TITytułPolska-Zabierzów: Elektryczność
NDNr dokumentu366227-2017
PDData publikacji19/09/2017
OJDz.U. S179
TWMiejscowośćZABIERZÓW
AUNazwa instytucjiUrząd Gminy Zabierzów
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji3 - Władze lokalne
HAEU Institution-
DSDokument wysłany15/09/2017
DTTermin20/10/2017
NCZamówienie2 - Dostawy
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RPLegislacja4 - Unia Europejska
PCKod CPV09310000 - Elektryczność
OCPierwotny kod CPV09310000 - Elektryczność
RCKod NUTSPL214
IAAdres internetowy (URL)www.zabierzow.org.pl
DIPodstawa prawnaDyrektywa w sprawie zamówień publicznych 2014/24/UE

19/09/2017    S179    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Zabierzów: Elektryczność

2017/S 179-366227

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Urząd Gminy Zabierzów
Rynek 1
Zabierzów
32-080
Polska
Osoba do kontaktów: Zdzisław Mróz
Tel.: +48 122830716
E-mail: zrp@zabierzow.org.pl
Faks: +48 122852109
Kod NUTS: PL214


Adresy internetowe:

Główny adres: www.zabierzow.org.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.zabierzow.org.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zakup energii elektrycznej dla Gminy Zabierzów na lata 2018-2019.

Numer referencyjny: ZRP.271.1.61.2017
II.1.2)Główny kod CPV
09310000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Zakup energii elektrycznej dla Gminy Zabierzów na lata 2018-2019

1) Zakup energii do oświetlenia ulicznego dla 193 punktów poboru energii elektrycznej

/załącznik nr 1/

2) Zakup energii dla placówek gminnych oraz budynków komunalnych – 64 obiekty /załącznik nr 2/

3) Zakup energii elektrycznej dla 11 placówek pedagogicznych oraz Ośrodka

Sportowo – Rekreacyjnego w Zabierzowie (3 punkty poboru energii elektrycznej)

/załącznik nr 3/.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL214
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Zabierzów.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup energii elektrycznej dla Gminy Zabierzów na lata 2018-2019

1) Zakup energii do oświetlenia ulicznego dla 193 punktów poboru energii elektrycznej

/załącznik nr 1/

2) Zakup energii dla placówek gminnych oraz budynków komunalnych – 64 obiekty

/załącznik nr 2/

3) Zakup energii elektrycznej dla 11 placówek pedagogicznych oraz Ośrodka Sportowo -Rekreacyjnego w Zabierzowie (3 punkty poboru energii elektrycznej)

/załącznik nr 3/.”

Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej:

1) dla 193 punktów odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Urząd Gminy w Zabierzowie – załącznik nr 1

2) dla 64 placówek gminnych (budynki komunalne, OSP), dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Urząd Gminy w Zabierzowie – załącznik nr 2

3) dla 11 placówek oświatowych (szkoły i przedszkola) oraz Ośrodka Sportowo -Rekreacyjnego

w Zabierzowie – załącznik nr 3, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną są poszczególne podmioty według poniższego zestawienia:

1. Szkoła Podstawowa w Kobylanach Kobylany,ul.Jana Pawła II 61 Projekt umowy nr 3

2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zabierzowie Zabierzów, ul. Sportowa 15 Projekt umowy nr 4

3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zabierzowie Zabierzów, ul. Kolejowa 15 Projekt umowy nr 5

4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zabierzowie Zabierzów, ul. Szkolna 50 Projekt umowy nr 6

5. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zabierzowie Zabierzów, ul. Szkolna 50 Projekt umowy nr 6

6. Zespól Szkół w Rudawie Rudawa, ul. St. Polaczka 25 Projekt umowy nr 7

7. Zespół Szkolno-Przedszkolny Balice Balice, ul. Szkolna 66 Projekt umowy nr 8

8. Szkoła Podstawowa w Brzeziu Brzezie, ul. Szkolna 1 Projekt umowy nr 9

9. Szkoła Podstawowa w Bolechowicach Bolechowice, ul. Szkolna 7 Projekt umowy nr 10

10. Szkoła Podstawowa w Rząsce Rząska, ul. Krakowska 122 Projekt umowy nr 11

11. Szkoła Podstawowa w Nielepicach Nielepice, ul. Długa 17 Projekt umowy nr 12

12. Ośrodek Sportowo-Rekreacyjny – Kryta Pływalnia Zabierzów, ul. Kolejowa 15A Projekt umowy nr 13

13. Ośrodek Sportowo-Rekreacyjny – Hala sportowa Zabierzów, ul. Kolejowa 15A Projekt umowy nr 13

14. Ośrodek Sportowo-Rekreacyjny – LKS Kmita Zabierzów, ul. Kolejowa 15A Projekt umowy nr 13

Zestawienie punktów odbioru wraz z warunkami rozliczeń wyszczególniono we wzorach umów stanowiących załączniki do specyfikacji.

Szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie dostawy tj. 24 miesięcy wyniesie

ok. 7 773 952 kWh w tym:

Grupa taryfowa C12b: strefa dzienna 1 765 100 kWh

strefa nocna 3 278 100 kWh

Grupa taryfowa C11 1 123 201 kWh

Grupa taryfowa C21 475 603 kWh

Grupa taryfowa C12a: strefa szczytowa 105 500 kWh

strefa pozaszczytowa 137 748 kWh

Grupa taryfowa C22b: strefa dzienna 472 500 kWh

strefa nocna 202 500 kWh

Grupa taryfowa C22a: 27 400 kWh

Grupa taryfowa B21 130 000 kWh

Grupa taryfowa G12: strefa dzienna 2 700 kWh

strefa nocna 2 500 kWh

Grupa taryfowa G11 39 900 kWh

Grupa taryfowa R 11 200 kWh

Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1 850 kW.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2018
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000 PLN.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających, spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia zawarte są w SIWZ na stronie Zamawiającego www.zabierzow.org.pl

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp (pkt 5.4.

i 5.5. SIWZ);

b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu

o zamówieniu i SIWZ.

5.2 Warunki udziału w postępowaniu.

5.2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału

w postępowaniu, dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to

z odrębnych przepisów,

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

c) zdolności technicznej lub zawodowej

— określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.

5.2.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

5.2.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika

do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania

w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.2.4 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.2.5 Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

5.3 Określenie warunków udziału w postępowaniu.

5.3.1 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień

do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1 lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada i przedłoży następujące dokumenty:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na sprzedaż energii elektrycznej.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:

a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN;

b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana sumę gwarancyjną ubezpieczenia 250 000 PLN.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:

a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy energii elektrycznej, każda o wartości 300 000 PLN (załącznik nr 2 do SIWZ).

5.3.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,

w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać

na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

5.3.5 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,

w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

5.3.6 Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp.

5.3.7 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

5.3.8 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu,

o którym mowa w pkt 5.3.4. SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału

w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 5.3.2. oraz 5.3.3. SIWZ.

5.3.9 W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów

na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:

1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału

w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.

5.3.10 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.6 ppkt 1-9 SIWZ.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ /projekty umów

nr 1 – 13/.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 20/10/2017
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 18/12/2017
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 20/10/2017
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Urząd Gminy Zabierzów, Sala Obrad.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.

Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty.

7.1 Zgodnie z art. 25a ust. 1 i 2 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub

w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej zwanego „jednolitym dokumentem”). Informacje zawarte w jednolitym dokumencie stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

7.2 Jednolity dokument w formatach .DOC stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

7.3 Zamawiający informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/growth/espd Komisja Europejska udostępniła narzędzie umożliwiające zamawiającym i wykonawcom utworzenie, wypełnienie

i ponowne wykorzystanie standardowego formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ/ESPD) w wersji elektronicznej (eESPD).

7.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.

W takim przypadku wykonawca przedstawia – dla każdego z podmiotów, których to dotyczy – odrębny formularz jednolitego dokumentu zawierający informacje wymagane w „Część II: Informacje dotyczące wykonawcy” sekcja A i B oraz w „Części III: Podstawy wykluczenia”, należycie wypełniony

i podpisany przez dane podmioty. O ile ma to znaczenie dla określonych zdolności,

na których polega wykonawca, proszę dołączyć – dla każdego z podmiotów, których to dotyczy – informacje wymagane w części IV. Instrukcja wypełniania jednolitego dokumentu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, że Instrukcję wypełnienia JEDZ oraz edytowalną wersję formularza JEDZ można znaleźć pod adresem:

https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia

7.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

7.6 Wykonawca może wykorzystać w jednolitym dokumencie nadal aktualne informacje zawarte

w innym jednolitym dokumencie złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

7.7 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych

w rozumieniu ustawy z dnia 17.2.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.).

7.8. Pozostałe informacje dotyczące postępowania zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie Zamawiającego www.zabierzow.org.pl

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/09/2017
TITytułPolska-Zabierzów: Elektryczność
NDNr dokumentu489635-2017
PDData publikacji08/12/2017
OJDz.U. S236
TWMiejscowośćZABIERZÓW
AUNazwa instytucjiUrząd Gminy Zabierzów (ZRP.271.1.61.2017)
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji3 - Władze lokalne
HAEU Institution-
DSDokument wysłany04/12/2017
NCZamówienie2 - Dostawy
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
RPLegislacja4 - Unia Europejska
PCKod CPV09310000 - Elektryczność
OCPierwotny kod CPV09310000 - Elektryczność
RCKod NUTSPL21
IAAdres internetowy (URL)www.zabierzow.org.pl
DIPodstawa prawnaDyrektywa w sprawie zamówień publicznych 2014/24/UE

08/12/2017    S236    - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Zabierzów: Elektryczność

2017/S 236-489635

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Urząd Gminy Zabierzów
ZRP.271.1.61.2017
Rynek 1
Zabierzów
32-080
Polska
Osoba do kontaktów: Zdzisław Mróz
Tel.: +48 122830716
E-mail: zrp@zabierzow.org.pl
Faks: +48 122852109
Kod NUTS: PL214


Adresy internetowe:

Główny adres: www.zabierzow.org.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zakup energii elektrycznej dla Gminy Zabierzów na lata 2018-2019.

Numer referencyjny: ZRP.271.1.61.2017
II.1.2)Główny kod CPV
09310000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Zakup energii elektrycznej dla Gminy Zabierzów na lata 2018-2019.

1) Zakup energii do oświetlenia ulicznego dla 193 punktów poboru energii elektrycznej

/załącznik nr 1/.

2) Zakup energii dla placówek gminnych oraz budynków komunalnych – 64 obiekty /załącznik nr 2/

3) Zakup energii elektrycznej dla 11 placówek pedagogicznych oraz Ośrodka

Sportowo – Rekreacyjnego w Zabierzowie (3 punkty poboru energii elektrycznej).

/załącznik nr 3/.

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 1 969 944.52 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL21
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Zabierzów.

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakup energii elektrycznej dla Gminy Zabierzów na lata 2018-2019.

1) Zakup energii do oświetlenia ulicznego dla 193 punktów poboru energii elektrycznej

/załącznik nr 1/.

2) Zakup energii dla placówek gminnych oraz budynków komunalnych – 64 obiekty /załącznik nr 2/

3) Zakup energii elektrycznej dla 11 placówek pedagogicznych oraz Ośrodka

Sportowo – Rekreacyjnego w Zabierzowie (3 punkty poboru energii elektrycznej).

/załącznik nr 3/.

I.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 179-366227
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
21/11/2017
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.
{Dane ukryte}
Kraków
30-417
Polska
Kod NUTS: PL21
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 2 062 514.98 EUR
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
04/12/2017

Adres: ul. Rynek 1, 32-080 Zabierzów
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: zrp@zabierzow.org.pl
tel: +48 12 2830700, +48 12 2852116
fax: +48 12 2852109
Termin składania wniosków lub ofert:
2017-10-20
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 36622720171
ID postępowania Zamawiającego: ZRP.271.1.61.2017
Data publikacji zamówienia: 2017-09-19
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 0
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.zabierzow.org.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Zabierzów
Rynek 1, 32-080 Zabierzów, woj. MAŁOPOLSKIE
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
09310000-5 Elektryczność
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Zabierzów na lata 2018-2019. Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.
Kraków
2017-11-21 2 062 514,00