Warszawa: Rehabilitacja ze szczególnym uwzględnieniem rehabilitacji zawodowej w ubezpieczeniu społecznym realizowanym przez KRUS i ZUS


Numer ogłoszenia: 176001 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych , ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5267511, faks 022 5367514.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rehabilitacja ze szczególnym uwzględnieniem rehabilitacji zawodowej w ubezpieczeniu społecznym realizowanym przez KRUS i ZUS.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Badanie realizowane jest w ramach projektu badawczego Rehabilitacja ze szczególnym uwzględnieniem rehabilitacji zawodowej w ubezpieczeniu społecznym realizowanym przez KRUS i ZUS Nr 4/5/WP/B/2011 finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Badania zostaną przeprowadzone techniką indywidualnego wywiadu pogłębionego z dyrektorami powiatowych urzędów pracy lub kierownikami działów, które zajmują się przekwalifikowaniem osób niepełnosprawnych skierowanych z ZUS lub KRUS, doradcami zawodowymi, psychologami zatrudnionymi w powiatowych urzędach pracy oraz lekarzami medycyny pracy, do których kierowane są przez powiatowe urzędy pracy osoby niepełnosprawne. 3. Wielkość próby objętej badaniem - 20 wywiadów z dyrektorami powiatowych urzędów pracy lub kierownikami działów, które zajmują się przekwalifikowaniem osób niepełnosprawnych skierowanych z ZUS lub KRUS. Poszukiwany respondent to taki, który dysponuje wiedzą na temat działalności urzędu w zakresie przekwalifikowania osób niepełnosprawnych skierowanych z ZUS lub KRUS; -20 wywiadów z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w powiatowych urzędach pracy, którzy obsługują osoby niepełnosprawne skierowanie na przekwalifikowane z ZUS lub KRUS; -20 wywiadów z psychologami zatrudnionymi w powiatowych urzędach pracy, którzy obsługują osoby niepełnosprawne skierowanie na przekwalifikowane z ZUS lub KRUS - 20 wywiadów lekarzami medycyny pracy, do których kierowane są przez powiatowe urzędy pracy osoby niepełnosprawne. - 4 wywiady pilotażowe z każdym typem respondenta Wywiady zostaną przeprowadzone w następujących powiatach: bydgoskim, gorzowskim, jeleniogórskim, krakowskim, legnicki, płockim, poznańskim, pruszkowskim, mikołowskim, nowosądeckim, nowotarskim, rzeszowskim, sosnowiecki, sokołowskim, zabrzańskim, zielonogórskim oraz w miastach na prawach powiatu Katowice, Siemianowice Śląskie, Szczecin, Warszawa. W każdym powiecie objętym badaniem zostaną przeprowadzone w sumie 4 wywiady IDI: jeden z dyrektorem-kierownikiem oddziału PUP, jeden z doradcą zawodowym, jeden z psychologiem, jeden z lekarzem medycyny pracy. Pilotaż powinien zostać przeprowadzony w powiecie tyskim. W sumie zostanie przeprowadzonych 80 właściwych i 4 pilotażowe wywiady IDI..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.31.50.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali: - dwa jakościowe badania naukowe z obszaru rynku pracy lub polityki społecznej, zrealizowane metodą Indywidualnych Wywiadów Pogłębionych - IDI, w tym co najmniej jedno o wartości powyżej 50 000 zł brutto, - najmniej 20 wywiadów IDI z pracownikami powiatowych urzędów pracy, - co najmniej 10 wywiadów IDI z lekarzami


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują kierownikiem zespołu badawczego, który w ciągu ostatnich dwóch lat brał udział w co najmniej 3 projektach badawczych i jego rola polegała na realizacji i koordynacji badań jakościowych realizowanych techniką IDI


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 60000 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych)


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Harmonogram realizacji badania - 50


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określone w siwz


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ipiss.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS) ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa tel./fax (022) 53 67 511, 53 67 514.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS) ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Warszawa: Rehabilitacja ze szczególnym uwzględnieniem rehabilitacji zawodowej w ubezpieczeniu społecznym realizowanym przez KRUS i ZUS


Numer ogłoszenia: 370024 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 176001 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5267511, faks 022 5367514.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rehabilitacja ze szczególnym uwzględnieniem rehabilitacji zawodowej w ubezpieczeniu społecznym realizowanym przez KRUS i ZUS.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Badanie realizowane jest w ramach projektu badawczego Rehabilitacja ze szczególnym uwzględnieniem rehabilitacji zawodowej w ubezpieczeniu społecznym realizowanym przez KRUS i ZUS Nr 4/5/WP/B/2011 finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Badania zostaną przeprowadzone techniką indywidualnego wywiadu pogłębionego z dyrektorami powiatowych urzędów pracy lub kierownikami działów, które zajmują się przekwalifikowaniem osób niepełnosprawnych skierowanych z ZUS lub KRUS, doradcami zawodowymi, psychologami zatrudnionymi w powiatowych urzędach pracy oraz lekarzami medycyny pracy, do których kierowane są przez powiatowe urzędy pracy osoby niepełnosprawne. 3. Wielkość próby objętej badaniem - 20 wywiadów z dyrektorami powiatowych urzędów pracy lub kierownikami działów, które zajmują się przekwalifikowaniem osób niepełnosprawnych skierowanych z ZUS lub KRUS. Poszukiwany respondent to taki, który dysponuje wiedzą na temat działalności urzędu w zakresie przekwalifikowania osób niepełnosprawnych skierowanych z ZUS lub KRUS; -20 wywiadów z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w powiatowych urzędach pracy, którzy obsługują osoby niepełnosprawne skierowanie na przekwalifikowane z ZUS lub KRUS; -20 wywiadów z psychologami zatrudnionymi w powiatowych urzędach pracy, którzy obsługują osoby niepełnosprawne skierowanie na przekwalifikowane z ZUS lub KRUS - 20 wywiadów lekarzami medycyny pracy, do których kierowane są przez powiatowe urzędy pracy osoby niepełnosprawne. - 4 wywiady pilotażowe z każdym typem respondenta Wywiady zostaną przeprowadzone w następujących powiatach: bydgoskim, gorzowskim, jeleniogórskim, krakowskim, legnicki, płockim, poznańskim, pruszkowskim, mikołowskim, nowosądeckim, nowotarskim, rzeszowskim, sosnowiecki, sokołowskim, zabrzańskim, zielonogórskim oraz w miastach na prawach powiatu Katowice, Siemianowice Śląskie, Szczecin, Warszawa. W każdym powiecie objętym badaniem zostaną przeprowadzone w sumie 4 wywiady IDI: jeden z dyrektorem-kierownikiem oddziału PUP, jeden z doradcą zawodowym, jeden z psychologiem, jeden z lekarzem medycyny pracy. Pilotaż powinien zostać przeprowadzony w powiecie tyskim. W sumie zostanie przeprowadzonych 80 właściwych i 4 pilotażowe wywiady IDI..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.31.50.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 43902,44 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    49960,36


  • Oferta z najniższą ceną:
    49960,36
    / Oferta z najwyższą ceną:
    49960,36


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Bellottiego , 01-022 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@ipiss.com.pl
tel: 225 267 511
fax: 225 367 514
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-08-23
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 17600120120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-08-15
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 35 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.ipiss.com.pl
Informacja dostępna pod: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS) ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa tel./fax (022) 53 67 511, 53 67 514
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79315000-5 Usługi badań społecznych
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Rehabilitacja ze szczególnym uwzględnieniem rehabilitacji zawodowej w ubezpieczeniu społecznym realizowanym przez KRUS i ZUS ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
Kutno
2012-09-28 49 960,00