Wynik przetargu

Adres: ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
tel: 322 956 700
fax: 32 2625032, 2956700
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 500054151-N-2017 Data Udzielenia: 2017-11-05
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Kody CPV
34928200-0 Ogrodzenia
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
ZADANIE A: „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej” ZADANIE B: „Dzieci się bawią” COMES Sokołowscy Spółka Jawna
Szydłowiec
227 093,00
0,50
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2017-11-05
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
34928200
45111000
45111200
45112720
45233200
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
227 093,00 zł
Minimalna złożona oferta:
227 093,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
227 093,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
227 093,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Rozmiar pliku: 28553 KB
Ogłoszenie nr 500054151-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.
Gmina Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A: „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej” ZADANIE B: „Dzieci się bawią”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500046251-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza, Krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna  21, 41300   Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZADANIE A: „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej” ZADANIE B: „Dzieci się bawią”

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
ZP.WKM.271.4.73.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiot zamówienia obejmuje:. Zadanie A: „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej”, w tym: 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Przelotowej 193 w urządzenia zabawowe typu: „Statek” oraz „Huśtawka bocianie gniazdo”, wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tymi urządzeniami. Zamówienie obejmuje również roboty ziemne polegające na niwelacji terenu oraz demontażu i utylizacji istniejących drewnianych urządzeń zabawowych. 2. Demontaż istniejącego ogrodzenie na placu zabaw przy ul. Przelotowej 125, a następnie montaż nowego ogrodzenia. Zadanie B: „Dzieci się bawią”, w tym: 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Świerkowej w urządzenie zabawowe linearne typu: „TRIGLAV” wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tym urządzeniem. 2. Wykonanie alejki z kostki betonowej łączącej miejsce parkingowe z wejściem na teren siłowni i placu zabaw. 3. Przestawienie części istniejącego ogrodzenia oraz zamontowanie nowego ogrodzenie, tak, aby wygrodzić zamontowane urządzenie zabawowe. Uwaga: Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik do zaproszenia do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki. II. Wymagania ogólne dotyczące zadań: 1. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1176 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne; - wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN – EN 1177 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne. Ponadto wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać atest higieniczny PZH lub dokument równoważny. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia winny posiadać karty techniczne producenta urządzeń zabawowych lub inne dokumenty zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały. Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty zgodnie z wymogiem określonym w pkt. II.1. 2. Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z urządzeń zabawowych (dot. zadania A - regulamin powinien określać zasady użytkowania wraz z informacją o zarządcy placu). 3.Na każdym urządzeniu winna znajdować się tabliczka znamionowa zawierająca informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie oraz określeniem przedziału wiekowego użytkownika. 4.Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 5.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. 6.Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. III. Roboty należy zrealizować na podstawie: 1. Projektów technicznych oraz przedmiarów robót, 2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3. Wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, 4. Zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. IV. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r. Nr 169, poz.1650 z późn. zm.) V. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w zaproszeniu - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym zaproszeniu. 5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. VI. Gwarancja jakości i rękojmia za wady: 1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 §1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3. Na wykonane roboty budowlane, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 6. Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do projektu umowy. VII. Ubezpieczenie: Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. VIII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 6 ust. 7-8 projektu umowy. IX. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. X. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV:
45112720-8


Dodatkowe kody CPV:
45111200-0, 45111000-8, 34928200-0, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
129202.02

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: COMES Sokołowscy Spółka Jawna
Email wykonawcy: sekretariat@comes.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 128A
Kod pocztowy: 26-500
Miejscowość: Szydłowiec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
227093.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227093.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227093.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Zakres postępowania był już przedmiotem dwóch odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego: nr ZP.WKM.271.4.37.2017 – ogłoszenie o unieważnieniu postępowania zostało opublikowane w BZP 20.07.2017 pod nr 110418-2017 oraz ZP.WKM.271.4.56.2017– ogłoszenie o unieważnieniu postępowania zostało opublikowane w BZP 03.10.2017 pod nr 500037448-N-2017. Obydwa postępowania unieważnienie zostały na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z powodu nie złożenia żadnej oferty. Jednocześnie pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym uzasadnione jest przeprowadzenie niniejszego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający przekazał wykonawcy, którym jest: COMES Sokołowscy Spółka Jawna, 26-500 Szydłowiec ul. Kościuszki 128A, zaproszenie do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia z wolnej ręki na zadanie: A: „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej”; B: „Dzieci się bawią”. Firma specjalizuje się w kompleksowym wykonywaniu placów zabaw i ma zdolności techniczne niezbędne do wykonania zamówienia.