Wynik przetargu

Adres: ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
tel: 178 534 071
fax: 017 8623915, 8537395
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 22620220110 Data Udzielenia: 2011-08-02
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
50232200-2 Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Awaryjna naprawa sygnalizacji świetlnej i oznakowania aktywnego przejść dla pieszych uszkodzonego w czasie burz i intensywnych opadach deszczu w n.w. lokalizacji : - dk. 28c Jasło, km 0+666 przejście dla pieszych , - dk. 28c Jasło, km 3+156 skrzyż. VIATAR P. Słomski , W. Kozioł s.c.
Tarnów
16 974,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-08-02
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
502322002
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
16 974,00 zł
Minimalna złożona oferta:
16 974,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
16 974,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
16 974,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Rzeszów: Awaryjna naprawa sygnalizacji świetlnej i oznakowania aktywnego przejść dla pieszych uszkodzonego w czasie burz i intensywnych opadach deszczu w n.w. lokalizacji : - dk. 28c Jasło, km 0+666 przejście dla pieszych , - dk. 28c Jasło, km 3+156 skrzyż. z ul. Przemysłową , - dk. 28 Iwonicz, km 242+927 skrzyż. z drogą powiatową , - znaki aktywne D-6 na dk. 28 w km 195+372, 195+803, 212+668, 22+532, 224+769, 239+807, 248+879 , - znaki aktywne D-6 na dk. 9 w km 250+232, 253+857, 254++578, 283+645


Numer ogłoszenia: 226202 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Awaryjna naprawa sygnalizacji świetlnej i oznakowania aktywnego przejść dla pieszych uszkodzonego w czasie burz i intensywnych opadach deszczu w n.w. lokalizacji : - dk. 28c Jasło, km 0+666 przejście dla pieszych , - dk. 28c Jasło, km 3+156 skrzyż. z ul. Przemysłową , - dk. 28 Iwonicz, km 242+927 skrzyż. z drogą powiatową , - znaki aktywne D-6 na dk. 28 w km 195+372, 195+803, 212+668, 22+532, 224+769, 239+807, 248+879 , - znaki aktywne D-6 na dk. 9 w km 250+232, 253+857, 254++578, 283+645.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Awaryjna naprawa sygnalizacji świetlnej i oznakowania aktywnego przejść dla pieszych uszkodzonego w czasie burz i intensywnych opadach deszczu w n.w. lokalizacji : - dk. 28c Jasło, km 0+666 przejście dla pieszych , - dk. 28c Jasło, km 3+156 skrzyż. z ul. Przemysłową , - dk. 28 Iwonicz, km 242+927 skrzyż. z drogą powiatową , - znaki aktywne D-6 na dk. 28 w km 195+372, 195+803, 212+668, 22+532, 224+769, 239+807, 248+879 , - znaki aktywne D-6 na dk. 9 w km 250+232, 253+857, 254++578, 283+645.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
50.23.22.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.08.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIATAR P. Słomski , W. Kozioł s.c., ul. Wita Stwosza 18, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18376,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16974,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    16974,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16974,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego , której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia , a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia . W wyniku burz i intensywnych opadach deszczu jakie miały miejsce w dniach 15-22 lipca doszło do awarii sygnalizacji świetlnej i oznakowania aktywnego przejść dla pieszych wg lokalizacji z pkt 1. Sytuacja ta spowodowała powstanie zagrożenia bezpieczeństwa ruchu , którego usuniecie jest możliwe po przywróceniu prawidłowego działania urządzeń brd . Ze względu na brak możliwości zlecenia usunięcia przedmiotowych awarii dotychczasowemu Wykonawcy ( umowa została wypowiedziana w dniu 11 lipca 20011 r ) oraz konieczność szybkiego ich usunięcia nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.