Gdańsk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 tys. EURO na dostawę artykułów promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. Pomorskie-dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, realizowanego przez Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.


Numer ogłoszenia: 23641 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.woj-pomorskie.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 tys. EURO na dostawę artykułów promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. Pomorskie-dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, realizowanego przez Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Artykułów: 1)bursztyn na szczęście - ilość 2000 sztuk, o następujących parametrach: wymiar bursztynu średnica min. 13mm max. 25mm, kawałki polerowane, pakowany pojedynczo w zamykaną torebkę foliową z naklejką (torebka foliowa wysokoprzezroczysta, prosta, z klapką i taśmą klejącą, wymiar torebki po zamknięciu: podstawa minimum 50 mm, wysokość minimum 60 mm), wymiar naklejki: podstawa minimum 45 mm, wysokość minimum 55 mm, nadruk na naklejce: logo - cmyk + informacja o finansowaniu wraz z logotypami (wzory na załączniku 1 do SIWZ), 2) parawan plażowy - ilość 500, sztuk o następujących parametrach: wymiar 70 x 400cm (+ - 2cm dla każdego z 4 pól), wykonany z poliestru o gramaturze powyżej 145 g/m2, wszystkie boki parawanu wykończone podwójnym szwem - stebnówką, tunele na tyczki drewniane w odstępach 100 cm, tworzące 4 segmenty, 5 drewnianych kijów o wysokości minimum 1 m.. Kije wykonane estetycznie (kształt owalny, wygładzony, bez zadziorów). Kije na końcu zaostrzone, przygotowane do wbicia w piach. Parawan zapakowany w worek poliestrowy dopasowany do wymiaru parawanu i tyczek, fotograficzna jakość nadruku (4 różne wielokolorowe grafiki przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, indywidualne na każdym z pól) + informacja o finansowaniu wraz z logotypami (wzory na załączniku 1 do SIWZ), 3) karty do gry - ilość 1500 kompletów, o następujących parametrach: Ilość kart: 56 Wymiar: 56x87 mm, surowiec: profesjonalny karton w gramaturze powyżej 300 g/m2, awers: indywidualny CMYK 4x4, rewers: indywidualny CMYK 4x4. Karty plastikowane, zaokrąglone naroża, Zapakowane w indywidualne pudełko z nadrukiem i celofan z paskiem, nadruk na pudełku CMYK 4x4 + informacja o finansowaniu wraz z logotypami (wzory na załączniku nr 1 do SIWZ), 4) gra plażowa- ilość 1000 sztuk, o następujących parametrach: Gra plażowa-złap piłkę. Wymiary 15x15x2cm, nadruk na części wewnętrznej, dwa kolory, pakowanie w woreczek foliowy + 2 nalepki z logotypami 5) kostka Rubika- ilość 500 sztuk, o następujących parametrach: Kostka Rubika 3x3, wymiary : 57x57x57 mm nadruk pełen kolor, na białej stronie kostki logo kampanii + napis. Kostka pakowana w białe kartonowe pudełko + 2 nalepki z logotypami 6) kredka- ilość 1000 sztuk, o następujących parametrach: 12 kolorowych kredek ołówkowych umieszczonych w ekologicznym, zamykanym drewnianym pudełku w kształcie dużej kredki, wymiary : 3,5 x13,5 cm. Kolorystyka pudełka: drewno, nadruk wypalanka 7)pędzelek do komputera- ilość 300 sztuk, o następujących parametrach: Materiał :tworzywo. Wymiary: 10,5 x 4,5 x 3,5. Sposób pakowania: woreczek foliowy. Obudowa srebrna , włosie antystatyczne. Nadruk -logotypy Zamawiającego - monochromatyczne 8)torba papierowa lakierowana- ilość 2000 sztuk, o następujących parametrach: Wymiary : 23cm (szerokość)x10 cm(głębokość)x32cm( wysokość). Papier kreda 170g laminat błysk, uchwyt przewlekany ze sznurka bawełnianego jednokolorowego . Nadruk full color CMYK po obu stronach. 9) kompas w torbie i pudełku- ilość 100 sztuk o następujących parametrach: Kompas wykonany z mosiądzu. Wymiary 27x78x78 mm, zapakowany w torbę skórzaną z tyłu torby wytłoczony napis: Pomorskie-dobry kurs czcionką wskazaną przez Zamawiającego. Kompas w torbie zapakowany w białe kartonowe pudełko + 2 nalepki z logotypami. 10) wieszak na torebkę- ilość 300 sztuk o następujących parametrach: Wieszak na torebkę z kolorowym motywem ( logo Kampanii Pomorskie-dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego ). Okrągła część wieszaka zaopatrzona w antypoślizgową podkładkę. Wieszak wyważony tak, aby utrzymać również duże, ciężkie torby. Dookoła umieszczone są magnesy, które po złożeniu wieszaka trzymają uchwyt z częścią zdobioną w całości. Wymiary: średnica części zdobionej 3,8 cm, długość uchwytu po rozłożeniu 9 cm.Wieszak zapakowany w kartonowe, czarne pudełeczko + 2 nalepka z logotypami. 11) pen drive z bursztynem- ilość 253 sztuk o następujących parametrach: Pojemność min.8 GB, prostokątny wymiary 62x16x8 mm, wykonany z metalu (brązu), elementy metalowe matowe ( szczotkowane) i błyszczące pokryte czystym srebrem Ag 999,9. Zgodność z systemami Windows 7, Vista, XP, 2000, ME, 98 SE. Zgodność z interfejsem USB 2.0. Prędkość zapisu do 26MB/s, prędkość odczytu : do 14 MB/s. Waga 19g. Mocny karabińczyk do zapięcia kluczy. Pen drive z zatyczką z bursztynu(zapięcie magnetyczne) + laserowo wygrawerowane logo. Pen drive ze zgraną prezentacją woj. pomorskiego (przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy).


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.29.41.00-0.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1.Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł. ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku nr konta Kredyt Bank II O/Gdańsk, nr 16 1500 1171 1211 7001 6359 0000. W tytule należy podać: Wadium w postępowaniu przetargowym na dostawę artykułów promocyjnych realizowanym przez Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt. 2, dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty wadium będą zdeponowane w Departamencie Zamówień Publicznych i Administracji. 4.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w pkt.5 i pkt.6. 5. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 8. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia; 1. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej dwie dostawy materiałów promocyjnych - przy czym wartość brutto każdej z tych usług wyniosła nie mniej niż 60.000,00 zł (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wysokość honorarium uzyskanego przez wykonawcę za wykonanie tej dostawy). 2.W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 do oferty należy załączyć: -wykaz wykonywanych dostaw w zakresie wskazanym w pkt.1, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące: dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące:sytuacji ekonomicznej i finansowej; Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1.1 terminu realizacji zamówienia - 1.2 sposobu realizacji zamówienia 1.3 warunków i terminów płatności. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1, mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1) W zakresie pkt.. 1.1 , 1.2, 1.3 wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy i któremu przy dochowaniu staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się, 2) W zakresie pkt. 1.2 jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 3) W zakresie pkt. 1.3 w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych,


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27 p 133G.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaraia Ogólna Urzedu Marszałkowskiego Wojewodztwa Pomorskiego, 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27 p 4a..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 25663 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
23641 - 2012 data 27.01.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax. 058 3261556.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.3.

  • W ogłoszeniu jest:
    w punkcie 11: pen drive z bursztynem- ilość 253 sztuk o następujących parametrach: Pojemność min.8 GB, prostokątny wymiary 62x16x8 mm, wykonany z metalu (brązu), elementy metalowe matowe ( szczotkowane) i błyszczące pokryte czystym srebrem Ag 999,9. Zgodność z systemami Windows 7, Vista, XP, 2000, ME, 98 SE. Zgodność z interfejsem USB 2.0. Prędkość zapisu do 26MB/s, prędkość odczytu : do 14 MB/s. Waga 19g. Mocny karabińczyk do zapięcia kluczy. Pen drive z zatyczką z bursztynu(zapięcie magnetyczne) + laserowo wygrawerowane logo. Pen drive ze zgraną prezentacją woj. pomorskiego (przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy)..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    w punkcie 11: pen drive z bursztynem - ilość 253 sztuk o następujących parametrach: Pojemność min.8 GB, prostokątny wymiary 62x16x8 mm, wykonany z metalu (brązu), elementy metalowe matowe ( szczotkowane) i błyszczące pokryte czystym srebrem Ag 999,9. Zgodność z systemami Windows 7, Vista, XP, 2000, ME, 98 SE. Zgodność z interfejsem USB 2.0. Prędkość zapisu do 26MB/s, prędkość odczytu : do 14 MB/s. Waga 19g. Mocny karabińczyk do zapięcia kluczy. Pen drive z zatyczką (zapięcie magnetyczne) + laserowo wygrawerowane logo. Na szczycie zatyczki umieszczony prostokątny wypukły oszlifowany bursztyn. Pen drive ze zgraną prezentacją woj. pomorskiego (przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy) Dodatkowo zamawiajacy informuje, że zamieścił na swojej stronie internetowej wzór pen driva z bursztynem..


Numer ogłoszenia: 28379 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
23641 - 2012 data 27.01.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax. 058 3261556.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.3.

  • W ogłoszeniu jest:
    1.Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1.1 terminu realizacji zamówienia - 1.2 sposobu realizacji zamówienia 1.3 warunków i terminów płatności. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1, mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1) W zakresie pkt.. 1.1 , 1.2, 1.3 wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy i któremu przy dochowaniu staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się, 2) W zakresie pkt. 1.2 jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 3) W zakresie pkt. 1.3 w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych,.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    1. Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1.1 sposobu realizacji zamówienia 1.2 warunków i terminów płatności 2. Zmiany, o których mowa w pkt 1, mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1)W zakresie pkt 1.1 jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 2)W zakresie pkt.1.2 w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych,.


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    III.6.

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pktIII.4.3.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2 Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę..


Gdańsk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 tys. EURO na dostawę artykułów promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. Pomorskie-dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, realizowanego przez Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.


Numer ogłoszenia: 54141 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 23641 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 tys. EURO na dostawę artykułów promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. Pomorskie-dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, realizowanego przez Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
§ 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Artykułów: 1) bursztyn na szczęście - ilość 2000 sztuk, o następujących parametrach: wymiar bursztynu średnica min. 13mm max. 25mm, kawałki polerowane, pakowany pojedynczo w zamykaną torebkę foliową z naklejką (torebka foliowa wysokoprzezroczysta, prosta, z klapką i taśmą klejącą, wymiar torebki po zamknięciu: podstawa minimum 50 mm, wysokość minimum 60 mm), wymiar naklejki: podstawa minimum 45 mm, wysokość minimum 55 mm, nadruk na naklejce: logo - cmyk + informacja o finansowaniu wraz z logotypami (wzory na załączniku 1 do SIWZ), 2) parawan plażowy - ilość 500, sztuk o następujących parametrach: wymiar 70 x 400cm (+ - 2cm dla każdego z 4 pól), wykonany z poliestru o gramaturze powyżej 145 g/m2, wszystkie boki parawanu wykończone podwójnym szwem - stebnówką, tunele na tyczki drewniane w odstępach 100 cm, tworzące 4 segmenty, 5 drewnianych kijów o wysokości minimum 1 m.. Kije wykonane estetycznie (kształt owalny, wygładzony, bez zadziorów). Kije na końcu zaostrzone, przygotowane do wbicia w piach. Parawan zapakowany w worek poliestrowy dopasowany do wymiaru parawanu i tyczek, fotograficzna jakość nadruku (4 różne wielokolorowe grafiki przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, indywidualne na każdym z pól) + informacja o finansowaniu wraz z logotypami (wzory na załączniku 1 do SIWZ), 3) karty do gry - ilość 1500 kompletów, o następujących parametrach: Ilość kart: 56 Wymiar: 56x87 mm, surowiec: profesjonalny karton w gramaturze powyżej 300 g/m2, awers: indywidualny CMYK 4x4, rewers: indywidualny CMYK 4x4. Karty plastikowane, zaokrąglone naroża, Zapakowane w indywidualne pudełko z nadrukiem i celofan z paskiem, nadruk na pudełku CMYK 4x4 + informacja o finansowaniu wraz z logotypami (wzory na załączniku nr 1 do SIWZ), 4) gra plażowa- ilość 1000 sztuk, o następujących parametrach: Gra plażowa-złap piłkę. Wymiary 15x15x2cm, nadruk na części wewnętrznej, dwa kolory, pakowanie w woreczek foliowy + 2 nalepki z logotypami 5) kostka Rubika- ilość 500 sztuk, o następujących parametrach: Kostka Rubika 3x3, wymiary : 57x57x57 mm nadruk pełen kolor, na białej stronie kostki logo kampanii + napis. Kostka pakowana w białe kartonowe pudełko + 2 nalepki z logotypami 6) kredka- ilość 1000 sztuk, o następujących parametrach: 12 kolorowych kredek ołówkowych umieszczonych w ekologicznym, zamykanym drewnianym pudełku w kształcie dużej kredki, wymiary : 3,5 x13,5 cm. Kolorystyka pudełka: drewno, nadruk wypalanka 7) pędzelek do komputera- ilość 300 sztuk, o następujących parametrach: Materiał :tworzywo. Wymiary: 10,5 x 4,5 x 3,5. Sposób pakowania: woreczek foliowy. Obudowa srebrna , włosie antystatyczne. Nadruk -logotypy Zamawiającego - monochromatyczne 8) torba papierowa lakierowana- ilość 2000 sztuk, o następujących parametrach: Wymiary : 23cm (szerokość)x10 cm(głębokość)x32cm( wysokość). Papier kreda 170g laminat błysk, uchwyt przewlekany ze sznurka bawełnianego jednokolorowego . Nadruk full color CMYK po obu stronach. 9) kompas w torbie i pudełku- ilość 100 sztuk o następujących parametrach: Kompas wykonany z mosiądzu. Wymiary 27x78x78 mm, zapakowany w torbę skórzaną z tyłu torby wytłoczony napis: Pomorskie-dobry kurs czcionką wskazaną przez Zamawiającego. Kompas w torbie zapakowany w białe kartonowe pudełko + 2 nalepki z logotypami. 10) wieszak na torebkę- ilość 300 sztuk o następujących parametrach: Wieszak na torebkę z kolorowym motywem ( logo Kampanii Pomorskie-dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego ). Okrągła część wieszaka zaopatrzona w antypoślizgową podkładkę. Wieszak wyważony tak, aby utrzymać również duże, ciężkie torby. Dookoła umieszczone są magnesy, które po złożeniu wieszaka trzymają uchwyt z częścią zdobioną w całości. Wymiary: średnica części zdobionej 3,8 cm, długość uchwytu po rozłożeniu 9 cm.Wieszak zapakowany w kartonowe, czarne pudełeczko + 2 nalepka z logotypami. 11) pen drive z bursztynem- ilość 253 sztuk o następujących parametrach: Pojemność min.8 GB, prostokątny wymiary 62x16x8 mm, wykonany z metalu (brązu), elementy metalowe matowe ( szczotkowane) i błyszczące pokryte czystym srebrem Ag 999,9. Zgodność z systemami Windows 7, Vista, XP, 2000, ME, 98 SE. Zgodność z interfejsem USB 2.0. Prędkość zapisu do 26MB/s, prędkość odczytu : do 14 MB/s. Waga 19g. Mocny karabińczyk do zapięcia kluczy. Pen drive z zatyczką (zapięcie magnetyczne) + laserowo wygrawerowane logo. Na szczycie zatyczki umieszczony prostokątny wypukły oszlifowany bursztyn. Pen drive ze zgraną prezentacją woj. pomorskiego (przekazaną Wykonawcy przez Zamawiającego w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy).


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.29.41.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Wojewodztwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.02.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Cieślik - Studio L Sp. j., {Dane ukryte}, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 113983,74 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    147841,08


  • Oferta z najniższą ceną:
    142720,65
    / Oferta z najwyższą ceną:
    147841,08


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: bou@woj-pomorskie.pl
tel: 058 3261555
fax: 058 3261556
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-02-05
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 2364120120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-01-26
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 60 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.woj-pomorskie.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27 p 133G
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 tys. EURO na dostawę artykułów promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. Pomorskie-dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego współfinansowanego ze środków Europejs Agencja Reklamowa Cieślik - Studio L Sp. j.
Kraków
2012-03-08 147 841,00