Elbląg: Przetarg nieograniczony na remont dachów budynków Szpitala Miejskiego w Elblągu w ramach projektu Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu.


Numer ogłoszenia: 177572 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.szpitalmiejski.elblag.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na remont dachów budynków Szpitala Miejskiego w Elblągu w ramach projektu Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów budynków Szpitala Miejskiego w Elblągu w ramach projektu Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu Ogólny zakres robót obejmuje przeprowadzenie remontu dachów na budynkach Szpitala Miejskiego w Elblągu: - rozbiórki - roboty pokrywcze, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe - roboty izolacyjne, izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe, izolacje termiczne - roboty betonowe i murowe - tynki zewnętrzne - malowanie tynków, odgrzybianie - pomosty drewniane - stolarka - drobne elementy ślusarskie - instalacje odgromowe na budynkach: głównym, administracyjnym, oddziału zakaźnego, pralni, kotłowni, magazynu, kuchni, archiwum i szkoły rodzenia. Projekt obejmuje instalacje odgromowe na budynkach Szpitalnych w Elblągu: - budynek główny - budynek administracyjny - budynek oddziału zakaźnego - budynek pralni, kotłowni, magazynu - budynek kuchni - budynek archiwum i szkoły rodzenia 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: przedmiar robót - część projektu: architektoniczno- budowlana i konstrukcyjna przedmiar robót - część projektu: elektryczna, odgromowa specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, część projektu: architktoniczno-konstrukcyjna Projekt budowlano-wykonawczy, część projektu: elektryczna, odgomowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, część projektu: elektryczna, odgomowa Ocena mykologiczna Szczegóły wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w Projektach technicznych będących załącznikiem do SIWZ w wersji elektronicznej lub udostępnionych do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. Obiekty szpitalne wpisane są do rejestru zabytków..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.45.30.00-7, 45.31.23.10-3, 45.11.11.00-9, 45.21.00.00-2, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.44.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą, tj. warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.). W celu potwierdzenia, warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda: Oryginału oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca); Oryginału oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy wg załącznika nr 5 do SIWZ; Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć z tego tytułu dokumenty (oświadczenia, referencje od zleceniodawcy) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: 1 robotę budowlną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł, polegającą na wymianie pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów konstrukcyjnych więźbi i obróbek blacharskich o powierzchni dachu co najmniej 3 000 m2 i kubaturze budynku 15 000,00m3 z potwierdzeniem należytego wykonania zadania wystawiionym przez podmiot na rzecz którego wykonano zadanie oraz 1 robotę budowlaną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł polegającą na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej o powierzchni dachu co najmniej 3 000 m2 i kubaturze 15 000,00 m3 na obiekcie budowlanym objętym ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru lub ewidencji zabytków). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 7. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi: 1) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wymaganym wykazie (szczegóły poniżej) zostały wykonane należycie. 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć z tego tytułu dokumenty (oświadczenia, referencje od zleceniodawcy) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: 1 robotę budowlną o wartośco powyżej 1 000 000,00 zł, polegającą na wymianie pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów konstrukcyjnych więźbi i obróbek blacharskicho powierzchni dachu co najmniej 3 000 m2 i kubaturze budynku 15 000,00m3 z potwierdzeniem należytego wykonania zadania wystawiionym przez podmiot na rzecz którego wykonano zadanie oraz 1 robotę budowlaną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł polegającą na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej o powierzchni dachu co najmniej 3 000 m2 i kubaturze 15 000,00 m3 na obiekcie budowlanym objętym ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru lub ewidencji zabytków).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy, zawierającej podpis i pieczęć przedstawiciela Zamawiającego - Załącznik nr 8. Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamowienia podwykonawcom. Kosztorys ofertowy uproszczony obejmujący pełen zakres robót budowlano-montarzowych i instalacyjnych, w celu weryfikacji poprawności złożonej oferty. Dowód wniesienia wadium. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: 1) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego przypadającego za realizowany etap robót. 2) ubezpieczenie osób trzecich na kwotę 100.000,00 zł. na jeden wypadek, przy nieograniczonej liczbie wypadków. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Z wnoszonego zabezpieczenia: - 70% zostanie zwrócone po zrealizowaniu przedmiotu umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należyte wykonanie; - 30% zostanie zatrzymane jako zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady i będzie zwrócone nie póżniej niż w 14 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w Umowie kwalifikacje. 2. Dopuszcza się aneksy terminowe z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację Umowy (np. opady śniegu, opady deszczu, silne wiatry, niska temperatura powietrza - zgłoszonych przez Wykonawcę i potwierdzonych przez Zamawiającego) - dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do 14 dni. 3. Ze względów organizacyjnych leżących po stronie Wykonawcy dopuszcza się całkowitą rezygnację z Podwykonawców 4. Ustalenie nowego terminu wykonania robót wymaga sporządzenia stosownego aneksu, akceptowanego przez obydwie Strony, przy spełnieniu wymogów określonych w art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.szpitalmiejski.elblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.06.2012 godzina 08:50, miejsce: Sekretariat SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pt.:Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu, Numer wniosku: WND-RPWM.04.02-28-005 10, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 13.06.2012, 09:00, sala konferencyjna nr 203 SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II. Koszt przygotowania (netto) drukowanej, pełnej wersji SIWZ: 500 PLN, Koszt przygotowania (netto) drukowanej wersji SIWZ, (bez drukowanej dokumentacji technicznej), dokumentacja techniczna w wersji elektronicznej: 20 PLN Koszt przygotowania (netto) SIWZ w wersji elektronicznej: 0 PLN. Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 124127 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
177572 - 2012 data 29.05.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, fax. 055 230-41-50.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    III.3.2).

  • W ogłoszeniu jest:
    Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć z tego tytułu dokumenty (oświadczenia, referencje od zleceniodawcy) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: 1 robotę budowlną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł, polegającą na wymianie pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów konstrukcyjnych więźbi i obróbek blacharskich o powierzchni dachu co najmniej 3 000 m2 i kubaturze budynku 15 000,00m3 z potwierdzeniem należytego wykonania zadania wystawiionym przez podmiot na rzecz którego wykonano zadanie oraz 1 robotę budowlaną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł polegającą na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej o powierzchni dachu co najmniej 3 000 m2 i kubaturze 15 000,00 m3 na obiekcie budowlanym objętym ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru lub ewidencji zabytków). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć z tego tytułu dokumenty (oświadczenia, referencje od zleceniodawcy) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: 1 robotę budowlaną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł, polegającą na wymianie pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów konstrukcyjnych więźby i obróbek blacharskich o powierzchni dachu co najmniej 1 500 m2 i kubaturze budynku 15 000,00m3 z potwierdzeniem należytego wykonania zadania wystawionym przez podmiot na rzecz którego wykonano zadanie oraz 1 robotę budowlaną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł polegającą na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej o powierzchni dachu co najmniej 1 500 m2 i kubaturze 15 000,00 m3 na obiekcie budowlanym objętym ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru lub ewidencji zabytków). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    III.5).

  • W ogłoszeniu jest:
    Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wymaganym wykazie (szczegóły poniżej) zostały wykonane należycie. 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć z tego tytułu dokumenty (oświadczenia, referencje od zleceniodawcy) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: 1 robotę budowlną o wartośco powyżej 1 000 000,00 zł, polegającą na wymianie pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów konstrukcyjnych więźbi i obróbek blacharskicho powierzchni dachu co najmniej 3 000 m2 i kubaturze budynku 15 000,00m3 z potwierdzeniem należytego wykonania zadania wystawiionym przez podmiot na rzecz którego wykonano zadanie oraz 1 robotę budowlaną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł polegającą na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej o powierzchni dachu co najmniej 3 000 m2 i kubaturze 15 000,00 m3 na obiekcie budowlanym objętym ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru lub ewidencji zabytków)..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wymaganym wykazie (szczegóły poniżej) zostały wykonane należycie. 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć z tego tytułu dokumenty (oświadczenia, referencje od zleceniodawcy) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum: 1 robotę budowlaną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł, polegającą na wymianie pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów konstrukcyjnych więźby i obróbek blacharskich o powierzchni dachu co najmniej 1 500 m2 i kubaturze budynku 15 000,00m3 z potwierdzeniem należytego wykonania zadania wystawionym przez podmiot na rzecz którego wykonano zadanie oraz 1 robotę budowlaną o wartości powyżej 1 000 000,00 zł polegającą na wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej o powierzchni dachu co najmniej 1 500 m2 i kubaturze 15 000,00 m3 na obiekcie budowlanym objętym ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru lub ewidencji zabytków)..


Elbląg: Przetarg nieograniczony na remont dachów budynków Szpitala Miejskiego w Elblągu w ramach projektu Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu..


Numer ogłoszenia: 221350 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 177572 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na remont dachów budynków Szpitala Miejskiego w Elblągu w ramach projektu Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu...


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów budynków Szpitala Miejskiego w Elblągu w ramach projektu Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu Ogólny zakres robót obejmuje przeprowadzenie remontu dachów na budynkach Szpitala Miejskiego w Elblągu: - rozbiórki - roboty pokrywcze, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe - roboty izolacyjne, izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe, izolacje termiczne - roboty betonowe i murowe - tynki zewnętrzne - malowanie tynków, odgrzybianie - pomosty drewniane - stolarka - drobne elementy ślusarskie - instalacje odgromowe na budynkach: głównym, administracyjnym, oddziału zakaźnego, pralni, kotłowni, magazynu, kuchni, archiwum i szkoły rodzenia. Projekt obejmuje instalacje odgromowe na budynkach Szpitalnych w Elblągu: - budynek główny - budynek administracyjny - budynek oddziału zakaźnego - budynek pralni, kotłowni, magazynu - budynek kuchni - budynek archiwum i szkoły rodzenia 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: przedmiar robót - część projektu: architektoniczno- budowlana i konstrukcyjna przedmiar robót - część projektu: elektryczna, odgromowa specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, część projektu: architktoniczno-konstrukcyjna Projekt budowlano-wykonawczy, część projektu: elektryczna, odgomowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, część projektu: elektryczna, odgomowa Ocena mykologiczna Szczegóły wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w Projektach technicznych będących załącznikiem do SIWZ w wersji elektronicznej lub udostępnionych do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. Obiekty szpitalne wpisane są do rejestru zabytków...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.45.30.00-7, 45.31.23.10-3, 45.11.11.00-9, 45.21.00.00-2, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.44.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pt.:Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu, Numer wniosku: WND-RPWM.04.02-28-005 10, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WA.SZ.DACH Hurtownia Pokryć Dachowych Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2601664,34 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1985717,66


  • Oferta z najniższą ceną:
    1985717,66
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3985383,27


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Żeromskiego, 82-300 Elbląg
woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@szpitalmiejski.elblag.pl
tel: 055 230-41-97
fax: 055 230-41-50
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-06-12
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 17757220120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-05-28
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 535 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
Informacja dostępna pod: SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45312310-3 Ochrona odgromowa
45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacja cieplna
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 Roboty malarskie
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przetarg nieograniczony na remont dachów budynków Szpitala Miejskiego w Elblągu w ramach projektu Rewitalizacja zespołu budynków Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Elblągu.. WA.SZ.DACH Hurtownia Pokryć Dachowych Sp. z o.o.
Poznań
2012-06-26 1 985 717,00