Kraków: Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku


Numer ogłoszenia: 8793 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.krakow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP, w tym przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji, organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. przygotowanie poczęstunku zgodnie z menu; 2. zapewnienie stołów i krzeseł w liczbie odpowiedniej do liczby osób podczas imprez, które odbędą się poza budynkiem Urzędu Miasta Krakowa przy pl. Wszystkich Świętych 3-4. W przypadku spotkań, odbywających się w salach UMK przy pl. Wszystkich Świętych 3-4, stoły i krzesła zostaną zapewnione przez Wykonawcę lub Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu; 3. przygotowanie dekoracji stołów i sal w stylu dostosowanym do rangi spotkania odpowiadającej standardem jakościowym prezentowanym podczas otwarcia ofert i udokumentowanej zdjęciami; 4. dostarczenie i zapewnienie serwisu (naczynia, sztućce) w liczbie odpowiedniej do wskazanej liczby gości. Zamawiający nie wyraża zgody na stosowanie naczyń i sztućców oraz innych elementów zastawy wykonanych z tworzywa sztucznego o niskiej jakości; 5. zapewnienie obsługi gastronomicznej (kucharskiej) oraz profesjonalnej obsługi kelnerskiej; 6. zapewnienie transportu potraw oraz ewentualnie stołów i krzeseł, adekwatnie do sytuacji opisanej w pkt 2 powyżej; 7. posprzątanie po zakończeniu przyjęcia oraz przywrócenie sal do stanu pierwotnego. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określony jest we wzorze umowy wraz z załącznikami, który zostanie przekazany Wykonawcom wraz ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z tym że na podstawie art. 83 ust 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zwanej dalej w ogłoszeniu ustawą. Zamawiający dopuszcza złożenie Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zwanego dalej wnioskiem, przez jednego Wykonawcę tylko na jedną dowolną część zamówienia. Ograniczenie powyższe dotyczy także Wykonawców - członków tej samej grupy kapitałowej, tzn. członkowie tej samej grupy kapitałowej nie mogą równocześnie ubiegać się o więcej niż jedną, wybraną przez siebie, część zamówienia. Zamawiający odrzuci ewentualną ofertę złożoną na więcej niż jedną część zamówienia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Zamawiający zastrzega, że dla zestawu 4 w części I zamówienia oraz dla zestawu 4 w części II zamówienie zupy uzależnione będzie od konkretnych potrzeb Zamawiającego (zastosowanie prawa opcji). Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji spotkań jednorazowo dla maksymalnie 300 osób..


II.1.5)

   przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.50.00.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej, wydane w drodze decyzji przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają aktualne zezwolenia właściwego organu na sprzedaż alkoholu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia (tj. piwo, wino, aperitif) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wnieśli opłatę za koncesję alkoholową.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie co najmniej: Dla części I i II zamówienia: a) trzy usługi cateringowe w randze VIP (w tym przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji, organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych) obejmujące (każda) obsługę minimum 70 osób podczas jednego spotkania; b) dwie usługi cateringowe obejmujące obsługę przedstawicieli innych wyznań i religii. Zamawiający przez usługę cateringową rozumie usługę świadczoną zawodowo, przez Wykonawcę uprawnionego do świadczenia usług cateringowych, w rozumieniu i na zasadach wskazanych w ustawie z 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.)


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. a) szefem kuchni posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie w zawodzie w zakresie obsługi spotkań w randze VIP; b) minimum 5 kelnerami ze znajomością języka angielskiego w stopniu podstawowym (komunikatywnym). Zamawiający uzna za personel własny (w tym pracowników) Wykonawcy osoby zatrudnione przez tego Wykonawcę na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilnoprawnych. Takie osoby nie będą traktowane jako zasoby podmiotu trzeciego, chyba że są przedsiębiorcami


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wniosek [Wzór dokumentu został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl (od dnia wszczęcia niniejszego postępowania)]; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a określonym w sekcji III.4.2) tiret pierwszy [Wzór dokumentu oświadczenia podmiotu został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl (od dnia wszczęcia niniejszego postępowania)]; 5. Zamawiajacy wyjasnia, że dokumenty o których mowa w sekcji III. 4.1) tiret pierwszy to: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 2) wydane przez właściwy organ aktualne zezwolenia na sprzedaż alkoholu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia (tj. piwo, wino, aperitif) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z dowodami wniesienia opłaty za koncesję alkoholową

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg ograniczony.


IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, będzie większa niż pięciu (5), do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższą liczbę punktów według listy rankingowej, która zostanie sporządzona w następujący sposób: a) Oprócz dokumentów o których mowa w sekcji III.4) i III.6) ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Wykazu usług - RANKING [Wzór dokumentu zostaje udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl od dnia wszczęcia niniejszego postępowania]. Do każdej usługi wskazanej w Wykazie usług - RANKING Wykonawca winien dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługa wskazana w wykazie została wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów jej należytego wykonania; b) Wykaz usług - RANKING obejmować powinien informacje o zrealizowanych przez Wykonawcę (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Wniosków) usługach cateringowych w randze VIP (w tym: przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji, organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych) obejmującą obsługę minimum 70 osób podczas jednego spotkania; c) Wykaz usług - RANKING może obejmować wyłącznie usługi zrealizowane przez Wykonawcę (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Przy tworzeniu listy rankingowej nie będą zatem przyznawane punkty za usługi wykonane przez podmioty, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy; d) Zamawiający dokona oceny Wniosków wg następujących kryteriów kwalifikacji zastosowanych wobec wskazanych przez Wykonawcę usług w Wykazie usług - RANKING: 2 zamówienia - 20 pkt, 3 zamówienia - 40 pkt, 4 zamówienia - 60 pkt, 5 zamówień - 80 pkt, 6 zamówień i więcej - 100 pkt; e) Wątpliwości dotyczące informacji zawartych w Wykazie usług - RANKING będą wyjaśnianie w trybie art 26 ust. 4 ustawy. Uzupełnienie dokumentów w trybie art 26 ust. 3 ustawy jest jednak dopuszczalne wyłącznie co do pozycji już podanych w Wykazie usług - RANKING złożonym wraz z Wnioskiem (nie jest możliwe podanie nowych usług w ramach uzupełniania dokumentów); f) Pięciu Wykonawców z najwyższą liczbą punktów przyznanych w rankingu zostanie zaproszonych do składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproszenia do składania ofert większej liczby Wykonawców jedynie w sytuacji, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 35
  • 2 - Jakość potraw określona na podstawie ustalonych próbek - 50
  • 3 - Aranżacja stołów - 15


IV.2.2)

   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; b) zmniejszenia wynagrodzenia, (Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych usług jednak nie więcej niż o 50 % wartości wynagrodzenia); c) zmiany podwykonawców


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami (w tym wzór umowy) zostanie przekazana Wykonawcom wraz z Zaproszeniem do składania ofert..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
A. Przedmiot umowy nie jest realizowany jest ze środków UE. B. Sposób złożenia wniosku: 1. Wniosek należy umieścić w jednym zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres Wykonawcy (ewentualnie pieczęć), Znak sprawy: OR-10.271.176.2015 Tytuł zamówienia: Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku; 2. Wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z udziałem w postępowaniu ponosi Wykonawca; 3. Wniosek i załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń na postawie pełnomocnictwa; 4. Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski; 5. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek; 6. Część wniosku, co do którego Wykonawca zastrzega poufność - jednocześnie wskazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego punktu; 7. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (nie może jej zastąpić uwierzytelnienie pełnomocnictwa przez ustanowionego pełnomocnika); 8. Gdy przedstawiona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu; 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem); 10. Wyrażone w walutach obcych wartości, Zamawiający przeliczy według średniego kursu notowania walut NBP w dacie wystawienia dokumentu, w którym wyrażona została ta kwota, a jeżeli dokument nie będzie zawierał daty, według średniego kursu notowania walut NBP w dacie opublikowania ogłoszenia (w przypadku braku średniego kursu NBP z dnia publikacji Ogłoszenia Zamawiający dokona przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem publikacji niniejszego Ogłoszenia); 11. Wybrany wykonawca przed zawarciem umowy winien przedłożyć Zamawiającemu polisę potwierdzającą, iż posiada ubezpieczenie z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej ze szczególnym uwzględnieniem możliwości nastąpienia ryzyka zatrucia pokarmowego i śmierci w wyniku konsumpcji żywności, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy; 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) - III.6) ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1. powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 3. Wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie; 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1. każdy z osobna dotyczące go dokumenty wymienione w sekcjach: III.4.1) tiret 1, III.4.2) tiret 2 oraz III.4.4) ogłoszenia; 4.2. Oświadczenie Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy, porównaj sekcja III.4.1) nagłówek oraz III.4.2) tiret pierwszy ogłoszenia). Wzór dokumentu zostaje udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl od dnia wszczęcia niniejszego postępowania; 4.3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1) tiret 2 i 3 ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument; 4.4. dokumenty, o których mowa w pkt III.6) ogłoszenia; 4.5. dokument, o którym mowa w sekcji IV.1.2) ogłoszenia tj. Wykaz usług - RANKING. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. D. Uwaga do sekcji II.2) ogłoszenia: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20 grudnia 2016 roku lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy. E. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku - Finger food.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku w tym: przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego na wskazane spotkanie, zgodnie z formularzem zapotrzebowania na usługi cateringowe. Spotkania, na które dostarczany będzie catering mogą odbywać się w siedzibie Zamawiającego pl. Wszystkich Świętych 3-4 albo w innych miejskich lokalizacjach na terenie Miasta Krakowa. Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie zapewnienie: 1. przerw kawowych; 2. zestawu finger food podstawowego; 3. zestawu finger food pełnego; 4. zestawu finger food rozszerzonego; 5. wina i inne. W ramach wybranego zestawu zgodnie z zamówieniem zostaną zapewnione co najmniej: Zestaw 1: Przerwa kawowa. - Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach. - Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l. - Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml. - Ciasteczka w papilotach (co najmniej 80 g na osobę), owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu. Zestaw 2: Finger food podstawowy. - Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach. - Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l. - Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml. - Finger food - do 5 rodzajów po 2 szt. na osobę wybrane (z formularza propozycji menu) (60 g/osobę). - Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę), owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu. Zestaw 3: Finger food pełny. - Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach. - Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l. - Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml. - Finger food - do 5 rodzajów po 2 szt. na osobę wybrane z formularza propozycji menu (60 g/osobę). - Danie główne - maksymalnie 2 rodzaje wybrane przez Zamawiającego (z formularza propozycji menu) serwowane w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/ dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g. - Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu. Zestaw 4: Finger food rozszerzony. - Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach. - Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l. - Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml. - Finger food - do 5 rodzajów po 2 szt. na osobę (wybrane z formularza propozycji menu). (60 g/osobę). - Danie główne - maksymalnie 4 rodzaje wybrane przez Zamawiającego (z formularza propozycji menu) serwowane w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g. - Ewentualnie zupa: - wybrana (z formularza propozycji menu). - Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu. Zestaw 5: Alkohol. - Lampka wina białego (100 ml). - Lampka wina czerwonego (100 ml). - Aperitif ciepły/zimny (80 ml). - Piwo (0,3 ml)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    55.50.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 20.12.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 35
    • 2. Jakość potraw określona na podstawie ustalonych próbek - 50
    • 3. Aranżacja stołów - 15


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku - bufet.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku w tym: przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego na wskazane spotkanie, zgodnie z formularzem zapotrzebowania na usługi cateringowe. Spotkania, na które dostarczany będzie catering mogą odbywać się w siedzibie Zamawiającego pl. Wszystkich Świętych 3-4 albo w innych miejskich lokalizacjach na terenie Miasta Krakowa. Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie zapewnienie: 1. przerw kawowych, 2. zestawu bufetowego podstawowego, 3. zestawu bufetowego pełnego, 4. zestawu bufetowego rozszerzonego, 5. wina i inne. W ramach wybranego zestawu zgodnie z zamówieniem zostaną zapewnione co najmniej: Zestaw 1: Przerwa kawowa. - Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach. - Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l. - Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml. - Ciasteczka w papilotach (co najmniej 80 g na osobę), owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu. Zestaw 2: Bufet podstawowy. - Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach. - Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l. - Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml. - Danie główne - maksymalnie 2 rodzaje wybrane przez Zamawiającego z formularza propozycji menu w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g. - Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu. Zestaw 3: Bufet pełny. - Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach. - Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l. - Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml. - Zimna płyta - obejmująca wędliny, mięsa pieczone, pasztety itp. (co najmniej 100 g na osobę), ryby (w galarecie, w sosie greckim, wędzone, co najmniej 50/25g na osobę), sery (min. 3 rodzaje łącznie 50 g na osobę), wyroby garmażeryjne (200/40g na osobę), sałatki (min 3 rodzaje) sosy do potraw (min 3 rodzaje), pieczywo bez ograniczeń. - Danie główne - maksymalnie 2 rodzaje wybrane przez Zamawiającego (z formularza propozycji menu) serwowane w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g. - Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu. Zestaw 4: Bufet rozszerzony. - Napoje gorące (serwowane bez ograniczeń): kawa parzona w ekspresie ciśnieniowym, herbata (czarna, zielona, smakowe owocowe - pakowana oddzielnie w saszetkach), dodatki - mleko, cukier w cukierniczkach i/lub w saszetkach (biały, trzcinowy), cytryna w plasterkach, sok malinowy w dzbanuszkach. - Napoje zimne (serwowane bez ograniczeń): woda - gazowana i niegazowana w butelkach szklanych o pojemności 0,33 l. - Napoje zimne: soki - 3 rodzaje soków 100% w butelkach szklanych o pojemności 200-330 ml. - Zimna płyta - obejmująca wędliny, mięsa pieczone, pasztety, itp. (co najmniej 100 g na osobę), ryby (w galarecie, w sosie greckim, wędzone, co najmniej 50/25g na osobę), sery (min. 3 rodzaje łącznie 50 g na osobę), wyroby garmażeryjne (200/40g na osobę), sałatki (min 3 rodzaje), sosy do potraw (min 3 rodzaje), pieczywo bez ograniczeń. - Danie główne - maksymalnie 4 rodzaje wybrane przez Zamawiającego (z formularza propozycji menu) serwowane w ustalonej z Zamawiającym proporcji, z ewentualnym dodatkiem/dodatkami do dania głównego. Gramatura dania głównego (mięso/ryba) 150g/100g/100g / osobę [150 g - mięso lub ryba (za wyjątkiem łososia), 100 g - dodatek skrobiowy, 100g - surówka]. Dania jarskie - do uzgodnienia, jednak nie mniej niż 150 g. - Ewentualnie zupa: - wybrana (z formularza propozycji menu). - Deser: co najmniej 3 rodzaje ciastek w papilotach (łącznie co najmniej 100 g na osobę) owoce filetowane lub klasyczne (100 g/osobę) w zależności od sezonu. Zestaw 5: Alkohol. - Lampka wina białego (100 ml). - Lampka wina czerwonego (100 ml). - Aperitif ciepły/zimny (80 ml). - Piwo (0,3 ml)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    55.50.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 20.12.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 35
    • 2. Jakość potraw określona na podstawie ustalonych próbek - 50
    • 3. Aranżacja stołów - 15


Kraków: Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku


Numer ogłoszenia: 81228 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 8793 - 2016r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP, w tym przedstawicieli rządów, głów państw, dyplomatów, członków kierownictwa instytucji, organizacji międzynarodowych i krajowych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego. W sekcji IV ogłoszenia wskazano kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia. Ceny w części pierwszej oferty najkorzystniejszej: ceny zestawów dla jednej osoby zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy w wysokości: Cena zestawu I: 28,00 zł brutto; Cena zestawu II: 45,00 zł brutto; Cena zestawu III: 90,00 zł brutto; Cena zestawu IV: 100,00 zł brutto; w tym cena zupy 10,00 zł brutto; Cena zestawu V: (łącznie): 37,00 zł brutto. Ceny w części drugiej oferty dla jednej osoby zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy w wysokości: Cena zestawu I: 28,00 zł brutto; Cena zestawu II: 50,00 zł brutto; Cena zestawu III: 90,00 zł brutto; Cena zestawu IV: 95,00 zł brutto; w tym cena zupy 5,00 zł brutto; Cena zestawu V: (łącznie): 24,00 zł brutto.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.50.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg ograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku - Finger food


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.03.2016.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MODERN CATERING Paweł Bereza, {Dane ukryte}, 31-539 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 121951,22 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150000,00


  • Waluta:
    PLN .



Część NR:
2   


Nazwa:
Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku - Bufet


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.03.2016.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK - CATERING Spółka Jawna, {Dane ukryte}, 32-031 Mogilany, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 81300,81 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    100000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    100000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    100000,00


  • Waluta:
    PLN .


Adres: Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: aszczechowicz@zis.krakow.pl
tel: 0-12 616-64-40
fax: 0-12 616-64-00
Termin składania wniosków lub ofert:
2016-02-01
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 879320160
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2016-01-24
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PO]: Przetarg Ograniczony
Czas na realizację: 322 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 35%
WWW ogłoszenia: www.krakow.pl
Informacja dostępna pod: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami (w tym wzór umowy) zostanie przekazana Wykonawcom wraz z Zaproszeniem do składania ofert.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
55500000-5 Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku - Finger food MODERN CATERING Paweł Bereza
Kraków
2016-04-07 150 000,00
Świadczenie usług cateringowych dla gości Prezydenta Miasta Krakowa w randze VIP w 2016 roku - Bufet JUREK - CATERING Spółka Jawna
Mogilany
2016-04-07 100 000,00