Jasło: Dostawa regałów stacjonarnych do Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b


Numer ogłoszenia: 336603 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa regałów stacjonarnych do Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Regały metalowe stacjonarne mają być wykonane z materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadać kształt i wymiary w nim określone. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu i stosowania w pomieszczeniach biurowych . Zamawiający dokona montażu regałów samodzielnie. Z uwagi na powyższe elementy regałów powinny być tak opakowane aby jednoznacznie można było dokonać ich identyfikacji i odbioru jakościowego. Wykonawca udzieli gwarancji na asortyment dostawy na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamówieniem objęta jest ilość 25 sztuk kompletnych regałów. Kompletny regał zawiera: - 4 elementy pionowe, kątowniki - 7 półek - śruby M6 ( na klucz), z podkładkami i nakrętkami- w ilościach zapewniających montaż półek oraz listew bocznych i tylnych - listwy boczne i tylne Opis przedmiotu: - wysokość regału- 220 cm - szerokość (długość półki ) - 100 cm - głębokość półki - 40 cm Cała konstrukcja lakierowana proszkowo w kolorze popiel Korpus regału Konstrukcja szkieletowa wykonana z kątownika zimnogiętego 40mm x 40mm. W konstrukcji nawiercić otwory co 3 cm na każdym z boków kątownika ( średnica otworu dostosowana do wprowadzenia śrub M6 celem montażu półki i listew wzmacniających). Kątowniki regału od dołu (i wewnątrz profilu) należy wyposażyć w stopkę zabezpieczającą przed wbijaniem się konstrukcji w podłoże. Pierwszy otwór licząc od dołu na wysokości 5 cm. Półka: Półka wykonana z blachy zimnowalcowanej o grubości zapewniającej nośność 100 kg/mb półki. Półki gięte na każdej krawędzi ( 3 cm), z otworami o średnicy otworów jak w kątowniku umożliwiający montaż. W celu wzmocnienia półki - od dołu zamocowany profil usztywniający. W celu wzmocnienia konstrukcji i ochrony akt przed wypadaniem regał należy wyposażyć w listwy boczne i tylne ( o szerokości nie mniejszej niż 6 cm ), obustronnie zagięte, przykręcone 4 śrubami każda..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
36.12.11.40-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą spełnia, nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą spełnia , nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą spełnia , nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą spełnia , nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , metodą spełnia , nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony Formularz oferty według wzoru stanowiącego część IV SIWZ, b) Wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego część III SIWZ c) W przypadku osoby (osób) działających w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo , w ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy , którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
ZUS O/Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 22 , 38-200 Jasło.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12 pok. 22 lub za pośrednictwem poczty na adres: ZUS O/Jasło ul. Rynek 18b 38-200 Jasło.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Jasło: Dostawa regałów stacjonarnych do Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b


Numer ogłoszenia: 355063 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 336603 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle, ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa regałów stacjonarnych do Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Regały metalowe stacjonarne mają być wykonane z materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadać kształt i wymiary w nim określone. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu i stosowania w pomieszczeniach biurowych . Zamawiający dokona montażu regałów samodzielnie. Z uwagi na powyższe elementy regałów powinny być tak opakowane aby jednoznacznie można było dokonać ich identyfikacji i odbioru jakościowego. Wykonawca udzieli gwarancji na asortyment dostawy na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamówieniem objęta jest ilość 25 sztuk kompletnych regałów. Kompletny regał zawiera: - 4 elementy pionowe, kątowniki - 7 półek - śruby M6 ( na klucz), z podkładkami i nakrętkami- w ilościach zapewniających montaż półek oraz listew bocznych i tylnych - listwy boczne i tylne Opis przedmiotu: - wysokość regału- 220 cm - szerokość (długość półki ) - 100 cm - głębokość półki - 40 cm Cała konstrukcja lakierowana proszkowo w kolorze popiel Korpus regału Konstrukcja szkieletowa wykonana z kątownika zimnogiętego 40mm x 40mm. W konstrukcji nawiercić otwory co 3 cm na każdym z boków kątownika ( średnica otworu dostosowana do wprowadzenia śrub M6 celem montażu półki i listew wzmacniających). Kątowniki regału od dołu (i wewnątrz profilu) należy wyposażyć w stopkę zabezpieczającą przed wbijaniem się konstrukcji w podłoże. Pierwszy otwór licząc od dołu na wysokości 5 cm. Półka: Półka wykonana z blachy zimnowalcowanej o grubości zapewniającej nośność 100 kg/mb półki. Półki gięte na każdej krawędzi ( 3 cm), z otworami o średnicy otworów jak w kątowniku umożliwiający montaż. W celu wzmocnienia półki - od dołu zamocowany profil usztywniający. W celu wzmocnienia konstrukcji i ochrony akt przed wypadaniem regał należy wyposażyć w listwy boczne i tylne ( o szerokości nie mniejszej niż 6 cm ), obustronnie zagięte, przykręcone 4 śrubami każda..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
36.12.11.40-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJK meble Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12163,93 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    12505,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    12505,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    15250,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Rynek 18 b, 38-200 Jasło
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: zampubl_jaslo@zus.pl
tel: 13 4437970
fax: 13 443 79 70
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-12-02
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 33660320100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-11-24
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 28 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.zus.pl
Informacja dostępna pod: ZUS O/Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 22 , 38-200 Jasło
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Dostawa regałów stacjonarnych do Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b KJK meble Sp. z o.o.
Katowice
2010-12-10 12 505,00