Jarosław: Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zamawiającego


Numer ogłoszenia: 18264 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.pzd.jaroslaw.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zamawiającego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych (benzyna bezołowiowa PB 98 oraz olej napędowy ON) do pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Powiatowego Zarządu Dróg , w szacunkowych ilościach jn: 1) benzyna bezołowiowa PB 98 - 1500 litrów w okresie trwania umowy, zgodna z normą PN EN 228:2011 (U) 2) olej napędowy ON - 18.000,00 litrów w okresie trwania umowy, zgodny z normą PN EN 590:2011 (U) 3 . Zamawiający zastrzega, iż, wskazane powyżej ilości paliw mogą ulec zmniejszeniu, lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. 2. Wykonawca zapewni możliwość całodobowego, bezgotówkowego dokonywania sprzedaży paliwa w ogólnodostępnej sieci stacji paliw Wykonawcy. Stacja paliw ( co najmniej jedna) nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego w odległości przekraczającej 5 km. 3. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o upust zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie (jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie upustu). 4. Dokonywane zakupy paliwa rozliczane będą nie częściej niż jeden raz w miesiącu. 5. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie załączyć świadectwa jakości, dokładną ewidencję wykonanych transakcji zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, nr rejestracyjny pojazdu, nr karty, którą dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem oraz po upuście ( jeżeli zgodnie z ofertą jest stosowany). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość innego rozwiązania sposobu bezgotówkowego zaopatrywania się Zamawiającego u Wykonawcy w paliwa np. w formie karty magnetycznej..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stosowne uprawnienia tj. koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012, poz. 1059 ze zm.);


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części 10 ust.1 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części 10 ust.1 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części 10 ust.1 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części 10 ust.1 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt.III.3.1) ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi , o których mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059). 3. W sytuacji gdy, Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. dotyczących braku podstaw do wykluczenia, a określonych w Części 10 ust. 4 pkt. 1,2 i 3. SIWZ, . 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn, o których mowa w art. 24b ust. 3 ustawy Pzp należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Pzp, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. . 6 . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt.III.3.1) ogłoszenia , Wykonawcy wykazują łącznie. 7.Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, o ile podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1) ogłoszenia , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych nie wcześniej niż w terminie właściwym dla dokumentu zastępowanego oświadczeniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany w umowie wymagają aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności : 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) zmiany cen w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. 3) zmian teleadresowych Stron umowy , 4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5) zmiany są korzystne dla zamawiającego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pzd.jaroslaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 134 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 8,00 PLN.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17, pok.nr 313 ( sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 20568 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
18264 - 2014 data 16.01.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    II.1.4).

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp stanowiących nie więcej nie 10 % wartości zamówienia podstawowego..


Numer ogłoszenia: 24600 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
18264 - 2014 data 16.01.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych (benzyna bezołowiowa PB 98 oraz olej napędowy ON) do pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Powiatowego Zarządu Dróg , w szacunkowych ilościach jn: 1) benzyna bezołowiowa PB 98 - 1500 litrów w okresie trwania umowy, zgodna z normą PN EN 228:2011 (U) 2) olej napędowy ON - 18.000,00 litrów w okresie trwania umowy, zgodny z normą PN EN 590:2011 (U) 3 . Zamawiający zastrzega, iż, wskazane powyżej ilości paliw mogą ulec zmniejszeniu, lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. 2. Wykonawca zapewni możliwość całodobowego, bezgotówkowego dokonywania sprzedaży paliwa w ogólnodostępnej sieci stacji paliw Wykonawcy. Stacja paliw ( co najmniej jedna) nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego w odległości przekraczającej 5 km. 3. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o upust zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie (jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie upustu). 4. Dokonywane zakupy paliwa rozliczane będą nie częściej niż jeden raz w miesiącu. 5. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie załączyć świadectwa jakości, dokładną ewidencję wykonanych transakcji zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, nr rejestracyjny pojazdu, nr karty, którą dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem oraz po upuście ( jeżeli zgodnie z ofertą jest stosowany). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość innego rozwiązania sposobu bezgotówkowego zaopatrywania się Zamawiającego u Wykonawcy w paliwa np. w formie karty magnetycznej..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych (benzyna bezołowiowa PB 98 oraz olej napędowy ON) do pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Powiatowego Zarządu Dróg , w szacunkowych ilościach jn: 1) benzyna bezołowiowa PB 98 - 1500 litrów w okresie trwania umowy, zgodna z normą PN EN 228:2011 (U) 2) olej napędowy ON - 18.000,00 litrów w okresie trwania umowy, zgodny z normą PN EN 590:2011 (U) 2 . Zamawiający zastrzega, iż, wskazane powyżej ilości paliw mogą ulec zmniejszeniu, lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. 3. Wykonawca zapewni możliwość całodobowego, bezgotówkowego dokonywania sprzedaży paliwa w ogólnodostępnej sieci stacji paliw Wykonawcy. Stacja paliw ( co najmniej jedna) nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego w odległości przekraczającej 5 km. 4. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o upust zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie (jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie upustu). 5. Dokonywane zakupy paliwa rozliczane będą nie częściej niż jeden raz w miesiącu. 6. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie załączyć świadectwa jakości, dokładną ewidencję wykonanych transakcji zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, nr rejestracyjny pojazdu, nr karty, którą dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem oraz po upuście ( jeżeli zgodnie z ofertą jest stosowany)..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    23.01.2014 godzina 09:00.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    27.01.2014 godzina 09:00.


Jarosław: Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zamawiającego


Numer ogłoszenia: 34078 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 18264 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. , faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zamawiającego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych (benzyna bezołowiowa PB 98 oraz olej napędowy ON) do pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Powiatowego Zarządu Dróg , w szacunkowych ilościach jn: 1) benzyna bezołowiowa PB 98 - 1500 litrów w okresie trwania umowy, zgodna z normą PN EN 228:2011 (U) 2) olej napędowy ON - 18.000,00 litrów w okresie trwania umowy, zgodny z normą PN EN 590:2011 (U) 2 . Zamawiający zastrzega, iż, wskazane powyżej ilości paliw mogą ulec zmniejszeniu, lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. 3. Wykonawca zapewni możliwość całodobowego, bezgotówkowego dokonywania sprzedaży paliwa w ogólnodostępnej sieci stacji paliw Wykonawcy. Stacja paliw ( co najmniej jedna) nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego w odległości przekraczającej 5 km. 4. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o upust zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie (jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie upustu). 5. Dokonywane zakupy paliwa rozliczane będą nie częściej niż jeden raz w miesiącu. 6. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie załączyć świadectwa jakości, dokładną ewidencję wykonanych transakcji zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, nr rejestracyjny pojazdu, nr karty, którą dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem oraz po upuście ( jeżeli zgodnie z ofertą jest stosowany)..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.01.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artel Czarniecki Sp.j., {Dane ukryte}, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 94479,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    104760,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    104760,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    104760,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Jana Pawła II 17, 37500 Jarosław
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: zdjaroslaw@poczta.onet.pl
tel: ,
fax: +48 166216449
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-01-22
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 1826420140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-01-15
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 342 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.pzd.jaroslaw.pl
Informacja dostępna pod: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 134 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 8,00 PLN
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
09134100-8 Olej napędowy
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zamawiającego Artel Czarniecki Sp.j.
Jarosław
2014-01-30 104 760,00