Uniejów: Sukcesywna sprzedaż i dostawy frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich reklamą i promocją oraz zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie


Numer ogłoszenia: 138003 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie , ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.termyuniejow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna sprzedaż i dostawy frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich reklamą i promocją oraz zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich sprzedażą, reklamą i promocją oraz zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Term Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę frytury. Frytki i inne mrożone produkty z ziemniaków obejmują w szczególności: A. Cząstki ziemniaka ze skórką (składniki: ziemniaki 97,3 ÷ 97,5 %, olej roślinny 2,5 ÷ 2,7%); B. Frytki proste 10 mm (? 2 mm) (składniki: ziemniaki 95,9 ÷ 96,3%, olej roślinny 3,7 ÷ 4,1%); C. Frytki karbowane 10 mm (? 2 mm) (składniki: ziemniaki 95,9 ÷ 96,3%, olej roślinny 3,7 ÷ 4,1%); D. Puree ziemniaczane (składniki: ziemniaki min. 86%, woda, masło skoncentrowane (z mleka), mleko pełne w proszku, sól, aromat, pieprz biały, gałka muszkatołowa) E. Frytura, której dostawę obejmuje niniejsze postępowanie, to tłuszcz roślinny palmowy do smażenia o stałej konsystencji. 3. Szacunkowa ilość dostaw została określona we wzorze oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania winni mieć świadomość że obiekty Zamawiającego, na potrzeby których realizowane będą dostawy stanowią bazę turystyczną czynną również w niedziele i święta oraz że dni standardowo wolne od pracy dla obiektów Zamawiającego oznaczają zintensyfikowanie działalności, co przenosi się również na Wykonawców współpracujących z Zamawiającym. Podjęcie współpracy z zamawiającym i brak realizacji świadczenia umownego względu np. na okresy świąteczne jest niedopuszczalne i traktowane będzie jako nienależyte wykonanie dostawy ze wszelkimi tego faktu konsekwencjami. Zamawiający informuje, że składając ofertę w niniejszym postępowaniu należy wziąć pod uwagę konieczność uwzględnienia odpowiedniego harmonogramu pracy własnej Wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje sumaryczne dostawy mrożonych produktów na poziomie 16 ton rocznie. 5. Maksymalna wartość zakupów produktów w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć w przeliczeniu na euro: 209.000 euro netto, stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz.U. z 2015 r., poz.2263). Do przeliczenia na euro stosuje się aktualny średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych określany w rozporządzeniu przez Prezesa Rady Ministrów. 6. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy - do magazynów poszczególnych obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania oraz wniesienia dostarczonych produktów do poszczególnych magazynów w obiektach PGK Termy Uniejów, tj.: Lp. Nazwa punktu Adres Zagroda Młynarska ul. abp Jakuba Świnki 1 Namiot Arenka ul. Zamkowa parking Restauracja Termalna ul. Zamkowa 5 7. Dostarczane produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe i sensoryczne dla danego produktu. 8. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t. j.: Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zm.). Przedmiot zamówienia realizowany musi być zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP). Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w najlepszym gatunku, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami i normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze zgodny z podanym terminem ważności. Zamawiający wymaga zachowania przez Wykonawcę dla dostarczanych produktów mrożonych temperatury minus (-) 18,0 st.C lub niższej. Możliwe są krótkie wahania temperatury podczas przewozu, nie większe niż 3,0 st.C. 9. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia), tj. w szczególności w momencie dostawy: - dla frytek minimum 1,0 rok; - dla cząstek ziemniaka min. 1,0 rok; - dla puree min. 0,5 roku; - dla frytury min. 0,5 roku. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w oferowanych cenach, iż w czasie sezonów letnich (od 1 czerwca do 31 sierpnia) winien dostarczać jako gratis 25% zakupywanych w tym czasie produktów np. poprzez dostawy większych opakowań produktów w cenie opakowania mniejszego lub inną formę programu lojalnościowego dającego równoważny efekt. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w cenie oferty i bez dodatkowych płatności, na czas trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, następującego wyposażenia Zamawiającemu: - frytownice gazowe 8 litrowe - 4 szt. Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć dla Zamawiającego wsparcie marketingowe w związku z zapewnieniem wyłączności na markę produktu w kompleksie Termy Uniejów. W ramach wsparcia marketingowego przewidziane jest: - wynagrodzenie Retro zgodnie z wartością wskazaną w ofercie, liczone jako % od wartości netto zrealizowanych zakupów - Wykonawca odpowiada za zapewnienie obsłudze Ubrań, tj. koszulki i fartuchy w ilości min. 5 szt. każdego rodzaju na dwa miesiące ( tj. minimum 60 szt. koszulek i min 60 szt. fartuchów w skali trwania umowy) 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia. 11. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową tj. cechami dyskwalifikującymi są np. naloty, zmiany koloru, odbarwienia, nietypowe zapachy itp. 12. Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być odpowiednio oznakowany, w szczególności zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 137, poz. 966 z późn. zm.) i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia. 13. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiającym ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 14. Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., nr 171, poz. 1225) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29.04.2004 r. - higiena środków spożywczych (zał. Nr 2 do rozporządzenia), którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia. Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru produktów. 15. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty wskazane w okt. IV. Lit. D. 16. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobom upoważnionym do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 17. Odbiór ilościowo - jakościowy dostarczanej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, maksymalnie w ciągu 5 dni od dnia jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań. 19. Szczegółowe zasady współpracy handlowej określone zostały w załączniku stanowiącym wykaz istotnych postanowień które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. W przypadku kiedy dostawy wskazanych produktów w ramach niniejszego postępowania od producenta, będą się odbywały się za pośrednictwem dystrybutorów współpracujących z producentem, udział dystrybutora w realizacji zadania traktowany będzie jako udział podwykonawcy. 20. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego: A. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. B. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. C. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty. D. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu projekty umów (projekt umowy) z wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do treści umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian lub zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z akceptacją jej treści. E. Umowy nieprzedstawione do akceptacji Zamawiającego nie będą uwzględniane w rozliczeniach z Zamawiającym. F. Warunkiem zapłaty przez zamawiającego należnego wynagrodzenia za odebrane usługi jest przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom, biorącym udział w realizacji odebranych usług; W przypadku nie przedstawienia dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom, biorącym udział w realizacji odebranych usług w terminie 14 dni od daty przesłania wezwania do ich przedstawienia Zamawiający wstrzyma wypłatę wynagrodzenia do czasu wyjaśnienia zobowiązań wobec podwykonawców 21. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i jej załącznikach typy i symbole produktów, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą produktów o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 22. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 23. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do produktów określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane produkty są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. 24. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach..


II.1.5)

V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.31.11.00-2, 15.31.12.00-3, 15.31.20.00-8, 15.41.22.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie wykonanie zadania polegającego na dostawach asortymentu zgodnego z przedmiotem zamówienia o wartości umownej co najmniej 150.000,00 zł netto. Wskazana wartość musi być zrealizowana w ramach jednego kontraktu.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku wykonawca musi udokumentować dysponowanie co najmniej jednym pojazdem/środkiem transportu, którym dostarczane będą produkty stanowiące przedmiot zamówienia odpowiadającym wymaganiom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015.594 j.t.) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29 kwietnia 2004r. - załącznik Nr 2.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie wskazanie wykonania (lub wykonywania) zadania polegającego na dostarczaniu asortymentu zgodnego z przedmiotem zamówienia o wartości umownej co najmniej 150.000,00 zł netto. Wskazana wartość musi być zrealizowana w ramach jednego kontraktu.;;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych Wymagane jest załączenie dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami są poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zgodnie z § 9. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw w celu zapewnienia jakości obejmujący w szczególności co najmniej jeden pojazd / środek transportu, którym będzie dostarczał przedmiot zamówienia odpowiadający wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015.594 j.t.) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29 kwietnia 2004r. (- załącznik Nr 2 do rozporządzenia), ze wskazaniem marki pojazdu, numeru rejestracyjnego i numeru decyzji właściwego organu zezwalającej na przewóz produktów mrożonych lub numeru dokumentu równoważnego z podaniem nazwy organu wydającego dokument/decyzję oraz podstawy do dysponowania zasobami.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 30
  • 3 - Oferowana ilość dostaw w tygodniu - 10


IV.2.2)

   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: A. zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej; B. zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równoważność zaniechanych dostaw C. zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich, D. wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczając poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające, E. zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: A. zmniejszenia i zwiększenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; B. zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych; C. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z produktów. W przypadku takim Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zawarte w ofercie w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. D. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy polegającą na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych. W tym okresie realizacja usługi będzie realizowana po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o tym Zamawiającego. 13. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
PGK Termy Uniejów ul. Polna 37, 99-210 99-210 Uniejów.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.07.2016 godzina 09:40, miejsce: PGK Termy Uniejów ul. Polna 37, 99-210 99-210 Uniejów sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Adres: ul. Polna 37, 99-210 Uniejów
woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: termy@uniejow.pl
tel: 0-63 2888071
fax: 0-63 2888071
Termin składania wniosków lub ofert:
2016-07-27
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 13800320160
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2016-07-14
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 24 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.termyuniejow.pl
Informacja dostępna pod: PGK Termy Uniejów ul. Polna 37, 99-210 99-210 Uniejów
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
15311100-2 Chipsy i frytki
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
15412200-1 Tłuszcze roślinne