Poznań: Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe


Numer ogłoszenia: 15492 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Oddział Wielkopolski z siedzibą w Poznaniu , ul. Dworcowa 1, 61-801 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 665 913 889, faks 61 633 36 93.


  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    www.przewozyregionalne.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Transport kolejowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług rekreacyjnych, kulturalnych i sportowych, o zróżnicowanym charakterze, w postaci pakietu sportowo - rekreacyjnego, w ramach miesięcznego abonamentu realizowanych w dwóch kategoriach: Obiekty sportowe i Zajęcia sportowe, w oparciu o wydane i dostarczone bezpłatnie karty. 2. Zamawiający szacunkowo przewiduje 328 sztuk kart uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych, w tym: 1) ok. 200 sztuk kart dla pracowników, emerytów i rencistów - będących pod opieką socjalną Zamawiającego; 2) ok. 120 sztuk kart dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów, z uwzględnieniem wieku: a) 60 dzieci w wieku do 15 lat - wyłącznie obiekty basenowe b) 60 dzieci w wieku od 16 do 26 lat w pakiecie sportowo - rekreacyjnym w dwóch kategoriach: obiekty sportowe i zajęcia sportowe. 3) ok. 8 sztuk kart dla osób towarzyszących (bez uprawnień do otrzymania dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.00.00.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium, w wysokości 5 650,00 złotych (słownie: pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach wymienionych w § 7 ust. 3 SIWZ.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi, stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każda.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć: 1. pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, o ile prawo takie nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 3. aktualną umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Dostępność - ilość obiektów na terenie województwa wielkopolskiego - 10
  • 3 - Dostępność - ilość obiektów na terenie miasta Poznania - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy, dotyczącą zmniejszenia ilości karnetów, w przypadku braku zainteresowania pracowników i innych osób uprawnionych w/w formą rekreacji, jednakże nie więcej niż o 50% lub zwiększenia o 20%.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.przewozyregionalne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Odpłatnie - w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 7 - w godzinach od 8.00 do 13.00, w cenie 30.00 PLN brutto. Bezpłatnie - na stronie internetowej zamawiającego..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Przewozy Regionalne sp. z o.o. Oddział Wielkopolski z siedzibą w Poznaniu, ul. Dworcowa 1 ; 61-801 Poznań.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Adres: ul. Wileńska 14A, 03-414 Warszawa
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: wzs@p-r.com.pl
tel: 665 913 889
fax: 61 633 36 93
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-01-23
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 1549220140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-01-13
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 341 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 80%
WWW ogłoszenia: www.przewozyregionalne.pl
Informacja dostępna pod: Odpłatnie - w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 7 - w godzinach od 8.00 do 13.00, w cenie 30.00 PLN brutto. Bezpłatnie - na stronie internetowej zamawiającego.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe