Żuromin: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł


Numer ogłoszenia: 216418 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Żuromin , Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, faks 23 6572540.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zuromin.ibip.net.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł zgodnie z Uchwałą Nr 239/XXXI/13 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 22 maja 2013 r. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu Kwota kredytu - 1.564.000,00 zł. Uruchomienie kredytu - w transzach: 27.06.2013r. - 313.000,00 zł - 1 transza 27.09.2013r, - 411.000,00 zł - 2 transza 28.11.2013r. - 840.000,00 zł - 3 transza UWAGA: termin 27.06.2013 r jest uzależniony od daty podpisania umowy, do oferty należy przyjąć ten termin. Środki kredytu (1 transzy) zostaną pozostawione do dyspozycji Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zawarcia umowy. Okres kredytowania - 27.06.2013 r - 30.11.2020 r Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki składającej się z WIBOR 1m oraz stałej marży banku. W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 3,00 z dnia 04.06.2013 r. Spłata rat kapitałowych w terminie od 30.03.2014 r. do 30.11.2020 r. Ilość rat kapitałowych - 22 Spłata rat kapitałowych w terminach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ: Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie od 28.06.2013 r do 30.11.2020 r Spłaty miesięczne - Kredyt nie będzie obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ tj. oprocentowanie. - Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmian w harmonogramie spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.11.30.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 1);


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 1);


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 1);


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 1);


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 1);


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz s symulacją uruchomienia i spłaty kredytu i odsetek (sporządzoną na dzień składania ofert) 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zuromin.ibip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Wydział Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 25.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Sekretariat Urzędu, pokój nr 17.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 219462 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
216418 - 2013 data 05.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina i Miasto Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, fax. 23 6572540.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest:
    13.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Sekretariat Urzędu, pokój nr 17..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    18.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Sekretariat Urzędu, pokój nr 17..


Numer ogłoszenia: 227270 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
216418 - 2013 data 05.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina i Miasto Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, fax. 23 6572540.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł zgodnie z Uchwałą Nr 239/XXXI/13 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 22 maja 2013 r. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu Kwota kredytu - 1.564.000,00 zł. Uruchomienie kredytu - w transzach: 27.06.2013r. - 313.000,00 zł - 1 transza 27.09.2013r, - 411.000,00 zł - 2 transza 28.11.2013r. - 840.000,00 zł - 3 transza UWAGA: termin 27.06.2013 r jest uzależniony od daty podpisania umowy, do oferty należy przyjąć ten termin. Środki kredytu (1 transzy) zostaną pozostawione do dyspozycji Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zawarcia umowy. Okres kredytowania - 27.06.2013 r - 30.11.2020 r Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki składającej się z WIBOR 1m oraz stałej marży banku. W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 3,00 z dnia 04.06.2013 r. Spłata rat kapitałowych w terminie od 30.03.2014 r. do 30.11.2020 r. Ilość rat kapitałowych - 22 Spłata rat kapitałowych w terminach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ: Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie od 28.06.2013 r do 30.11.2020 r Spłaty miesięczne - Kredyt nie będzie obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ tj. oprocentowanie. - Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmian w harmonogramie spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów...

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł zgodnie z Uchwałą Nr 239/XXXI/13 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 22 maja 2013 r. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu Kwota kredytu - 1.564.000,00 zł. Uruchomienie kredytu - w transzach: 27.06.2013r. - 313.000,00 zł - 1 transza 27.09.2013r, - 411.000,00 zł - 2 transza 28.11.2013r. - 840.000,00 zł - 3 transza UWAGA: termin 27.06.2013 r jest uzależniony od daty podpisania umowy, do oferty należy przyjąć ten termin. Środki kredytu (1 transzy) zostaną pozostawione do dyspozycji Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zawarcia umowy. Okres kredytowania - 27.06.2013 r - 30.11.2020 r Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki składającej się z WIBOR 1m oraz stałej marży banku. W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 3,00 z dnia 04.06.2013 r. Spłata rat kapitałowych w terminie od 30.03.2014 r. do 30.11.2020 r. Ilość rat kapitałowych - 22 Spłata rat kapitałowych w terminach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ: Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie od 30.06.2013 r do 30.11.2020 r Spłaty miesięczne - Kredyt nie będzie obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ tj. oprocentowanie. - Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmian w harmonogramie spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów...


Żuromin: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł


Numer ogłoszenia: 245626 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 216418 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, faks 23 6572540.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł zgodnie z Uchwałą Nr 239/XXXI/13 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 22 maja 2013 r. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu Kwota kredytu - 1.564.000,00 zł. Uruchomienie kredytu - w transzach: 27.06.2013r. - 313.000,00 zł - 1 transza 27.09.2013r, - 411.000,00 zł - 2 transza 28.11.2013r. - 840.000,00 zł - 3 transza UWAGA: termin 27.06.2013 r jest uzależniony od daty podpisania umowy, do oferty należy przyjąć ten termin. Środki kredytu (1 transzy) zostaną pozostawione do dyspozycji Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zawarcia umowy. Okres kredytowania - 27.06.2013 r - 30.11.2020 r Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki składającej się z WIBOR 1m oraz stałej marży banku. W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 3,00 z dnia 04.06.2013 r. Spłata rat kapitałowych w terminie od 30.03.2014 r. do 30.11.2020 r. Ilość rat kapitałowych - 22 Spłata rat kapitałowych w terminach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ: Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie od 28.06.2013 r do 30.11.2020 r Spłaty miesięczne - Kredyt nie będzie obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ tj. oprocentowanie. - Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmian w harmonogramie spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.06.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki S.A., {Dane ukryte}, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 477169,25 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    335308,10


  • Oferta z najniższą ceną:
    335308,10
    / Oferta z najwyższą ceną:
    472617,53


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Pl. Piłsudskiego, 09-300 Żuromin
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: gkmizp@gmail.com
tel: 236 572 637
fax: 236 572 540
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-06-12
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 21641820130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-06-04
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 2727 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.zuromin.ibip.net.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Wydział Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 25
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
66113000-5 (3) Usługi udzielania kredytu
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.564.000,00 zł Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Warszawa
2013-06-26 335 308,00