Wynik przetargu

Adres: T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
tel: 81 452 23 00
fax: 81 452 23 06
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 19786920120 Data Udzielenia: 2012-09-14
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania [ZC]: - nierozpoznany -
Kody CPV
39130000-2 Meble biurowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Krzesła biurowe MERIWA Sp.j. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski
Lublin
5 729,00
0,33
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-09-14
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
391300002
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
5 729,00 zł
Minimalna złożona oferta:
5 598,00 zł
Ilość złożonych ofert:
5
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
2
Minimalna złożona oferta:
5 598,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
8 204,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Lublin: Zapytanie o cenę na dostawę mebli biurowych na potrzeby Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych w Lublinie


Numer ogłoszenia: 197869 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Skarbowa w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 452 23 00, faks 81 452 23 06.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapytanie o cenę na dostawę mebli biurowych na potrzeby Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych w Lublinie.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Izby Skarbowej w Lublinie podzielonych na 3 oferty częściowe: 1. oferta częściowa I - meble biurowe 2. oferta częsciowa II - meble metalowe 3. oferta częściowa III - krzesła biurowe.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.13.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie o cenę


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Meble biurowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERIWA Sp.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20082,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    28097,62


  • Oferta z najniższą ceną:
    24077,15
    / Oferta z najwyższą ceną:
    32525,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Meble metalowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TORA Grzegorz Rataj, ul. Zemborzycka 112B, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12352,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    15387,30


  • Oferta z najniższą ceną:
    15348,93
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16706,72


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Krzesła biurowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERIWA Sp.j. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4284,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5729,34


  • Oferta z najniższą ceną:
    5597,70
    / Oferta z najwyższą ceną:
    8204,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia stanowią meble biurowe, które są towarami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia wynosi 9.134,84 euro Uzasadnienie prawne: Art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż 130.000 euro.