość za dodatkową opłatą wynikająca z cennika operatora dla odbiorców biznesowych. 5. Wykonawca zapewni zablokowanie połączeń głosowych oraz smsowych na numery o podwyższonej płatności. 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej dotyczącej oferowanej taryfy dla każdego numeru: a) aktywację usługi roamingu b) informowanie o wykorzystaniu przez każdego użytkownika Zamawiającego ustalonego limitu minut c) rozliczanie wszystkich dostępnych usług telefonii komórkowej (m.in. ukrywanie identyfikacji numeru, oczekiwanie na połączenie, zawieszenie połączenia, wymiana wadliwej karty SIM) wg cennika operatora dla odbiorców biznesowych. d) wprowadzanie zmian na kontach online przez użytkownika e) usługę poczty głosowej w ramach połączeń krajowych 7. Usługa poczty głosowej musi spełniać następujące funkcje: a) informowanie o nowych wiadomościach pozostawionych w poczcie głosowej poprzez powiadamianie SMS-em b) możliwość zarejestrowania próby połączeń, od osób które próbowały się dodzwonić, ale nie pozostawiły wiadomości. Po włączeniu telefonu poczta głosowa powinna przekazać informację kto i kiedy dzwonił c) możliwość ustawienia własnego powitania 8. Wykonawca zapewni możliwość zmiany numerów telefonów w czasie trwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. 9. Wykonawca zapewni możliwość dowolnego włączania i wyłączania usług dodatkowych określonych w Załączniku nr 3 do wniosku, bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. 10. Zamawiający zgadza się, by połączenia międzynarodowe i roamingowe były taryfikowane zgodnie z cennikiem operatora zagranicznego. 11. Usługa roamingu na transmisję danych będzie zablokowana poza granicami kraju. Odblokowanie usługi roamingu transmisji danych dla danego numeru na czas określony może być dokonane wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 12. Zamawiający przewiduje zawarcie zbiorczej umowy dla wszystkich zamówionych aktywacji. 13. Zamawiający zgadza się na zawarcie umowy na drukach umów zapewnionych przez Wykonawcę wraz z regulaminami świadczenia usługi zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne, zgodnie z wymogami SIWZ. 14. Zamawiający zgadza się na udostępnienie Wykonawcy żądanych dokumentów wymaganych przez operatora do zawarcia umowy. V. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację zadania w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodem CPV do kwoty 24.390,24 zł netto.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
64.21.20.00-5, 32.25.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w myśl ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.)


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ)


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ)


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ)


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ)


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) 3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia rzeczonych zasobów , odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Oprogramowanie antykradzieżowe umożliwiające w szczególności zdalne usunięcie danych z pamięci telefonu w przypadku jego zaginięcia - 3


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1 w zakresie zmiany terminów: 1.1.w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, na skutek siły wyższej co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1. zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT- wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 2.2. zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. 2.3. najpóźniej w terminie 6 miesięcy przed końcem trwania zawartej umowy: -zwiększenia maksymalnie o 5 sztuk, po cenach zadeklarowanych w ofercie, liczby aparatów telefonicznych o parametrach nie gorszych niż dla Grupy II ; i/lub - zwiększenia maksymalnie o 5 sztuk, po cenach zadeklarowanych w ofercie, liczby abonamentów z okresem obowiązywania do końca zawartej umowy


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Administracyjny, IV piętro, pok. 403.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udział w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.4.1. składają wszyscy Wykonawcy wspólnie lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Dokument wymieniony w pkt. 9.1.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców. 3.3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Adres: ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
tel: 322 956 700
fax: 32 2625032, 2956700
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-12-07
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 24729120140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-11-27
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 24 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 97%
WWW ogłoszenia: bip.dabrowa-gornicza.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Administracyjny, IV piętro, pok. 403
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
32250000-0 Telefony komórkowe
64212000-5 Usługi telefonii komórkowej