„Wykonanie operatów szacunkowych”
Opis przedmiotu przetargu: I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. II. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z jej podziałem oraz wykonanie opinii o braku wzrostu wartości nieruchomości na potrzeby postępowania dotyczącego ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału. 1. Operat szacunkowy/ opinię należy wykonać w formie pisemnej, zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości, w 1 egz. w wersji papierowej lub ilości większej, wskazanej w pisemnym zleceniu wraz ze wszystkimi załącznikami zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2018 r. poz. 121 ze zm.) i rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzaniu operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004 r. poz. 207 nr 2109 ze zm.). Zamawiający może zażądać również przekazania wersji elektronicznej operatu np. mailowo. 2. Wykonawca zobowiązany jest stosować przepisy prawa i standardy zawodowe, kierować się zasadami etyki zawodowej i wykonywać czynności ze szczególną starannością. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 4. Wykonawca zobowiązany jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, nie później niż na 1 godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje przedmiotu zlecenia osobiście, osoba wymieniona w umowie zobowiązana jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, nie później niż na 1 godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia/zleceń. Odmowa odbioru zlecenia/zleceń przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Termin realizacji zlecenia przez Wykonawcę będzie wskazany przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu i będzie wynosił od 3 do 15 dni roboczych lub innym terminie określonym w zleceniu, licząc od następnego dnia po dniu odebrania zlecenia. 8. W jednym zleceniu Zamawiający może ująć wykonanie od 1 do 20 operatów/ opinii. Zamawiający dopuszcza przekazanie jednorazowo więcej niż jednego zlecenia. 9. Za termin realizacji poszczególnych usług przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego z przekazania operatów szacunkowych/ opinii. 10. Wykonawca do każdego operatu szacunkowego/ opinii zobowiązany będzie dołączyć protokół z badania księgi wieczystej. 11. Zamawiający w celu wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawcy: informację z rejestru gruntów, informację z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta, a w przypadku braku obowiązującego planu informację ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta lub decyzję o warunkach zabudowy wraz z załącznikiem graficznym, jeżeli była wydana. 12. Wszystkie materiały i dokumenty otrzymane od Zamawiającego Wykonawca wykorzysta tylko do wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca zweryfikuje aktualność informacji wynikających z dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, o których mowa w umowie i potwierdzi tą okoliczność w formie pisemnej. 14. Wszelkie rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym, a otrzymanymi materiałami, stwierdzone podczas oględzin nieruchomości, Wykonawca niezwłocznie zgłosi Zamawiającemu. 15. W przypadku braku możliwości dostarczenia przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 12, Wykonawca zobowiązany będzie do ich uzyskania we własnym zakresie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 16. Zgromadzenie pozostałych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a niebędących w posiadaniu Zamawiającego, należy do Wykonawcy. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie finansowe. 17. Jeżeli wartość nieruchomości nie uległa zmianie Wykonawca, na pisemne wezwanie Zamawiającego, zobowiązuje się do sporządzenia klauzuli aktualności operatów szacunkowych/ opinii po upływie 12 miesięcy od sporządzenia operatu szacunkowego/ opinii – z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 18. Wykonawca zobowiązany jest na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym/ opinii uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 19. Wykonawca zobowiązany jest (w przypadku zadeklarowania tego w formularzu ofertowym), na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen lub klauzul aktualności po upływie 12 miesięcy a przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu/ opinii i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. 20. Wykonawca zobowiązany jest, na pisemne zlecenie Zamawiającego do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku uchylenia decyzji przez organ drugiej instancji lub przez sąd administracyjny z powodu błędu lub innej wady operatu i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe . 21. Wykonawca zobowiązany jest do kolorowego wydruku wszystkich załączników graficznych we wszystkich egzemplarzach operatów szacunkowych. 22. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia (wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym) jest siedziba Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 23. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany uwzględnić tryb pracy Zamawiającego, w szczególności godziny pracy i załatwianie spraw. 24. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem umowy, której jest stroną, a której przedmiotem są czynności wskazane w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o przedłużonym terminie ważności. 25. Zamawiający przewiduje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 50% maksymalnej nominalnej wartości umowy. 26. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad lub innych nieprawidłowości wykrytych przez Zamawiającego w czasie korzystania przez niego z operatu szacunkowego oraz do całościowego jego sprawdzenia w terminie zaoferowanym w ofercie, licząc od następnego dnia, od dnia odebrania pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. III. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 1. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 2. obowiązujących przepisów i norm. IV. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia, w szczególności fakt, iż wynikiem operatu szacunkowego jest produkt stanowiący samodzielną opinię autorską rzeczoznawcy, reglamentowanego wymaganymi uprawnieniami, nadanymi w skutek przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego przez Państwową Komisję Kwalifikacyjną, wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 573965-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowa-gornicza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
70000000-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 61726.73 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CENROM sp. z o.o. Email wykonawcy: Adres pocztowy: {Dane ukryte} Kod pocztowy: 41-300 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 26322.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 26322.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153504.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 573965-N-2018 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | ZP.BAO.271.4.44.2018 |
Data publikacji zamówienia: | 2018-06-17 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 188 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 50% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.dabrowa-gornicza.pl |
Informacja dostępna pod: | www.bip.dabrowa-gornicza.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
70000000-1 | Usługi w zakresie nieruchomości |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
„Wykonanie operatów szacunkowych”. | Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CENROM sp. z o.o. Dąbrowa Górnicza | 2018-08-07 | 26 322,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2018-08-07 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 70000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 26 322,00 zł Minimalna złożona oferta: 26 322,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 26 322,00 zł Maksymalna złożona oferta: 153 504,00 zł |