Wynik przetargu

Adres: ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl
tel: 178 534 071
fax: 017 8623915, 8537395
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 18839120140 Data Udzielenia: 2014-09-03
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
50433000-9 Usługi kalibracyjne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Usługa sprawdzenia i ewentualnej naprawy planografu wraz ze Świadectwem Sprawdzenia dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe OMEGA Sp. z o. o.
Gdańsk
1 045,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-09-03
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
504330009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
1 046,00 zł
Minimalna złożona oferta:
1 046,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
1 046,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
1 046,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Rzeszów: Usługa sprawdzenia i ewentualnej naprawy planografu wraz ze Świadectwem Sprawdzenia dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie


Numer ogłoszenia: 188391 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprawdzenia i ewentualnej naprawy planografu wraz ze Świadectwem Sprawdzenia dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprawdzenia i ewentualnej naprawy planografu wraz ze Świadectwem Sprawdzenia dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
50.43.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe OMEGA Sp. z o. o., ul. Piastowska 63 A, 80-363 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 870,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1045,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    1045,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1045,50


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający próbował wyłonić wykonawcę w trybie przetargu nieograniczonego dwukrotnie. Pierwsze postępowanie w ramach przetargu było publikowane na stronie internetowej, biuletynie zamówień publicznych i na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w dniach 09-17.04.2014r. jako część 8 całości usługi wzorcowania sprzętu laboratoryjnego. Drugie postępowanie przetargowe było publikowane w dniach 27.05-04.06.2014r. jako część 3 całości usługi wzorcowania sprzętu laboratoryjnego. Oba postępowania przetargowe w przedmiotowej części zamówienia unieważniono, ponieważ nie złożono żadnej oferty. Jednocześnie pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z tym Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki po negocjacji tylko z jednym wykonawcą.