TI Tytuł PL-Warszawa: Tabor kolejowy
ND Nr dokumentu 244384-2012
PD Data publikacji 01/08/2012
OJ Dz.U. S 146
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji "Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 27/07/2012
DT Termin 06/09/2012
NC Zamówienie 2 - Zamówienie publiczne na dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 3 - Oferta całościowa lub częściowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
OC Pierwotny kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
IA Adres internetowy (URL) www.przewozyregionalne.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa sektorowa (2004/17/WE)

01/08/2012    S146    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Tabor kolejowy

2012/S 146-244384

Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe

Dostawy

Dyrektywa 2004/17/WE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
ul. Wileńska 14a
Punkt kontaktowy: Warszawa, ul. Wileńska 14a, pokój 10
Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk
03-414 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 783824076
E-mail: agata.szewczyk@p-r.com.pl
Faks: +48 224733408

Adresy internetowe:

Ogólny adres podmiotu zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Usługi kolejowe
I.3)Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających
Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez podmiot zamawiający:
Dostawa autobusów szynowych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Leasing
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego 12 używanych spalinowych autobusów szynowych (zwanych dalej „autobusami” lub „pojazdami”) – w tym 2 sztuki autobusów jednoczłonowych i 10 sztuk dwuczłonowych – z których każdy:

1) spełnia wymogi techniczne wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej „SIWZ”) sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.przewozyregionalne.pl oraz na wniosek złożony na piśmie lub faksem, lub drogą elektroniczną;

2) został wyprodukowany nie wcześniej niż w 1980 r.;
3) został poddany naprawie głównej, która została ukończona nie wcześniej niż w 2009 r., jeżeli naprawa taka była wymagana przez dotychczasową Dokumentację Systemu Utrzymania;
4) posiada bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34620000, 66114000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Informacje o częściach zamówienia
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
1)Krótki opis:
Dostawa 5 autobusów dwuczłonowych, określonych w sekcji II.1.5); miejsce dostawy - Gdynia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34620000, 66114000

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
1)Krótki opis:
Dostawa 5 autobusów dwuczłonowych, określonych w sekcji II.1.5); miejsce dostawy - Lublin (4 sztuki) i Opole (1 sztuka).
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34620000, 66114000

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3
1)Krótki opis:
Dostawa 2 autobusów jednoczłonowych, określonych w sekcji II.1.5); miejsce dostawy - Gdynia i Lublin.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34620000, 66114000

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:
— 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1,
— 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2,
— 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3.
Wykonawca składający oferty na więcej niż jedno zadanie odpowiednio sumuje wartości powyżej.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego:
BRE Bank Spółka Akcyjna Oddział Regionalny Warszawa, 00-950 Warszawa, ul. Królewska 14, na numer konta: 04 1140 1010 0000 2604 8200 1086.
5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14 a, pokój nr 10, w godzinach 800-1500 najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium.
6. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego.
7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) zostanie złożona w siedzibie Zamawiającego, Warszawa ul. Wileńska 14a w pokoju nr 10, nie później niż w terminie składania ofert oraz będzie zawierała co najmniej następujące elementy:
1) nazwę i dokładny adres gwaranta,
2) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji gdy:
a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c. Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
d. Wykonawca nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, zawierającego oświadczenie Zamawiającego o zaistnieniu jednej z okoliczności określonych w punkcie 2,
4) okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ).
8. Wymaga się złożenia oryginału umowy zabezpieczającej w sytuacji, gdy zawiera ona zapisy o wymagalności roszczeń wyłącznie na podstawie oryginału umowy. Jeśli nie ma w niej takich zapisów, Wykonawca może złożyć oryginał albo potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zabezpieczającej.
9. Ponadto Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny oferty.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki:
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na formularzu, którego wzór został zawarty w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej „SIWZ”) sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.przewozyregionalne.pl oraz na wniosek złożony na piśmie lub faksem, lub drogą elektroniczną;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) – 4) i 6) przedkłada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5) przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 4 stosuje się odpowiednio.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1a i 1c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 1, musi spełniać każdy z Wykonawców, a dokumenty wymienione w ust. 1 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
8. Wykonawca biorący udział w postępowaniu – zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – musi spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – działalność prowadzona na potrzeby przedmiotowego zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
9. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków, o których mowa w ust. 8 został zawarty w sekcji III.2.3. Dla potwierdzenia spełniania tych warunków Wykonawca musi przedłożyć wykaz i dokumenty określone w w sekcji III.2.3 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 8 i w sekcji III.2.3, Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 9, powinno być przedłożone przez pełnomocnika ustanowionego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, natomiast wykaz, o którym mowa w sekcji III.2.3 – przez Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie danych warunków.
12. Wszelkie dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę wraz z ofertą w postępowaniu winny być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem pełnomocnictw, które winny być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
13. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, może zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę leasingu o wartości początkowej nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN (pięć milionów złotych).
2. Dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust. 1 Wykonawca musi przedłożyć wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem ich przedmiotu i wartości, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy w nim ujęte zostały wykonane należycie.
3. Kwoty wyrażane w walutach innych niż złoty polski w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku określonego w ust. 1 będą przeliczane przez Zamawiającego według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania się niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarty
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:
PBL3-P/65/2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
6.9.2012 - 12:00
IV.3.5)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 6.9.2012 - 12:15

Miejscowość

Warszawa, ul. Wileńska 14a.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe:
1.Termin realizacji zamówienia wynosi dla:
1) zadania nr 1 – 99 miesięcy od podpisania umowy z zastrzeżeniem ust. 2, w tym termin dostawy autobusów wynosi 3 miesiące od podpisania umowy;
2) zadania nr 2 – 102 miesiące od podpisania umowy, z zastrzeżeniem ust. 2, w tym termin dostawy autobusów wynosi 6 miesięcy od podpisania umowy;
3) zadania nr 3 – 102 miesiące od podpisania umowy, z zastrzeżeniem ust. 2, w tym termin dostawy autobusów wynosi 6 miesięcy od podpisania umowy, przy czym jeden z nich musi być dostarczony przed upływem 3 miesięcy od podpisania umowy.
2. Okres leasingu wynosi 96 (dziewięćdziesiąt sześć) miesięcy dla każdego autobusu liczonych oddzielenie i rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego danego autobusu.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27.7.2012
TI Tytuł PL-Warszawa: Tabor kolejowy
ND Nr dokumentu 309935-2012
PD Data publikacji 02/10/2012
OJ Dz.U. S 189
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji "Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 27/09/2012
DT Termin 06/09/2012
NC Zamówienie 2 - Zamówienie publiczne na dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 3 - Oferta całościowa lub częściowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego
OC Pierwotny kod CPV 34620000 - Tabor kolejowy
66114000 - Usługi leasingu finansowego

02/10/2012    S189    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Warszawa: Tabor kolejowy

2012/S 189-309935

"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o., ul. Wileńska 14a, Warszawa, ul. Wileńska 14a, pokój 10, attn: Agata Szewczyk, POLSKA-03-414Warszawa. Tel. +48 783824076. E-mail: agata.szewczyk@p-r.com.pl. Fax +48 224733408.

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 1.8.2012, 2012/S 146-244384)

Przedmiot zamówienia:
CPV:34620000, 66114000

Tabor kolejowy.

Usługi leasingu finansowego.

Procedura niepełna
Postępowanie o udzielenie zamówienia uznano za nieskuteczne.

Inne dodatkowe informacje

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 6.9.2012 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta.


Adres: ul. Wileńska 14A, 03-414 Warszawa
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: wzs@p-r.com.pl
tel: 665 913 889
fax: 61 633 36 93
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-09-06
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 24438420121
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-08-01
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: 230000 ZŁ
Szacowana wartość* 7 666 666 PLN  -  11 500 000 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 3
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.przewozyregionalne.pl
Informacja dostępna pod: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o.
ul. Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie
Okres związania ofertą: 60 dni
Kody CPV
34620000-9 Tabor kolejowy
66114000-2 (3) Usługi leasingu finansowego