Ogłoszenie nr 532481-N-2018 z dnia 2018-03-16 r.

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce: Dostawa testów punktowych oraz paneli alergologicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce, krajowy numer identyfikacyjny 29623600000, ul. Ameryka  21 , 11015   Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 5194867, 5194810, e-mail szpital@ameryka.com.pl, faks 895 194 813.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.ameryka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Zamawiającego


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ameryka.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów punktowych oraz paneli alergologicznych

Numer referencyjny:
02/2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

6



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Niniejsze zamówienie jest podzielone na 6 pakietów: 1.PANELE ALERGOLOGICZNE 2.PANELE ALERGOLOGICZNE DO DIAGNOSTYKI KOMPONENTOWEJ 3.PANELE DO DIAGNOSTYKI CELIAKII 4.PUNKTOWE TE STY ALERGOLOGICZNE 5.NASKÓRKOWE TESTY PŁATKOWE ALERGOLOGICZN E 6.ANTYBIOTYKI


II.5) Główny kod CPV:
33696500-0

Dodatkowe kody CPV:




II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:  24   lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:



II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:








III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:



III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie sporządzone przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli 4. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności waz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.Dostarczenie ulotek lub katalogów lub innych równoważnych dokumentów (zawierających opisy techniczne, parametry) dotyczących produktów zaoferowanych w ramach złożonego Pakietu. 6.Potwierdzony brak reakcji krzyżowych z innymi immunoglobulinami IgG, IgA, IgM dla pakietu III 7. Certyfikat vs placebo dot.pakietu IV
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
CENA60,00
ocena parametrów jakosciowych40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, które stanowią załączniki numer 3 do SIWZ. 2. Zamiana umowy 2.1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje się we wzorze umowy. 3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2018-03-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:


IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane


IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:
1Nazwa:
PANELE ALERGOLOGICZNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. TEST WZIEWNY 5736szt. 2. TEST ATOPOWY /MIESZANY 2280 szt. 3. TEST POKARMOWY 2160 szt. 4. TEST OWADY osa, pszczoła, komar, szerszeń, meszka, 408 szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
33696500-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
CENA60,00
ocena parametrów jakosciowych40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
opis kryteriów jakościowych: a. za zaoferowanie w panelach powyżej wymaganej ilości alergenów zostanie przyznane, za każdy dodatkowy alergen 0,5 pkt., (max 7pkt.) b. za zastosowanie w kontrolach przeciwciał IgE ludzkiego 4 pkt., za zwierzęce 0 pkt., c. czas wykonywania badania do 4 godz. 4 pkt., powyżej 4 godz. 0 pkt., d. dolna granica wykrywalności 0,1 8 pkt., od 0,15 (4 pkt.) powyżej 0,30 (0 pkt). e. ilość krwi surowicy do 200μl 4 pkt., od 201-300 μl 3 pkt., powyżej 301μl 0 pkt. lub surowicy rozcieńczonej f. test zarejestrowany jako ilościowy 10 pkt., półilościowy 0 pkt., g. termin płatności do 30 dni 2 pkt., do 14 dni 1 pkt., do 7 dni 0 pkt. h. automatyczna identyfikacja rodzaju panelu 1 pkt., brak automatycznej identyfikacji rodzaju panelu 0 pkt.


Część nr:
2Nazwa:
PANELE ALERGOLOGICZNE DO DIAGNOSTYKI KOMPONENTOWEJ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Testy mleko krowie 1580 Testy rekombinanty pyłki 240 Testy komponenty orzeszki ziemne 240 Testy komponenty jajko 240

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
33696500-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
CENA60,00
ocena parametrów jakosciowych40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
opis kryteriów jakościowych: a. za zaoferowanie w panelach powyżej wymaganej ilości alergenów zostanie przyznane, za każdy dodatkowy alergen 1 pkt., (max 7 pkt.) b. za zastosowanie w kontrolach przeciwciał IgE ludzkiego 8 pkt., za zwierzęce 0 pkt., c. czas wykonywania badania do 4 godz.(5 pkt.), powyżej 4 godz. (0 pkt.), d. dolna granica wykrywalności 0,1 (8 pkt.), od 0,15 (4 pkt.) powyżej 0,30 (0 pkt). e. test zarejestrowany jako: ilościowy (4 pkt.), półilościowy (0 pkt.), f. termin płatności do 30 dni (2 pkt.), do 14 dni (1 pkt.), do 7 dni 0 pkt. g. ilość krwi surowicy do 200μl 4 pkt., od 201-300 μl 3 pkt., powyżej 301μl. lub surowicy rozcieńczonej 0 pkt. h. automatyczna identyfikacja rodzaju testu 2 pkt., brak automatycznej identyfikacji 0 pkt


Część nr:
3Nazwa:
PANELE DO DIAGNOSTYKI CELIAKII

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Celiakia (IgG) 960 szt. Celiakia (IgA)DGP IgA,tTG IgA 480szt. Celiakia(IgA),DGP IgA,tTG IgA,Total IgA 480szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
33696500-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
ocena parametrów jakosciowych40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria jakościowe: a. zastosowanie 3 linii wzorca 8 pkt., 2 linii wzorca 4 pkt. zastosowanie 1 linii standardowa 0 pkt. b. dolna granica wykrywalności 0,1 kU/l (13 pkt.), od 0,15 kU/l (10 pkt.) powyżej 0,30 kU/l (0 pkt). c. test zarejestrowany jako: ilościowy 6 pkt., d. każdy test (panel) zawiera kontrolę dodania wszystkich czynników w prawidłowej kolejności 4 pkt. brak 0 pkt. e. termin przydatności buforu płuczącego powyżej. 10 dni 4 pkt., powyżej 5 dni 2 pkt., 1 dzień – 0 pkt. f. automatyczna identyfikacja rodzaju panelu 2 pkt., brak automatycznej identyfikacji rodzaju panelu 0 pkt. g. ilość krwi surowicy do 200μl 3 pkt., od 201-300 μl 1 pkt., powyżej 301μl 0 pkt. lub surowicy rozcieńczonej


Część nr:
4Nazwa:
PUNKTOWE TESTY ALERGOLOGICZNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Histamina fiolka 16 2. Płyn kontrolny fiolka 16 3. Wieprzowina fiolka 5 4. Dorsz fiolka 5 5. Truskawka fiolka 5 6. Orzech fiolka 5 7. Orzeszki ziemne fiolka 5 8. Papryka fiolka 5 9. Pomidor fiolka 5 10. Jabłko fiolka 5 11. Mąka żytnia fiolka 5 12. Mąka pszenna fiolka 5 13. Kakao fiolka 5 14. Seler fiolka 5 15. Mięso indycze fiolka 5 16. Mięso kurze fiolka 5 17. Mięso wołowe fiolka 5 18. Mandarynka fiolka 5 19. Pomarańcza fiolka 5 20. Cytryna fiolka 5 21. Ziemniaki fiolka 5 22. Mleko krowie fiolka 5 23. Kakao fiolka 5 24. Jajko kurze (białko) fiolka 5 25. Jajko kurze ( żółtko) fiolka 5 26. Soja fiolka 5 II. PUNKTOWE TESTY WZIEWNE (rozszerzone) 1. Brzoza biała fiolka 5 2. Pokrzywa fiolka 5 3. Olcha fiolka 5 4. Leszczyna fiolka 5 5. Topola fiolka 5 6. Żyto II fiolka 5 7. Babka lancetowata fiolka 5 8. Komosa fiolka 5 9. Tymotka łąkowa fiolka 5 10. Bylica pospolita fiolka 5 III. PUNKTOWE ALERGENY WZIEWNE 1. Roztocza D.farinae 708 fiolka 5 2. Roztocza D.pteronyssinus 725 fiolka 5 3. Sierść psa fiolka 5 4. Drzewa II 013 fiolka 5 5. Trawy-Zboża 015 fiolka 5 6. 4 zboża fiolka 5 7. Trawy 006 fiolka 5 8. Sierść kota fiolka 5 9. Aspergillus fumigatus 401 fiolka 5 10 Alternaria Tenuis fiolka 5 11. Pszenica 173 fiolka 5 IV. ALERGENY DO TESTÓW PROWOKACYJNYCH 1. Brzoza biała fiolka 4 2. Bylica pospolita fiolka 4 3. Roztocza D.farinae 708 fiolka 4 4. Roztocza D.pteronyssinus 725 fiolka 4 5. Trawy 006 fiolka 4 6. Aspergillus fumigatus 401 fiolka 4

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
33696500-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
ocena parametrów jakosciowych40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria jakościowe podlegające ocenie: a. termin dostawy do 4 dni roboczych 20 pkt., powyżej 4 dni roboczych 0 pkt. b. termin płatności 30 dni 20 pkt. ,do 10 dni 5 pkt. 7dni 0 pkt.


Część nr:
5Nazwa:
NASKÓRKOWE TESTY PŁATKOWE ALERGOLOGICZNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Plastry naskórkowo-płatkowe 10 komorowe 1op.=100szt. 6000szt. 2.Zestaw diagnostyczny do testów płatkowych Europejska seria podstawowa 1x30 120szt. 3.Marker (pisak) do skóry 10 szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
33696500-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
ocena parametrów jakosciowych40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria jakościowe: a. termin dostawy do 4 dni roboczych 20 pkt., powyżej 4 dni roboczych 0 pkt. b. termin płatności do 30 dni 20 pkt. ,do 10 dni 5pkt. do 7dni 0 pkt.


Część nr:
6Nazwa:
ANTYBIOTYKI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
ANTYBIOTYKI 240szt.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
33696500-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
ocena parametrów jakosciowych40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kryteria jakościowe a. za zaoferowanie w panelach powyżej wymaganej ilości alergenów zostanie przyznane, za każdy dodatkowy alergen 0,5 pkt., (max. 1pkt.) b. za zastosowanie w kontrolach przeciwciał IgE ludzkiego 4 pkt., za zwierzęce 0 pkt., c. czas wykonywania badania do 4 godz. 4 pkt., powyżej 4 godz. 0 pkt., d. dolna granica wykrywalności 0,1 10 pkt., od 0,15 (5 pkt.) powyżej 0,30 (0 pkt). e. ilość krwi surowicy do 200μl 8 pkt., od 201-300 μl 4 pkt., powyżej 301μl 0 pkt. lub surowicy rozcieńczonej f. test zarejestrowany jako ilościowy 10 pkt., półilościowy 0 pkt., g. termin płatności do 30 dni 2 pkt., do 14 dni 1 pkt., do 7 dni 0 pkt. h. automatyczna identyfikacja rodzaju panelu 1 pkt., brak automatycznej identyfikacji rodzaju panelu 0 pkt.






Rozmiar pliku: 39986 KB
Ogłoszenie nr 500075316-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce: Dostawa testów punktowych oraz paneli alergologicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532481-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce, Krajowy numer identyfikacyjny 29623600000, ul. Ameryka  21, 11015   Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 5194867, 5194810, e-mail szpital@ameryka.com.pl, faks 895 194 813.
Adres strony internetowej (url): www.ameryka.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa testów punktowych oraz paneli alergologicznych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.PANELE ALERGOLOGICZNE 2.PANELE ALERGOLOGICZNE DO DIAGNOSTYKI KOMPONENTOWEJ 3.PANELE DO DIAGNOSTYKI CELIAKII 4.PUNKTOWE TE STY ALERGOLOGICZNE 5.NASKÓRKOWE TESTY PŁATKOWE ALERGOLOGICZN E 6.ANTYBIOTYKI II.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
33696500-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
PANELE ALERGOLOGICZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
480323.81

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
518104.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 518104.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 518104.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
PANELE ALERGOLOGICZNE DO DIAGNOSTYKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
92853.72

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: EMMA MDT Sp. z o.o. , 20-819 Lublin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 20-819
Miejscowość:
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
99476.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99476.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99476.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
3   

NAZWA:
PANELE DO DIAGNOSTYKI CELIAKII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
81302.63

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: EMMA MDT Sp. z o.o. , 20-819 Lublin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 20-819
Miejscowość:
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
86054.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86054.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86054.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
4   

NAZWA:
PUNKTOWE TESTY ALERGOLOGICZN
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art.93 ust.1 pkt.1 Nie złożono żadnej oferty.


CZĘŚĆ NR:
5   

NAZWA:
NASKÓRKOWE TESTY PŁATKOWE ALERGOLOGICZNE
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art.93 ust.1 pkt.1 Nie złożono żadnej oferty.


CZĘŚĆ NR:
6   

NAZWA:
ANTYBIOTYKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
13081.00

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: EMMA MDT Sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 20-819
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
13737.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13737.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13737.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: Ameryka 21, 11015 Olsztynek
woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: szpital@ameryka.com.pl
tel: 089 5194867, 5194810
fax: 895 194 813
Termin składania wniosków lub ofert:
2018-03-25
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 532481-N-2018
ID postępowania Zamawiającego: 02/2018
Data publikacji zamówienia: 2018-03-15
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 24 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.ameryka.com.pl
Informacja dostępna pod: www.ameryka.com.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
33696500-0 Odczynniki laboratoryjne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
PANELE ALERGOLOGICZNE DO DIAGNOSTYKI EMMA MDT Sp. z o.o. , 20-819 Lublin
2018-04-08 99 476,00
PANELE DO DIAGNOSTYKI CELIAKII EMMA MDT Sp. z o.o. , 20-819 Lublin
2018-04-08 86 054,00
ANTYBIOTYKI EMMA MDT Sp. z o.o. ,
Lublin
2018-04-08 13 737,00