Dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Numer spraw: 74/2015/Ł
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237200-1, 30237230-0, 31411000-0, 30234300-1, 30234400-2, 31111000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1oraz Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym oraz wolnym od wad technicznych i prawnych, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. Wymagana gwarancja: min. 12 miesiące licząc od dnia dostawy (zgodnie z załącznikiem Nr 2). Miejsce dostawy: MAGAZYN ŁĄCZNOŚCI NR 2 JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 6021 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, od 8.00 do 13.00 (w dni robocze). Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być oznakowane kodem kreskowym umieszczonym na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej, który powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla WYKONAWCY dostępne są na stronach internetowych (www.gs1.org i www.gs1pl.org) Szczegółowe zasady znakowania wyrobów i przekazania karty wyrobu określają (Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym części, podzespołów oraz tśm do sprzętu łączności, informatyki, rozpoznania, UL i WE dostarczonego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) wydane przez Szefostwo Eksploatacji Sprzętu Łączności, Informatyki i WE IWsp SZ stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. Nieoznakowane kodem kreskowym przedmioty zamówienia mogą być powodem odmowy ich przyjęcia. WYKONAWCA najpóźniej przed dostawą towaru dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy WYKONAWCA nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na WYKONAWCY. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych tj.: o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych lub lepszych niż wskazane w opisie zawartym w załączniku Nr 1b do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składanie ofert częściowych ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Warszawa: Dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Numer spraw: 74/2015/Ł
Numer ogłoszenia: 252000 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Jednostka Wojskowa Nr 6021 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 684 75 81, faks 22 684 75 77.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ozgst.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Numer spraw: 74/2015/Ł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237200-1, 30237230-0, 31411000-0, 30234300-1, 30234400-2, 31111000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1oraz Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym oraz wolnym od wad technicznych i prawnych, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. Wymagana gwarancja: min. 12 miesiące licząc od dnia dostawy (zgodnie z załącznikiem Nr 2). Miejsce dostawy: MAGAZYN ŁĄCZNOŚCI NR 2 JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 6021 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, od 8.00 do 13.00 (w dni robocze). Poszczególne przedmioty zamówienia oraz opakowania powinny być oznakowane kodem kreskowym umieszczonym na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej, który powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla WYKONAWCY dostępne są na stronach internetowych (www.gs1.org i www.gs1pl.org) Szczegółowe zasady znakowania wyrobów i przekazania karty wyrobu określają (Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym części, podzespołów oraz tśm do sprzętu łączności, informatyki, rozpoznania, UL i WE dostarczonego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) wydane przez Szefostwo Eksploatacji Sprzętu Łączności, Informatyki i WE IWsp SZ stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. Nieoznakowane kodem kreskowym przedmioty zamówienia mogą być powodem odmowy ich przyjęcia. WYKONAWCA najpóźniej przed dostawą towaru dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy WYKONAWCA nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na WYKONAWCY. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych tj.: o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych lub lepszych niż wskazane w opisie zawartym w załączniku Nr 1b do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składanie ofert częściowych ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.23.72.00-1, 30.23.72.30-0, 31.41.10.00-0, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 31.11.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - okres gwarancji - 20
- 3 - termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wielkości zamówienia w zakresie poszczególnego przedmiotu Umowy są wielkościami szacunkowymi, określonymi na podstawie aktualnych informacji i stanu wiedzy ZAMAWIAJĄCEGO, odnośnie potrzeb. ZAMAWIAJĄCY zastrzega możliwość nie zrealizowania (do 20%) ilości przedmiotu zamówienia ujętej w załączniku Nr 1 do Umowy z przyczyn od niego niezależnych, a WYKONAWCA nie będzie wnosił względem ZAMAWIAJĄCEGO żadnych roszczeń odszkodowawczych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.ozgst.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021 Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13 http://www.ozgst.wp.mil.pl Godziny pracy od 7.30 do 15:30 od poniedziałku do piątku..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.10.2015 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 21, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 6021.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Warszawa: Dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer: 74/2015/PN/Ł
Numer ogłoszenia: 323824 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 252000 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 684 75 81, faks 22 684 75 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa Nr 6021.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer: 74/2015/PN/Ł.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237200-1, 30237230-0, 31411000-0, 30234300-1, 30234400-2, 31111000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1oraz Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.23.72.00-1, 30.23.72.30-0, 31.41.10.00-0, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 31.11.10.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- p. Andrzej GAŁAJ prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą COM TIME Andrzej GAŁAJ, {Dane ukryte}, 01-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 36091,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
44882,70
Oferta z najniższą ceną:
36880,32
/ Oferta z najwyższą ceną:
55104,00
Waluta:
PLN .
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 25200020150 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-09-24 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 14 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 70% |
WWW ogłoszenia: | www.ozgst.wp.mil.pl |
Informacja dostępna pod: | JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021 Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13 http://www.ozgst.wp.mil.pl Godziny pracy od 7.30 do 15:30 od poniedziałku do piątku. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
30234300-1 | Płyty kompaktowe (CD) | |
30234400-2 | Uniwersalne dyski wideo (DVD) | |
30237200-1 | Akcesoria komputerowe | |
30237230-0 | Pamięci | |
31111000-7 | Adaptory | |
31411000-0 | Baterie alkaliczne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Dostawa akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej 6021 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer: 74/2015/PN/Ł | p. Andrzej GAŁAJ prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą COM TIME Andrzej GAŁAJ Warszawa | 2015-11-30 | 44 882,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-11-30 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 302372001 302372300 314110000 302343001 302344002 311110007 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 44 883,00 zł Minimalna złożona oferta: 36 880,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 36 880,00 zł Maksymalna złożona oferta: 55 104,00 zł |