TI Tytuł Polska-Grodzisk Mazowiecki: System informacji ruchu pasażerskiego
ND Nr dokumentu 322582-2014
PD Data publikacji 24/09/2014
OJ Dz.U. S 183
TW Miejscowość GRODZISK MAZOWIECKI
AU Nazwa instytucji Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 6 - Podmiot prawa publicznego
HA EU Institution -
DS Dokument wysłany 19/09/2014
DD Termin składania wniosków o dokumentację 17/12/2014
DT Termin 17/12/2014
NC Zamówienie 2 - Dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 3 - Ogłoszenie o zamówieniu
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 30210000 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30211200 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych
30236000 - Różny sprzęt komputerowy
45232300 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45314300 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48510000 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48611000 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48800000 - Systemy i serwery informacyjne
48810000 - Systemy informacyjne
48813000 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
48900000 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
50312000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
80511000 - Usługi szkolenia personelu
OC Pierwotny kod CPV 30210000 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30211200 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych
30236000 - Różny sprzęt komputerowy
45232300 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45314300 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48510000 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48611000 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48800000 - Systemy i serwery informacyjne
48810000 - Systemy informacyjne
48813000 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
48900000 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
50312000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
80511000 - Usługi szkolenia personelu
RC Kod NUTS PL12
IA Adres internetowy (URL) www.wkd.com.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE)

24/09/2014    S183    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Grodzisk Mazowiecki: System informacji ruchu pasażerskiego

2014/S 183-322582

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
ul. Batorego 23
Punkt kontaktowy: Wydział Techniczny i Zamówień Publicznych
Osoba do kontaktów: Katarzyna Sikora
05-825 Grodzisk Mazowiecki
POLSKA
Tel.: +48 227554760
E-mail: techniczny@wkd.com.pl
Faks: +48 227552085

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wkd.com.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: Przewóz pasażerski kolejowy – usługi kolejowe
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Wykonanie Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu na stacjach i przystankach osobowych WKD w oparciu o technologię światłowodową.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Linia kolejowa nr 47 Warszawa Śródmieście WKD – Grodzisk Mazowiecki Radońska.

Kod NUTS PL12

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Wykonanie Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu na stacjach i przystankach osobowych WKD w oparciu o technologię światłowodową”.
W ramach inwestycji wykonane zostaną jako przedmiot zamówienia:
a) dostawa, rozmieszczenie i instalacja urządzeń wraz z oprogramowaniem i uruchomieniem dla potrzeb Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu oraz rozruch technologiczny i szkolenia z obsługi Systemu na poszczególnych stanowiskach,
b) dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji teletechnicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia (Wymagania Techniczne)” oraz dokumentacja techniczna, której szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we „Wzorze umowy”, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

48813000, 48813200, 48810000, 48813100, 48800000, 48900000, 30211200, 30210000, 30236000, 48000000, 48611000, 48510000, 45232300, 45314300, 50312000, 80511000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
I.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275).
Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pekao S.A. nr 68 1240 5918 1111 0000 4910 0198. Kserokopię przelewu należy dołączyć do oferty. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie opisanej "WADIUM w przetargu na wykonanie Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu" w Sekretariacie Zarządu Spółki WKD w Grodzisku Mazowieckim, ul. Batorego 23, pokój nr 16 II piętro.
Treść gwarancji (poręczenia) winna zawierać bezwarunkowe stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywającego do zapłąty pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony Gwaranta/Poręczyciela.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 60 dni. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert.
Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
II.
Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości odpowiadającej 10 % ceny oferty brutto.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Podstawą rozliczeń między stronami będą faktury VAT wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rozliczenia będą dokonywane wyłącznie w złotych polskich (PLN). Zapłata wynagrodzenia będzie dokonywana w wysokości i terminach określonych w postanowieniach wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika winien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie - podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
4. Wszelka korespondencja i rozliczenia finansowe prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonacwców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
5. Wypełniający formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na "Wykonawcę" w miejscu np. "pieczęć Wykonawcy" lub "adres Wykonawcy należy podać dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie,
b) dokumenty i oświadczenie, dotyczące własnej firmy, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 i 3 SIWZ - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
c) dokumenty wspólne np. ofertę cenową, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,
d) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ i zawierać wszystkie wymagane w Rozdziale VII SIWZ oświadczenia i dokumenty.
7. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać, najpóźniej przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, przedłożenia umowy regulującej ich współpracę zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.
8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie Wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w sekcji III.2 ogłoszenia o zamówieniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1, art. 24 ust. 2 pkt 5) oraz art. 24b ust. 3 Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia:
- Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia obejmujące swym zakresem:
1) dostawę, montaż i uruchomienie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej z obsługą minimum 10 sztuk tablic informacji przystankowej dostosowanych do pracy ciągłej 24/7, na minimum 5 obiektach stacyjnych lub przystankowych (w ramach jednego systemu),
2) wykonanie systemu nadzoru wizyjnego składającego się minimum z 20 kamer CCTV,
3) dostawę i ułożenie w podziemnej kanalizacji teletechnicznej kabla światłowodowego o długości minimum 5,0 km.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:
1) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy posiadającą:
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub/i nadzorowaniu projektów wielobranżowych zakresie branży elektrycznej i telekomunikacyjnej,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
2) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót telekomunikacyjnych posiadającą:
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem lub/i w nadzorowaniu zespołu realizującego projekty w zakresie branży telekomunikacyjnej,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
3) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika ds. Wdrożenia SIPiM posiadającą:
— co najmniej 5 letnie doświadczenie w samodzielnym kierowaniu i/lub nadzorowaniu zespołem opracowującym projekty systemów informacji pasażerskiej ruchu rzeczywistego (w zakresie oprogramowania);
4) 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za wdrożenie oprogramowania systemów informatycznych i konfigurowanie urządzeń wyposażenia systemu informacji pasażerskiej i monitoringu posiadającą:
— co najmniej 5 letnie doświadczenie w specjalności wdrażania systemów informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego;
5) 2 osoby na stanowiska monterów w specjalnościach:
— telekomunikacyjne linie kablowe,
— instalacje i urządzenia teleinformatyczne, elektryczne.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
— Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN (pięćset tysięcy złotych).
3. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ.
4. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał:
— zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
— sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
— charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
— zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
— w przypadku udostępnienia: wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 powyżej, polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 5.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 oraz art. 24b ust 3 Pzp, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą informacji dotyczącej przynależności do grupy kapitałowej - według wzoru załącznika nr 8 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej, wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej, co Wykonawca grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
8. Wykonawca wraz z ofertą składa również niżej wymienione dokumenty:
a) formularz "Oferta" o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ,
b) formularz cenowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do SIWZ,
c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę określające zakres umocowania, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
d) pełnomocnictwo zgodne a art. 23 ust. 2 Pzp, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
9. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w sekcji III.2.1, III.2.2 i III.2.3 ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z formułą "Spełnia. nie spełnia", tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), zgodnie z którym:
a) zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2.1 pkt 5 lit. b)-d) i f) ogłoszenia o zamówieniu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
b) zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.2.1 pkt 5 lit. e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
11. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 sekcji III.2.1 ogłoszenia o zamówieniu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
12. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
13. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż polski bez stosownego tłumaczenia.
14. Wszystkie dokumenty, o których mowa w sekcji III.2.1, III.2.2 i III.2.3 muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych).
W przypadku wykazania się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w walucie innej niż PLN, przeliczenie tej wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku, gdy w tym dniu NBP nie opublikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę przeliczenia kurs z tabeli kursów średnich opublikowanych w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu oceny spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca, oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.2.1 pkt 3 ogłoszenia o zamówieniu, zobowiązany jest złożyć w ofercie informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w sekcji III.2.1. pkt 4 ogłoszenia o zamówieniu.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty winien załączyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dotyczącą tego podmiotu lub podmiotów.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie: tj. wykażą, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia obejmujące swym zakresem:
a) dostawę, montaż i uruchomienie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej z obsługą minimum 10 sztuk tablic informacji przystankowej dostosowanych do pracy ciągłej 24/7, na minimum 5 obiektach stacyjnych lub przystankowych (w ramach jednego systemu),
b) wykonanie systemu nadzoru wizyjnego składającego się minimum z 20 kamer CCTV,
c) dostawę i ułożenie w podziemnej kanalizacji teletechnicznej kabla światłowodowego o długości minimum 5,0 km.
2. Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawców doświadczenia obejmującego łącznie zakres określony w pkt a), b) i c) pod warunkiem wykazania wykonania co najmniej dwóch zamówień, w skład których wchodzi każdy z określonych zakresów, tzn. dwóch z zakresu określonego w pkt a), dwóch z zakresu określonego w pkt b) i dwóch z zakresu określonego w pkt c).
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:
a) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy posiadającą:
— co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub/i nadzorowaniu projektów wielobranżowych obejmujących branżę elektryczną i telekomunikacyjną,
— uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
b) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót telekomunikacyjnych posiadającą:
— co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem lub/i w nadzorowaniu zespołu realizującego projekty w zakresie branży telekomunikacyjnej,
— uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
c) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika ds. wdrożenia SIPiM posiadającą:
— co najmniej 5 letnie doświadczenie w samodzielnym kierowaniu i/lub nadzorowaniu zespołem opracowującym projekty systemów informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego (w zakresie oprogramowania).
d) 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za wdrożenie oprogramowania systemów informatycznych i konfigurowanie urządzeń wyposażenia systemu informacji pasażerskiej i monitoringu posiadającą:
— co najmniej 5 letnie doświadczenie w specjalności wdrażania systemów informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego.
e) 2 osoby na stanowiska monterów w specjalnościach:
— telekomunikacyjne linie kablowe,
— instalacje i urządzenia teleinformatyczne, elektryczne.
W stosunku do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. W odniesieniu do obywateli państw Członkowskich zastosowanie będzie również miała ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r. nr 63 poz. 394).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Ad. 1). W celu oceny spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.2.1 pkt 3 ogłoszenia o zamówieniu, zobowiązany jest złożyć w ofercie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 4 do SIWZ). Pod pojęciem “główne dostawy” Zamawiający rozumie zrealizowane zamówienia potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.2.3 pkt 1) lit. a), b) i c).
Wykonawca ma obowiązek złożyć w ofercie dowody, że wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej, dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
2) W celu oceny spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.2.1 pkt 3 ogłoszenia o zamówieniu, zobowiązany jest złożyć w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w sekcji III.2.1 pkt 4 ogłoszenia o zamówieniu.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WKD10-229-1/2014.
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 17.12.2014 - 09:59
Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 200 PLN
Warunki i sposób płatności: Wykonawcy mogą odebrać SIWZ w wersji wydrukowanej w siedzibie Zamawiającego w Grodzisku Mazowieckim, ul. Batorego 23, pokój nr 9 w godz. 9:00 - 14:00 lub złożyć wniosek o przesłanie SIWZ pocztą. Opłata za udostępnienie SIWZ w formie papierowej wynosi 200,00 złotych brutto. W przypadku przekazania Wykonawcy SIWZ przesyłką pocztową do ww. opłaty należy doliczyć koszt przesyłki w wysokości 15,00 zł brutto. Opłatę za przekazanie SIWZ należy wpłacić przelewem na konto banku Pekao S.A. nr 68 1240 5918 1111 0000 4910 0198, a do wniosku o przesłanie SIWZ należy załączyć potwierdzenie wykonania przelewu. Po otrzymaniu wniosku Wykonawcy Zamawiający przekazuje SIWZ w terminie 5 dni.
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
17.12.2014 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 17.12.2014 - 10:30

Miejscowość:

05-800 Grodzisk Mazowiecki, ul. Batorego 23, pokój nr 2 (II piętro) – sala konferencyjna.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej w ramach projektu pn. "Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego w aglomeracji warszawskiej poprzez zwiększenie wydajności, niezawodności i bezpieczeństwa Warszawskiej Kolei Dojazdowej".
VI.3)Informacje dodatkowe
Termin wykonania zamówienia:
1. Wykonawca zrealizuje pełny zakres przedmiotu Umowy w terminie nieprzekraczającym 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Warunkiem koniecznym jest, aby realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegała w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy, a następnie zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, zawierający terminy rozpoczęcia, zakończenia oraz wartości poszczególnych etapów robót z uwzględnieniem kolejności oraz warunków, w jakich te roboty będą wykonywane, z zastrzeżeniem wymagań ust. 3.
3. Zamawiający wymaga zrealizowania niżej wymienionych etapów zamówienia w następujących terminach:
a) wciągnięcie kabla światłowodowego oraz dostarczenie, rozmieszczenie, instalacja, uruchomienie wraz z rozruchem technologicznym SIPiM zgodnie z dokumentacją techniczną oraz niezbędnymi uzgodnieniami z Zamawiającym, zakończone zgłoszeniem SIPiM do nadzorowanej eksploatacji – w terminie nie dłuższym niż 9 miesięcy od daty zawarcia umowy,
b) nadzorowana eksploatacja SIPiM oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego zgodnie z wymaganiami Załącznika nr 2 do SIWZ, zakończona dokonaniem odbioru końcowego – w terminie nie krótszym niż określony w pkt a) i nie dłuższym niż określony w ust. 1.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcom i innym osobom, o których mowa w art. 179 ustawy, którzy mieli lub mają interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują odpowiednio środki ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy.
a) odwołanie na podstawie art. 180 ust. 1 ustawy przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Zgodnie z art. 182 ust. 1 ustawy odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od przesłania informacji
o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (art. 180 ust. 4 ustawy);
b) skarga do sądu – zgodnie z art. 198a ust. 1 na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego (art. 198b ust. 1 ustawy). Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby (art. 198b ust. 2 ustawy).
2. Zasady i tryb postępowania w zakresie korzystania ze środków ochrony prawnej określone zostały w dziale VI ustawy.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza – Departament Odwołań
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19.9.2014
TI Tytuł Polska-Grodzisk Mazowiecki: System informacji ruchu pasażerskiego
ND Nr dokumentu 400488-2014
PD Data publikacji 25/11/2014
OJ Dz.U. S 227
TW Miejscowość GRODZISK MAZOWIECKI
AU Nazwa instytucji Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 6 - Podmiot prawa publicznego
HA EU Institution -
DS Dokument wysłany 20/11/2014
DD Termin składania wniosków o dokumentację 17/12/2014
DT Termin 17/12/2014
NC Zamówienie 2 - Dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 30210000 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30211200 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych
30236000 - Różny sprzęt komputerowy
45232300 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45314300 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48510000 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48611000 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48800000 - Systemy i serwery informacyjne
48810000 - Systemy informacyjne
48813000 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
48900000 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
50312000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
80511000 - Usługi szkolenia personelu
OC Pierwotny kod CPV 30210000 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30211200 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych
30236000 - Różny sprzęt komputerowy
45232300 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45314300 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48510000 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48611000 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48800000 - Systemy i serwery informacyjne
48810000 - Systemy informacyjne
48813000 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
48900000 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
50312000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
80511000 - Usługi szkolenia personelu
RC Kod NUTS PL12

25/11/2014    S227    - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Grodzisk Mazowiecki: System informacji ruchu pasażerskiego

2014/S 227-400488

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., ul. Batorego 23, Wydział Techniczny i Zamówień Publicznych, Osoba do kontaktów: Katarzyna Sikora, Grodzisk Mazowiecki05-825, POLSKA. Tel.: +48 227554760. Faks: +48 227552085. E-mail: techniczny@wkd.com.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 24.9.2014, 2014/S 183-322582)

Przedmiot zamówienia:
CPV:48813000, 48813200, 48810000, 48813100, 48800000, 48900000, 30211200, 30210000, 30236000, 48000000, 48611000, 48510000, 45232300, 45314300, 50312000, 80511000

System informacji ruchu pasażerskiego

System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego

Systemy informacyjne

Elektroniczne tablice informacyjne

Systemy i serwery informacyjne

Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Osprzęt do dużych systemów komputerowych

Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

Różny sprzęt komputerowy

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Pakiety oprogramowania dla baz danych

Pakiety oprogramowania komunikacyjnego

Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

Instalowanie infrastruktury okablowania

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

Usługi szkolenia personelu

Zamiast: 

VI.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia:

1. Wykonawca zrealizuje pełny zakres przedmiotu Umowy w terminie nieprzekraczającym 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

2. Warunkiem koniecznym jest, aby realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegała w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy, a następnie zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, zawierający terminy rozpoczęcia, zakończenia oraz wartości poszczególnych etapów robót z uwzględnieniem kolejności oraz warunków, w jakich te roboty będą wykonywane, z zastrzeżeniem wymagań w ust. 3.

3. Zamawiający wymaga zrealizowania niżej wymienionych etapów zamówienia w następujących terminach:

a) wciągnięcie kabla światłowodowego oraz dostarczenie, rozmieszczenie i instalacja, uruchomienie wraz z rozruchem technologicznym SIPiM zgodnie z dokumentacją techniczną oraz niezbędnymi uzgodnieniami z Zamawiającym, zakończone zgłoszeniem SIPiM do nadzorowanej eksploatacji – w terminie nie dłuższym niż 9 miesięcy od daty zawarcia umowy;

b) nadzorowana eksploatacja SIPiM oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego zgodnie z wymaganiami Załącznika nr 2 do SIWZ, zakończona dokonaniem odbioru końcowego – w terminie nie krótszym niż określony w pkt a) i nie dłuższym niż określony w ust. 1.

Powinno być: 

VI.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia:

1. Wykonawca zrealizuje pełny zakres przedmiotu Umowy w terminie nieprzekraczającym 15 miesięcy od daty zawarcia umowy.

2. Warunkiem koniecznym jest, aby realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegała w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy, a następnie zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, zawierający terminy rozpoczęcia, zakończenia oraz wartości poszczególnych etapów robót z uwzględnieniem kolejności oraz warunków, w jakich te roboty będą wykonywane, z zastrzeżeniem wymagań ust. 3.

3. Zamawiający wymaga zrealizowania niżej wymienionych etapów zamówienia w następujących terminach:

a) wciągnięcie kabla światłowodowego oraz dostarczenie, rozmieszczenie, instalacja, uruchomienie wraz z rozruchem technologicznym SIPiM zgodnie z dokumentacją techniczną oraz niezbędnymi uzgodnieniami z Zamawiającym, zakończone zgłoszeniem SIPiM do nadzorowanej eksploatacji – w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty zawarcia umowy;

b) nadzorowana eksploatacja SIPiM oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego zgodnie z wymaganiami Załącznika nr 2 do SIWZ, zakończona dokonaniem odbioru końcowego – w terminie nie dłuższym niż określony w ust. 1.

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.


TI Tytuł Polska-Grodzisk Mazowiecki: System informacji ruchu pasażerskiego
ND Nr dokumentu 418444-2014
PD Data publikacji 10/12/2014
OJ Dz.U. S 238
TW Miejscowość GRODZISK MAZOWIECKI
AU Nazwa instytucji Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 6 - Podmiot prawa publicznego
HA EU Institution -
DS Dokument wysłany 05/12/2014
DD Termin składania wniosków o dokumentację 23/12/2014
DT Termin 23/12/2014
NC Zamówienie 2 - Dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 2 - Dodatkowe informacje
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 1 - Oferta całościowa
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 30210000 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30211200 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych
30236000 - Różny sprzęt komputerowy
45232300 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45314300 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48510000 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48611000 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48800000 - Systemy i serwery informacyjne
48810000 - Systemy informacyjne
48813000 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
48900000 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
50312000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
80511000 - Usługi szkolenia personelu
OC Pierwotny kod CPV 30210000 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30211200 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych
30236000 - Różny sprzęt komputerowy
45232300 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45314300 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48510000 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48611000 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48800000 - Systemy i serwery informacyjne
48810000 - Systemy informacyjne
48813000 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
48900000 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
50312000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
80511000 - Usługi szkolenia personelu
RC Kod NUTS PL12

10/12/2014    S238    - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Grodzisk Mazowiecki: System informacji ruchu pasażerskiego

2014/S 238-418444

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., ul. Batorego 23, Wydział Techniczny i Zamówień Publicznych, Osoba do kontaktów: Katarzyna Sikora, Grodzisk Mazowiecki05-825, POLSKA. Tel.: +48 227554760. Faks: +48 227552085. E-mail: techniczny@wkd.com.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 24.9.2014, 2014/S 183-322582)

Przedmiot zamówienia:
CPV:48813000, 48813200, 48810000, 48813100, 48800000, 48900000, 30211200, 30210000, 30236000, 48000000, 48611000, 48510000, 45232300, 45314300, 50312000, 80511000

System informacji ruchu pasażerskiego

System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego

Systemy informacyjne

Elektroniczne tablice informacyjne

Systemy i serwery informacyjne

Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Osprzęt do dużych systemów komputerowych

Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

Różny sprzęt komputerowy

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Pakiety oprogramowania dla baz danych

Pakiety oprogramowania komunikacyjnego

Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

Instalowanie infrastruktury okablowania

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

Usługi szkolenia personelu

Zamiast: 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:

17.12.2014 (9:59)

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

17.12.2014 (10:00)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

17.12.2014 (10:30)

Powinno być: 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiącach: 15 (od udzielenia zamówienia).

IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:

23.12.2014 (9:59)

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

23.12.2014 (10:00)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

23.12.2014 (10:30)

Inne dodatkowe informacje

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.


TI Tytuł Polska-Grodzisk Mazowiecki: System informacji ruchu pasażerskiego
ND Nr dokumentu 294817-2015
PD Data publikacji 21/08/2015
OJ Dz.U. S 161
TW Miejscowość GRODZISK MAZOWIECKI
AU Nazwa instytucji Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
OL Język oryginału PL
HD Nagłówek - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
CY Kraj PL
AA Rodzaj instytucji 6 - Podmiot prawa publicznego
HA EU Institution -
DS Dokument wysłany 18/08/2015
NC Zamówienie 2 - Dostawy
PR Procedura 1 - Procedura otwarta
TD Dokument 7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
RP Legislacja 4 - Unia Europejska
TY Rodzaj oferty 9 - Nie dotyczy
AC Kryteria udzielenia zamówienia 1 - Najniższa cena
PC Kod CPV 30210000 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30211200 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych
30236000 - Różny sprzęt komputerowy
45232300 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45314300 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48510000 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48611000 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48800000 - Systemy i serwery informacyjne
48810000 - Systemy informacyjne
48813000 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
48900000 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
50312000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
80511000 - Usługi szkolenia personelu
OC Pierwotny kod CPV 30210000 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30211200 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych
30236000 - Różny sprzęt komputerowy
45232300 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45314300 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48510000 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48611000 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48800000 - Systemy i serwery informacyjne
48810000 - Systemy informacyjne
48813000 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
48900000 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
50312000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
80511000 - Usługi szkolenia personelu
RC Kod NUTS PL12
IA Adres internetowy (URL) www.wkd.com.pl
DI Podstawa prawna Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE)

21/08/2015    S161    - - Dostawy - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Grodzisk Mazowiecki: System informacji ruchu pasażerskiego

2015/S 161-294817

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
ul. Batorego 23
Osoba do kontaktów: Katarzyna Sikora
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Polska
Tel.: +48 227554760
E-mail: techniczny@wkd.com.pl
Faks: +48 227552085

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wkd.com.pl

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: Przewóz pasażerski kolejowy – usługi kolejowe
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Wykonanie Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu na stacjach i przystankach osobowych WKD w oparciu o technologię światłowodową.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Linia kolejowa nr 47 Warszawa Śródmieście WKD-Grodzisk Mazowiecki Radońska.

Kod NUTS PL12

II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Wykonanie Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu na stacjach i przystankach osobowych WKD w oparciu o technologię światłowodową".
W ramach inwestycji wykonane zostaną jako przedmiot zamówienia:
a) dostawa, rozmieszczenie i instalacja urządzeń wraz z oprogramowaniem i uruchomieniem dla potrzeb Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu oraz rozruch technologiczny i szkolenia z obsługi Systemu na poszczególnych stanowiskach,
b) dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji teletechnicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia (Wymagania Techniczne) oraz dokumentacja techniczna”, której szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we „Wzorze umowy”, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

48813000, 48813200, 48810000, 48813100, 48800000, 48900000, 30211200, 30210000, 30236000, 48000000, 48611000, 48510000, 45232300, 45314300, 50312000, 80511000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 7 049 812,65 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
WKD10a-229-1/2014
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 183-322582 z dnia 24.9.2014

Inne wcześniejsze publikacje

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 238-418444 z dnia 10.12.2014

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 227-400488 z dnia 25.11.2014

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
18.8.2015
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 9
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Comp S.A.
{Dane ukryte}
02-230 Warszawa
Polska
E-mail: info@comp.com.pl
Tel.: +48 225703800
Adres internetowy: www.comp.com.pl
Faks: +48 226626371

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 8 768 605,26 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 7 049 812,65 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim:
Nieznana

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Przedmiot zamówienia, o którym mowa w sekcji II.1.4) pkt a), jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami unii europejskiej w ramach projektu pn. „Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego w aglomeracji warszawskiej poprzez zwiększenie wydajności, niezawodności i bezpieczeństwa Warszawskiej Kolei Dojazdowej”.
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
18.8.2015

Adres: ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
woj. MAZOWIECKIE
Dane kontaktowe: email: techniczny@wkd.com.pl
tel: +48 227554760
fax: +48 227552085
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-12-17
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 32258220141
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-09-24
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 12 miesięcy
Wadium: 50000 ZŁ
Szacowana wartość* 1 666 666 PLN  -  2 500 000 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 0
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.wkd.com.pl
Informacja dostępna pod: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
Dokumentacja dostępna na wniosek. Termin składania wniosków o dokumentację: 17/12/2014
Okres związania ofertą: 60 dni
Kody CPV
48813000-0 System informacji ruchu pasażerskiego
48813200-2 System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Część nr 22 Comp S.A.
Warszawa
2015-08-18 7 049 812,00