Bratoszewice: usługi cateringowe w trakcie realizacji operacji w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013


Numer ogłoszenia: 9965 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach , ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie, tel. 042 719 89 28, faks 042 719 89 13.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.lodr-bratoszewice.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi cateringowe w trakcie realizacji operacji w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłków oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. Serwisu kawowego) dla uczestników 56 szkoleń organizowanych przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi przygotowanie, dowóz i podania zamawianych posiłków i artykułów spożywczych. Świadczenia usług cateringowych będzie wykonywanie wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. Dostawy posiłków (porcji obiadowych) będą wykonywane w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1125, z zm.). Obiady muszą być dostarczane w naczyniach jednorazowych i opakowaniach zbiorczych gwarantujących odpowiednio wysoką temperaturę obiadu, bez konieczności jego podgrzewania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.33.00.00-2, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawaca zobowiazany jest przedłożyć wraz z ofertą kopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) zezwolenia wydanego przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną (Sanepid) na prowadzenie działaności z zakresu swiadczenia usług cateringowych.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy;


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lodr-bratoszewice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, Sekretariat.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.01.2011 godzina 11:30, miejsce: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, Sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie współfinasowane z programu ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Powiat pajęczański.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na terenie w/w powiatu odbędzie się 13 dwudniowych szkoleń. Zamawiający w terminie nie krótszym niż 10 dni przed planowanym szkoleniem będzie informował Wykonawcę o dokładnym terminie i miejscu szkolenia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    55.33.00.00-2, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Powiat wieluński.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na terenie w/w powiatu odbędzie się 15 dwudniowych szkoleń. Zamawiający w terminie nie krótszym niż 10 dni przed planowanym szkoleniem będzie informował Wykonawcę o dokładnym terminie i miejscu szkolenia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    55.33.00.00-2, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Powiat wieruszowski.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na terenie w/w powiatu odbędzie się 12 dwudniowych szkoleń. Zamawiający w terminie nie krótszym niż 10 dni przed planowanym szkoleniem będzie informował Wykonawcę o dokładnym terminie i miejscu szkolenia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    55.33.00.00-2, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Powiat radomszczański.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na terenie w/w powiatu odbędzie się 16 dwudniowych szkoleń Zamawiający w terminie nie krótszym niż 10 dni przed planowanym szkoleniem będzie informował Wykonawcę o dokładnym terminie i miejscu szkolenia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    55.33.00.00-2, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Bratoszewice: usługi cateringowe w trakcie realizacji operacji w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013


Numer ogłoszenia: 36495 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 9965 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach, ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie, tel. 042 719 89 28, faks 042 719 89 13.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi cateringowe w trakcie realizacji operacji w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłków oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. Serwisu kawowego) dla uczestników 56 szkoleń organizowanych przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi przygotowanie, dowóz i podania zamawianych posiłków i artykułów spożywczych. Świadczenia usług cateringowych będzie wykonywanie wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. Dostawy posiłków (porcji obiadowych) będą wykonywane w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1125, z zm.). Obiady muszą być dostarczane w naczyniach jednorazowych i opakowaniach zbiorczych gwarantujących odpowiednio wysoką temperaturę obiadu, bez konieczności jego podgrzewania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.33.00.00-2, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zamówienie współfinasowane z programu ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
powiat pajęczański


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.01.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXI-FOOD Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik, {Dane ukryte}, 93-552 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20411,21 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18837,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18837,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18837,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
powiat wieluński


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.01.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXI-FOOd Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik, {Dane ukryte}, 93-552 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 23551,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    21735,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    21735,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    21735,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
powiat wieruszowski


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.01.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXI-FOOD Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik, {Dane ukryte}, 93-552 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18841,12 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    17388,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    17388,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    17388,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
powiat radomszczański


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.01.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXI-FOOD Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik, {Dane ukryte}, 93-552 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25121,5 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    23184,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    23184,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    23184,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Nowości 32, 95-011 Bratoszewice
woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: centrala@lodr-bratoszewice.pl
tel: 42 719 89 28
fax: 42 719 89 13
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-01-17
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 996520110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-01-09
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 529 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 4
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.lodr-bratoszewice.pl
Informacja dostępna pod: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, Sekretariat
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
55330000-2 Usługi kawiarniane
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
powiat pajęczański MAXI-FOOD Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik
Łódź
2011-02-01 18 837,00
powiat wieluński MAXI-FOOd Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik
Łódź
2011-02-01 21 735,00
powiat wieruszowski MAXI-FOOD Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik
Łódź
2011-02-01 17 388,00
powiat radomszczański MAXI-FOOD Usługi Gastronomiczne Jarosław Wiśnik
Łódź
2011-02-01 23 184,00