Wynik przetargu

Adres: ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zamowienia@nfz.gov.pl
tel: 022 572 62 54, 022 572 62 51
fax: 022 572 63 05
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 8361220130 Data Udzielenia: 2013-02-28
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania [ZC]: - nierozpoznany -
Kody CPV
30125100-2 Wkłady barwiące
30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów
30237200-1 Akcesoria komputerowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych dla ŁOW NFZ - ZP/ŁOW NFZ/1/2013 BIURPAP J. M. G. Figińscy Sp. j.
Łódź
112 463,00
0,33
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-02-28
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
301251105
301251002
302372001
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
112 464,00 zł
Minimalna złożona oferta:
112 464,00 zł
Ilość złożonych ofert:
3
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
112 464,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
214 811,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych dla ŁOW NFZ - ZP/ŁOW NFZ/1/2013


Numer ogłoszenia: 83612 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2754045, 2754044, faks 042 2754088.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych dla ŁOW NFZ - ZP/ŁOW NFZ/1/2013.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, oryginalnych tuszy i tonerów producenta drukarek komputerowych oraz innych akcesoriów do sprzętu komputerowego. Asortyment oraz ilości zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 (arkusz kalkulacji cenowej) SIWZ..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.23.72.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie o cenę


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.02.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J. M. G. Figińscy Sp. j., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 84679,31 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    112463,82


  • Oferta z najniższą ceną:
    112463,82
    / Oferta z najwyższą ceną:
    214810,89


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z treścią przepisu art.70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2010.113.759 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki wymienione w cytowanym powyżej przepisie. W przypadku materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych występuje ich powszechna dostępność, dostawy tych artykułów są bowiem realizowane przez licznie funkcjonujące na rynku podmioty. To z kolei umożliwia łatwy dostęp do nich praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, zarówno wśród instytucji jak i wśród osób prywatnych. Natomiast przez ustalone standardy jakościowe należy rozumieć stosunkowo trwałe, rzadko podlegające zmianie oraz precyzyjnie określone albo znormalizowane cechy w zakresie jakości produktu lub usługi. Standardy jakościowe nie są indywidualnie ustalane przez zamawiającego lecz są powszechnie znane, określone już w czasie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Z ustalonym standardem jakościowym mamy do czynienia zatem w sytuacji, gdy niezależnie od tego kto i kiedy będzie wykonywał dostawy, standard dostarczanych artykułów jest zawsze taki sam. Produkty charakteryzujące się ustalonymi standardami powinny być więc porównywalne lub jednakowe, natomiast jedynym elementem różnicującym je powinna być cena. Materiały eksploatacyjne i artykuły komputerowe charakteryzują się ustalonymi standardami jakościowymi. Biorąc pod uwagę warunki dopuszczalności stosowania trybu zapytania o cenę zawarte w treści przepisu art. 70 ustawy, charakter przedmiotu zamówienia wskazany powyżej oraz jego wartość mniejszą niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, postanowiono przeprowadzić postępowanie z użyciem trybu zapytania o cenę.