Radziejowice: Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice


Numer ogłoszenia: 112485 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radziejowice , ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie, tel. 46 8577171, faks 46 8577120.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://bip.radziejowice.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu, tj. usług związanych z nadzorem, kontrolą i rozliczeniem projektowania oraz robót budowlanych dla inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz)

3. Zakres robót budowlanych dla danej inwestycji przedstawia się następująco:

a) Stacja podciśnieniowa wraz z przyłączem energetycznym i wodociągowym.

b) Rurociągi podciśnieniowe:

- PE225 - L= 2 340 m

- PE160 - L= 9 050 m

- PE125 - L= 4 390 m

- PE90 - L= 3 600 m

---------------------------------

Razem: L=19 380 m

c) Studzienki zaworowe wyposażone w zawory podciśnieniowe ISEKI dz 90mm - 240 szt.

d) Sieć podciśnieniowa wyposażona będzie w system monitoringu pracy zaworów podciśnieniowych realizowany za pośrednictwem linii kablowych eMONIT układanych wzdłuż kolektorów kanalizacyjnych podciśnieniowych.

e) Rurociągi grawitacyjne (sieci i przykanaliki w ramach kosztów kwalifikowanych): PVC 160 - L= 3 600 m.

f) Studzienki rewizyjne z tworzywa sztucznego DN 400 mmm - 240 szt.

g) Rurociągi tłoczne: PE 180 - L= 2 600 m.

h) Przyłącza domowe grawitacyjne (w ramach kosztów niekwalifikowanych): PVC160 - L= 4 800 m

i) Studzienki rewizyjne na przyłączach - 240 szt.

j) Ilość podłączonych budynków (posesji) - 480 szt.

4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym.

5. Kosztorysowa wartość robót budowlanych wynosi 10.303.597,27 zł netto.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.

    2) Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 20% wartości zamówienia podstawowego.

    3) Zamówienia uzupełniające wystąpią w przypadku zwiększenia zakresu projektowania lub robót budowlanych, tj. w przypadku wystąpienia zamówień uzupełniających dla projektowania lub robót budowlanych.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:

1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3000 zł, słownie: trzy tysiące złotych.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice

Nr rachunku: 76 9302 1014 3900 0909 2000 0010

3. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi udokumentować doświadczenie w wykonaniu min. 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej.

      - Dla każdej z dwóch wyżej wymaganych usług nadzoru długość nadzorowanej sieci kanalizacji sanitarnej wynosić ma minimum 5 km.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wskazać do realizacji niniejszego zamówienia następujące osoby:

      1. Inspektor nadzoru robót sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:

      - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie kanalizacji sanitarnej,

      - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

      2. Inspektor nadzoru robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:

      - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

      3. Inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:

      - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:

a) w przypadku ustaleń dotyczących podwykonawstwa, o czym mowa w § 7,

b) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, przy czym każda ze stron w terminie 14 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu,

c) w przypadku wykonywania robót budowlanych zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy na wykonanie robót budowlanych, o czym mowa w § 1 ust. 4 i 5, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz,

d) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT,

e) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia.

Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.radziejowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urzęd Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.04.2011 godzina 11:45, miejsce: Urzędu Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi cześć projektu pn.: Racjonalna gospodarka wodą w aspekcie społeczno-gospodarczego rozwoju Gmin Mazowsza Zachodniego - Gmina Radziejowice, na realizację którego Gmina Radziejowice uzyskała dofinansowanie z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 124753 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
112485 - 2011 data 12.04.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Radziejowice, ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie, tel. 46 8577171, fax. 46 8577120.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 11:45, miejsce: Urzędu Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 11:45, miejsce: Urzędu Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10..


Radziejowice: Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice


Numer ogłoszenia: 176649 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 112485 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radziejowice, ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie, tel. 46 8577171, faks 46 8577120.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu, tj. usług związanych z nadzorem, kontrolą i rozliczeniem projektowania oraz robót budowlanych dla inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz)

3. Zakres robót budowlanych dla danej inwestycji przedstawia się następująco:

a) Stacja podciśnieniowa wraz z przyłączem energetycznym i wodociągowym.

b) Rurociągi podciśnieniowe:

- PE225 - L= 2 340 m

- PE160 - L= 9 050 m

- PE125 - L= 4 390 m

- PE90 - L= 3 600 m

---------------------------------

Razem: L=19 380 m

c) Studzienki zaworowe wyposażone w zawory podciśnieniowe ISEKI dz 90mm - 240 szt.

d) Sieć podciśnieniowa wyposażona będzie w system monitoringu pracy zaworów podciśnieniowych realizowany za pośrednictwem linii kablowych eMONIT układanych wzdłuż kolektorów kanalizacyjnych podciśnieniowych.

e) Rurociągi grawitacyjne (sieci i przykanaliki w ramach kosztów kwalifikowanych): PVC 160 - L= 3 600 m.

f) Studzienki rewizyjne z tworzywa sztucznego DN 400 mmm - 240 szt.

g) Rurociągi tłoczne: PE 180 - L= 2 600 m.

h) Przyłącza domowe grawitacyjne (w ramach kosztów niekwalifikowanych): PVC160 - L= 4 800 m

i) Studzienki rewizyjne na przyłączach - 240 szt.

j) Ilość podłączonych budynków (posesji) - 480 szt.

4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym.

5. Kosztorysowa wartość robót budowlanych wynosi 10.303.597,27 zł netto..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi cześć projektu pn.: Racjonalna gospodarka wodą w aspekcie społeczno-gospodarczego rozwoju Gmin Mazowsza Zachodniego - Gmina Radziejowice, na realizację którego Gmina Radziejowice uzyskała dofinansowanie z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.06.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHIN Consulting Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 108805,99 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    106456,77


  • Oferta z najniższą ceną:
    88713,97
    / Oferta z najwyższą ceną:
    121538,14


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: urzad@radziejowice.pl
tel: 468 577 171
fax: 468 577 120
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-04-27
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 11248520110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-04-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 917 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: http://bip.radziejowice.pl
Informacja dostępna pod: Urzęd Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice PHIN Consulting Sp. z o.o.
Łódź
2011-06-28 106 456,00