TITytułPolska-Warszawa: Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
NDNr dokumentu326279-2016
PDData publikacji21/09/2016
OJDz.U. S182
TWMiejscowośćWARSZAWA
AUNazwa instytucjiKasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego CENTRALA
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny
HAEU Institution-
DSDokument wysłany16/09/2016
DTTermin27/10/2016
NCZamówienie2 - Dostawy
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RPLegislacja4 - Unia Europejska
PCKod CPV48211000 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
OCPierwotny kod CPV48211000 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
RCKod NUTSPL
IAAdres internetowy (URL)www.krus.gov.pl
DIPodstawa prawnaDyrektywa w sprawie zamówień publicznych (2014/24/UE)

21/09/2016    S182    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform

2016/S 182-326279

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego CENTRALA
al. Niepodległości 190
Warszawa
00-608
Polska
Osoba do kontaktów: Biuro Zamówień Publicznych
Tel.: +48 225926420
E-mail: bzp@krus.gov.pl
Faks: +48 225926663
Kod NUTS: PL


Adresy internetowe:

Główny adres: www.krus.gov.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/zamowienia-publiczne/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego CENTRALA, pok. 101 Kancelaria
al. Niepodległości 190
Warszawa
00-608
Polska
Osoba do kontaktów: Magdalena Piątkowska
Tel.: +48 225926553
E-mail: bzp@krus.gov.pl
Faks: +48 225926663
Kod NUTS: PL


Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.krus.gov.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Ubezpieczenia Rolnicze

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB.

Numer referencyjny: 0000-ZP.261.14.2016
II.1.2)Główny kod CPV
48211000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB dalej zwanego Oprogramowaniem. Oprogramowanie automatyzujące zbieranie danych wraz z wszystkimi wymaganymi licencjami na oprogramowanie systemowe, oraz zainstalowane na serwerze fizycznym dostarczonym przez Wykonawcę przygotowanym do instalacji w szafie rack. Oprogramowanie musi być objęte niewyłącznymi i bezterminowymi licencjami wystawionymi na Zamawiającego bez możliwości ich wypowiedzenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ – Wzór umowy, Załącznik nr 1.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Teren Rzeczpospolitej Polskiej.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB.

1.Oprogramowanie powinno działać jako scentralizowane. W przypadku kiedy dla oferowanego Oprogramowania wymagane są węzły pośrednie, ich instalacja ma być zrealizowana wraz z oprogramowaniem centralnym.

2. Wykonawca dostarczy oferowane oprogramowanie oraz dokona jego instalacji i konfiguracji w środowisku produkcyjnym Zamawiającego.

3..Wykonawca w oparciu o lokalizację geograficzną, wynikającą ze struktury organizacyjnej Zamawiającego, wykona w dostarczonym Oprogramowaniu konfigurację uprawnień dostępu do zeskanowanych elementów: 18 lokalizacji (wykaz lokalizacji stanowi Załącznik nr 3 do wzoru umowy).

4.Wykonawca wykona integrację oprogramowania z bazą CMDB TEST (środowisko testowe) Zamawiającego.

5.Wykonawca wykona integrację oprogramowania z bazą CMDB środowiska produkcyjnego Zamawiającego.

6.Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie konfiguracji i zarządzania oprogramowaniem.

7..Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powdrożeniowej.

8.Po zakończeniu wdrożenia, Wykonawca będzie świadczył usługę wsparcia w zakresie eksploatowanego Oprogramowania w ramach puli roboczogodzin. Wymaga się, aby Wykonawca w ramach realizacji umowy zapewnił przez okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji dostarczonego Oprogramowania w wymiarze co najmniej 80 roboczogodzin/rocznie, co stanowi łącznie co najmniej 160 roboczogodzin. Realizacja przez specjalistów Wykonawcy wsparcia technicznego rozpocznie się każdorazowo nie później niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.

9.Wykonawca dostarczy Oprogramowania wraz z licencją na jego korzystanie obejmującą 24 miesiące wsparcia producenta (ATiK) licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Licencja musi umożliwiać automatyczną inwentaryzację/audyt fizycznego sprzętu i aplikacji:

a)Serwery: 1000 szt.

b)Stacje robocze: 4000 szt.

c)Terminale (thin client): 3000 szt.

d)Drukarki: bez ograniczeń

e)Urządzenia sieciowe: bez ograniczeń

10.Oprogramowanie musi wspierać raportowanie. Musi posiadać raporty predefiniowane przez producenta Oprogramowania. Musi posiadać pełną możliwość konfiguracji raportów. Możliwość eksportowania raportów w formacie CSV lub zasilenia zewnętrznej bazy danych SQL (Oracle, MS SQL). Prezentować historię zmian konfiguracji infrastruktury techniczno-systemowej oraz aplikacyjnej na podstawie analizy porównawczej, umożliwiać dystrybucję raportów przez e-mail.

11.Oprogramowanie musi posiadać bazę dostępnego na rynku komercyjnego oprogramowania, pozwalającą na identyfikację zainstalowanego i użytkowanego oprogramowania wykorzystywanego do realizacji funkcji „normalizacji względem katalogu oprogramowania”.

12.Oprogramowanie musi umożliwiać definiowanie sygnatur do rozpoznawania oprogramowania autorskiego.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin wdrożenia oprogramowania / Waga: 25
Kryterium jakości - Nazwa: Wsparcie ze strony Wykonawcy w zakresie eksploatacji oprogramowania / Waga: 15
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 13 000 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

2. Wybrany Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A)nie podlegają wykluczeniu B)spełniają warunki udziału w postępowaniu

W przypadku oferty składanej wspólnie ocena wymagań określonych w pkt A będzie dla nich dokonana odrębnie, w pkt B łącznie

C)Dok. na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu:

1.inf. z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp

1.1.Wyk. mający siedzibę na terytorium RP, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium RP, której dotyczy dok. w pkt 1, składa dok. z pkt 4.1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dok. miał dotyczyć, nie wydaje się takich dok., zastępuje się go dok. zawierającym ośw. tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gosp. właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.

2.zaśw.właściwego naczelnika US że Wyk. nie zalega z opłacaniem podatków oraz właściwej terenowej jednostki org. ZUS lub KRUS albo innego dok. potwierdzającego, że Wyk. nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. społeczne lub zdrowotne lub innych dok., że Wyk. zawarł porozumienie z właściwym organem/organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.ośw. Wyk.:- o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dok. potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; -o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zam. publiczne;-o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych;4.Jeżeli Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dok. w lit.C: 4.1. pkt 1. składa inf. z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dok. wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy inf. albo dok., w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp; 4.2.pkt 2 składa dokument/-y wystawione w kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;5.Jeżeli w kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dok. o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dok. zawierającym odpowiednio ośw. Wyk., ze wskazaniem osoby/ób uprawnionych do jego reprezentacji, lub ośw. osoby, której dok. miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gosp. właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wyk. lub miejsce zamieszkania tej osoby. Daty wystawienia dokumentu określone w pkt 4.1 i 4.2. stosuje się odpowiednio.

Dok.w pkt 1;1.1;4.1;5 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, dok. w pkt 2;4.2 wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na wdrożeniu aplikacji obejmującą minimum 1000 komponentów infrastruktury techniczno – systemowej, tj. co najmniej serwery, stacje robocze, terminale (thin client), drukarki, urządzenia sieciowe, o wartości minimum 100 000 PLN brutto.

Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej i kwalifikacji zawodowych, Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz powinien zawierać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu (wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Umowa zostanie zawarta według wzoru zamieszczonego w SIWZ, Rozdział II – Wzór umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/10/2016
Czas lokalny: 09:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 27/10/2016
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego – Centrala, al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, Sala konferencyjna A.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadził dialog techniczny na podstawie art. 31a ustawy Pzp.

Termin wykonania zamówienia:

1.1.Wdrożenie oprogramowania najpóźniej w terminie do 30.12.2016.

1.2.Usługa asysty technicznej i konserwacji (ATiK) oraz wsparcia Wykonawcy w zakresie eksploatacji dostarczonego Oprogramowania świadczona będzie przez okres 24 miesięcy od dnia wdrożenia oprogramowania, o którym mowa w pkt 1.1. i podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni.

Do oferty należy załączyć:

1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia według Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r.

1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.

1 .3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

2. Formularz oferty

3. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 3.1. W przypadku szczegółowego określenia w Części II B jednolitego dokumentu, zakresu udzielonego pełnomocnictwa i złożenia w tym zakresie oświadczenia woli w treści jednolitego dokumentu, a także prawidłowego jego podpisania, Wykonawca nie musi dołączać do oferty odrębnego dokumentu pełnomocnictwa.

4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ust. 1 Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W tym celu, zgodnie z art. 26 ust. 1 Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w sekcji III.1.1). i III.1.3).

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587700
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie PZP, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Odwołanie wobec czynności innych niż powyżej wnosi się w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587700
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
16/09/2016
TITytułPolska-Warszawa: Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
NDNr dokumentu368433-2016
PDData publikacji21/10/2016
OJDz.U. S204
TWMiejscowośćWARSZAWA
AUNazwa instytucjiKasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego CENTRALA
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny
HAEU Institution-
DSDokument wysłany19/10/2016
DTTermin28/10/2016
NCZamówienie2 - Dostawy
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument2 - Dodatkowe informacje
RPLegislacja4 - Unia Europejska
PCKod CPV48211000 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
OCPierwotny kod CPV48211000 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
RCKod NUTSPL
IAAdres internetowy (URL)www.krus.gov.pl

21/10/2016    S204    - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform

2016/S 204-368433

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Dostawy

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2016/S 182-326279)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego CENTRALA
Al. Niepodległości 190
Warszawa
00-608
Polska
Osoba do kontaktów: Biuro Zamówień Publicznych
Tel.: +48 225926420
E-mail: bzp@krus.gov.pl
Faks: +48 225926663
Kod NUTS: PL


Adresy internetowe:

Główny adres: www.krus.gov.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB.

Numer referencyjny: 0000-ZP.261.14.2016
II.1.2)Główny kod CPV
48211000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB dalej zwanego Oprogramowaniem. Oprogramowanie automatyzujące zbieranie danych wraz z wszystkimi wymaganymi licencjami na oprogramowanie systemowe, oraz zainstalowane na serwerze fizycznym dostarczonym przez Wykonawcę przygotowanym do instalacji w szafie rack. Oprogramowanie musi być objęte niewyłącznymi i bezterminowymi licencjami wystawionymi na Zamawiającego bez możliwości ich wypowiedzenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ – Wzór umowy, Załącznik nr 1.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19/10/2016
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2016/S 182-326279

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 27/10/2016
Czas lokalny: 9:30
Powinno być:
Data: 28/10/2016
Czas lokalny: 9:30
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 27/10/2016
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 28/10/2016
Czas lokalny: 10:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:

TITytułPolska-Warszawa: Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
NDNr dokumentu426339-2016
PDData publikacji03/12/2016
OJDz.U. S234
TWMiejscowośćWARSZAWA
AUNazwa instytucjiKasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
OLJęzyk oryginałuPL
HDNagłówek- - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
CYKrajPL
AARodzaj instytucji1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny
HAEU Institution-
DSDokument wysłany01/12/2016
NCZamówienie2 - Dostawy
PRProcedura1 - Procedura otwarta
TDDokument7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
RPLegislacja4 - Unia Europejska
PCKod CPV48211000 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
OCPierwotny kod CPV48211000 - Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
RCKod NUTSPL
IAAdres internetowy (URL)www.krus.gov.pl
DIPodstawa prawnaDyrektywa w sprawie zamówień publicznych (2014/24/UE)

03/12/2016    S234    - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform

2016/S 234-426339

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
al. Niepodległości 190
Warszawa
00-608
Polska
Osoba do kontaktów: Biuro Zamówień Publicznych
Tel.: +48 225926420
E-mail: bzp@krus.gov.pl
Faks: +48 225926663
Kod NUTS: PL


Adresy internetowe:

Główny adres: www.krus.gov.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: ubezpieczenia rolnicze

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB.

Numer referencyjny: 0000-ZP.261.14.2016
II.1.2)Główny kod CPV
48211000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB dalej zwanego Oprogramowaniem. Oprogramowanie automatyzujące zbieranie danych wraz z wszystkimi wymaganymi licencjami na oprogramowanie systemowe, oraz zainstalowane na serwerze fizycznym dostarczonym przez Wykonawcę przygotowanym do instalacji w szafie rack. Oprogramowanie musi być objęte niewyłącznymi i bezterminowymi licencjami wystawionymi na Zamawiającego bez możliwości ich wypowiedzenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ – Wzór umowy, Załącznik nr 1.

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 438 500.00 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Teren Rzeczpospolitej Polskiej.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB. Oprogramowanie automatyzujące zbieranie danych wraz z wszystkimi wymaganymi licencjami na oprogramowanie systemowe, oraz zainstalowane na serwerze fizycznym dostarczonym przez Wykonawcę przygotowanym do instalacji w szafie rack. Oprogramowanie musi być objęte niewyłącznymi i bezterminowymi licencjami wystawionymi na Zamawiającego bez możliwości ich wypowiedzenia. Zakup Oprogramowania obejmuje przez okres 24 miesięcy standardową usługę asysty technicznej oraz wsparcia ze strony Wykonawcy w zakresie eksploatacji dostarczonego Oprogramowania w wymiarze co najmniej 80 roboczogodzin/rocznie, co łącznie stanowi co najmniej 160 roboczogodzin. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego o możliwościach i warunkach podnoszenia wersji posiadanego Oprogramowania.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Termin wdrożenia oprogramowania / Waga: 25
Kryterium jakości - Nazwa: Wsparcie ze strony Wykonawcy w zakresie eksploatacji oprogramowania / Waga: 15
Cena - Waga: 60
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2016/S 182-326279
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
28/11/2016
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Comp S.A.
{Dane ukryte}
Warszawa
02-230
Polska
Kod NUTS: PL
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 650 406.50 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 438 500.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
W ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa
Wartość lub procentowa cześć, jaka ewentualnie zostanie zlecona osobom trzecim
Procentowa część: 20 %

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587700
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587700
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
01/12/2016

Adres: ul. Mińska 25, 03808 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: warszawa@krus.gov.pl
tel: 228 103 006
fax: 228 104 688
Termin składania wniosków lub ofert:
2016-10-27
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 32627920161
ID postępowania Zamawiającego: 0000-ZP.261.14.2016
Data publikacji zamówienia: 2016-09-21
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 0
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.krus.gov.pl
Informacja dostępna pod: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego CENTRALA
al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. MAZOWIECKIE
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
48211000-0 Pakiety oprogramowania dla wzajemnej współpracy platform
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Dostawa i wdrożenie oprogramowania do automatyzacji pozyskiwania danych o aktywach informatycznych na potrzeby zasilania bazy CMDB. Comp S.A.
Warszawa
2016-11-28 438 500,00