Wynik przetargu

Zamawiający:
Gmina Korfantów
Adres: ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie
Dane kontaktowe: email: korfantow@korfantow.pl
tel: 077 4343820 w. 44
fax: 774 343 817
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 31301220140 Data Udzielenia: 2014-09-19
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
38424000-3 Urządzenia pomiarowe i sterujące
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zamówienie uzupełniające na dostawę samochodu asenizacyjnym z układem wodnym zapewniającym dowóz nieczystości ciekłych do oczyszczalni ścieków STAL Sp. z o.o.
Warszawa
13 776,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-09-19
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
384240003
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
13 776,00 zł
Minimalna złożona oferta:
13 776,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
13 776,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
13 776,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Korfantów: Zamówienie uzupełniające na dostawę samochodu asenizacyjnym z układem wodnym zapewniającym dowóz nieczystości ciekłych do oczyszczalni ścieków


Numer ogłoszenia: 313012 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Korfantów, ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4343820 w. 44, faks 077 4343817.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające na dostawę samochodu asenizacyjnym z układem wodnym zapewniającym dowóz nieczystości ciekłych do oczyszczalni ścieków.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zamówienie uzupełniające na dostawę z wbudowaniem w pojeździe układu pomiarowego wyposażonego w przepływomierz elektromagnetyczny, umożliwiający rzeczywisty pomiar odebranych ścieków..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38.42.40.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zadanie objęte jest pomocą ze środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.06.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAL Sp. z o.o., ul. Pomiechowska 49/12, 04-694 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    13776,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    13776,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    13776,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ofertę wybrano w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych gdyż zmiana wykonawcy spowodowałyby niekompatybilność techniczną w tym poprzez ingerencję innego podmiotu w kabinie kierowcy - spowodowałoby utratę gwarancji innego dostawcy pojazdu, co byłoby ekonomicznie i finansowo nieuzasadnione. Zamówienie podstawowe realizowane było w trybie przetargu nieograniczonego a przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym nieprzekraczającym 20% zamówienia podstawowego.