Górki Wielkie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - II postępowanie


Numer ogłoszenia: 166167 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich , Ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie, tel. 33 853 92 78, faks 33 853 99 53.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zspgorki.net


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - II postępowanie.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich z podziałem na 10części: Część I Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin; CPV 15.11.00.00-2 Część II Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego, CPV 15.11.20.00-6 Część III Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych; CPV 15.50.00.00-3 Część IV Zamówienia - dostawa mrożonek; CPV 15.33.11.70-9 Część V Zamówienia - dostawa warzyw i owoców; CPV 03.20.00.00-3 Część VI Zamówienia - dostawa ziemniaków; CPV 03.21.00.00-6 Część VII Zamówienia - dostawa jaj; CPV 03.14.25.00-3 Część VIII Zamówienia - dostawa ryb CPV 15.20.00.00-0 Część IX Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych; CPV 15.80.00.00-6 Część X Zamówienia - dostawa soków ; CPV 15.98.00.00-1 2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego. Dostawa powinna nastąpić w dniu wyznaczonym przez zamawiającego w godzinach 7,00 - 9,00 i realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Dostarczony towar powinien być w początkowym okresie terminie przydatności do spożycia 3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być wysokiej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP. 4. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: -świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych i ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 5.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 6. Zamawiający zastrzega sobie że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z kalendarzowych świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych). 8. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ). 10.Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - do wysokości 10% wartości wynagrodzenia ofertowego określonego w umowie; 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznikach użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, wartości odżywczej, smaku, barwy, gramatury, wydajności. Wykonawca musi taki produkt zaznaczyć w załączniku..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Prawo Zamówień Publicznych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w w/w art., zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1, 03.21.00.00-6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 10.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Rozpoczęcie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ). 2/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa. 5. Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) 1. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców, pod warunkiem, że wykonawcy działający wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Działając zgodnie z Art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1/ Zmian ogólnych: a)zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej, b) zmiany stanu prawnego, mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2/ Zmian wpływających na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub jest efektem działania siły wyższej lub przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy. 3/ Zmian wpływających na wynagrodzenie: a) możliwa jest zmiana postanowień umowy, w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) b) W przypadku skorzystania z prawa opcji 4/ Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5/ Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia, sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 6/Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: 7/ zostanie ogłoszona likwidacja Wykonawcy, 8/ Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy. 9/ Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zspgorki.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół Publicznych, ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Publicznych, ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie sekretariat..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Schab wp z kością, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 1100kg Karczek wp. z kością, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 210kg Łopatka wp. b/k, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 910kg Boczek wędzony, świeży o właściwych cechach organoleptycznych I gat. 360kg Pieczeń wołowa extra - zrazowa górna (na rolady i bitki), mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 400kg Wołowe b/k z łopatki, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 400kg Kości wędz.(karczku kotleta) świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 330kg Kiełbasa toruńska świeża o właściwych cechach organoleptycznych I gat. 240kg Kiełbasa śląska wp. świeża o właściwych cechach organoleptycznych I gat. 140kg Kiełbasa podwawelska świeża o właściwych cechach organoleptycznych I gat. 180kg Mostek wołowy, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 80kg Rozbratel wołowy, mięso świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 30kg Wątroba wp. świeża o właściwych cechach organoleptycznych KL A 50 kg Mortadela wp świeża o właściwych cechach organoleptycznych I gat. 40kg..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    15.11.00.00-2.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Indyk - filet z piersi bez skóry i kości elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 240kg Indyk - udziec z kością, elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 300kg Kurczak - noga bez kręgosłupa (wykrawana) elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 200kg Kurczak - filet z udźca bez skóry i kości, elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 255kg Kurczak - udziec ze skórą i kością, elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 180kg Kurczak - filet św. elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 850kg Kurczak-porcja rosołowa elementy świeże o właściwych cechach organoleptycznych KL A 200kg..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    15.11.20.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    JOGURT - Jogobella 150g 2500szt JOGURT - Serduszko 125g 1500szt JOGURT - Polskie Smaki 130g 760 szt MASŁO EXTRA 200g 82% tłuszczu 1250szt MIKS TŁUSZCZOWY - 200g do smarowania 76 % tłuszczu 370szt MLEKO W PROSZKU 400g 20szt MLEKO W PROSZKU 500g 20szt MLEKO 2% 0,9l w woreczku długoterminowe co najmniej 10 dni 250szt ŚMIETANA 400g 12% 380szt ŚMIETANA 400g 18% 1700szt TWARÓG PÓŁTŁUSTY 460kg SER ŻÓŁTY - I gat 120kg DESER - Zott Monte 55 g 780szt PALMA 250g 10szt JOGURT NATURALNY 2% 370g 330szt SEREK - Danio 150g 790 szt..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    15.50.00.00-3.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zamówienia - dostawa mrożonek..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    FASOLA SZPARAGOWA- najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg 180 kg FASOLA SZPARAGOWA najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 0,45kg 15 kg KALAFIOR MROŻONY najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg 165 kg KALAFIOR MROŻONY najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 0,45kg 15 kg TRUSKAWKI MROŻONE najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg 70 kg ZUPA JARZYNOWA - min 6 składników najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg 100 kg MIESZANKA KOMPOTOWA - min 4 składniki najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg 330 kg BROKUŁY MROŻONE najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg 60 kg ZUPA PREZYDENCKA najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 0,45kg 60 kg MIESZANKA CHIŃSKA najwyższej jakości, produkt świeżo mrożony, czysty, właściwie opakowany 2,50kg 48 kg..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    15.33.11.70-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zamówienia - dostawa warzyw i owoców..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    BURAK ĆWIKŁOWY, świeży, bez śladów uszkodzeń mechanicznych I gatunek 520 kg CZOSNEK świeży, nie przesuszony, nie zgniły, bez śladów uszkodzeń mechanicznych I gatunek 22 kg CEBULA świeża, nie przesuszona, nie zgniła, bez śladów uszkodzeń mechanicznych I gatunek 180 kg SZCZYPIOREK zielony, świeży, nie zgniły, nie zwiędnięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 220 pęczki JABŁKA kruche, słodkie, czyste, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 1100 kg KOPEREK ZIELONY, czysty, świeży, nie zgniły, nie zwiędnięty, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 410szt/pęczki KAPUSTA BIAŁA świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 1350 kg KAPUSTA KISZONA świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 300 kg KAPUSTA WŁOSKA świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 210 kg KAPUSTA CZERWONA świeża, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 580 kg MARCHEW świeża, sucha, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 610 kg OGÓREK KISZONY 310 kg OGÓREK ZIELONY świeży, czysty, nie zwiędnięty 360 kg CYTRYNY świeże, nie zwiędnięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 60 kg PIETRUSZKA świeża, sucha, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 110 kg PIETRUSZKA ZIELONA czysta, świeża, nie zgniła, nie zwiędnięta 360 szt/pęczki PIETRUSZKA SUSZONA 25g, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 20 szt SAŁATA ZIELONA, świeża, czysta, nie zgniła I gatunek 310 szt SELER świeży, suchy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 200 kg PIECZARKI, I gatunek, nie zwiędnięte 250 kg PAPRYKA CZERWONA, świeża, czysta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 30 kg POMIDORY, dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 30 kg POMARAŃCZE, słodkie, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 600 kg GRUSZKI, średnio miękkie, słodkie, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 400 kg NEKTARYNKI średnio dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 150 kg BRZOSKWINIE średnio dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 150 kg BANANY średnio dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 600 kg MANDARYNKI bez pestkowe, średnio dojrzałe, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 400 kg KAPUSTA BIAŁA - młoda bez śladów uszkodzeń mechanicznych 220 kg..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    03.20.00.00-3.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Zamówienia - dostawa ziemniaków..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ziemniaki jadalne, nie zzieleniałe, czyste, suche, nie nadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, dane identyfikacyjne (producent, kraj) 9200kg Ziemniaki młode, nie zzieleniałe, czyste, suche, nie nadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, dane identyfikacyjne (producent, kraj) 1000kg..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    03.21.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Zamówienia - dostawa jaj..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    JAJA- kurze klasy A, konsumpcyjne, masa L, jaja duże o wadze jednostkowej od 63g - 73g 11900 szt...


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    03.14.25.00-3.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Zamówienia - dostawa ryb..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    FILET Z dorsza b/s mrożony, najwyższej jakości - I gat., świeży, czysty, właściwie wyporcjowany i opakowany, świeżo mrożony, bez lodu 40 kg FILET Z MIRUNY b/s mrożony, najwyższej jakości - I gat., świeży, czysty, właściwie wyporcjowany i opakowany, świeżo mrożony, bez lodu 200 kg FILET Z MIRUNY ze skórą mrożony, najwyższej jakości - I gat., świeży, czysty, właściwie wyporcjowany i opakowany, świeżo mrożony, bez lodu 200 kg PALUSZKI RYBNE z fileta panierowane, z ryb białych o właściwych cechach organoleptycznych, świeżo mrożone I gat 310 kg Panierowany filet rybny z mintaja (kostka), z ryb białych, głęboko mrożony o wadze 75 g I gat 90 kg..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    15.20.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUŁKA TARTA 180 kg KONCENTRAT BURACZANY 300 ml krakus 40 szt CUKIER BIAŁY 550 kg CUKIER PUDER 10 kg DŻEM TRUSKAWKOWY wysokosłodzony- 1 kg (słój) 12 kg DŻEM TRUSKAWKOWY wysokosłodzony- (wiaderko 6,50 kg) 13 kg FASOLA JAŚop 5kg 120 kg FASOLA JAŚ op 0,50 kg 15 kg FASOLA KOLOROWA op 5kg 35 kg FASOLA KOLOROWA op 0,50 kg 10kg GROCH ŁUSKANY op 5 kg 65 kg GROCH ŁUSKANY op 0,50 kg 20 kg GROSZEK KONSERWOWY 400g 12 szt KAPUSTA KISZONA 0,9 kg (słój) 200 szt KASZA JĘCZMIENNA perłowa 150 kg KASZA MANNA 32 kg KONCENTRAT POMIDOROWY 0,9 kg, 30% - Pudliszki 150 szt MĄKA TORTOWA typ 450 650 kg MAKARON ŚWIDERKI lubella 500g MAKARON ŚWIDERKI -PEŁNE ZIARNO - lubella 400 g 600 szt 160 szt MAKARON SPAGHETTI lubella 500g 500 szt MAKARON NITKI 5 jajeczny 250 g-międzybrodzki 240 szt MĄKA ZIEMNIACZANA 10 kg OGÓRKI KONSERWOWE 0,9l (słój) 15 szt MAGA - Winiary 1000g 105 szt MAJONEZ-kielecki 700 g 110 szt KOMPOT ARONIA słój 0,9 l 235 szt KOMPOT WIŚNIA słój 0,9l 235 szt RYŻ BIAŁY 300 kg RYŻ BRĄZOWY 40 kg OLEJ SŁONECZNIKOWY 1l 50 szt OLEJ RZEPAKOWY do smażenia 3l 150 szt NAPÓJ ICE TEA - różne smaki -500 ml 800 szt CIASTECZKA - belVita różne smaki 50 g 1800 szt CYNAMON 20 g 30 szt MUSZTARDA -stołowa 0,9l 4 szt MUSZTARDA - stołowa 200g 6 szt SYROP OWOCOWY 5l -Herbapol 80 szt PAPRYKA SŁODKA 0,50 kg (luzem) 2,50 kg PAPRYKA SŁODKA 0,20g 10 szt CUKIER WANILINOWY 32g 12 szt PIEPRZ 0,50kg (luzem) 8 kg Pieprz 20g 10 szt LIŚĆ LAUROWY 20G 8 szt ZUPA BOROWIKOWA - torebka 45g - Winiary 250 szt ZUPA ZUREK - torebka 45g - Winiary 160 szt WEGETA 1KG 38 kg OCET JABŁKOWY 6% 255 ml 20 szt SÓL 260 kg MAJERANEK 15G 33 szt OCET 0,5l 35 szt PAPRYKA KONSERWOWA 0,9l 10 szt ZIELE ANGIELSKIE 15 g 6 szt SOS DO SPAGHETTI słodko - kwaśny 520g - Łowicz 450 szt KASZA GRYCZANA 20 kg RODZYNKI 100g 4 szt CZEKOLADA różne smaki 100G - Milka 415 szt WAFLE PRINCE POLO XXL 415 szt..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    15.80.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Zamówienia - dostawa soków..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    SOK WITAMINKA butelka 250 ml - bez cukru 1200 szt SOK KUBUŚ butelka 300 ml -bez cukru 1200 szt SOKI W KARTONACH - MULTIWITAMINA 100% 200ml (ze słomką bez cukru) 1100 szt SOKI W KARTONACH WIELOOWOCOWE 100% 200ml (ze słomką bez cukru) 1100 szt SOKI W KARTONACH - POMARAŃCZA 100% 200ml(ze słomką bez cukru) 1100 szt SOKI W KARTONACH - JABŁKO 100% 200ml(ze słomką bez cukru) 1100 szt SOKI W KARTONACH - MULTIWITAMINA 100%1L (bez cukru) 200 szt SOKI W KARTONACH - JABŁKO 100% 1L (bez cukru) 200 szt..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    15.98.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 29.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Górki Wielkie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - II postępowanie.


Numer ogłoszenia: 178777 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 166167 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich, Ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie, tel. 33 853 92 78, faks 33 853 99 53.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - II postępowanie..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich z podziałem na 10części: Część I Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin; CPV 15.11.00.00-2 Część II Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego, CPV 15.11.20.00-6 Część III Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych; CPV 15.50.00.00-3 Część IV Zamówienia - dostawa mrożonek; CPV 15.33.11.70-9 Część V Zamówienia - dostawa warzyw i owoców; CPV 03.20.00.00-3 Część VI Zamówienia - dostawa ziemniaków; CPV 03.21.00.00-6 Część VII Zamówienia - dostawa jaj; CPV 03.14.25.00-3 Część VIII Zamówienia - dostawa ryb CPV 15.20.00.00-0 Część IX Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych; CPV 15.80.00.00-6 Część X Zamówienia - dostawa soków ; CPV 15.98.00.00-1 2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego. Dostawa powinna nastąpić w dniu wyznaczonym przez zamawiającego w godzinach 7,00 - 9,00 i realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Dostarczony towar powinien być w początkowym okresie terminie przydatności do spożycia 3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być wysokiej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP. 4. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: -świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych i ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 5.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 6. Zamawiający zastrzega sobie że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z kalendarzowych świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych). 8. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ). 10.Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - do wysokości 10% wartości wynagrodzenia ofertowego określonego w umowie; 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznikach użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, wartości odżywczej, smaku, barwy, gramatury, wydajności. Wykonawca musi taki produkt zaznaczyć w załączniku..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1, 03.21.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin..


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Mięsnego Marek Łoboda, {Dane ukryte}, 34-322 Gilowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 67068,90 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    63964,95


  • Oferta z najniższą ceną:
    63964,95
    / Oferta z najwyższą ceną:
    67886,70


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego..


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka, {Dane ukryte}, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 26539,05 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    25917,68


  • Oferta z najniższą ceną:
    25917,68
    / Oferta z najwyższą ceną:
    28842,45


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andersen Poland Sp. z.o.o., {Dane ukryte}, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 24532,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    24997,82


  • Oferta z najniższą ceną:
    24997,82
    / Oferta z najwyższą ceną:
    26400,38


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa mrożonek.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. Błażej Błażej Firganek 43-300 Bielsko - Biała {Dane ukryte}, {Dane ukryte}, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5253,70 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4507,89


  • Oferta z najniższą ceną:
    4507,89
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4601,63


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa warzyw i owoców.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. Błażej Błażej Firganek, {Dane ukryte}, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 26095,60 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    21386,96


  • Oferta z najniższą ceną:
    21386,96
    / Oferta z najwyższą ceną:
    21386,96


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa ziemniaków.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. Błażej Błażej Firganek, {Dane ukryte}, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7088,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7791,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7791,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7791,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa jaj


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. Błażej Błażej Firganek, {Dane ukryte}, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3808,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3373,65


  • Oferta z najniższą ceną:
    3373,65
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4498,20


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa ryb


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. Błażej Błażej Firganek, {Dane ukryte}, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12622,20 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    11826,67


  • Oferta z najniższą ceną:
    11826,67
    / Oferta z najwyższą ceną:
    13112,40


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha, {Dane ukryte}, 43-385 Jasienica, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 29175,70 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    30144,92


  • Oferta z najniższą ceną:
    30144,92
    / Oferta z najwyższą ceną:
    41999,87


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Zamówienia - dostawa soków


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha 43-385 Jasienica ul. Cieszyńska 493, {Dane ukryte}, 43-385 Jasienica, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7768,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8448,30


  • Oferta z najniższą ceną:
    8302,35
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9013,20


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@zspgorka.net
tel: 33 853 92 78
fax: 33 853 99 53
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-08-07
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 16616720140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-07-30
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 10
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.zspgorki.net
Informacja dostępna pod: Zespół Szkół Publicznych, ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
03142500-3 Jaja
03200000-3 Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
03210000-6 Zboża i ziemniaki
15110000-2 Mięso
15112000-6 Drób
15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane
15331170-9 Warzywa mrożone
15500000-3 Produkty mleczarskie
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15980000-1 Napoje bezalkoholowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin.. Zakład Przetwórstwa Mięsnego Marek Łoboda
Gilowice
2014-08-20 63 964,00
Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego.. Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka
Skoczów
2014-08-20 25 917,00
Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych. Andersen Poland Sp. z.o.o.
Oświęcim
2014-08-20 24 997,00
Zamówienia - dostawa mrożonek. P.P.H. Błażej Błażej Firganek 43-300 Bielsko - Biała ul. Rzeźnicza 2
Bielsko - Biała
2014-08-20 4 507,00
Zamówienia - dostawa warzyw i owoców. P.P.H. Błażej Błażej Firganek
Bielsko - Biała
2014-08-20 21 386,00
Zamówienia - dostawa ziemniaków. P.P.H. Błażej Błażej Firganek
Bielsko - Biała
2014-08-20 7 791,00
Zamówienia - dostawa jaj P.P.H. Błażej Błażej Firganek
Bielsko - Biała
2014-08-20 3 373,00
Zamówienia - dostawa ryb P.P.H. Błażej Błażej Firganek
Bielsko - Biała
2014-08-20 11 826,00
Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych. Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha
Jasienica
2014-08-20 30 144,00
Zamówienia - dostawa soków Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha 43-385 Jasienica ul. Cieszyńska 493
Jasienica
2014-08-20 8 448,00