Wynik przetargu

Adres: pl. Nowy Targ 42377, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
tel: 71 7779230, 7779231
fax: 717 779 229
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 22000220120 Data Udzielenia: 2012-06-26
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
79952000-2 Usługi w zakresie organizacji imprez
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zamówienie uzupełniające - Organizacja Publicznego Oglądania Meczów tzw. Strefy Kibica podczas Turnieju UEFA EURO 2012 w Rynku, na Pl. Solnym i ul. Świdnickiej we Wrocławiu. - do zamówienia podstawowego nr ZP/PN/175/2011/BEU J
Namysłów
322 887,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-06-26
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
799520002
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
2
Kwota oferty w PLN:
645 775,00 zł
Minimalna złożona oferta:
645 775,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
645 775,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
645 775,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Wrocław: Zamówienie uzupełniające - Organizacja Publicznego Oglądania Meczów tzw. Strefy Kibica podczas Turnieju UEFA EURO 2012 w Rynku, na Pl. Solnym i ul. Świdnickiej we Wrocławiu. - do zamówienia podstawowego nr ZP/PN/175/2011/BEU


Numer ogłoszenia: 220002 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające - Organizacja Publicznego Oglądania Meczów tzw. Strefy Kibica podczas Turnieju UEFA EURO 2012 w Rynku, na Pl. Solnym i ul. Świdnickiej we Wrocławiu. - do zamówienia podstawowego nr ZP/PN/175/2011/BEU.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie uzupełniające - Organizacja Publicznego Oglądania Meczów tzw. Strefy Kibica podczas Turnieju UEFA EURO 2012 w Rynku, na Pl. Solnym i ul. Świdnickiej we Wrocławiu. - do zamówienia podstawowego nr ZP/PN/175/2011/BEU.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.95.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J & J Music Art. Spólka Jawna Lider Konsorcjum, ul. Sejmowa 1, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
  • TSE Light & Sound Spółka z o.o., ul. Domaniewska 18, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 638603,09 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    645774,80


  • Oferta z najniższą ceną:
    645774,80
    / Oferta z najwyższą ceną:
    645774,80


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie wyboru trybu postępowaniaPowody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 113 z 2010r., poz. 759 z póżń zm.Jest to zamówienie uzupełniające do zamówienia na: Organizację Publicznego Oglądania Meczów tzw. Strefy Kibica podczas Turnieju UEFA EURO 2012 w Rynku, na Pl. Solnym i ul. Świdnickiej we Wrocławiu zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o znaku ZP/PN/175/2011/BEU. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu na etapie zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na poziomie nie wyższym niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z zamówieniem podstawowym:1.77 sanitariatów wraz z serwisem: sprzątanie sanitariatów, wymiana ręczników papierowych oraz papieru toaletowego, opróżnianie nieczystości, wymiana środka zapachowego i zawartości dozowników mydła - stanowi przedmiot zgodny z zamówieniem podstawowym określonym w zał. Nr 8 do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia podstawowego;2)5 kontenerów wraz z dostarczeniem, montażem oraz demontażem (wymiary kontenerów: długość 6050 mm, szerokość 2440 mm lub 2990 mm) - stanowi przedmiot zgodny z zamówieniem podstawowym określonym w zał. Nr 13 do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia podstawowego;3)2 komplety służące do wyposażenia garderób, każdy składający się z sofy z obiciem welurowym, lustra o wymiarach mu. 100x50 cm, szafy (z wieszakami 3 szt.), sprzęt audio-video (TV + odtwarzacz DVD), stoły drewniane lub metalowe, krzesła drewniane lub metalowe - stanowi przedmiot zgodny z zamówieniem podstawowym określonym w zał. Nr 25 do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia podstawowego;4)1 brama wejściowa - brama ozdobna , wymiar zewnętrzny 16, 8 m szerokości, wysokość 6 m, światło bramy min 4 m., podstawa o boku min 4 x 2 m - stanowi przedmiot zgodny z zamówieniem podstawowym określonym w zał. Nr 15 do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia podstawowego;5) Elementy wygrodzeniowe - 514 płotów wysokich o wymiarach 3500 mm, wys. 2200 mm, szerokość podstawy 600 mm oraz 350 płotów niskich o szer. 2000 mm - stanowi przedmiot zgodny z zamówieniem podstawowym określonym w zał. Nr 30 do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia podstawowego;6)131 dodatkowych godzin działania Strefy Kibica (w tym o dzień 7 czerwca 2012 r.) - stanowi przedmiot zgodny z zamówieniem podstawowym określonym w zał. nr 1 do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia podstawowego;