Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie targowiskiem przy ul. Tysiąclecia


Numer ogłoszenia: 242669 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    bip.dabrowa-gornicza.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie targowiskiem przy ul. Tysiąclecia.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie targowiskiem przy ul. Tysiąclecia zlokalizowanym na działkach nr 25/7, 27/8, 55/11,z karty mapy nr 62 oraz na działce nr 89/2 z karty mapy 63 obrębu Dąbrowa Górnicza. 2. Lokalizację targowiska oraz przebieg uzbrojenia terenu określa załącznik nr 6 do SIWZ 3. Na terenie targowiska zlokalizowane jest 75 kiosków i wiat, które przeznaczone są do handlu stacjonarnego, z ich właścicielami Gmina zawarła umowy najmu gruntu lub obciąża ich za korzystanie z terenu. Na terenie targowiska znajduje się również pawilon administracyjny, pawilon WC oraz 18 stołów handlowych. 4. Targowisko znajduje się na działkach wymienionych w pkt. 1., które nie stanowią całości gospodarczej, ponieważ pomiędzy nimi znajdują się działki stanowiące własność osób fizycznych, na których prowadzą oni działalność gospodarczą. 5. Targowisko otwarte jest we wszystkie dni tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli. 6. Przyjmuje się że działalność handlową w handlu obwoźnym i obnośnym prowadzi średnio w dniach: - od poniedziałku do soboty - średnio około 5 osób dziennie - w niedzielę - średnio około 50 osób 7. Zarządca zawiera umowy i rozlicza się z dostawcą energii, Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz z firmą posiadającą zezwolenie na wywóz odpadów: 7.1. Wywóz odpadów stałych: Przyjmuje się średnią miesięczną ilość wywożonych odpadów stałych z targowiska ok. 50 m3. 7.2. Pobór energii elektrycznej: Wszystkie kioski zlokalizowane na terenie targowiska posiadają podłączenie do energii elektrycznej. Właściciele 37 kiosków i wiat mają zawarte umowy z dostawcą energii elektrycznej i rozliczają się indywidualnie. Pozostałe 38 kioski i wiaty posiadają podliczniki i rozliczane są wg. comiesięcznych odczytów dokonywanych przez zarządcę. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie energii elektrycznej na potrzeby administracyjne (oświetlenie terenu targowiska, oświetlenie w pawilonie administracyjnym i pawilonie WC) na ok. 350 kWh. 7.3. Pobór wody: Targowisko zlokalizowane na ul. Tysiąclecia w Dąbrowie Górniczej podłączone jest do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Obecnie 39 kiosków posiada przyłącze wod-kan., z czego: - Właściciele 15 kiosków mają zawarte umowy z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. i rozliczają się indywidualnie. - Pozostałe 24 kioski posiadają podliczniki i rozliczane są wg. comiesięcznych odczytów dokonywanych przez zarządcę. Właściciel, których kioski nie posiadające przyłącza wod-kan, pobierają wodę do celów użytkowych z pawilonu WC i są rozliczani przez zarządcę wg miesięcznego zużycia wody. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie wody na potrzeby administracyjne (w pawilonie administracyjnym i pawilonie WC) na ok. 10 m3 8. Obowiązki zarządcy: a) utrzymanie porządku i czystości na terenie targowiska oraz terenach przyległych, zaśmiecanych w wyniku działalności handlowej targowiska, b) umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej określającej. o dni i godziny handlu o imię i nazwisko Zarządcy targowiska, jego adres i telefon o wysokość opłaty administracyjno-sanitarnej pobieranej od osób handlujących na targowisku o treść obowiązującej uchwały w sprawie opłaty targowej o treść regulaminu targowiska c) wyznaczanie miejsc do handlu obwoźnego, d) ustalenie i oznakowanie drogi ewakuacyjnej, e) odśnieżanie oraz utrzymanie szorstkości nawierzchni targowiska w czasie zimy, f) zapewnienie dostępu handlującym do: o pomieszczenia sanitarnego z bieżącą wodą i toalety, utrzymywanie w czystości, należytym stanie technicznym, a także jego konserwacja. o do punktu pierwszej pomocy medycznej (apteczka) g) współpraca z Policją Państwową i Komendą Straży Miejskiej w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa, h) bieżąca kontrola w zakresie zajmowanego terenu i prowadzonej działalności przez kupców posiadających zawarte umowy z Gminą i zawiadamianie o wszelkich zmianach Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego, i) usuwanie awarii i konserwacja urządzeń infrastruktury technicznej będących w utrzymaniu i eksploatacji Zleceniobiorcy, własnym kosztem i własnym staraniem j) utrzymywanie w należytym stanie technicznym pawilonu administracyjnego, pawilonu WC, stołów handlowych w tym ich bieżąca naprawa i konserwacja. k) egzekwowanie od targujących przestrzegania regulaminu placu handlowego, l) rozstrzyganie problemów i sporów pomiędzy handlującymi oraz kupującymi, m) prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem targowiska. 9. Zarządca jest odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie targowiska zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej Nr LVII/1005/02 z dnia 19.06.2002r w sprawie zatwierdzenia regulaminu targowisk miejskich oraz zobowiązany do wykonywania czynności wymienionych w załączonym projekcie umowy. 10. Zarządca ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem targowiska z pobieranej opłaty administracyjno-sanitarnej za korzystanie z targowiska. Opłatę administracyjno-sanitarną Zleceniobiorca będzie pobierał za pokwitowaniem od wszystkich osób prowadzących na targowisku działalność handlową, w wysokości jak w ofercie. Nadwyżka nad kosztami stanowić będzie dochód Zarządcy. Zarządca zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVIII/361/2003 z dnia 10.12.2003 w sprawie opłaty targowej na terenie miasta Dąbrowy Górniczej zmienioną uchwałą NR LVI/1070/06 z dnia 26.04.2006r jest wyznaczony do poboru opłaty targowej na targowisku przy ul. Tysiąclecia. 11.Zarządca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności zarządzania, zgodnie z art. 186 ust. 3 ustawy z o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010r Dz.U. nr 102 poz. 651 z późn. zmianami). 12.Przed podpisaniem umowy zarządca przedstawi Zamawiającemu kserokopię aktualnej licencji zarządcy nieruchomości, nadanej w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r Nr 102 poz. 651 z późn. zmianami), wraz z jej oryginałem do wglądu Zamawiającego..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomości nadaną w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r Nr 102 poz. 651 z późn. zmianami). Weryfikacja zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów wg formuły:spełnia- nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wskazane jest aby obejmowało: a) dane pozwalające na identyfikacje stron b) zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) c) cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. wystąpienia siły wyższej.Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 1.2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 1.3. zmiany stawki podatku VAT tj.: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny ofertowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy, b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny ofertowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie, 1.4. zmiany zarządcy nieruchomości Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych licencji, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień, 1.5. zmiany granic targowiska, w przypadku likwidacji targowiska komunalnego lub jego części, w związku ze zwrotem nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli na podstawie art.138 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. / tekst jednolity z 2010r Dz.U. nr 102 poz. 651 z późn. zmianami /. Zleceniobiorcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zleceniodawcy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Gospodarki Nieruchomościami.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, INFORMACJA, stanowisko nr 13.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokument wymieniony w pkt 9.1.2 SIWZ Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Uszczegółowienie sekcji II.2.: Termin wykonania zamówienia publicznego: Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 01.01.2013 r., Termin zakończenia realizacji zamówienia:31.12.2015 r. 5. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1.: Kryteriami oceny ofert są: a) cena miesięcznej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę od osób handlujących z kiosków, szczęk, wiat - waga - 80 % b) cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży ze stołu, straganu, samochodu - waga - 10 % c) cena dziennej opłaty administracyjno - sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży z ręki, kosza - waga - 8 % d) cena jednorazowej opłaty za korzystanie z WC dla osób nie uiszczających opłaty administracyjno - sanitarnej - waga - 2 %.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie targowiskiem przy ul. Tysiąclecia


Numer ogłoszenia: 533678 - 2012; data zamieszczenia: 31.12.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 242669 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie targowiskiem przy ul. Tysiąclecia.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie targowiskiem przy ul. Tysiąclecia zlokalizowanym na działkach nr 25/7, 27/8, 55/11,z karty mapy nr 62 oraz na działce nr 89/2 z karty mapy 63 obrębu Dąbrowa Górnicza. 2. Lokalizację targowiska oraz przebieg uzbrojenia terenu określa załącznik. nr 6 do SIWZ 3. Na terenie targowiska zlokalizowane jest 75 kiosków i wiat, które przeznaczone są do handlu stacjonarnego, z ich właścicielami Gmina zawarła umowy najmu gruntu lub obciąża ich za korzystanie z terenu. Na terenie targowiska znajduje się również pawilon administracyjny, pawilon WC oraz 18 stołów handlowych. 4. Targowisko znajduje się na działkach wymienionych w pkt. 1., które nie stanowią całości gospodarczej, ponieważ pomiędzy nimi znajdują się działki stanowiące własność osób fizycznych, na których prowadzą oni działalność gospodarczą. 5. Targowisko otwarte jest we wszystkie dni tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli. 6. Przyjmuje się że działalność handlową w handlu obwoźnym i obnośnym prowadzi średnio w dniach: - od poniedziałku do soboty - średnio około 5 osób dziennie - w niedzielę - średnio około 50 osób 7. Zarządca zawiera umowy i rozlicza się z dostawcą energii, Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz z firmą posiadającą zezwolenie na wywóz odpadów: 7.1. Wywóz odpadów stałych: Przyjmuje się średnią miesięczną ilość wywożonych odpadów stałych z targowiska ok. 50 m3. 7.2. Pobór energii elektrycznej: Wszystkie kioski zlokalizowane na terenie targowiska posiadają podłączenie do energii elektrycznej. Właściciele 37 kiosków i wiat mają zawarte umowy z dostawcą energii elektrycznej i rozliczają się indywidualnie. Pozostałe 38 kioski i wiaty posiadają podliczniki i rozliczane są wg. comiesięcznych odczytów dokonywanych przez zarządcę. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie energii elektrycznej na potrzeby administracyjne (oświetlenie terenu targowiska, oświetlenie w pawilonie administracyjnym i pawilonie WC) na ok. 350 kWh. 7.3. Pobór wody: Targowisko zlokalizowane na ul. Tysiąclecia w Dąbrowie Górniczej podłączone jest do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Obecnie 39 kiosków posiada przyłącze wod-kan., z czego: - Właściciele 15 kiosków mają zawarte umowy z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. i rozliczają się indywidualnie. - Pozostałe 24 kioski posiadają podliczniki i rozliczane są wg. comiesięcznych odczytów dokonywanych przez zarządcę. Właściciel, których kioski nie posiadające przyłącza wod-kan, pobierają wodę do celów użytkowych z pawilonu WC i są rozliczani przez zarządcę wg miesięcznego zużycia wody. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie wody na potrzeby administracyjne (w pawilonie administracyjnym i pawilonie WC) na ok. 10 m3 8. Obowiązki zarządcy: a) utrzymanie porządku i czystości na terenie targowiska oraz terenach przyległych, zaśmiecanych w wyniku działalności handlowej targowiska, b) umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej określającej. o dni i godziny handlu o imię i nazwisko Zarządcy targowiska, jego adres i telefon o wysokość opłaty administracyjno-sanitarnej pobieranej od osób handlujących na targowisku o treść obowiązującej uchwały w sprawie opłaty targowej o treść regulaminu targowiska c) wyznaczanie miejsc do handlu obwoźnego, d) ustalenie i oznakowanie drogi ewakuacyjnej, e) odśnieżanie oraz utrzymanie szorstkości nawierzchni targowiska w czasie zimy, f) zapewnienie dostępu handlującym do: o pomieszczenia sanitarnego z bieżącą wodą i toalety, utrzymywanie w czystości, należytym stanie technicznym, a także jego konserwacja. o do punktu pierwszej pomocy medycznej (apteczka) g) współpraca z Policją Państwową i Komendą Straży Miejskiej w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa, h) bieżąca kontrola w zakresie zajmowanego terenu i prowadzonej działalności przez kupców posiadających zawarte umowy z Gminą i zawiadamianie o wszelkich zmianach Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego, i) usuwanie awarii i konserwacja urządzeń infrastruktury technicznej będących w utrzymaniu i eksploatacji Zleceniobiorcy, własnym kosztem i własnym staraniem j) utrzymywanie w należytym stanie technicznym pawilonu administracyjnego, pawilonu WC, stołów handlowych w tym ich bieżąca naprawa i konserwacja. k) egzekwowanie od targujących przestrzegania regulaminu placu handlowego, l) rozstrzyganie problemów i sporów pomiędzy handlującymi oraz kupującymi, m) prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem targowiska. 9. Zarządca jest odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie targowiska zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej Nr LVII/1005/02 z dnia 19.06.2002r w sprawie zatwierdzenia regulaminu targowisk miejskich oraz zobowiązany do wykonywania czynności wymienionych w załączonym projekcie umowy. 10. Zarządca ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem targowiska z pobieranej opłaty administracyjno-sanitarnej za korzystanie z targowiska. Opłatę administracyjno-sanitarną Zleceniobiorca będzie pobierał za pokwitowaniem od wszystkich osób prowadzących na targowisku działalność handlową, w wysokości jak w ofercie. Nadwyżka nad kosztami stanowić będzie dochód Zarządcy. Zarządca zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVIII/361/2003 z dnia 10.12.2003 w sprawie opłaty targowej na terenie miasta Dąbrowy Górniczej zmienioną uchwałą NR LVI/1070/06 z dnia 26.04.2006r jest wyznaczony do poboru opłaty targowej na targowisku przy ul. Tysiąclecia. 11.Zarządca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności zarządzania, zgodnie z art. 186 ust. 3 ustawy z o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010r Dz.U. nr 102 poz. 651 z późn. zmianami). 12.Przed podpisaniem umowy zarządca przedstawi Zamawiającemu kserokopię aktualnej licencji zarządcy nieruchomości, nadanej w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r Nr 102 poz. 651 z późn. zmianami), wraz z jej oryginałem do wglądu Zamawiającego 13.Uszczegółowienie sekcji IV.6 - informacje o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną. Podane ceny są cenami jednostkowymi, cena wybranej oferty jak również oferta z najniższą ceną (bez Vat) obejmuje: 1. Cena miesięcznej opłaty administracyjno-sanitarnej pobierana przez zarządcę od osób handlujących z kiosków, szczęk, wiat wynosi 8,00 PLN 2. Cena dziennej opłaty administracyjno-sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży ze stołu, straganu, samochodu 0,00 PLN 3. Cena dziennej opłaty administracyjno-sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży z ręki, kosza 0,00 PLN 4. Cena jednorazowej opłaty za korzystanie z WC dla osób nie uiszczających opłaty administracyjno-sanitarnej wynosi 0,41 PLN. Natomiast oferta z najwyższą ceną obejmuje: 1. Cena miesięcznej opłaty administracyjno-sanitarnej pobierana przez zarządcę od osób handlujących z kiosków, szczęk, wiat wynosi 105,00 PLN 2. Cena dziennej opłaty administracyjno-sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży ze stołu, straganu, samochodu 3,00 PLN 3. Cena dziennej opłaty administracyjno-sanitarnej pobierana przez zarządcę przy sprzedaży z ręki, kosza 0,00 PLN 4. Cena jednorazowej opłaty za korzystanie z WC dla osób nie uiszczających opłaty administracyjno-sanitarnej wynosi 0,00 PLN.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21.12.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klub Sportowy Zagłębiak Dąbrowa Górnicza, {Dane ukryte}, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 250000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    8,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    105,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
tel: 322 956 700
fax: 32 2625032, 2956700
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-11-25
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 24266920120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-11-15
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 1130 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: bip.dabrowa-gornicza.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zarządzanie targowiskiem przy ul. Tysiąclecia Klub Sportowy Zagłębiak Dąbrowa Górnicza
Dąbrowa Górnicza
2012-12-31 8,00