Zakup energii elektrycznej dla obiektów PAŻP: DME Drezdenko-Polichno, DME Drezdenko-Niegosław, DVOR/DME Świdnik, TWR Łódź, DVOR/DME Łódź, DME Izbica, TWR Rzeszów, DVOR/DME Wrocław, OR Trzebnica, DME Trzebnica, OR Legnica, Podborze - DME Olesno, DVOR/DME Gdańsk-Rębiechowo, DME Płońsk, OR Trzebielino, DME Czaplinek umową kompleksową - polska-warszawa: elektryczność
Opis przedmiotu przetargu: zakup energii elektrycznej dla obiektów pażp dme drezdenko polichno, dme drezdenko niegosław, dvor/dme świdnik, twr łódź, dvor/dme łódź, dme izbica, twr rzeszów, dvor/dme wrocław, or trzebnica, dme trzebnica, or legnica, podborze dme olesno, dvor/dme gdańsk rębiechowo, dme płońsk, or trzebielino, dme czaplinek umową kompleksową ii.1.6)
TI | Tytuł | Polska-Warszawa: Elektryczność |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 223984-2014 |
PD | Data publikacji | 04/07/2014 |
OJ | Dz.U. S | 126 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Polska Agencja Żeglugi Powietrznej |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | N - Agencja/Biuro krajowe lub federalne |
DS | Dokument wysłany | 01/07/2014 |
DT | Termin | 20/08/2014 |
NC | Zamówienie | 2 - Zamówienie publiczne na dostawy |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 3 - Ogłoszenie o zamówieniu |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 3 - Oferta całościowa lub częściowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 09310000 - Elektryczność 65310000 - Przesył energii elektrycznej |
OC | Pierwotny kod CPV | 09310000 - Elektryczność 65310000 - Przesył energii elektrycznej |
IA | Adres internetowy (URL) | www.pansa.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
Polska-Warszawa: Elektryczność
2014/S 126-223984
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8
Punkt kontaktowy: al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa
Osoba do kontaktów: Sebastian Hababicki
02-147 Warszawa
POLSKA
E-mail: zp@pansa.pl
Faks: +48 225746359
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.pansa.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Łódź
Kod NUTS
09310000, 65310000
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – zakup energii dla obiektów określonych w Tabeli nr 1 do Załącznika nr 1 do SIWZ09310000, 65310000
09310000, 65310000
09310000, 65310000
09310000, 65310000
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) dla Zadania nr 1 – 170,00 PLN (sto siedemdziesiąt złotych).
2) dla Zadania nr 2 – 11.000,00 PLN (jedenaście tysięcy złotych).
3) dla Zadania nr 3 – 1.900,00 PLN (jeden tysiąc dziewięćset złotych).
4) dla Zadania nr 4 – 1.200,00 PLN (jeden tysiąc dwieście złotych).
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego
Aleje Jerozolimskie 7, 00 - 955 Warszawa
nr rachunku: 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013
SWIFT CODE: GOSKPLPW
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert
w budynku Zamawiającego, Al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, pok. 007 – Kancelaria lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AWZ-2227-17/45/2014 – zadanie nr …..…” dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
1.1. Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku nr 1:
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie sprzedaży (obrotu) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki dla lokalizacji obiektów określonych w poszczególnych zadaniach.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę:
3.1. spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 1. ppkt 1.1. będzie oceniane odrębnie dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia;
3.2. przesłanka nie podlegania wykluczeniu z postępowania oceniana będzie odrębnie dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Wykaz dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawcy obowiązani są złożyć niżej wymienione dokumenty:
1.1. Aktualną koncesję na sprzedaż (obrót) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - 1 egzemplarz
1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy – druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 do SIWZ;
Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 wspólnie.
2. Wykaz dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy. Każdy Wykonawca (w tym każdy Wykonawca z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) składa:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców.
2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców.
2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS- potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców.
2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego – osobowa - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Polski, gdzie osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, Wykonawca składa w odniesieniu do każdej z tych osób zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się wskazanych wyżej zaświadczeń, zaświadczenie zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem
2.5. Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego – podmiotowa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców.
2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego – w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców.
2.7. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – załącznik
nr 6 do SIWZ.
2.8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy – druk – opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji – załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenie w zakresie nie podlegania wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy – każdy odrębnie.
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdz. V. pkt 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem.
Dokument, o którym mowa powyżej może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia o którym mowa w rozdz. V. pkt 3 SIWZ z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt. 1, 2, 3.
4. Reprezentacja i pełnomocnictwo
4.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub ciąg dokumentów pełnomocnictw. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
4.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
4.3. Oferta oraz wszystkie złożone z nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie „za zgodność z oryginałem”.
5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
5.1.1. pkt 2.1. - 2.3. i 2.5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
5.1.2. pkt 2.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
5.2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 5.1.1. lit. a) i c) oraz ppkt 5.1.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.3. Dokument, o którym mowa w ppkt 5.1.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5.1.1. lub ppkt 5.1.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z poniższymi warunkami:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
3. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej. Strony nie odpowiadają za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu Umowy, jeżeli będzie to spowodowane siłą wyższą, na którą nie mają wpływu. Dla celów zawieranej umowy “siłą wyższą” jest zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć, ani mu zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności w momencie podpisania Umowy. Jeżeli okres siły wyższej trwa dłużej niż 3 miesiące, Strony mają prawo odstąpić od dalszej realizacji Umowy, bez kar i odszkodowań, jeżeli to jest możliwe po uprzednim pisemnym powiadomieniu. Pojęcie siły wyższej nie obejmuje żadnych zdarzeń, które wynikają z nie dołożenia przez Strony należytej staranności w rozumieniu art. 355 § 2 Kodeksu Cywilnego.
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
2. Odwołanie winno być złożone do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej
7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
TI | Tytuł | Polska-Warszawa: Elektryczność |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 368338-2014 |
PD | Data publikacji | 29/10/2014 |
OJ | Dz.U. S | 208 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Polska Agencja Żeglugi Powietrznej |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | N - Agencja/Biuro krajowe lub federalne |
HA | EU Institution | - |
DS | Dokument wysłany | 27/10/2014 |
NC | Zamówienie | 2 - Dostawy |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 9 - Nie dotyczy |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 09310000 - Elektryczność 65310000 - Przesył energii elektrycznej |
OC | Pierwotny kod CPV | 09310000 - Elektryczność 65310000 - Przesył energii elektrycznej |
RC | Kod NUTS | PL113 |
IA | Adres internetowy (URL) | www.pansa.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
Polska-Warszawa: Elektryczność
2014/S 208-368338
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8
Osoba do kontaktów: Sebastian Hababicki
02-147 Warszawa
POLSKA
E-mail: zp@pansa.pl
Faks: +48 225746359
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.pansa.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Łódź.
Kod NUTS PL113
09310000, 65310000
Bez VAT
Sekcja IV: Procedura
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 126-223984 z dnia 4.7.2014
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część nr: 1 - Nazwa: Zadanie nr 1 – zakup energii dla obiektów określonych w Tabeli nr 1 do załącznika nr 1 do SIWZENEA S.A.
{Dane ukryte}
60-201 Poznań
POLSKA
Wartość: 4 800 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 6 401,10 PLN
Bez VAT
PGE Obrót S.A.
{Dane ukryte}
90-527 Łódź
POLSKA
Wartość: 315 600 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 350 903,25 PLN
Bez VAT
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 22398420141 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-07-04 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 12 miesięcy |
Wadium: | 14270 ZŁ |
Szacowana wartość* | 475 666 PLN - 713 500 PLN |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.pansa.pl |
Informacja dostępna pod: | Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
09310000-5 | Elektryczność | |
65310000-9 | Przesył energii elektrycznej |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zadanie nr 1 – zakup energii dla obiektów określonych w Tabeli nr 1 do załącznika nr 1 do SIWZ | ENEA S.A. Poznań | 2014-10-01 | 6 401,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-01 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 09310000 65310000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 401,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 401,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 401,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 401,00 zł | |||
Zadanie nr 2 – zakup energii dla obiektów określonych w Tabeli nr 1 do załącznika nr 1 do SIWZ | PGE Obrót S.A. Łódź | 2014-10-10 | 350 903,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-10 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 09310000 65310000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 350 903,00 zł Minimalna złożona oferta: 350 903,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 350 903,00 zł Maksymalna złożona oferta: 350 903,00 zł |