Wynik przetargu

Adres: Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: ibujak@gddkia.gov.pl
tel: (89) 52128 01
fax: (89) 527 35 36, 5272307
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 14444320100 Data Udzielenia: 2010-06-07
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Wykonanie Raportu w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi ekspresowej nr 7 na odcinku Miłomłyn - Olsztynek wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16 ARCADIS Sp. z o.o.
Warszawa
374 906,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-06-07
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
713200007
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
374 906,00 zł
Minimalna złożona oferta:
374 906,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
374 906,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
374 906,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Olsztyn: Wykonanie Raportu w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi ekspresowej nr 7 na odcinku Miłomłyn - Olsztynek wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16


Numer ogłoszenia: 144443 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, faks (089) 527 35 36, 5272307.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie Raportu w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi ekspresowej nr 7 na odcinku Miłomłyn - Olsztynek wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie Raportu w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi ekspresowej nr 7 na odcinku Miłomłyn - Olsztynek wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.02.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCADIS Sp. z o.o., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 251641,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    374906,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    374906,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    374906,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Obowiązek wykonania ponownej oceny oddziaływania na środowisko na etapie ubiegania się o decyzję ZRID - wynika z Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko obowiązującej od dnia 15 listopada 2008 r. Umowa podstawowa na Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy drogi ekspresowej nr 7 na odcinku Miłomłyn-Olsztynek wraz z budową obwodnicy Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16 została podpisana 26.03.2007 r. Obowiązujące na ten czas warunki prawne nie nakładały na Zamawiającego obowiązku przeprowadzenia powtórnej oceny oddziaływania inwestycji na środowisko. Zamawiający zdecydował się na zlecenie opracowania raportu Wykonawcy ww. dokumentacji, w ramach rozszerzenia umowy podstawowej m.in. ze względu na fakt, że dokumentacja projektowa nie jest odebrana i Zamawiający nie posiada niezbędnych materiałów do przekazania ew. innemu Wykonawcy raportu. Wykonanie raportu przez to same biuro umożliwia jego równoległe opracowywanie z projektem budowlanym i wykonawczym oraz umożliwia równoczesne wprowadzanie zmian w dokumentacji wynikłych z analiz środowiskowych. Przedmiotowy drugi raport jest niezbędny do należytego wykonania umowy podstawowej, ponieważ jest on obok projektu budowlanego i materiałów podziałowych niezbędnym elementem wniosku o decyzję ZRID. Wartość umowy podstawowej wynosi 7.899.500,00 zł, natomiast wartość szacunkowa drugiego raportu jest na poziomie niespełna 4% umowy.