Rzeszów: USŁUGA DRUKU


Numer ogłoszenia: 153994 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57 , strona internetowa www.wup-rzeszow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA DRUKU.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie projektów/koncepcji formy graficznej 2 różnych ulotek informujących o usługach służb zatrudnienia i sieci Eures zawierających logotypy i kolorystykę wskazaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, komputerowy skład, łamanie oraz przygotowanie do druku, druk, dostawę oraz rozładunek w siedzibie urzędu, a w szczególności polegające na: a)Składzie, łamaniu i opracowaniu projektów graficznych 2 różnych ulotek informacyjnych zgodnie z wytycznymi WUP; b)Redakcji technicznej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy; c)Korekcie tekstu obejmującej poprawki gramatyczne, ortograficzne i stylistyczne, a także sprawdzanie logicznej spójności tekstu oraz wizualnej i estetycznej prezentacji dokumentu; d)Przygotowaniu 3 różnych wersji propozycji do każdej ulotki informacyjnej (wersje elektroniczne); e)Poprawianiu usterek powstałych na etapie składu oraz wprowadzeniu korekt wydawniczych (jeśli będą konieczne); f)Dostarczeniu składu graficznego po wprowadzeniu każdej z korekt wydawniczych (wersje elektroniczne); g)Przygotowanie wydruku próbnego; h)Wydruku ulotek informacyjnych; i)Dostarczeniu do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wydrukowanych ulotek oraz ich rozładunku w siedzibie urzędu, j)Zapisaniu przez Wykonawcę wersji elektronicznej ulotek informacyjnych w formacie .cdr (z możliwością edycji dokumentu) i pdf (optymalizacja standardowa, a następnie dostarczeniu na płycie CD do siedziby urzędu wraz z dostawą w wersji papierowej. Wkład tekstowy, logotypy oraz zdjęcia do materiałów informacyjno - promocyjnych zostaną przekazane przez WUP drogą elektroniczna (e-mailem) lub pocztą w wersji papierowej Wykonawca będzie zobowiązany do ewentualnej obróbki materiałów, a także do pozyskania we własnym zakresie grafik i zdjęć odpowiadających tematyce. Parametry techniczne ulotek informacyjnych dwustronnych: Format: A5, Zadruk dwustronny - pełny kolor, Papier kreda o gramaturze: minimum 135 g/m2, Nakład: 10 000 sztuk..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.81.00.00-5.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego na usługę druku -OA.2310.23.2011, dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowi nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w roku 2011, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, ul. Sokołowska 12 A, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


Rzeszów: Usługa Druku


Numer ogłoszenia: 173836 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 153994 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa Druku.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Opracowanie projektów/koncepcji formy graficznej 2 różnych ulotek informujących o usługach służb zatrudnienia i sieci Eures zawierających logotypy i kolorystykę wskazaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, komputerowy skład, łamanie oraz przygotowanie do druku, druk, dostawę oraz rozładunek w siedzibie urzędu, a w szczególności polegające na: Składzie, łamaniu i opracowaniu projektów graficznych 2 różnych ulotek informacyjnych zgodnie z wytycznymi WUP; Redakcji technicznej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy; Korekcie tekstu obejmującej poprawki gramatyczne, ortograficzne i stylistyczne, a także sprawdzanie logicznej spójności tekstu oraz wizualnej i estetycznej prezentacji dokumentu; Przygotowaniu 3 różnych wersji propozycji do każdej ulotki informacyjnej (wersje elektroniczne); Poprawianiu usterek powstałych na etapie składu oraz wprowadzeniu korekt wydawniczych (jeśli będą konieczne); Dostarczeniu składu graficznego po wprowadzeniu każdej z korekt wydawniczych (wersje elektroniczne); Przygotowanie wydruku próbnego; Wydruku ulotek informacyjnych; Dostarczeniu do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wydrukowanych ulotek oraz ich rozładunku w siedzibie urzędu, Zapisaniu przez Wykonawcę wersji elektronicznej ulotek informacyjnych w formacie .cdr (z możliwością edycji dokumentu) i pdf (optymalizacja standardowa, a następnie dostarczeniu na płycie CD do siedziby urzędu wraz z dostawą w wersji papierowej. Wkład tekstowy, logotypy oraz zdjęcia do materiałów informacyjno - promocyjnych zostaną przekazane przez WUP drogą elektroniczna (e-mailem) lub pocztą w wersji papierowej Wykonawca będzie zobowiązany do ewentualnej obróbki materiałów, a także do pozyskania we własnym zakresie grafik i zdjęć odpowiadających tematyce. Parametry techniczne ulotek informacyjnych dwustronnych: Format: A5, Zadruk dwustronny - pełny kolor, Papier kreda o gramaturze: minimum 135 g/m2, Nakład:10 000 sztuk.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.81.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.05.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, {Dane ukryte}, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2327,67 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3567,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3567,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3567,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Mozliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamóweiń publicznych przewidziana została w postepowaniu OA.2310.23.2011

Adres: Adama Stanisława Naruszewicza 11, 35-055 Rzeszów
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: wup@wup-rzeszow.pl
tel: 17 850 92 00
fax: 17 852 44 57
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 15399420120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-05-13
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.wup-rzeszow.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
79810000-5 Usługi drukowania
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Usługa Druku Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski
Warszawa
2012-05-25 3 567,00