Jarosław: Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pawłosiów.


Numer ogłoszenia: 148824 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pawłosiów , Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 6220380, faks 16 6220248.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.gminapawlosiow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pawłosiów..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa dróg w miejscowościach Cieszacin Wielki, Kidałowice, Ożańsk, Pawłosiów, Maleniska, Widna Góra Tywonia, Wierzbna, odpowiednio o numerach ewidencyjnych: - Cieszacin Wielki (dz. nr 671/1, 671/2, 677) - Kidałowice (dz. nr 416, 286, 68 ) - Ożańsk (dz. nr ( dz. nr 276/5, 282/1) - Pawłosiów (dz. nr 995,186/2, 260/14,1017/1,1037, 1008, 729/4, 736/5, 47/11, 981, 752, 791/17, 1019) - Maleniska - obręb nr 5 (dz. nr 69/55, 1000) - Widna Góra- obręb nr 5 (dz. nr 1054/1,19/3, 27/418, 27/424) - Tywonia (dz. nr 225/2, 233/1, 231, 179) - Wierzbna (dz. nr 1144, 125) Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części z możliwością składania ofert na dowolną część zadania. Przebudowa polegać będzie na profilowaniu i zagęszczaniu podłoża, wyrównaniu istniejących lub wykonaniu podbudowy mieszanką niezwiązaną, wykonaniu i zagęszczaniu warstw odcinających w korycie, likwidacji wyboi, remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowych, nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, frezowanie nawierzchni asfaltowej, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, udrożnienie przepustów, plantowanie uzupełnienie poboczy przy nawierzchniach. Wyżej wymieniona przebudowa nie spowoduje zmiany charakterystyki parametrów technicznych dróg. Przebudowa w/w dróg wykonywana będzie w ich granicach ewidencyjnych i nie będzie wymagane wejście z robotami na teren działek przyległych do dróg. Wykonanie robót przygotowawczych, ziemnych i nawierzchniowych należy wykonać ściśle dostosowując do wymogów zawartych w opisach katalogowych KNR 2-01, 2-11 i 2-31, które zostały opracowane w dostosowaniu do Polskich Norm w tematycznym zakresie, a zastosowane materiały powinny posiadać atesty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie. Dojazd do budowy dróg zapewniony jest drogami gminnymi i powiatowymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczeń w czasie trwania robót. Jeżeli znaki pomiarowe przekazane przez Zamawiającego zostaną zniszczone przez Wykonawcę świadomie lub w skutek zaniedbania, a ich odtworzenie jest konieczne do dalszego prowadzenia robót, to zostaną one odtworzone na koszt Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w miejscu realizacji budowy. Wszystkie koszty związane z organizacją ruchu na czas budowy, jak i sama organizacja ruchu leżą po stronie oferenta. Koszt zabezpieczenia terenu budowy powinien być włączony w cenę ofertową zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i naprawia na własny koszt wszelką instalację podziemną, taką jak rurociągi, kable naniesione na mapach dokumentacji projektowej, jak i te które nie są ujęte..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamówieniem uzupełniającym może być zakres robót wyszczególniony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: Zadanie nr 1 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych), Zadanie nr 2 w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wymaga się, by Wykonawcy złożyli oświadczenie w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz złożyli oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wymaga się, by Wykonawcy wykazali, że - ubiegając się o realizację zadania nr 1 wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu lub remoncie drogi o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) każde, oraz - ubiegając się o realizację zadania nr 2 lub obu razem wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu lub remoncie drogi o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) każde,


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wymaga się, by Wykonawcy złożyli oświadczenie w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz złożyli oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wymaga się, by Wykonawcy wykazali, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej w zakresie budowy dróg i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności;


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wymaga się, by Wykonawcy wykazali, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych).


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą wysokości stawki podatku VAT; b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pawłosiów, Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Pawłosiów, Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław, pokój nr 212..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Modernizacja oraz utwardzenie dróg gruntowych..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót uszczegółowiony został w załączniku Nr 3a do SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.09.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Przebudowa dróg..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót uszczegółowiony został w załączniku Nr 3b do SIWZ..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.09.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Jarosław: Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pawłosiów


Numer ogłoszenia: 179662 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 148824 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pawłosiów, Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 6220380, faks 16 6220248.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pawłosiów.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa dróg w miejscowościach Cieszacin Wielki, Kidałowice, Ożańsk, Pawłosiów, Maleniska, Widna Góra Tywonia, Wierzbna, odpowiednio o numerach ewidencyjnych: - Cieszacin Wielki (dz. nr 671/1, 671/2, 677) - Kidałowice (dz. nr 416, 286, 68 ) - Ożańsk (dz. nr ( dz. nr 276/5, 282/1) - Pawłosiów (dz. nr 995,186/2, 260/14,1017/1,1037, 1008, 729/4, 736/5, 47/11, 981, 752, - 791/17, 1019) - Maleniska - obręb nr 5 (dz. nr 69/55, 1000) - Widna Góra- obręb nr 5 (dz. nr 1054/1,19/3, 27/418, 27/424) - Tywonia (dz. nr 225/2, 233/1, 231, 179) - Wierzbna (dz. nr 1144, 125) 2. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części z możliwością składania ofert na dowolną część zadania. 3. Przebudowa polegać będzie na profilowaniu i zagęszczaniu podłoża, wyrównaniu istniejących lub wykonaniu podbudowy mieszanką niezwiązaną, wykonaniu i zagęszczaniu warstw odcinających w korycie, likwidacji wyboi, remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowych, nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, frezowanie nawierzchni asfaltowej, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, udrożnienie przepustów, plantowanie uzupełnienie poboczy przy nawierzchniach. 4. Wyżej wymieniona przebudowa nie spowoduje zmiany charakterystyki parametrów technicznych dróg. 5. Przebudowa w/w dróg wykonywana będzie w ich granicach ewidencyjnych i nie będzie wymagane wejście z robotami na teren działek przyległych do dróg. 6. Wykonanie robót przygotowawczych, ziemnych i nawierzchniowych należy wykonać ściśle dostosowując do wymogów zawartych w opisach katalogowych KNR 2-01, 2-11 i 2-31, które zostały opracowane w dostosowaniu do Polskich Norm w tematycznym zakresie, a zastosowane materiały powinny posiadać atesty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie. 7. Dojazd do budowy dróg zapewniony jest drogami gminnymi i powiatowymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczeń w czasie trwania robót. Jeżeli znaki pomiarowe przekazane przez Zamawiającego zostaną zniszczone przez Wykonawcę świadomie lub w skutek zaniedbania, a ich odtworzenie jest konieczne do dalszego prowadzenia robót, to zostaną one odtworzone na koszt Wykonawcy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w miejscu realizacji budowy. Wszystkie koszty związane z organizacją ruchu na czas budowy, jak i sama organizacja ruchu leżą po stronie oferenta. Koszt zabezpieczenia terenu budowy powinien być włączony w cenę ofertową zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i naprawia na własny koszt wszelką instalację podziemną, taką jak rurociągi, kable naniesione na mapach dokumentacji projektowej, jak i te które nie są ujęte. Dopuszczono możliwość składania ofert częściowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Modernizacja oraz utwardzenie dróg gruntowych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.05.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowy - Tadeusz Popek i Syn Spółka Jawna, {Dane ukryte}, 37-560 Pruchnik, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 144829,55 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    121035,81


  • Oferta z najniższą ceną:
    121035,81
    / Oferta z najwyższą ceną:
    170676,15


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Przebudowa dróg.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.05.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowy - Tadeusz Popek i Syn Spółka Jawna, {Dane ukryte},, 37-560 Pruchnik, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 336948,90 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    416868,94


  • Oferta z najniższą ceną:
    416868,94
    / Oferta z najwyższą ceną:
    472657,94


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: ug_pawlosiow@pro.onet.pl
tel: 166 220 380
fax: 166 220 248
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-05-19
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 14882420140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-05-04
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 133 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.gminapawlosiow.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Pawłosiów, Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Modernizacja oraz utwardzenie dróg gruntowych. Zakład Drogowy - Tadeusz Popek i Syn Spółka Jawna
Pruchnik
2014-05-28 121 035,00
Przebudowa dróg. Zakład Drogowy - Tadeusz Popek i Syn Spółka Jawna
Pruchnik
2014-05-28 416 868,00