Jarosław: Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Jarosław i Gminy Wiązownica do dróg wojewódzkich Nr 870,865 poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719R Jarosław-Wietlin-Łazy od km 0+086 do km 1+210


Numer ogłoszenia: 111143 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.pzd.jaroslaw.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Jarosław i Gminy Wiązownica do dróg wojewódzkich Nr 870,865 poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719R Jarosław-Wietlin-Łazy od km 0+086 do km 1+210.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, rozebranie nawierzchni wjazdów z kostki betonowej, usuniecie warstwy ziemi urodzajnej oraz frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 2) Odwodnienie- roboty ziemne, wykonanie części przelotowej przepustu śred. 60 cm, wykonanie ścianek czołowych przepustu, przepusty rurowe pod zjazdami, studnie rewizyjne śred. 600mm w gotowym wykopie z tworzyw sztucznych, wykonanie rowu krytego z rur kanalizacyjnych o śred. 400mm, wpust uliczny z gotowych elementów betonowych o śred. 500mm, przykanaliki z tworzyw sztucznych-kielichowe o sred. 200 mm, 3) Podbudowa- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej wraz ze skropieniem emulsją asfaltową, koryta gł. 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonanie podbudowy tłuczniowej, podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, profilowanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, podbudowa z betonu asfaltowego grub. 8 cm, 4) Nawierzchnie - nawierzchnia z betonu asfaltowego dla ruchu KR 3 ( warstwa ścieralna grub. 5 cm), nawierzchnia z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca grub. 5 i 6 cm), nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych ( warstwa ścieralna grub. 4 cm), zabezpieczenie siatką z włókna szklanego nawierzchni przed spękaniami, 5) Elementy ulic- krawężniki betonowe wystające o wym. 20x30 typ cieżki, obrzeża betonowe o wym. 30x8cm, chodnik z kostki brukowej betonowej grub. 6 i 8 cm, podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, warstwy odsączające z pospółki o grub. 10 cm, 6) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, pionowe znaki drogowe oraz ustawienie znaków kilometrażowych i hektometrowych, 7) Roboty wykończeniowe- wzmocnienie poboczy tłuczniem kamiennym grub. po zagęszczeniu 15 cm. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ na Formularzu nr 1 oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawarte w Rozdziale IV SIWZ 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia , w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 17.000,00 PLN (słownie : siedemnaście tysięcy złoty ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Kredyt Bank S.A. Przemyśl-filia Jarosław nr 10 1500 1634 1216 3002 9301 0000 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jedno zadanie polegające na budowie , przebudowie, lub remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej (brutto), w tym wykonanie w ramach jednego zadania nawierzchni z betonu asfaltowego w ilości min. 8000m2 ( warstwa ścieralna) oraz profilowanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości min. 500 ton Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. wymagania.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymująca się doświad?czeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie jej powierzona . Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, do pełnienia funkcji Kierownika budowy/ robót , która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy / robót przy realizacji min. 3 robót budowlanych polegających na budowie , przebudowie lub remoncie dróg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione wymagania.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje, iż zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia będą mogły nastąpić w następujących przypadkach, wyłącznie za zgoda stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności: 1) zmiana kierownika robót pod warunkiem zgodności z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2)zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego , 3) zaistnienia po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 5) wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pzd.jaroslaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 311 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. Nr 313( Sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Jarosław: Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Jarosław i Gminy Wiązownica do dróg wojewódzkich Nr 870,865 poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719R Jarosław-Wietlin-Łazy od km 0+086 do km 1+210


Numer ogłoszenia: 137877 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 111143 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. , faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Jarosław i Gminy Wiązownica do dróg wojewódzkich Nr 870,865 poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719R Jarosław-Wietlin-Łazy od km 0+086 do km 1+210.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, rozebranie nawierzchni wjazdów z kostki betonowej, usuniecie warstwy ziemi urodzajnej oraz frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 2) Odwodnienie- roboty ziemne, wykonanie części przelotowej przepustu śred. 60 cm, wykonanie ścianek czołowych przepustu, przepusty rurowe pod zjazdami, studnie rewizyjne śred. 600mm w gotowym wykopie z tworzyw sztucznych, wykonanie rowu krytego z rur kanalizacyjnych o śred. 400mm, wpust uliczny z gotowych elementów betonowych o śred. 500mm, przykanaliki z tworzyw sztucznych-kielichowe o sred. 200 mm, 3) Podbudowa- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej wraz ze skropieniem emulsją asfaltową, koryta gł. 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonanie podbudowy tłuczniowej, podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, profilowanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, podbudowa z betonu asfaltowego grub. 8 cm, 4) Nawierzchnie - nawierzchnia z betonu asfaltowego dla ruchu KR 3 ( warstwa ścieralna grub. 5 cm), nawierzchnia z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca grub. 5 i 6 cm), nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych ( warstwa ścieralna grub. 4 cm), zabezpieczenie siatką z włókna szklanego nawierzchni przed spękaniami, 5) Elementy ulic- krawężniki betonowe wystające o wym. 20x30 typ cieżki, obrzeża betonowe o wym. 30x8cm, chodnik z kostki brukowej betonowej grub. 6 i 8 cm, podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, warstwy odsączające z pospółki o grub. 10 cm, 6) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, pionowe znaki drogowe oraz ustawienie znaków kilometrażowych i hektometrowych, 7) Roboty wykończeniowe- wzmocnienie poboczy tłuczniem kamiennym grub. po zagęszczeniu 15 cm. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ na Formularzu nr 1 oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawarte w Rozdziale IV SIWZ 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia , w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przemyskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Przemyślu Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1117058,38 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    922316,09


  • Oferta z najniższą ceną:
    922316,09
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1104006,93


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Jana Pawła II 17, 37500 Jarosław
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: zdjaroslaw@poczta.onet.pl
tel: ,
fax: +48 166216449
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-06-03
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 11114320120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-05-17
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 88 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.pzd.jaroslaw.pl
Informacja dostępna pod: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 311 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
45233140-2 Roboty drogowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Jarosław i Gminy Wiązownica do dróg wojewódzkich Nr 870,865 poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 1719R Jarosław-Wietlin-Łazy od km 0+086 do km 1+210 Przemyskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Przemyślu Sp. z o.o.
Przemyśl
2012-06-26 922 316,00