Wynik przetargu

Adres: Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: zampubl_rzeszow@zus.pl
tel: 178 675 000
fax: 178 523 638
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 33886020120 Data Udzielenia: 2012-09-10
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Wykonanie remontu drenażu w ramach zadania Remont piwnic - izolacja pozioma i pionowa Inspektorat ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1 JAROSŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE BUDEXIM S. A.
Jarosław
64 039,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-09-10
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
452321006
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
64 039,00 zł
Minimalna złożona oferta:
64 039,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
64 039,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
64 039,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Rzeszów: Wykonanie remontu drenażu w ramach zadania Remont piwnic - izolacja pozioma i pionowa Inspektorat ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1


Numer ogłoszenia: 338860 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu drenażu w ramach zadania Remont piwnic - izolacja pozioma i pionowa Inspektorat ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drenażu w ramach zadania Remont piwnic - izolacja pozioma i pionowa Inspektorat ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.21.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAROSŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE BUDEXIM S. A., ul. Poniatowskiego 53, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 56850,37 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    64039,25


  • Oferta z najniższą ceną:
    64039,25
    / Oferta z najwyższą ceną:
    64039,25


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Zamówienie dodatkowe zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy. 2. Zamówienie dodatkowe nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe to kwota 64 039,25zł, co stanowi 10,05% zamówienia podstawowego , którego wartość wynosi 636 961,66zł . 3. Zamówienie dodatkowe w postaci drenażu jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego dla osiągnięcia skutecznego zabezpieczenia przed napływem wód podziemnych i gruntowych do piwnic budynku. 4. Wykonanie drenażu stało się konieczne po wykonaniu wykopu od strony południowej budynku i stwierdzeniu intensywnego napływu wód naporowych. Stwierdzono duże pustki pomiędzy cegłami i ponadnormatywne spoiny i połączenia murarskie będące źródłem wzmożonej penetracji wód naporowych do budynku (Opinia Rzeczoznawcy budowlanego, oraz opinia Inspektora Nadzoru). Przed wykonaniem wykopów nie było możliwe stwierdzenie powyższych faktów. Dopiero po wykonaniu wykopów i odsłonięciu ściany na pełną głębokość do poziomu stóp fundamentowych możliwe było stwierdzenie wzmożonego naporu wód oraz stanu technicznego ścian zewnętrznych budynku. 5. Zakres robót nie był objęty pierwotnym zamówieniem. 6. Bez zrealizowania drenażu nie jest możliwe zakończenie zamówienia podstawowego w postaci zasypania wykopów, otynkowania ścian zewnętrznych, odtworzenie szachtów i nawierzchni. 7. Rozdzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Należałoby wykonać od nowa wykopy z deskowaniem, demontaż szachtów z ich odtworzeniem i demontaż nawierzchni utwardzonej wraz z jej odtworzeniem.