TI Tytuł PL-Warszawa: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
ND Nr dokumentu 346175-2012
PD Data publikacji 31/10/2012
OJ Dz.U. S 210
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji "Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura ograniczona
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 26/10/2012
DT Termin 12/11/2012
NC Zamówienie 4 - Zamówienie publiczne na usługi
PR Procedura 2 - Procedura ograniczona
TD Dokument 3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 3 - Oferta całościowa lub częściowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 60172000 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
OC Pierwotny kod CPV 60172000 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
IA Adres internetowy (URL) www.przewozyregionalne.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa sektorowa (2004/17/WE)

31/10/2012    S210    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura ograniczona 

PL-Warszawa: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

2012/S 210-346175

Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe

Usługi

Dyrektywa 2004/17/WE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
ul. Wileńska 14a
Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk
03-414 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 783824076
E-mail: zp@p-r.com.pl
Faks: +48 224733408

Adresy internetowe:

Ogólny adres podmiotu zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Usługi kolejowe
I.3)Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających
Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez podmiot zamawiający:
Przewozy autobusowe.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 2: Usługi transportu lądowego [2] ,w tym usługi samochodów opancerzonych oraz usługi kurierskie, z wyjątkiem przewozu poczty
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przewozów autobusowych w zastępstwie kolejowych przewozów pasażerskich realizowanych przez Zamawiającego (pociągi interRegio) w związku z planowanymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe pracami modernizacyjnymi na trasach obsługiwanych przez pociągi interRegio oraz na trasach uzupełniających siatkę połączeń Zamawiającego.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 Przewozy autobusowe zastępcze.
Część 2 Przewozy autobusowe uzupełniające.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

60172000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Informacje o częściach zamówienia
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Część 1 Przewozy autobusowe zastępcze
1)Krótki opis:
Trasy przejazdu autobusów.
— 1 616 kursów na trasie Rzeszów – Dębica – Tarnów – Kraków – Katowice i 1 086 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 9.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż sześć kursów dziennie w relacji Rzeszów – Katowice i nie więcej niż pięć kursów dziennie w relacji Katowice – Rzeszów,
— 369 kursów na trasie Przemyśl – Jarosław – Łańcut – Rzeszów – Dębica – Tarnów – Katowice, realizowanych w terminach pomiędzy 9.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jeden kurs dziennie,
— 116 kursów na trasie: Przemyśl – Jarosław – Łańcut – Rzeszów – Dębica – Tarnów – Kraków – Katowice i 646 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 9.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jeden kurs dziennie w relacji Przemyśl – Katowice i nie więcej niż dwa kursy dziennie w relacji Katowice – Przemyśl,
— 116 kursów na trasie Rzeszów – Dębica – Tarnów – Katowice i 116 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 9.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jedna para kursów dziennie,
— 369 kursów na trasie Katowice – Kraków – Rzeszów, realizowanych w terminach pomiędzy 9.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jeden kurs dziennie,
— 53 kursy na trasie Kraków – Tarnów – Dębica – Rzeszów, realizowane w terminach pomiędzy 9.12.2012 a 14.12.2013 przy czym nie więcej niż jeden kurs dziennie,
— 92 kursy na trasie Katowice – Kraków – Tarnów – Dębica – Rzeszów – Krosno – Sanok – Zagórz – Komańcza – Nowy Łupków – Cisna – Wetlina – Ustrzyki Górne i 92 kursy powrotne, realizowane w terminach pomiędzy 29.6.2013 a 29.9.2013, przy czym nie więcej niż jedna para kursów dziennie,
— 110 kursów na trasie Kołobrzeg – Grzybowo – Dźwirzyno Senator – Dźwirzyno camping – Dźwirzyno – Dźwirzyno osiedle – Rogowo – Mrzeżyno, ul. Kołobrzeska – Mrzeżyno – Trzebiatów – Pogorzelica – Niechorze – Rewal – Trzęsacz – Pobierowo – Łukęcin – Dziwnówek – Kamień Pomorski – Wysoka Kamieńska i 110 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 1.7.2013 a 24.8.2013, przy czym nie więcej niż dwie pary kursów dziennie,
— 110 kursów na trasie Pogorzelica – Niechorze – Rewal – Trzęsacz – Pobierowo – Łukęcin – Dziwnówek – Kamień Pomorski – Wysoka Kamieńska i 110 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 1.7.2013 a 24.8.2013, przy czym nie więcej niż dwie pary kursów dziennie,
— 314 kursów na trasie Katowice – Pszczyna – Bielsko-Biała – Bystra – Buczkowice – Szczyrk, realizowanych w terminach pomiędzy 9.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jedna para kursów dziennie,
— 314 kursów na trasie Szczyrk – Buczkowice – Bystra – Bielsko-Biała – Pszczyna – Mikołów – Katowice, realizowanych w terminach pomiędzy 9.12.2012 a 14.12.2013, przy czym nie więcej niż jedna para kursów dziennie.
Zasoby techniczne.
Realizacja usługi przewozowej w minimum dziewięcioma autobusami z klimatyzacją wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2004 r., o pojemności minimum siedemdziesiąt miejsc, w tym co najmniej czterdzieści pięć miejsc siedzących.
Miejsca postojowe.
W trakcie realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia miejsc postojowych w Katowicach, Krakowie, Kołobrzegu i Wysokiej Kamieńskiej, gdzie w przypadku opóźnienia pociągu autobusy będą oczekiwać na skomunikowanie bez zakłócania ruchu drogowego.
Sprzedaż biletów.
W przewozach na odcinkach Katowice – Bielsko-Biała – Szczyrk, Zagórz – Nowy Łupków – Ustrzyki Górne, Wysoka Kamieńska – Pogorzelica – Kołobrzeg sprzedaż biletów we własnymi imieniu i na rzecz Zamawiającego prowadzi Wykonawca, wg cennika ustalonego przez Zamawiającego. Przychody ze sprzedaży biletów na tych odcinkach stanowią przychód Zamawiającego.
W przewozach na odcinkach Katowice – Rzeszów – Przemyśl, Katowice – Rzeszów – Zagórz sprzedaż biletów prowadzi Zamawiający, który zobowiązuje się do zapewnienia obsługi w postaci kierownika pociągu lub konduktora w każdym z autobusów.
Informacje uzupełniające.
Zamawiający ma prawo do korekty wielkości pracy eksploatacyjnej oraz korekty rozkładu jazdy, gdy wynikać to będzie ze zmian organizacji ruchu lub z uzasadnionych potrzeb przewozowych, z zachowaniem 14 dniowego terminu wyprzedzenia.
W trakcie realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia na własny koszt infrastruktury przystankowej w bezpośrednim sąsiedztwie stacji i przystanków kolejowych, zgodnie z przystankami, wynikającymi z rozkładów jazdy oraz wykonania i umieszczenia na własny koszt informacji dla podróżnych, uwzględniającej kolejowo-autobusowy charakter komunikacji na przystankach autobusowych przewidzianych w rozkładzie jazdy wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

60172000

Część nr: 2 Nazwa: Część 2 Przewozy autobusowe uzupełniające
1)Krótki opis:
Trasy przejazdu autobusów.
— 351 kursów na trasie Jelenia Góra – Mysłakowice – Miłków – Karpacz Dw. PKP – Karpacz Bachus – Karpacz Ośr. Zdrowia – Karpacz Biały Jar – Karpacz Morskie Oko – Karpacz Pegaz – Karpacz Wang – Karpacz Górny i 351 kursów powrotnych, realizowanych w terminach pomiędzy 27.12.2012 a 15.9.2013, przy czym nie więcej niż 3 pary kursów dziennie.
Zasoby techniczne.
Realizacja usługi przewozowej w minimum jednym autobusem z klimatyzacją wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2004 r., o pojemności minimum trzydzieści miejsc, w tym co najmniej dwadzieścia miejsc siedzących.
Miejsca postojowe.
W trakcie realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia miejsca postojowego w Jeleniej Górze, gdzie w przypadku opóźnienia pociągu autobus będzie oczekiwać na skomunikowanie bez zakłócania ruchu drogowego.
Sprzedaż biletów.
W przewozach na odcinku Karpacz Dworzec PKP – Karpacz Górny sprzedaż biletów we własnymi imieniu i na rzecz Zamawiającego prowadzi Wykonawca, wg cennika ustalonego przez Zamawiającego. Przychody ze sprzedaży biletów na tych odcinkach stanowią przychód Zamawiającego.
W przewozach na odcinku Jelenia Góra – Karpacz Dworzec PKP sprzedaż biletów prowadzi Zamawiający, który zobowiązuje się do zapewnienia obsługi w postaci kierownika pociągu lub konduktora w każdym z autobusów.
Informacje uzupełniające.
Zamawiający ma prawo do korekty wielkości pracy eksploatacyjnej oraz korekty rozkładu jazdy, gdy wynikać to będzie ze zmian organizacji ruchu lub z uzasadnionych potrzeb przewozowych, z zachowaniem 14 dniowego terminu wyprzedzenia.
W trakcie realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia na własny koszt infrastruktury przystankowej w bezpośrednim sąsiedztwie stacji i przystanków kolejowych, zgodnie z przystankami, wynikającymi z rozkładów jazdy oraz wykonania i umieszczenia na własny koszt informacji dla podróżnych, uwzględniającej kolejowo-autobusowy charakter komunikacji na przystankach autobusowych przewidzianych w rozkładzie jazdy wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

60172000

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:
— 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych) – składając ofertę na Część 1,
— 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych) – składając ofertę na Część 2.
Wykonawca składający oferty na obie części wnosi wadium w kwocie 202 000,00 PLN.
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego nr 04114010100000260482001086. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14a, pokój nr 152, w godzinach 8:00-15:00 najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium.
5.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego.
6.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) będzie zawierała co najmniej następujące elementy:
1)nazwę i dokładny adres gwaranta,
2)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji:
a)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c)Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
d)Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3)zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego,
4)okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ), i zostanie złożona w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14a, pokój nr 152, nie później niż w terminie składania ofert.
7.Umowa zabezpieczająca może zostać złożona w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem jedynie w sytuacji, jeśli nie zawiera ona zapisów o wymagalności roszczeń wyłącznie na podstawie oryginału umowy. W innym przypadku Zamawiający wymaga złożenia oryginału umowy zabezpieczającej.
8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1 w formie określonej w ust. 2, zostanie wykluczony z postępowania.
9.Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej wraz z podpisaniem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny oferty, w jednej z form lub formach określonych w art. 148 ustawy Pzp.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki:
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.Wykonawca biorący udział w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej dalej „ustawą Pzp”. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:

1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na formularzu, którego wzór zawiera Załącznik nr 2 do ogłoszenia opublikowanego na stronie www.przewozyregionalne.pl pod numerem 304;

2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
6)aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1)zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) – 4) i 6) przedkłada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2)zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5) przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 4 stosuje się odpowiednio.
4.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1a i 1c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
5.Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umów w sprawie przedmiotowego zamówienia.
7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 1, musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę, a dokumenty wymienione w ust. 1 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
8.Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki (określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych):
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia – opis sposobu spełniania warunku zawiera sekcja III.2.3;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – opis sposobu spełniania warunku zawiera sekcja III.2.3;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej – opis sposobu spełniania warunku zawiera sekcja III.2.2.
9.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków, o których mowa w ust. 8 został zawarty w sekcji III.2.2 i III.2.3. Dla potwierdzenia spełniania tych warunków Wykonawca musi przedłożyć:

1)oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 8, sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do ogłoszenia opublikowanego na stronie www.przewozyregionalne.pl pod numerem 304;

2)kopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) licencji, o której mowa w ust. 8 pkt 1
3)dokumenty określone w sekcjach III.2.2 i III.2.3.
10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w ust. 8 oraz sekcji III.2.2 i III.2.3, Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
11.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 9, powinno być przedłożone przez pełnomocnika ustanowionego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, natomiast dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.2.2 i III.2.3 – przez Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie danych warunków.
12.Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt 1 oraz w ust. 9, winny być złożone w oryginale, natomiast pozostałe dokumenty wymagane w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
13.W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, może zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
14.Kwoty wyrażane w walutach innych niż złoty polski w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą przeliczane przez Zamawiającego według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania się niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości co najmniej:
— 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych) – jeśli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu w zakresie Części nr 1,
— 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) – jeśli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu w zakresie Części nr 2.
2.Dla potwierdzenia tego warunku Wykonawca musi przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument ten musi być złożony w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku określonego w ust. 1 polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13 sekcji III.2.1 niniejszego ogłoszenia, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 1 (powyżej), dotyczącej tych podmiotów.
4.Dokument, o którym mowa w ust. 2 winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.Wykonawca musi wykazać, że:
1)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługę/usługi przewozów autobusowych o łącznej wartości brutto minimum:
a) 3 000 000,00 PLN (trzy miliony złotych) – jeśli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu w zakresie Części nr 1;
b) 40 000,00 PLN (czterdzieści tysięcy złotych) – jeśli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu w zakresie Części nr 2.
Jeżeli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu (tj. składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) w zakresie obu części zamówienia, sumuje powyższe wartości.
2)dysponuje następującym potencjałem technicznym:
a) minimum 9 klimatyzowanych autobusów wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2004 r., o pojemności minimum siedemdziesiąt miejsc, w tym co najmniej czterdzieści pięć miejsc siedzących – jeśli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu w zakresie Części nr 1
b) minimum 1 klimatyzowany autobus wyprodukowany nie wcześniej niż w 2004 r., o pojemności minimum trzydzieści miejsc, w tym co najmniej dwadzieścia miejsc siedzących – jeśli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu w zakresie Części nr 2
2.W celu wykazania spełniania warunków określonych w ust. 1 Wykonawca musi przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

1)wykaz usług, o których mowa w ust. 1 pkt 1, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu i wartości usługi, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 4 do ogłoszenia opublikowanego na stronie www.przewozyregionalne.pl pod numerem 304;

2)dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie usług zostały wykonane należycie;

3)wykaz autobusów dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi autobusami, sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do ogłoszenia opublikowanego na stronie www.przewozyregionalne.pl pod numerem 304.

4)Wykazy określone w ust. 2 pkt 1 i 3 powinny być złożone w oryginale, natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Ograniczony
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:
PBL3-P/86/2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
12.11.2012 - 10:00
IV.3.5)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.3.7)Warunki otwarcia ofert

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe:

1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zwany dalej „Wnioskiem”) powinien być sporządzony na formularzu, którego wzór zawiera Załącznik nr 1 do ogłoszenia opublikowanego na stronie www.przewozyregionalne.pl pod numerem 304 i zawierać w szczególności:

1)nazwę i siedzibę Wykonawcy;
2)nazwę i siedzibę Zamawiającego oraz nazwę i numer postępowania;
3)oświadczenie woli przystąpienia do udziału w przedmiotowym postępowaniu, z zaznaczeniem w zakresie której części zamówienia;
4)dane kontaktowe Wykonawcy: nr telefonu i faksu oraz e-mail.
2.Wraz z Wnioskiem Wykonawca musi złożyć:
1)oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji III.2.1 ust. 1 i 9, III.2.2, III.2.3;
2)pełnomocnictwo do podpisania Wniosku, o ile prawo do podpisania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do Wniosku również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności);
3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych).
3.Wniosek pod rygorem odrzucenia, musi być sporządzony w języku polskim, w sposób czytelny, w formie pisemnej na papierze, przy użyciu nośnika pisma nieulegającemu usunięciu bez pozostawienia śladów (maszyna do pisania, drukarka komputerowa, długopis itp.).
4.Wniosek wraz z załącznikami winien być podpisany przez osobę uprawnioną. Zamawiający uzna, że podpisem jest złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony pieczęcią lub w inny sposób umożliwiać odczytanie imienia i nazwiska podpisującego.
5.Wszelkie zmiany w treści Wniosku (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być datowane i podpisane lub parafowane przez osobę uprawnioną – w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
6.Pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
7.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawdziwości.
8.Załączone do oferty wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być tłumaczone na język polski.
9.Wszystkie strony Wniosku wraz z oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w niniejszym ogłoszeniu winny być trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
10.Wniosek wraz z oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w niniejszym ogłoszeniu należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed jego otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczęcią Wykonawcy z adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego o nazwie Przewozy Autobusowe, nr postępowania PBL3-P/86/2012. Nie otwierać przed 12.11.2012 r. godz. 10:00”.
11.Wniosek musi być złożony w terminie do 12.11.2012 r. do godz. 10:00 w pokoju nr 152 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wileńskiej 14a w Warszawie.
12.W sytuacji gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, określone w sekcji III.2, będzie mniejsza lub równa 15 (liczonych osobno dla Części 1 i Części 2), Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających przedmiotowe warunki.
13.Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 15 (liczonych osobno dla Części 1 i Części 2), Zamawiający zaprosi do składania ofert 15 z nich, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów za warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, określony w sekcji III.2.3 ust. 1 pkt 1. Punkty te będą przyznawane w następujący sposób:
1)dla Wykonawców przystępujących do udziału w postępowaniu w zakresie Części 1 – po 1 punkcie za każde dodatkowe (ponad minimum określone w sekcji III.2.3 ust. 1 pkt 1 lit.a) pół miliona złotych brutto łącznej wartości usługi/usług przewozów autobusowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Maksymalnie można uzyskać 36 punktów, co oznacza, że każdy Wykonawca, który wykaże wykonanie we wskazanym okresie usług przewozów autobusowych o wartości 21 000 000 PLN i więcej, otrzyma 36 punktów.
2)dla Wykonawców przystępujących do udziału w postępowaniu w zakresie Części 2 – po 1 punkcie za każde dodatkowe (ponad minimum określone w sekcji III.2.3 ust. 1 pkt 1 lit.b) 10 000 PLN brutto łącznej wartości usługi/usług przewozów autobusowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Maksymalnie można uzyskać 20 punktów, co oznacza, że każdy Wykonawca, który wykaże wykonanie we wskazanym okresie usług przewozów autobusowych o wartości 2,4 mln PLN i więcej, otrzyma 20 punktów.
14.W przypadku gdy więcej niż 15 Wykonawców będzie spełniało warunki udziału w postępowaniu w zakresie danej części, a dwóch z nich lub więcej otrzyma tę samą liczbę punktów, obliczonych na podstawie ust. 3, tak że nie będzie możliwe ustalenie, kto ma się znaleźć wśród 15 Wykonawców zaproszonych do składania ofert wstępnych, Zamawiający zaprosi wszystkich spośród tych Wykonawców.
15.Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert wstępnych traktuje się jak Wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.

16.Zamawiający opublikuje specyfikację istotnych warunków zamówienia przed upływem terminu na składanie wniosków o dopuszczene do udziału w postępowaniu na stronie www.przewozyregionalne.pl w ogłoszeniu pod numerem 304.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
26.10.2012
TI Tytuł PL-Warszawa: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
ND Nr dokumentu 359820-2012
PD Data publikacji 14/11/2012
OJ Dz.U. S 219
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji "Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura ograniczona
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 09/11/2012
DT Termin 12/11/2012
NC Zamówienie 4 - Zamówienie publiczne na usługi
PR Procedura 2 - Procedura ograniczona
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 3 - Oferta całościowa lub częściowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 60172000 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
OC Pierwotny kod CPV 60172000 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

14/11/2012    S219    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura ograniczona 

PL-Warszawa: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

2012/S 219-359820

"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o., ul. Wileńska 14a, attn: Agata Szewczyk, POLSKA-03-414Warszawa. Tel. +48 783824076. E-mail: zp@p-r.com.pl. Fax +48 224733408.

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 31.10.2012, 2012/S 210-346175)

Przedmiot zamówienia:
CPV:60172000

Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.

Zamiast: 

VI.3) Informacje dodatkowe

16. Zamawiający opublikuje specyfikację istotnych warunków zamówienia przed upływem terminu na składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na stronie www.przewozyregionalne.pl w ogłoszeniu pod numerem 304.

Powinno być: 

VI.3) Informacje dodatkowe

16. Zgodnie z dyspozycją art. 51 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty.


TI Tytuł PL-Warszawa: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
ND Nr dokumentu 413960-2012
PD Data publikacji 29/12/2012
OJ Dz.U. S 250
TW Miejscowość WARSZAWA
AU Nazwa instytucji "Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura ograniczona
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 4 - Zamówienia sektorowe
DS Dokument wysłany 28/12/2012
NC Zamówienie 4 - Zamówienie publiczne na usługi
PR Procedura 2 - Procedura ograniczona
TD Dokument 7 - Udzielenie zamówienia
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 9 - Nie dotyczy
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 60172000 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
OC Pierwotny kod CPV 60172000 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
IA Adres internetowy (URL) www.przewozyregionalne.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa sektorowa (2004/17/WE)

29/12/2012    S250    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura ograniczona 

PL-Warszawa: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

2012/S 250-413960

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – zamówienia sektorowe

Dyrektywa 2004/17/WE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

"Przewozy Regionalne" Sp. z o. o.
ul. Wileńska 14a
Osoba do kontaktów: Agata Szewczyk
03-414 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 783824076
E-mail: agata.szewczyk@p-r.com.pl
Faks: +48 224733408

Adresy internetowe:

Ogólny adres podmiotu zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

I.2)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Usługi kolejowe
I.3)Udzielenie zamówienia w imieniu innych podmiotów zamawiających
Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Przewozy autobusowe.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 2: Usługi transportu lądowego [2] ,w tym usługi samochodów opancerzonych oraz usługi kurierskie, z wyjątkiem przewozu poczty
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przewozów autobusowych w zastępstwie kolejowych przewozów pasażerskich realizowanych przez Zamawiającego (pociągi interRegio) w związku z planowanymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe pracami modernizacyjnymi na trasach obsługiwanych przez pociągi interRegio oraz na trasach uzupełniających siatkę połączeń Zamawiającego.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
— Część 1. Przewozy autobusowe zastępcze;
— Część 2. Przewozy autobusowe uzupełniające.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

60172000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 5 736 221 PLN
Bez VAT

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Ograniczona
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający:
PBL3-P/86/2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 210-346175 z dnia 31.10.2012

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

V.1)Udzielenie zamówienia i jego wartość
Część nr: 1 - Nazwa: Część 1 Przewozy autobusowe zastępcze
V.1.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
7.12.2012
V.1.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
V.1.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak
36-106 Trzęsówka 12
POLSKA

V.1.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 5 694 788,96 PLN
Bez VAT
V.1.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
V.1.6)Cena zapłacona za zakupy okazyjne
V.1)Udzielenie zamówienia i jego wartość
Część nr: 2 - Nazwa: Część 2 Przewozy autobusowe uzupełniające
V.1.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
19.12.2012
V.1.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
V.1.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej TOUR Sp. z o.o.
{Dane ukryte}
58-500 Jelenia Góra
POLSKA

V.1.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 41 432,04 PLN
Bez VAT
V.1.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
V.1.6)Cena zapłacona za zakupy okazyjne

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28.12.2012

Adres: ul. Wileńska 14A, 03-414 Warszawa
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: wzs@p-r.com.pl
tel: 665 913 889
fax: 61 633 36 93
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-11-12
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 34617520121
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-10-30
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PO]: Przetarg Ograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: 404000 ZŁ
Szacowana wartość* 13 466 666 PLN  -  20 200 000 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.przewozyregionalne.pl
Informacja dostępna pod: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o.
ul. Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Część 1 Przewozy autobusowe zastępcze Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak
Trzęsówka 12
2012-12-07 5 694 788,00
Część 2 Przewozy autobusowe uzupełniające Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej TOUR Sp. z o.o.
Jelenia Góra
2012-12-19 41 432,00