Turawa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów użytkowych Gminy Turawa, obiektów Szkół i Przedszkoli, zasilania oświetlenia ulicznego oraz obiektów spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o


Numer ogłoszenia: 297148 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

V
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.turawa.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użytkowych Gminy Turawa, obiektów Szkół i Przedszkoli, zasilania oświetlenia ulicznego oraz obiektów spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla 153 punktów poboru w tym: 32 obiektów użyteczności publicznej Gminy Turawa, 14 obiektów Szkół i Przedszkoli, 55 punktów zasilania oświetlenia ulicznego i oświetlenia terenu oraz 52 obiekty spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o. 1. Lokalizacja: Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów położonych w granicach administracyjnych Gminy Turawa w województwie opolskim, dla których lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest TAURON Dystrybucja S.A. w tym: a) 44 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C11 - dot. zasilania budynków, lokali biurowych i obiektów użyteczności publicznej (remizy strażackie, szkoły i przedszkola, obiekty sportowe, itd.); b) 1 punkt poboru energii elektrycznej rozliczany w grupie taryfowej C21 - dot. zasilania obiektu wodno-kanalizacyjnego; c) 53 punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12A - dot. oświetlenia ulicznego, zasilania obiektów wodno-kanalizacyjnych; d) 50 punktów odbioru energii rozliczanych w grupie taryfowej C12b - dot. oświetlenia ulicznego; e) 5 punktów odbioru energii rozliczanych w grupie taryfowej G11; Dane dot. lokalizacji, nr ewidencyjnych, nr PPE, poboru z uwzględnieniem wskazanych płatników faktur VAT dla ww. punktów poboru znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Wielkość i zakres zamówienia Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość pobieranej energii elektrycznej jest wyliczona na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej w 2015 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10%) w okresie 1 roku wynosi 1781,052 MWh, w tym energia rozliczana: a) w grupie taryfowej C11 (całodobowo) 291,319 MWh, b) w grupie taryfowej C21 (całodobowo) 50,046 MWh, c) w grupie taryfowej C12a 695,265 MWh, w tym w szczycie - 198,279 MWh i poza szczytem - 496,986 MWh, d) w grupie taryfowej C12b 743,405 MWh, w tym w dzień - 246,303 MWh i w nocy - 497,102 MWh, e) w grupie taryfowej G11 (całodobowo) 1,017 MWh. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1687,65 kW. Wykaz punktów poboru wraz ze szczegółową specyfikacją zużycia energii elektrycznej w ujęciu rocznym w podziale na grupy taryfowe przy spodziewanej tolerancji (+/- 10%) znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 3. Informacje dot. obecnie obowiązujących umów OSD dla wszystkich obiektów objętych przetargiem jest TAURON Dystrybucja S.A. a) Dla wszystkich obiektów oświetlenia ulicznego ujętych w załączniku nr 1, tabela nr I objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej, która wygasa z dniem 31.12.2015 r. i nie wymaga wypowiedzenia. b) Dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Turawa ujętych w załączniku nr 1, tabela nr II, pkt. 1-27 objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej, która wygasa z dniem 31.12.2015 r. i nie wymaga wypowiedzenia. c) Dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Turawa ujętych w załączniku nr 1, tabela nr II, pkt. 28-32 objętych przetargiem obowiązują umowy kompleksowe z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., które należy wypowiedzieć. d) Dla obiektów Szkół i Przedszkoli ujętych w załączniku nr 1, tabela nr III, pkt. 1-13 objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej, która wygasa z dniem 31.12.2015 r. i nie wymaga wypowiedzenia. e) Dla obiektu Szkół i Przedszkoli ujętego w załączniku nr 1, tabela nr III, pkt. 14 objętego przetargiem obowiązuje umowa kompleksowa z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., którą należy wypowiedzieć. f) Dla wszystkich obiektów Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o. ujętych w załączniku nr 1, tabela nr IV objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej, która wygasa z dniem 31.12.2015 r. i nie wymaga wypowiedzenia. 4. Dodatkowe wymagania zamawiającego a) Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną powinien być zgodny z okresem odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OSD. b) Termin płatności faktur 30 dni od daty wystawienia. c) Ceny energii elektrycznej oferowane w przetargu powinny zawierać podatek akcyzowy oraz koszty związane z zakupem praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia wydanych do energii elektrycznej obowiązujących na dzień złożenia oferty.


II.1.5)

V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia, o którym mowa w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca powinien wykazać, że posiada koncesję na sprzedaż energii elektrycznej. b) Wykonawca powinien wykazać, że zawarł umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Turawa. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę: a) koncesji na sprzedaż energii elektrycznej; b) oświadczenia o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Turawa (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych; Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o dokumenty przedstawione przez Wykonawcę: a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ); c) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2)

   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Warunki w/w zmian: a) Ceny określone w Formularzu ofertowym ulegną zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT lub podatku akcyzowego dot. energii elektrycznej; b) Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu; c) Strony dopuszczają włączenie dodatkowych obiektów do umowy z zastrzeżeniem przynależności PPE do grup taryfowych objętych zamówieniem; d) Zmiana ilości dostaw w związku z faktycznym zużyciem energii elektrycznej; e) Terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, wówczas czas trwania umowy rozpocznie się od dnia skutecznego wejścia w życie umowy zakupu energii i trwać będzie dwanaście miesięcy; f) Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; g) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; h) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; i) Zmiana innych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taka zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy PZP.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.turawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Turawa ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 36.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 30.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Turawa: Zakup energii elektrycznej dla obiektów użytkowych Gminy Turawa, obiektów Szkół i Przedszkoli, zasilania oświetlenia ulicznego oraz obiektów spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o


Numer ogłoszenia: 329706 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 297148 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użytkowych Gminy Turawa, obiektów Szkół i Przedszkoli, zasilania oświetlenia ulicznego oraz obiektów spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla 153 punktów poboru w tym: 32 obiektów użyteczności publicznej Gminy Turawa, 14 obiektów Szkół i Przedszkoli, 55 punktów zasilania oświetlenia ulicznego i oświetlenia terenu oraz 52 obiekty spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o. 1. Lokalizacja: Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów położonych w granicach administracyjnych Gminy Turawa w województwie opolskim, dla których lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest TAURON Dystrybucja S.A. w tym: a) 44 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C11 - dot. zasilania budynków, lokali biurowych i obiektów użyteczności publicznej (remizy strażackie, szkoły i przedszkola, obiekty sportowe, itd.); b) 1 punkt poboru energii elektrycznej rozliczany w grupie taryfowej C21 - dot. zasilania obiektu wodno-kanalizacyjnego; c) 53 punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12A - dot. oświetlenia ulicznego, zasilania obiektów wodno-kanalizacyjnych; d) 50 punktów odbioru energii rozliczanych w grupie taryfowej C12b - dot. oświetlenia ulicznego; e) 5 punktów odbioru energii rozliczanych w grupie taryfowej G11; Dane dot. lokalizacji, nr ewidencyjnych, nr PPE, poboru z uwzględnieniem wskazanych płatników faktur VAT dla ww. punktów poboru znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Wielkość i zakres zamówienia Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość pobieranej energii elektrycznej jest wyliczona na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej w 2015 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10%) w okresie 1 roku wynosi 1781,052 MWh, w tym energia rozliczana: a) w grupie taryfowej C11 (całodobowo) 291,319 MWh, b) w grupie taryfowej C21 (całodobowo) 50,046 MWh, c) w grupie taryfowej C12a 695,265 MWh, w tym w szczycie - 198,279 MWh i poza szczytem - 496,986 MWh, d) w grupie taryfowej C12b 743,405 MWh, w tym w dzień - 246,303 MWh i w nocy - 497,102 MWh, e) w grupie taryfowej G11 (całodobowo) 1,017 MWh. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1687,65 kW. Wykaz punktów poboru wraz ze szczegółową specyfikacją zużycia energii elektrycznej w ujęciu rocznym w podziale na grupy taryfowe przy spodziewanej tolerancji (+/- 10%) znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 3. Informacje dot. obecnie obowiązujących umów OSD dla wszystkich obiektów objętych przetargiem jest TAURON Dystrybucja S.A. a) Dla wszystkich obiektów oświetlenia ulicznego ujętych w załączniku nr 1, tabela nr I objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej, która wygasa z dniem 31.12.2015 r. i nie wymaga wypowiedzenia. b) Dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Turawa ujętych w załączniku nr 1, tabela nr II, pkt. 1-27 objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej, która wygasa z dniem 31.12.2015 r. i nie wymaga wypowiedzenia. c) Dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Turawa ujętych w załączniku nr 1, tabela nr II, pkt. 28-32 objętych przetargiem obowiązują umowy kompleksowe z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., które należy wypowiedzieć. d) Dla obiektów Szkół i Przedszkoli ujętych w załączniku nr 1, tabela nr III, pkt. 1-13 objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej, która wygasa z dniem 31.12.2015 r. i nie wymaga wypowiedzenia. e) Dla obiektu Szkół i Przedszkoli ujętego w załączniku nr 1, tabela nr III, pkt. 14 objętego przetargiem obowiązuje umowa kompleksowa z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., którą należy wypowiedzieć. f) Dla wszystkich obiektów Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o. ujętych w załączniku nr 1, tabela nr IV objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej, która wygasa z dniem 31.12.2015 r. i nie wymaga wypowiedzenia. 4. Dodatkowe wymagania zamawiającego a) Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną powinien być zgodny z okresem odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OSD. b) Termin płatności faktur 30 dni od daty wystawienia. c) Ceny energii elektrycznej oferowane w przetargu powinny zawierać podatek akcyzowy oraz koszty związane z zakupem praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia wydanych do energii elektrycznej obowiązujących na dzień złożenia oferty.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.11.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURON Sprzedaż Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    460965,82


  • Oferta z najniższą ceną:
    460965,82
    / Oferta z najwyższą ceną:
    467494,10


  • Waluta:
    PLN .


Adres: ul. Opolska , 46-045 Turawa
woj. opolskie
Dane kontaktowe: email: zp@turawa.pl
tel: 774 212 012
fax: 774 212 073
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-11-11
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 29714820150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-11-03
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 415 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.turawa.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Turawa ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 36
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użytkowych Gminy Turawa, obiektów Szkół i Przedszkoli, zasilania oświetlenia ulicznego oraz obiektów spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
Kraków
2015-12-03 460 965,00