Jarosław: Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej dla inwestycji pn. :Budowa drogi powiatowej Nr 1766R ulica Morawska w od km 5+880 do km 6+422 oraz drogi powiatowej Nr 1724R ulica Strzelecka w od km 3+829 do km 5+880


Numer ogłoszenia: 56533 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.pzd.jaroslaw.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej dla inwestycji pn. :Budowa drogi powiatowej Nr 1766R ulica Morawska w od km 5+880 do km 6+422 oraz drogi powiatowej Nr 1724R ulica Strzelecka w od km 3+829 do km 5+880.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Projekt budowlany (dla wszystkich branż) , na mapie sytuacyjno wysokościowej do celów projektowych , z wykreśloną granicą pasa drogowego oraz naniesionymi w kolorze czerwonym projektowanymi granicami i numerami działek, wraz z dodatkowymi opracowaniami i uzgodnieniami spełniającymi wszystkie wymagania w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - w 7 egz. Dla każdej występującej branży( telekomunikacyjnej, energetycznej, gazowej i sanitarnej) należy ustalić i uściślić zakresy kolizji urządzeń obcych z projektowaną budową drogi na podstawie uzyskanych szczegółowych warunków technicznych na ich budowę lub zabezpieczenie od ich Właścicieli oraz wykonać projekt oświetlenia drogowego w obrębie włączeń do projektowanej drogi oraz w obrębie skrzyżowań . 2) Projekt wykonawczy (dla wszystkich branż) wraz z organizacja prowadzenia robót (na mapie sytuacyjno- wysokosciowej do celów projektowych z aktualnym stanem ewidencyjnym po podziałach nieruchomości zatwierdzonych decyzją o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej)- w 7 egz.( dla każdej branży) 3) Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej oraz dla projektowanej inwestycji oraz opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych - w 7 egz. 4) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla nabywania nieruchomości (podziały działek) oraz dla uzyskania prawa przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej - w 7 egz. 5) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót budowlanych, zgodnego z art. 10 ust. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w związku z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. nr 177, poz. 1729) - w 7 egz. 6) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, zgodnego z art. 10 ust. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w związku z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. nr 177, poz. 1729) - w 7 egz. 7) Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zgodzie na realizacje inwestycji drogowej- na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z późniejszymi zmianami, a w szczególności: a) komplet dokumentów i materiałów do opinii - w 7 egz. b) komplet dokumentów i materiałów do wniosku - w 6 egz. c) wniosek wraz z opisem inwestycji (wersja elektroniczna) - w 1 egz. d) mapa władania gruntów w obrębie projektowanego pasa drogowego (treść mapy ewidencji gruntów - po podziałach nieruchomości, uzupełniona o nazwiska i nazwy właścicieli władających oraz numery ksiąg wieczystych) - w 6 egz. e) wykaz działek wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego (istniejące + wydzielone pod pas) + zał. do dec. Wojewody, z podziałem na obręby, po podziałach nieruchomości (wydruk - po 6 egz. oraz w formie elektronicznej, w formacie MS Word i pdf. ). Działki projektowanego pasa drogowego kolorze czerwonym. f) kserokopie protokołów badania ksiąg wieczystych dla wszystkich nieruchomości w liniach rozgraniczających inwestycje, w przypadku braku założonych ksiąg wieczystych należy zbadać dokumenty stanowiące podstawę wpisów w ewidencji gruntów - w 1 egz. g) plik w formacie MS Word oraz pdf. umożliwiający import danych (współrzędne punktów granicznych i połączenia) dla działek wchodzących w skład pasa drogowego (istniejącego i projektowanego) oraz sąsiednich będących przedmiotem opracowania - w 1 egz. h) projekty podziału nieruchomości (mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) w ilości umożliwiającej wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji dla każdej ze stron (wnioskodawca, właściwy sad rejonowy, właściwy starosta, wojewoda) + 2 egz. Wszelkie rozbieżności miedzy zapisami w ewidencji gruntów i w księgach wieczystych należy sprostować przed wykonaniem projektów podziałów. i) szkice przebiegu granic j) lista działek przewidzianych na czasowe zajęcie z planem sytuacyjnym zajmowanej nieruchomości, informacja o właścicielu, powierzchni zajęcia i celu zajęcia działki. k) informacja na temat dojazdów do działek bezpośrednio sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym l) opis stanu przejmowanych nieruchomości na dzień wydania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej oraz protokół z przeprowadzonej wizji w terenie wraz z dokumentacją fotograficzną. 8) Pełna dokumentacja geodezyjno-prawna do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych: a) mapy podziału nieruchomości (3 kpl.) + wyciągi z wykazu zmian gruntowych - 2 kpl, b) wypisy i wyrysy (opisy i mapy) dla działek przejmowanych w całości- 3 kpl. 9) Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, na podstawie Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tekst jednolity Dz.U. Nr. 62 poz. 627 z pózn. zm.) oraz Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 10) Raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko , wymagany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli w postępowaniu o wydanie przedmiotowej decyzji okaże się konieczny) , na podstawie Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tekst jednolity Dz.U. Nr. 62 poz. 627 z pózn.zm.) oraz Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko- w 3 egz. 11) Pozwolenie wodno-prawne dla obiektów inżynierskich (przepustów) - w 3 egz. 12) Kosztorys inwestorski w układzie specyfikacyjnym - w 3 egz. 13) Kosztorys ofertowy w układzie specyfikacyjnym - w 3 egz. 14) Przedmiar robót w układzie specyfikacyjnym (dla każdej branży oddzielnie )- w 3 egz. 15) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (wszystkie branże)- w 3 egz. 16) Mapa zasadnicza do celów projektowych drogi w skali 1:500 musi posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego oraz powinna spełniać wymagania określone w ustawie Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne( Dz. U. 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późniejszymi zm.) 3. Nadzór autorski Wykonawca zapewni nadzór autorski( bez dodatkowego wynagrodzenia) w czasie robót realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej w oparciu o Umowę w zakresie określonym przez ustawę Prawo budowlane, a także zobowiązany jest, na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego, do: 1) niezwłocznego przyjazdu na teren budowy, nie później jednak niż 3 dni od otrzymania wezwania, 2) opiniowanie zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, 3) niezwłocznego wykonywania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. 4. Wymogi formalno-prawne 1.Części składowe projektu budowlanego muszą spełniać wszystkie wymogi obowiązującego prawa , a w szczególności: 1) Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U z 2003r. Nr 80, poz. 721 ze zm.) 2) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U z 2007 r. Nr 19, poz. 115, Nr 23, poz.136 ze zm.), 3) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z pózn. zm.) 4) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2006r. Nr. 129, poz. 902 z pózn. zm.) 5) Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko 6) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 i Nr 281, poz. 2782 ze zm.). 7) Ustawa z dnia 13.10.1998 przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U.Nr 133 poz. 872 ze zm.) 8) Ustawa z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 57 poz. 603 ze zm.) 9) Ustawa z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2005r., Nr 239, poz. 2019 z pózn. zm.) 10) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r., poz. 89 z pózn zm.) 11) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z Nr 120, poz. 1133), 12) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r.). 13) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U 43, poz.430), 14) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 735 z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63 z dnia 3 sierpnia 2000 r.) i nr 430 z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.), 15) Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137 z dnia 24 lipca 2006r., poz. 984), 16) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r.) 17) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) 18) Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z dnia 12 .10 2002 Nr 170, poz. 1393), 19) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U z dnia 14 października 2003 r., poz. 1729) 20)Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości. (Dz. U. z 2004 r., Nr 268 poz.2663). 21)Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego. (Dz. U. z 2004 r. Nr 207 poz.2109). 4. Przed przekazaniem opracowań projektowych do odbioru częściowego lub ostatecznego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji proponowany spis teczek i ogólna szatę graficzną opracowań projektowych. 5 . Wykonawca projektu zobowiązany jest do: 1) Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych. 2) Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 3) Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji ustalającej wysokość odszkodowania za nieruchomości 4) Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnego pozwolenia wodno-prawnego (w przypadku przekraczania cieku wodnego). 5)Podjęcia czynności zmierzających do uregulowania stanu prawnego nieruchomości określonych w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z opracowaniem dokumentacji formalno prawnej. 6) Uzyskania wstępnej akceptacji właścicieli działek przewidzianych pod stałe lub czasowe zajęcie w formie umów przedwstępnych spisanych z właścicielami lub ich pełnomocnikami. Koszty nabycia praw do nieruchomości ponosi Zamawiający. 6. Wszelkie opłaty związane z uzyskaniem uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, pozwoleń, decyzji i wykonaniem niezbędnych do nich dokumentów oraz podjęciem czynności ponosi Wykonawca. 7. Poszczególne elementy dokumentacji projektowej dla każdej branży powinny być sprawdzone przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane . 8. Oświadczenie projektanta i sprawdzającego, że opracowanie zostało wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i jest kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz, że zostało sprawdzone (uwaga: dokumentacja projektowa ma spełniać wymogi określone w niniejszej SIWZ, przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu). 9. Projektant odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru pogwarancyjnego wybudowanego obiektu. Ujawnione wady Jednostka Projektująca zobowiązana jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu projektu budowlanego i wykonawczego oraz na matrycach jak również w nośnikach czytelnych dla urządzeń elektronicznego przetwarzania danych w okresie 2 lat gwarancyjnych. 10. Ewentualne dodatkowe koszty budowy wynikające z błędów projektowych, błędów w przedmiarze robót lub wynikłe z braku odpowiednich pozycji przedmiaru pokrywa Projektant. 11. Dokumentacja techniczno-projektowa (każdy z elementów opracowania) wraz z wszystkimi jej elementami składowymi zostanie dostarczona do siedziby Zamawiającego w siedmiu trwale oprawionych egzemplarzach, każdy w wersji drukowanej oraz pełną wersję projektu w formie elektronicznej ( edytowalnej) na nośniku CD/DVD ( w 2 egz), która musi być zaopatrzona w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, w którym został zapisany). Wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, obliczenia, itp. muszą być zapisać w formatach MS Word, dxf i pdf, przedmiary i kosztorysy w formatach MS Word oraz pdf. , części rysunkowe w formacie pdf , natomiast mapę do celów projektowych w formacie dxf i pdf. 12. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.32.00.00-7.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykazac w sposób szczególny


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 1 dokumentację projektową na budowę drogi ( ulicy), o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej (brutto)


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykazac w sposób szczególny


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymującymi się doświad?czeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone . Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1.1 do pełnienia funkcji Projektanta w specjalności drogowej a) minimalna liczba osób: 1 b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograni?czeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wykonanie min 2 opracowań projektowych w zakresie budowy dróg ( ulic). 1.2 do pełnienia funkcji Sprawdzającego w specjalności drogowej a) minimalna liczba osób: 1 b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograni?czeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz sprawdzenie min 2 opracowań projektowych w zakresie budowy dróg ( ulic). 1.3 do pełnienia funkcji Projektanta w zakresie sieci, instalacji urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych a) minimalna liczba osób: 1 b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograni?czeń do projektowania w zakresie sieci, instalacji urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wykonanie min 2 opracowań projektowych w zakresie budowy , przebudowy lub remoncie sieci i urządzeń gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych. 1.4 do pełnienia funkcji Projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych a) minimalna liczba osób: 1 b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograni?czeń do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wykonanie min 2 opracowań projektowych w zakresie budowy , przebudowy lub remoncie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych 1.5 do pełnienia funkcji Projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych a) minimalna liczba osób: 1 b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograni?czeń do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wykonanie min 2 opracowań projektowych w zakresie budowy , przebudowy lub remoncie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych 1.6 do pełnienia funkcji Geodety a) minimalna liczba osób: 1 b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz wykonanie min 10 rozgraniczeń i 10 podziałów nieruchomości Uwaga: Projektant branży drogowej będzie osobą wskazaną w umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykazac w sposób szczególny


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres robót, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów w zakresie realizacji części zamówienia, 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierające także imienna listę tych osób - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pzd.jaroslaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Drógw Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 134.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Drógw Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 136 ( Sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 58945 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
56533 - 2010 data 15.03.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.3).

  • W ogłoszeniu jest:
    nie.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    tak.


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    IV.3).

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    1. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności : 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych nie wynikające z winy Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. 3)zmianie uległy stawki podatku VAT 4) zmianie uległy stany własnościowe gruntów zlokalizowanych na obszarze objętym zakresem zamówienia 5) z uwagi na niezależne od umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. Głównego Projektanta, projektantów robót branżowych, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne). 6) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie, 7) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy 8) wystąpią dodatkowe prace , których wykonanie stało się konieczne ze względu na sytuacje niemożliwą wcześniej do przewidzenia, 5) zmiany są korzystne dla zamawiającego..


Jarosław: Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi powiatowej Nr 1766R ulica Morawska w od km 5+880 do km 6+422 oraz drogi powiatowej Nr 1724R ulica Strzelecka w od km 3+829 do km 5+880


Numer ogłoszenia: 69385 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 56533 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. , faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi powiatowej Nr 1766R ulica Morawska w od km 5+880 do km 6+422 oraz drogi powiatowej Nr 1724R ulica Strzelecka w od km 3+829 do km 5+880.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmował wykonanie: 1) Projekt budowlany (dla wszystkich branż) , na mapie sytuacyjno- wysokościowej do celów projektowych , z wykreśloną granicą pasa drogowego oraz naniesionymi w kolorze czerwonym projektowanymi granicami i numerami działek, wraz z dodatkowymi opracowaniami i uzgodnieniami spełniającymi wszystkie wymagania w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - w 7 egz. Dla każdej występującej branży( telekomunikacyjnej, energetycznej, gazowej i sanitarnej) należy ustalić i uściślić zakresy kolizji urządzeń obcych z projektowaną budową drogi na podstawie uzyskanych szczegółowych warunków technicznych na ich budowę lub zabezpieczenie od ich Właścicieli oraz wykonać projekt oświetlenia drogowego w obrębie włączeń do projektowanej drogi oraz w obrębie skrzyżowań . 2) Projekt wykonawczy (dla wszystkich branż) wraz z organizacja prowadzenia robót (na mapie sytuacyjno- wysokosciowej do celów projektowych z aktualnym stanem ewidencyjnym po podziałach nieruchomości zatwierdzonych decyzją o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej)- w 7 egz.( dla każdej branży) 3) Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej oraz dla projektowanej inwestycji oraz opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. - w 7 egz. 4) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla nabywania nieruchomości (podziały działek) oraz dla uzyskania prawa przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej - w 7 egz. 5) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót budowlanych, zgodnego z art. 10 ust. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w związku z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. nr 177, poz. 1729) - w 7 egz. 6) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, zgodnego z art. 10 ust. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w związku z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. nr 177, poz. 1729) - w 7 egz. 7) Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zgodzie na realizacje inwestycji drogowej- na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z późniejszymi zmianami, a w szczególności: a) komplet dokumentów i materiałów do opinii - 7 egz. b) komplet dokumentów i materiałów do wniosku - 6 egz. c) wniosek wraz z opisem inwestycji (wersja elektroniczna) - 1 egz. d) mapa władania gruntów w obrębie projektowanego pasa drogowego (treść mapy ewidencji gruntów - po podziałach nieruchomości, uzupełniona o nazwiska i nazwy właścicieli władających oraz numery ksiąg wieczystych) - 6 egz. e) wykaz działek wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego (istniejące + wydzielone pod pas) + zał. do decyzji Wojewody, z podziałem na obręby, po podziałach nieruchomości (wydruk - po 6 egz. oraz w formie elektronicznej, w formacie MS Word i pdf. ). Działki projektowanego pasa drogowego kolorze czerwonym. f) kserokopie protokołów badania ksiąg wieczystych dla wszystkich nieruchomości w liniach rozgraniczających inwestycje, w przypadku braku założonych ksiąg wieczystych należy zbadać dokumenty stanowiące podstawę wpisów w ewidencji gruntów - 1 egz. g) plik w formacie MS Word oraz pdf. umożliwiający import danych (współrzędne punktów granicznych i połączenia) dla działek wchodzących w skład pasa drogowego (istniejącego i projektowanego) oraz sąsiednich będących przedmiotem opracowania - 1 egz. h) projekty podziału nieruchomości (mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) w ilości umożliwiającej wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji dla każdej ze stron (wnioskodawca, właściwy sad rejonowy, właściwy starosta, wojewoda) + 2 egz. Wszelkie rozbieżności miedzy zapisami w ewidencji gruntów i w księgach wieczystych należy sprostować przed wykonaniem projektów podziałów. i) szkice przebiegu granic j) lista działek przewidzianych na czasowe zajęcie z planem sytuacyjnym zajmowanej nieruchomości, informacja o właścicielu, powierzchni zajęcia i celu zajęcia działki. k) informacja na temat dojazdów do działek bezpośrednio sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym l) opis stanu przejmowanych nieruchomości na dzień wydania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej oraz protokół z przeprowadzonej wizji w terenie wraz z dokumentacją fotograficzną. 8) Pełna dokumentacja geodezyjno-prawna do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych: a) mapy podziału nieruchomości (3 kpl.) + wyciągi z wykazu zmian gruntowych - 2 kpl, b) wypisy i wyrysy (opisy i mapy) dla działek przejmowanych w całości- 3 kpl. 9) Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, na podstawie Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tekst jednolity Dz.U. Nr. 62 poz. 627 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 10) Raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko, wymagany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli w postępowaniu o wydanie przedmiotowej decyzji okaże się konieczny), na podstawie Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tekst jednolity Dz.U. Nr. 62 poz. 627 z pózn.zm.) oraz Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko- w 3 egz. 11) Pozwolenie wodno-prawne dla obiektów inżynierskich (przepustów) - w 3 egz. 12) Kosztorys inwestorski w układzie specyfikacyjnym - w 3 egz. 13) Kosztorys ofertowy w układzie specyfikacyjnym - w 3 egz. 14) Przedmiar robót w układzie specyfikacyjnym (dla każdej branży oddzielnie )- w 3 egz. 15) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (wszystkie branże)- w 3 egz. 16) Mapa zasadnicza do celów projektowych drogi w skali 1:500 musi posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego oraz powinna spełniać wymagania określone w ustawie Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne( Dz. U. 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późniejszymi zm.) 2. Nadzór autorski Wykonawca zapewni nadzór autorski( bez dodatkowego wynagrodzenia) w czasie robót realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej w oparciu o Umowę w zakresie określonym przez ustawę Prawo budowlane, a także zobowiązany jest, na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego, do: 1) niezwłocznego przyjazdu na teren budowy, nie później jednak niż 3 dni od otrzymania wezwania, 2) opiniowanie zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, 3) niezwłocznego wykonywania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. 3. Wymogi formalno-prawne 1.Części składowe projektu budowlanego muszą spełniać wszystkie wymogi obowiązującego prawa, a w szczególności: 1) Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U z 2003r. Nr 80, poz. 721 ze zm.) 2) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U z 2007 r. Nr 19, poz. 115, Nr 23, poz.136 ze zm.) 3) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z pózn. zm.) 4) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2006r. Nr. 129, poz. 902 z pózn. zm.) 5) Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko 6) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 i Nr 281, poz. 2782 ze zm.). 7) Ustawa z dnia 13.10.1998 przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U.Nr 133 poz. 872 ze zm.) 8) Ustawa z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 57 poz. 603 ze zm.) 9) Ustawa z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2005r., Nr 239, poz. 2019 z pózn. zm.) 10) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r., poz. 89 z pózn zm.) 11) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z Nr 120, poz. 1133), 12) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r.) 13) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U 43, poz.430), 14) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej nr 735 z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63 z dnia 3 sierpnia 2000 r.) i nr 430 z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.), 15) Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137 z dnia 24 lipca 2006r., poz. 984), 16) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r.) 17) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) 18) Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z dnia 12 .10 2002 Nr 170, poz. 1393), 19) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z dnia 14 października 2003 r., poz. 1729) 20)Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości. (Dz. U. z 2004 r., Nr 268 poz.2663). 21)Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego. (Dz. U. z 2004 r. Nr 207 poz.2109). 4. Przed przekazaniem opracowań projektowych do odbioru częściowego lub ostatecznego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji proponowany spis teczek i ogólna szatę graficzną opracowań projektowych. 5 . Wykonawca projektu zobowiązany jest do: 1) Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych. 2) Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 3) Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji ustalającej wysokość odszkodowania za nieruchomości 4) Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnego pozwolenia wodno-prawnego (w przypadku przekraczania cieku wodnego). 5)Podjęcia czynności zmierzających do uregulowania stanu prawnego nieruchomości określonych w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z opracowaniem dokumentacji formalno prawnej. 6) Uzyskania wstępnej akceptacji właścicieli działek przewidzianych pod stałe lub czasowe zajęcie w formie umów przedwstępnych spisanych z właścicielami lub ich pełnomocnikami. Koszty nabycia praw do nieruchomości ponosi Zamawiający. 6. Wszelkie opłaty związane z uzyskaniem uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, pozwoleń, decyzji i wykonaniem niezbędnych do nich dokumentów oraz podjęciem czynności ponosi Wykonawca. 7. Poszczególne elementy dokumentacji projektowej dla każdej branży powinny być sprawdzone przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane . 8. Oświadczenie projektanta i sprawdzającego, że opracowanie zostało wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i jest kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz, że zostało sprawdzone (uwaga: dokumentacja projektowa ma spełniać wymogi określone w niniejszej SIWZ, przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu). 9. Projektant odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru pogwarancyjnego wybudowanego obiektu. Ujawnione wady Jednostka Projektująca zobowiązana jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu projektu budowlanego i wykonawczego oraz na matrycach jak również w nośnikach czytelnych dla urządzeń elektronicznego przetwarzania danych w okresie 2 lat gwarancyjnych. 10. Ewentualne dodatkowe koszty budowy wynikające z błędów projektowych, błędów w przedmiarze robót lub wynikłe z braku odpowiednich pozycji przedmiaru pokrywa Projektant. 11. Dokumentacja techniczno-projektowa (każdy z elementów opracowania) wraz z wszystkimi jej elementami składowymi zostanie dostarczona do siedziby Zamawiającego w siedmiu trwale oprawionych egzemplarzach, każdy w wersji drukowanej oraz pełną wersję projektu w formie elektronicznej ( edytowalnej) na nośniku CD/DVD ( w 2 egz), która musi być zaopatrzona w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, w którym został zapisany). Wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, obliczenia, itp. muszą być zapisać w formatach MS Word, dxf i pdf, przedmiary i kosztorysy w formatach MS Word oraz pdf. , części rysunkowe w formacie pdf , natomiast mapę do celów projektowych w formacie dxf i pdf. 12. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.03.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CGM Projekt Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 04-691 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 106557,38 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    224480,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    224480,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    224480,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Jana Pawła II 17, 37500 Jarosław
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: zdjaroslaw@poczta.onet.pl
tel: ,
fax: +48 166216449
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-03-22
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 5653320100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-03-14
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 99 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.pzd.jaroslaw.pl
Informacja dostępna pod: Powiatowy Zarząd Drógw Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 134
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi powiatowej Nr 1766R ulica Morawska w od km 5+880 do km 6+422 oraz drogi powiatowej Nr 1724R ulica Strzelecka w od km 3+829 do km 5+880 CGM Projekt Sp. z o.o.
Warszawa
2010-03-28 224 480,00