Chełm: ZAKUP SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH


Numer ogłoszenia: 251629 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.chelmski.iap.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych wraz z montażem u Zamawiającego, tj.: I.PŁUG o parametrach: 1.Szerokość odśnieżania - 2700 mm, 2.Szerokość pracy - 3200 mm, 3.Wysokość odkładnicy - min. 930 mm, 4.Kąt skrętu [ o ] - ? 30 5.Kąt oscylacji poprzecznej [ o ] - ? 6,5 6.Prześwit odkładnicy w pozycji transport. - min. 300 mm, 7.Zwis odkładnicy poniżej poziomu jezdni - min. 200 mm, 8.Czas podnoszenia odkładnicy - max. 4 s, 9.Czas skrętu odkładnicy - max. 7 s, 10.Ciśnienie robocze w układzie - 16 MPa, 11.Prędkość jazdy podczas odśnieżania - min. 30 km/h, 12.Masa pługa - max. 650 kg, 13.Układ sterowania - elektrohydrauliczny z kabiny kierowcy, Montaż pługa u Zamawiającego - na bazie materiałowo-sprzętowej w Sielcu koło Chełma. II.PIASKARKO- SOLARKA o parametrach: 1.Pojemność - min. 4,5 m 3, 2.Ładowność - min. 7 t, 3.Masa własna - max. 1850 kg, 4.Szerokość posypywania - 2 - 8 m, 5.Długość posypywarki - max 5.50m, 6.Szer. Posypywarki - max 2.0 m, 7.Zakres regulacji dawki: piasek, mieszanka piasku z solą - 50 - 300 g/m2, sól - 5 - 40 g/m2, 8.Napęd - silnik wysokoprężny, 9.Moc silnika - min. 19 KM, 10.Rozruch silnika - rozrusznikiem elektrycznym, 11.Akumulator - 12V 100 Ah zamontowany na posypywarce, 12.Sprzęgło - elektromagnetyczne 12V, 13.Napęd - mechaniczny przenoszony poprzez sprzęgło elektromagnetyczne na zespoły napędowe piaskarki, 14.Układ podawania mieszanki sterowany z kabiny kierowcy. Wyposażenie: 1.Bariera ochronna z podestem i drabinką 1 kpl., 2.Lampa błyskowa 1 szt., 3.Lampa tylna 1 szt., 4.Akumulator 100 Ah 1 szt., 5.Skrzynka na akumulator 1 szt., 6.Kaseta sterownicza 1 szt., 7.Instrukcja obsługi z katalogiem części zamiennych 1 szt., 8.Karta gwarancyjna. Montaż piaskaro- solarki na bazie materiałowo- sprzętowej w Sielcu k/ Chełma. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi min. 12 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Zamawiający określił parametry techniczne i wyposażenie, jakie łącznie musi spełniać dostarczany sprzęt ( Załącznik Nr 7 do SIWZ). Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34.14.30.00-1, 43.31.31.00-1, 34.14.44.40-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 27.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.chelmski.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 85.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 127.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 256557 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
251629 - 2012 data 28.11.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, fax. 82 5627510.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.3).

  • W ogłoszeniu jest:
    II.PIASKARKO- SOLARKA o parametrach: 9.Moc silnika - min. 19 KM.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    II.PIASKARKO- SOLARKA o parametrach: 9.Moc silnika - min. 7 KM.


Chełm: ZAKUP SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH


Numer ogłoszenia: 267383 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 251629 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych wraz z montażem u Zamawiającego, tj.: I.PŁUG o parametrach: 1.Szerokość odśnieżania - 2700 mm, 2.Szerokość pracy - 3200 mm, 3.Wysokość odkładnicy - min. 930 mm, 4.Kąt skrętu [ o ] - ? 30 5.Kąt oscylacji poprzecznej [ o ] - ? 6,5 6.Prześwit odkładnicy w pozycji transport. - min. 300 mm, 7.Zwis odkładnicy poniżej poziomu jezdni - min. 200 mm, 8.Czas podnoszenia odkładnicy - max. 4 s, 9.Czas skrętu odkładnicy - max. 7 s, 10.Ciśnienie robocze w układzie - 16 MPa, 11.Prędkość jazdy podczas odśnieżania - min. 30 km/h, 12.Masa pługa - max. 650 kg, 13.Układ sterowania - elektrohydrauliczny z kabiny kierowcy, Montaż pługa u Zamawiającego - na bazie materiałowo-sprzętowej w Sielcu koło Chełma. II.PIASKARKO- SOLARKA o parametrach: 1.Pojemność - min. 4,5 m 3, 2.Ładowność - min. 7 t, 3.Masa własna - max. 1850 kg, 4.Szerokość posypywania - 2 - 8 m, 5.Długość posypywarki - max 5.50m, 6.Szer. Posypywarki - max 2.0 m, 7.Zakres regulacji dawki: piasek, mieszanka piasku z solą - 50 - 300 g/m2, sól - 5 - 40 g/m2, 8.Napęd - silnik wysokoprężny, 9.Moc silnika - min. 19 KM, 10.Rozruch silnika - rozrusznikiemelektrycznym, 11.Akumulator - 12V 100 Ah zamontowany na posypywarce, 12.Sprzęgło - elektromagnetyczne 12V, 13.Napęd - mechaniczny przenoszony poprzez sprzęgło elektromagnetyczne na zespoły napędowe piaskarki, 14.Układ podawania mieszanki sterowany z kabiny kierowcy. Wyposażenie: 1.Bariera ochronna z podestem i drabinką 1 kpl., 2.Lampa błyskowa 1 szt., 3.Lampa tylna 1 szt., 4.Akumulator 100 Ah 1 szt., 5.Skrzynka na akumulator 1 szt., 6.Kaseta sterownicza 1 szt., 7.Instrukcja obsługi z katalogiem części zamiennych 1 szt., 8.Karta gwarancyjna. Montaż piaskaro- solarki na bazie materiałowosprzętowej w Sielcu k/ Chełma. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi min. 12 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Zamawiający określił parametry techniczne i wyposażenie, jakie łącznie musi spełniać dostarczany sprzęt ( Załącznik Nr 7 do SIWZ). Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34.14.30.00-1, 43.31.31.00-1, 34.14.44.40-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.12.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OZAMET Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 56910,57 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    51500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    51500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    56800,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: starostwo@powiat.chelm.pl
tel: 825 627 501
fax: 825 627 510
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-12-06
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 25162920120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-11-27
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 20 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.bip.chelmski.iap.pl
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 85
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
34143000-1 Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy
34144440-4 Piaskarki
43313100-1 Pługi odśnieżające lemieszowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
ZAKUP SPRZĘTU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH OZAMET Sp. z o.o.
Olsztyn
2012-12-18 51 500,00