TITytułPolska-Warszawa: Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
NDNr dokumentu440091-2017
PDData publikacji04/11/2017
OJDz.U. S212
TWMiejscowośćWARSZAWA
AUNazwa instytucjiKomenda Główna Policji
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny
HAEU Institution-
DSDokument wysłany02/11/2017
DTTermin13/12/2017
NCZamówienie2 - Dostawy
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RPLegislacja5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA
PCKod CPV48461000 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
80533100 - Usługi szkolenia komputerowego
OCPierwotny kod CPV48461000 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
80533100 - Usługi szkolenia komputerowego
RCKod NUTSPL
IAAdres internetowy (URL)www.policja.pl
DIPodstawa prawnaDyrektywa w sprawie zamówień publicznych 2014/24/UE

04/11/2017    S212    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

2017/S 212-440091

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Komenda Główna Policji
ul. Domaniewska 36/38
Warszawa
02-672
Polska
Tel.: +48 226011764
E-mail: urszula.koch@policja.gov.pl
Faks: +48 226011857
Kod NUTS: PL


Adresy internetowe:

Główny adres: www.policja.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.policja.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Biuro Finansów KGP
ul. Domaniewska 36/38 pok. 435
Warszawa
02-672
Polska
Tel.: +48 226013204
E-mail: urszula.koch@policja.gov.pl
Kod NUTS: PL


Adresy internetowe:

Główny adres: www.policja.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
I.5)Główny przedmiot działalności
Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zakup 20 szt. licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej dla KGP/KWP/KSP/WAK CBŚP wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej.

Numer referencyjny: 229/BŁiI/BF/17/UM/FBW
II.1.2)Główny kod CPV
48461000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Zakup 20 szt. licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej dla KGP/KWP/KSP/WAK CBŚP wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 2 etapach:

— zakup licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej został szczegółowo opisany w OPZ w załączniku nr 2a do SIWZ – etap 1;

— przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej został szczegółowo opisany w OPZ w załączniku nr 2b do SIWZ – etap 2.

Termin końcowy realizacji zamówienia:

etap 1 – w zakresie licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej do dnia 16.4.2018 r., jednak nie wcześniej niż 15.2.2018 r.

etap 2 – w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej do dnia 30.11.2018 r., jednak nie wcześniej niż 17.9.2018 r.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
80533100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
II.2.4)Opis zamówienia:

Zakup 20 szt. licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej dla KGP/KWP/KSP/WAK CBŚP wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej w ramach projektu Zwiększenie potencjału Policji w wykonywaniu geoprzestrzennych analiz kryminalnych PL/2017/PR/0010. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 2 etapach:

— zakup licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej został szczegółowo opisany w OPZ w załączniku nr 2a do SIWZ – etap 1;

— przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych zaoferowanego przez wykonawcę oprogramowania do analizy geoprzestrzennej, które zostało szczegółowo opisane w OPZ w załączniku nr 2b do SIWZ – etap 2.

Zamawiający przewiduje przeprowadzenie postępowania w tzw. procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24aa ust. 1.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Liczba oferowanych instruktorów / Waga: 40,00
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena oferty brutto / Waga: 60,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 15/02/2018
Koniec: 30/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: PL/2017/PR/0010 Zwiększenie potencjału Policji w wykonywaniu geoprzestrzennych analiz kryminalnych.
II.2.14)Informacje dodatkowe

Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 80 000 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), w formie określonej w art. 45 ust. Pzp.

Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w art. 24 ust. 11 ust. Pzp.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej i zawodowej, w tym: wykonania w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: minimum 2 (dwóch) zamówień polegających na dostawie oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto każda;

Zamawiający w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie żądał złożenia:

— wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;

w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

1. Umowa na wykonanie zamówienia zostanie zawarta na warunkach określonych w Projekcie umowy – załączniki nr 3a i 3b do SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 13/12/2017
Czas lokalny: 09:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 13/12/2017
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Biura Finansów KGP, ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

I. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ust. Pzp W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał dokumentów:

1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ust. Pzp.

2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca

zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

4. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ust. Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ust. Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.

6. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

7. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ust. Pzp. 8. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ust. Pzp.

9. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z opisem zawartym w ust. 6 Rozdziału VII SIWZ.

II. Warunki udziału i wymagane dokumenty określa Rozdz. VI i VII SIWZ.

III. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wys. 10 % ceny brutto wskazanej w pkt. 3a Formularza ofertowego.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.

2. Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której był zobowiązany na podstawie ustawy.

3. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia.

4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub SIWZ na stronie internetowej.

5. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 3 i 4 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość

o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu

7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/11/2017
TITytułPolska-Warszawa: Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
NDNr dokumentu105246-2018
PDData publikacji09/03/2018
OJDz.U. S48
TWMiejscowośćWARSZAWA
AUNazwa instytucjiKomenda Główna Policji
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny
HAEU Institution-
DSDokument wysłany08/03/2018
NCZamówienie2 - Dostawy
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
RPLegislacja5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA
PCKod CPV48461000 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
80533100 - Usługi szkolenia komputerowego
OCPierwotny kod CPV48461000 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
80533100 - Usługi szkolenia komputerowego
RCKod NUTSPL
IAAdres internetowy (URL)www.policja.pl
DIPodstawa prawnaDyrektywa w sprawie zamówień publicznych 2014/24/UE

09/03/2018    S48    - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

2018/S 048-105246

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Komenda Główna Policji
ul. Domaniewska 36/38
Warszawa
02-672
Polska
Tel.: +48 226011764
E-mail: urszula.koch@policja.gov.pl
Faks: +48 226011857
Kod NUTS: PL


Adresy internetowe:

Główny adres: www.policja.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
I.5)Główny przedmiot działalności
Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zakup 20 szt. licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej dla KGP/KWP/KSP/WAK CBŚP wraz zprzeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej

Numer referencyjny: 229/BŁiI/BF/17/UM/FBW
II.1.2)Główny kod CPV
48461000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Zakup 20 szt. licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej dla KGP/KWP/KSP/WAK CBŚP wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 2 etapach:

— zakup licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej został szczegółowo opisany w OPZ w załączniku nr 2a do SIWZ - etap 1,

— przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej został szczegółowo opisany w OPZ w załączniku nr 2b do SIWZ - etap 2.

Termin końcowy realizacji zamówienia:

Etap 1 - w zakresie licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej do dnia 16.4.2018 r., jednak nie wcześniej niż 15.2.2018 r.

Etap 2 - w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej do dnia 30.11.2018 r., jednak nie wcześniej niż 17.9.2018 r.

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 1 786 279.20 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
80533100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
II.2.4)Opis zamówienia:

Zakup 20 szt. licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej dla KGP/KWP/KSP/WAK CBŚP wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 2 etapach:

— zakup licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej został szczegółowo opisany w OPZ w załączniku nr 2a do SIWZ - etap 1,

— przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej został szczegółowo opisany w OPZ w załączniku nr 2b do SIWZ - etap 2.

Termin końcowy realizacji zamówienia:

Etap 1 - w zakresie licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej do dnia 16.4.2018 r., jednak nie wcześniej niż 15.2.2018 r.

Etap 2 - w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej do dnia 30.11.2018 r., jednak nie wcześniej niż 17.9.2018 r.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: Liczba oferowanych instruktorów / Waga: 40.00
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena oferty brutto / Waga: 60.00
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: PL/2017/PR/0010 Zwiększenie potencjału Policji w wykonywaniugeoprzestrzennych analiz kryminalnych
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 212-440091
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia


Zamówienie nr:
1

Część nr:
1

Nazwa:

Zakup 20 szt. licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej dla KGP/KWP/KSP/WAK CBŚP wrazz przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej w

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
27/02/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 2
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Esri Polska Sp. z o.o.
{Dane ukryte}
Warszawa
00-203
Polska
Kod NUTS: PL
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 2 464 690.57 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 2 197 123.42 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.

2. Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności,do której był zobowiązany na podstawie ustawy.

3. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia.

4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosisięwterminie10dnioddnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub SIWZ na stronie internetowej.

5. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 3 i 4 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość

O okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej,podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu

7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
08/03/2018

Adres: ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: urszula.koch@policja.gov.pl
tel: +48 226011764
fax: +48 226011857
Termin składania wniosków lub ofert:
2017-12-13
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 44009120171
ID postępowania Zamawiającego: 229/BŁiI/BF/17/UM/FBW
Data publikacji zamówienia: 2017-11-04
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 0
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.policja.pl
Informacja dostępna pod: Komenda Główna Policji
ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa, woj. MAZOWIECKIE
Okres związania ofertą: 60 dni
Kody CPV
48461000-7 Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zakup 20 szt. licencji na oprogramowanie do analizy geoprzestrzennej dla KGP/KWP/KSP/WAK CBŚP wrazz przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników końcowych oprogramowania do analizy geoprzestrzennej w Esri Polska Sp. z o.o.
Warszawa
2018-02-27 2 197 123,00