Rzeszów: Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko z podziałem na 2 zadania


Numer ogłoszenia: 232103 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.gddkia.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko z podziałem na 2 zadania.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko z podziałem na 2 zadania Zadanie 1: Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko dla zadania pn. Przełożenie drogi powiatowej nr 1382R Rzeszów- Łukawiec- Czarna km 6+456,64- 6+773,80, km 7+277,87- 8+200,00 Zadanie 2: Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko, m. in. mających na celu zapewnienie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem oraz skuteczności przejść dla zwierząt dla inwestycji pn. Budowa drogi krajowej nr 19 kl. GP od projektowanego wiaduktu W-9- do ronda Załęże km 468+360- 472+280,56- odcinek pozamiejski od projektowanego wiaduktu W9- do gr. adm. m. Rzeszowa km 468+360- 469+762,00 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym Ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.32.20.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 650,00 PLN (słownie złotych: sześćset pięćdziesiąt), Zadanie 2: 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset).


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który, wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Zadanie 1: 2 Analiz porealizacyjnych dla odcinków dróg krajowych o klasie drogi nie niższej niż G i długości nie mniejszej niż 1 km (każde) przyjętych przez właściwy organ. Zadanie 2: 2 Analiz porealizacyjnych dla odcinków dróg o klasie drogi nie niższej niż G i długości nie mniejszej niż 1 km (każde) przyjętych przez właściwy organ. Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca może wykazać się tymi samymi zadaniami o ile spełniają one warunki wymagane dla poszczególnych zadań.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się, wykształceniem i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: I. Stanowisko: Kierownik Zespołu ochrony środowiska Minimalna liczba personelu: 1 osoba Minimalne wykształcenie i doświadczenie: wykształcenie z zakresu ochrony środowiska oraz wykonanie co najmniej 2 analiz porealizacyjnych dla dróg klasy min. G lub 2 raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko II. Członkowie zespołu: Stanowisko: Akustyk Minimalna liczba personelu: 1 osoba Minimalne wykształcenie i doświadczenie: Wykształcenie wyższe, specjalizacja akustyka oraz wykonanie min. 2 opracowań pomiarów akustycznych dla dróg klasy min. G Stanowisko: Laborant Minimalna liczba personelu: 1 osoba Minimalne wykształcenie i doświadczenie: Wykształcenie min. średnie oraz min. roczne doświadczenie przy badaniach fizykochemicznych próbek wód Uwaga: 1. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających o udzielenie zamówienia dla więcej niż jednego zadania Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu ochrony środowiska, akustyka i laboranta na więcej niż jednym zadaniu.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi, których dotyczy obowiązek wykazania w Wykazie i załączenia dowodów Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w pkt III.3.2) Ogłoszenia. *Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2 W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2a. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2b. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6.1) ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty, wymienione w pkt. III.4.1) ogłoszenia składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; c) oświadczenie, wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; d) lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4) ogłoszenia powinna być złożona przez każdego Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, określonej w ust. 2 § 2 Istotnych dla stron postanowień umowy kwota brutto wynagrodzenia, zostanie aneksem do niniejszej Umowy odpowiednio dostosowana. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następującym przypadku: a) zaistnienia, siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego strony nie mogły przewidzieć Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności uwzgledniającej profesjonalny charakter prowadzenia działalności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności; powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia - w zakresie terminu realizacji; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron w zakresie konieczności; c) działania osób trzecich niezależnych od Wykonawcy utrudniających realizację przedmiotu zamówienia- w zakresie terminu realizacji; d) niekorzystne warunki atmosferyczne przez które rozumie się: długotrwałe opady deszczu, lub ich całkowity brak w okresie 2 miesięcy od daty podpisania umowy, opady śniegu, niska temperatura lub porywisty wiatr uniemożliwiające wykonanie pomiarów natężenia hałasu lub możliwość pobrania próbek do badań zanieczyszczeń wód opadowych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia i obowiązującymi przepisami- w zakresie terminu realizacji. 3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci Aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
SIWZ można pobrać ze str. internet. Zamawiającego lub nabyć w jego siedzibie, pokój Nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłany pocztą. Cena brutto 1 730,00zł + koszty przesyłki.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad KFD - wkład krajowy dla zadań realizowanych z UE. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie 1: w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy Zadanie 2: w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). 6. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 14.11.2013r. o godz. 11:10.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko dla zadania pn. Przełożenie drogi powiatowej nr 1382R Rzeszów- Łukawiec- Czarna km 6+456,64- 6+773,80, km 7+277,87- 8+200,00.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko dla zadania pn. Przełożenie drogi powiatowej nr 1382R Rzeszów- Łukawiec- Czarna km 6+456,64- 6+773,80, km 7+277,87- 8+200,00.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.32.20.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko, m. in. mających na celu zapewnienie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem oraz skuteczności przejść dla zwierząt dla inwestycji pn. Budowa drogi krajowej nr 19 kl. GP od projektowanego wiaduktu W-9- do ronda Załęże km 468+360- 472+280,56- odcinek pozamiejski od projektowanego wiaduktu W9- do gr. adm. m. Rzeszowa km 468+360- 469+762,00.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko, m. in. mających na celu zapewnienie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem oraz skuteczności przejść dla zwierząt dla inwestycji pn. Budowa drogi krajowej nr 19 kl. GP od projektowanego wiaduktu W-9- do ronda Załęże km 468+360- 472+280,56- odcinek pozamiejski od projektowanego wiaduktu W9- do gr. adm. m. Rzeszowa km 468+360- 469+762,00.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.32.20.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Numer ogłoszenia: 239763 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
232103 - 2013 data 05.11.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax. 017 8623915, 8537395.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.16).

  • W ogłoszeniu jest:
    Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad KFD - wkład krajowy dla zadań realizowanych z UE. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie 1: w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy Zadanie 2: w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). 6. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 14.11.2013r. o godz. 11:10.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad KFD - wkład krajowy dla zadań realizowanych z UE. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie 1: w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy Zadanie 2: w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). 6. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 18.11.2013r. o godz. 11:10.


Rzeszów: Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko z podziałem na 2 zadania


Numer ogłoszenia: 13093 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 232103 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko z podziałem na 2 zadania.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko dla zadania pn. Przełożenie drogi powiatowej nr 1382R Rzeszów- Łukawiec- Czarna km 6+456,64- 6+773,80, km 7+277,87- 8+200,00 Zadanie 2: Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko, m. in. mających na celu zapewnienie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem oraz skuteczności przejść dla zwierząt dla inwestycji pn. Budowa drogi krajowej nr 19 kl. GP od projektowanego wiaduktu W-9- do ronda Załęże km 468+360- 472+280,56- odcinek pozamiejski od projektowanego wiaduktu W9- do gr. adm. m. Rzeszowa km 468+360- 469+762,00 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym Ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.32.20.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko dla zadania pn. Przełożenie drogi powiatowej nr 1382R Rzeszów- Łukawiec- Czarna km 6+456,64- 6+773,80, km 7+277,87- 8+200,00


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFON ACOUSTICS Tomasz Habrat, {Dane ukryte}, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 21697,50 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    30954,96


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko, m. in. mających na celu zapewnienie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem oraz skuteczności przejść dla zwierząt dla inwestycji pn. Budowa drogi krajowej nr 19 kl. GP od projektowanego wiaduktu W-9- do ronda Załęże km 468+360- 472+280,56- odcinek pozamiejski od projektowanego wiaduktu W9- do gr. adm. m. Rzeszowa km 468+360- 469+762,00


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFON ACOUSTICS Tomasz Habrat, {Dane ukryte}, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17310,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    16000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    22950,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
tel: 178 534 071
fax: 017 8623915, 8537395
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-11-13
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 23210320130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-11-04
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 3 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.gddkia.gov.pl
Informacja dostępna pod: SIWZ można pobrać ze str. internet. Zamawiającego lub nabyć w jego siedzibie, pokój Nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłany pocztą. Cena brutto 1 730,00zł + koszty przesyłki
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko dla zadania pn. Przełożenie drogi powiatowej nr 1382R Rzeszów- Łukawiec- Czarna km 6+456,64- 6+773,80, km 7+277,87- 8+200,00 PROFON ACOUSTICS Tomasz Habrat
Krosno
2014-01-21 18 500,00
Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności zastosowanych rozwiązań chroniących środowisko, m. in. mających na celu zapewnienie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem oraz skuteczności przejść dla zwierząt dla inwestycji p PROFON ACOUSTICS Tomasz Habrat
Krosno
2014-01-21 16 000,00